סקירת ארנק NEXO

ארנק נקסו

ארנק נקסו

סקירת Nexo [2022] | הלוואות קריפטו מיידיות | לשאול או להלוות עבור %

סקירה זו תבחן את Nexo, מוסד נכסים דיגיטליים בפיקוח מלא המציע הלוואות מיידיות של מטבעות קריפטוגרפיים, רווחים יומיים על נכסים ובורסת קריפטו שבה משתמשים יכולים לקנות, למכור ולהחליף מטבעות קריפטוגרפיים. בפרט, נבחן את התכונות של Nexo, וננתח את קווי האשראי המיידיים שלו, האסימון המקורי, האבטחה והשימושיות שלו ועוד.

תוכן עניינים

מבוא

Nexo נוסד בשנת 2017, החברה פועלת לספק פתרון פיננסי מקצועי לתעשיית המטבעות הקריפטוגרפיים.

אחת מפלטפורמות הבלוקצ'יין הנפוצות ביותר בעולם, Nexo מציעה שירותים ביותר מ-40 מטבעות פיאט, 26 מטבעות קריפטוגרפיים, ביותר מ-200 מדינות.

ארנק Nexo הוא שותף חשוב לעסקים בולטים למסחר, קרנות גידור, משרדים משפחתיים וחברות ברחבי העולם. המשרד מסייע בהרחבה וביצוע מגוון אסטרטגיות מסחר או השקעה על ידי שילוב של משמורת ברמה הגבוהה עם הלוואות ומימון בקנה מידה גדול.

נזילות גדולה, ביצועים טובים ומשמורת ברמה העליונה הופכים את Nexo לפלטפורמה אידיאלית למגוון רחב של שיטות מסחר או השקעה.

בנוסף לכל אלה, משתמשי Nexo יכולים ליהנות מתכונות המפתח של הפלטפורמה, כגון:

  • קבלת הלוואות קריפטו מיידיות כאשר Nexo מספקת גישה מיידית לכספים.
    צבירת ריבית יומית וריבית מניבה על נכסים.
  • קנייה ומכירה של 26 מטבעות קריפטוגרפיים וכן החלפה בין 175 מטבעות קריפטוגרפיים שונים בשוק.
  • Nexo היא חברת הבלוקצ'יין הראשונה המספקת את שירותיה ביותר מ-40 מטבעות פיאט ומעל 200 תחומי שיפוט.
  • Nexo native Token (NEXO) מאפשר למשתמשים לקבל שיעורי רווחים גבוהים יותר על שיעורי הלוואות נמוכים יותר.

בקרו באתר NEXO

מדוע משתמשים בוחרים ב-Nexo?

הפלטפורמה היא ארגון נכסים דיגיטליים בפיקוח מלא המציע הלוואות קריפטו מיידיות, רווחים יומיים על נכסים ובורסת קריפטו.

בקנה מידה עולמי, ל-Nexo יש יותר מ-2.5 מיליון לקוחות ויש לה יותר מ-13 מיליארד דולר בנכסים בניהולה. בנוסף לרשת המדיה החברתית המתרחבת שלה, המונה כיום יותר מ-200,000 משתמשים, הפלטפורמה ממשיכה לצמוח.

בעלי נכסים דיגיטליים נהנים מהריבית המניבה של Nexo על נכסי סרק, כמו גם מהגישה המיידית שלה למזומן. יתר על כן, זמינות יכולות מסחר מתקדמות ו-over-the-counter (OTC).
בנוסף להצעת חווית משתמש חלקה, פלטפורמת ההלוואות המהירה של Nexo מציעה גם אבטחה ברמה צבאית, כולל הצפנה של 256 סיביות ופוליסת ביטוח של 375 מיליון דולר. כספי לקוח נשמרים באמצעות האחסון הקירור מרובת החתימות של Ledger Vault ו-BitGo, האפוטרופוס היחיד הנתמך על ידי גולדמן זאקס, המוסמך והמבקר.
Nexo היא מבשר בפיתוח של מערכת פיננסית דיגיטלית חדשה על ידי שימוש בפוטנציאל של טכנולוגיית הבלוקצ'יין.
לפלטפורמה יש גם שירות קו אשראי מיידי מוביל עבור הלוואות ללא ניקוד אשראי, בעוד שמשתמשים יכולים לייצר ריבית עם תשואה גבוהה על נכסי הסרק שלהם.
בורסת הקריפטו Nexo מאפשרת לך לעבור בקלות בין יותר מ-175 מדדי שוק שונים. בחר את המטבעות ואת הסכום שברצונך להחליף בלשונית Exchange של חשבון Nexo שלך.
חשוב לציין שהחברה נמצאת בפיקוח מלא. מאז הקמתה, לא היו לה פרצות אבטחה כלפי הרשת שלה, כך שהצרכנים יכולים להיות בטוחים שהנכסים שלהם יישמרו בטוחים ומאובטחים.

