בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מגמת תיקון לשוק הקריפטו לאחר הירידות החדות

מגמת תיקון לשוק הקריפטו לאחר הירידות החדות

חדשות קריפטו

מגמה כללית של תיקון בשוק הקריפטו זאת לאחר הירידות החדות של רוב המטבעות בשבוע שעבר

שוק הקריפטו עדיין נוטה לירידות שערים לאחר שבוע קשה של ההתפתחויות השליליות רגולטריות בעיקר בסין אבל לא רק, מגוון הידיעות האחרונות תרמו רבות לירידות והדגישו את הסיכון במסחר במטבעות וירטואלים.

בנוסף לכך הבוקר ספקי CFD רבים באוסטרליה התריעו ללקוחות על שינויים זמניים והגבלות במסחר ממונף במטבעות שונים.
בורסות קריפטו רבות מאפשרות לסוחרים לסחור בחשבון ממונף (באמצעות מינוף), מה שאומר שהם יכולים להשתמש בכמות קטנה יחסית של כסף מראש בכדי להחזיק כמויות גדולות של נכסים דיגיטליים. למרות שהמינוף מגדיל את הרווחים אם המחיר הולך בכיוון החיובי (תלוי בהזמנות קצרות או ארוכות), הוא משאיר את הסוחרים במצב פגיע הרבה יותר אם המחיר הולך בכיוון הלא נכון וגורם להם להפסיד את כל כספם.

השוק כולו נסחף למטה בגלל קנייה כללית מאופקת, שכן אין לשלול הפסדים גדולים יותר בשוק כולו בימים הקרובים.

נכון לזמן כתיבת שורות אלה, ביטקוין (BTC) נסחר במחיר של 37,300 דולר ארה"ב, אית'ר (ETH) ב -2,650 דולר, ריפל (XRP) ב -0,95 דולר ארה"ב, מטבע בינאנס (BNB) 348 דולר ארה"ב, קרדנו (ADA) ב -1,65 דולר, Dogecoin (DOGE) ב -0.32 דולר, ChainLink ב -31.36 דולר, UniSwap (UNI) ב -26.38 דולר, פולקדות (DOT) ב -22.43 דולר וסטלר (XML) ב -0.41 דולר.

הסחף כלפי מטה הנוכחי יכול להיות רק טעימה קטנה ממה שעלול לבוא כשמשקיעים מוסדיים מונעים סיכון רווחים וקופצים מהספינה השוקעת, ומשאירים סוחרים פרטיים אוחזים במטבעות.

לדוגמה, במהלך השבוע הזה חלק גדול מהתיקון בשערים של רוב המטבעות, כפי שנראה במספרים הקטנים של העסקאות, הונע על ידי סוחרים פרטיים וספקולנטים הממשיכים ברמת המעורבות הגבוהה שהחלה מאז תחילת 2021.

משקיעים חדשים שאולי מקווים להשקיע בשוק בזמן של נפילה בשווקים – לאחר שהם רואים בירידה הזדמנות טובה להכנס לעולם הקריפטו.

נפח עסקאות קטן משמש גם סוחרים גדולים יותר, אפילו גופים מוסדיים גדולים לצורך אסטרטגיית מסחר טקטית כדי להשפיע על כיוון השוק ולהרוויח בתנודתיות לטווח הקצר.

האסטרטגיה היא לסחור בכמויות עצומות בשוק לא נזיל או מאופק בכדי להניע את השוק בכיוון הרצוי, שלרוב נעזר בסוחרים אחרים באופוריה שחושבים שהשוק מתאושש.

אם לרע יש כוח אחד, הוא כוח האשליה להסוות את המציאות. ובמקרה זה, היעדר חדשות טובות או השקפות חיוביות תומכים ביסודם במחירים גבוהים. בעוד בחדשות במהלך 24 השעות האחרונות היה האיסור של איראן על כרייה עתירת אנרגיה של מטבעות קריפטוגרפיים שגרם להפסקות חשמל משמעותיות בערים מסוימות.

בעוד הכרייה מוכרת כתעשייה לגיטימית באיראן, אין תקנות ברורות השולטות במרחב הרחב יותר של קריפטו שמשך איראנים רבים בגלל הסנקציות האמריקניות. ההערכה היא כי עד 10% מכריית הקריפטו העולמית מתרחשת באיראן, במיוחד בגלל מחירי חשמל נמוכים. ממנכ"לית אוסטרק, אוסטרליה, ניקול רוז, עונה לסנאט, מובן שמסגרת רגולטורית חדשה עשויה לבוא לחילופי חילופים ומנחים לחלוק מידע על בעלי סוחרים וסוחרים.

Similar Posts