מוצרי הליבה והתכונות של Nexo

אחת הסיבות שהבורסה צוברת פופולריות במהירות בתחום מטבעות הקריפטו היא שהיא ממשיכה להתבסס ולהגדיל את מוצרי הליבה והפונקציות שלה.

מוצרי הליבה שיש למשרד להציע מפורטים פה, כמו גם הפונקציונליות והמאפיינים שלהם.

  • קניית קריפטו
  • רווח ריבית על קריפטו;
  • קווי אשראי קריפטו מיידיים;
  • החלפת קריפטו
  • כרטיס Nexo;
  • Nexo Prime;
  • Nexo Token.

 

קניית קריפטו

באמצעות Nexo אפשר לבצע רכישות, המשתמשים יכולים לבחור מתוך מבחר של 20 מטבעות קריפטוגרפיים פופולריים, כולל ביטקוין (BTC), Ethereum (ETH), NEXO Token (NEXO) ועוד רבים אחרים.

רכישת קריפטו ב-Nexo פירושה שלמשתמשים יש את ההטבות הבאות על נכסי מטבעות קריפטוגרפיים בעלי ביקוש

  • קנייה מיידית;
  • פתרון All-in-One;
  • ביטוח מוביל;
  • ללא עמלות נסתרות.

Nexo מקל על רכישת מטבעות קריפטוגרפיים במהירות ובקלות. אין תהליכים קשים או ממשקי משתמש מגושמים להתמודד איתם. יצירת חשבון והזנת פרטי כרטיס הבנק שלך הם כל מה שנדרש לביצוע רכישה.

פתרון All-in-One

Nexo מספקת מגוון שלם של פתרונות ניהול נכסים דיגיטליים. קווי אשראי קריפטו מיידיים מאפשרים לך להתחיל לגבות ריבית על המטבע הקריפטוגרפי שלך כבר עכשיו, או לחילופין, תוכל גם לעבור בין 150+ זיווגי שוק עם Nexo Exchange.

ביטוח ברמה הגבוהה ביותר

Nexo שיתפה פעולה עם אפוטרופוסים בעלי שם בתעשייה וסוכנויות ציות מובילות כדי לספק לך ערבות ערך של עד 375 מיליון דולר עבור הנכסים המוחזקים בחשבונך.

ללא עמלות נסתרות

לפני השלמת כל עסקה, ייתכן שתראה את עמלת העיבוד המדויקת שתחויב בעת תשלום בכרטיס בדף 'אישור הזמנה' האחרון. הסכום המצוין בעמוד 'אישור הזמנה' הוא הסכום שייגבה עבור העסקה, ואין עלויות נסתרות נוספות.

הרוויחו ריבית קריפטו על Nexo

ב-Nexo, אתה יכול לשים את הנכסים הדיגיטליים שלא בשימוש שלך לעבוד בשבילך ולהרוויח ריביות של עד 20% הריבית, אשר משולמת מדי יום. עד כה, Nexo שילמה ריבית של יותר מ-200 מיליון דולר מאז הושקה ב-2017.

כשזה מגיע להרוויח כסף עם מטבעות קריפטוגרפיים, רכישתו והחזקה עליו עד שהמחיר יעלה היא אסטרטגיה מצוינת, עם זאת, היא כרוכה במאמץ משמעותי וגם בכמות מסוימת של מזל.

עם Nexo, אתה יכול להפעיל את נכסי הקריפטו שלכם באופן מיידי וליצור זרם אמין של הכנסה פסיבית מבלי לקחת סיכונים כלשהם עם ההשקעות שלכם בתהליך.

הטעינו את חשבונכם, ותתחיל להרוויח עד 20% ריבית שנתית – לא נדרשת פעולה נוספת.

Nexo כולל גם כלי מצוין לחישוב תשואת הקריפטו שלך כדי לראות כמה ריבית אתה עשוי להרוויח על הנכסים שלך על ידי בחירת מטבע והזנת סכום.

לדוגמה, בזמן הפרסום, Ethereum בשווי 100$ יחזיר 106.13$ במשך 12 חודשים.

יותר מזה, משתמשים יכולים להגדיל את הגיוון של תיק ההשקעות שלהם עם המגוון המתרחב של 26 נכסים דיגיטליים, הכוללים ביטקוין, Ethereum, NEXO, stablecoins ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

להרוויח עם Nexo מאפשר לכם להגדיל את תיק ההשקעות שלכם תוך שמירה על בטיחות הקריפטו שלכם. ובכל זאת, ישנם יתרונות נוספים כגון:

תשלומים יומיים 
התשלומים היומיים הייחודיים של Nexo מספקים גישה מהירה לרווחי הריבית שלכם. התשואה שלכם נזקפת מיידית לחשבון Nexo שלכם, כך שלמחרת, אתם מתחילים לגבות ריבית עליו, כך שהתשלומים היומיים שלכם ימשיכו לגדול בגודלם עם הזמן.

רווחים גמישים
הגדילו את תשואת המטבעות הקריפטוגרפיים שלכם עם תעריפי התמריצים לטווח הקבוע של Nexo. עם שירות ה-FLEX שלו, אתם יכולים לסחור תוך כדי רווחים. לחלופין, תוכלו לקבוע טווח קבוע כדי להרוויח ריבית נוספת על ההשקעות שלכם.

אפס עמלות
Nexo לעולם לא גובה ממך עמלות או עמלות נסתרות בין אם אתם מפקידים, מושכים או מחזיקים כספים. אתם יכולים להוציא כסף בכל רגע ולא לאבד את הריבית שצברתם, או שאתם יכולים לשים כסף בכל עת כדי להרוויח אפילו יותר.

ביטוח ברמה הגבוהה ביותר
נניח שהאקר של צד שלישי פוגע בחשבון Nexo שלך, או שהמפתחות הפרטיים שלך נגנבים או אובדים. במקרה זה, כאמור, הנכסים הדיגיטליים שלך מוגנים על ידי פוליסת ביטוח של 375 מיליון דולר הניתנת על ידי האפוטרופוסים הידועים בתעשייה של הפלטפורמה.

איך להתחיל להרוויח ב-nexo?

זה לוקח פחות מדקה ליצור חשבון Nexo:

הפעל/י את פלטפורמת Nexo או את האפליקציה לנייד של Nexo.
השלם/י את הליך האימות.
רכשו או העבירו מטבע קריפטוגרפי לחשבון שלכם.
כעת אתם מוכנים, ותתחילו לצבור ריבית יומית על הנכסים הדיגיטליים שלכם; תתחילו להרוויח ריבית למחרת לאחר ההעברה או הרכישה.

ריביות Nexo
הגורמים הבאים משפיעים על שיעור הריבית של המשתמש:

דרגת נאמנות

דרגת הנאמנות נקבעת על פי השיעור של אסימוני NEXO בתיק שלך בהשוואה לסכום הכולל של נכסים אחרים בתיק שלך. ישנן ארבע שכבות, בסיס, כסף, זהב ופלטינה; להלן הקריטריונים המינימליים לכל שכבה:

בסיס: אין צורך באסימוני NEXO.
כסף: לפחות אחוז אחד מיתרת התיק בחשבונך חייב להיות מורכב מאסימוני NEXO.
זהב: אסימוני NEXO חייבים להוות לפחות 5% מיתרת הפורטפוליו הכוללת בחשבונך.
פלטינה: לפחות 10% מיתרת הפורטפוליו בחשבונך חייבת להיות מורכבת מאסימוני NEXO כדי להיות זכאים.

תשלום ריבית

הרווח 'בעין' מרמז שאתה מקבל ריבית על המטבע שבו אתה מחזיק.
רווח 'ב-NEXO' מזכה אותך בתשלומי ריבית ב-NEXO Tokens ועד 2% יותר ריבית על סך האחזקות שלך.
לכל מטבע קריפטוגרפי יש אחוז תשואה שנתית משלו (APY), שבה משתמשים יכולים להשתמש כדי להרוויח, למשל, ביטקוין 6% APY ו-Polkadot 13% APY.

עם זאת, אם משתמשים בוחרים להרוויח ב-NEXO, ניתן להגדיל את הסכום הזה עבור כל מטבע ב-2% נוספים, כלומר הם ירוויחו 8% APY על ה-BTC שלהם ו-15% APY על DOT.

תקופת חיסכון

אתה יכול לבחור בין FLEX או Fixed, ותקבל ריבית נוספת של 1% אם תגדיר טווח קבוע של חודש על הקריפטו שלך.

אם בכל זאת תרצה פרטים נוספים, תוכל למצוא מידע נוסף על שיעורי הריבית כאן.

צפו בסרטון: כיצד להרוויח ריבית קריפטו

קווי אשראי קריפטו מיידיים

קווי האשראי מגובי הקריפטו של Nexo משתמשים בנכסים הדיגיטליים שלכם כבטוחה, בניגוד להלוואות קונבנציונליות שלוקחות את ציון האשראי שלך בחשבון. במילים פשוטות, Nexo מספקת לך מטבעות פיאט או stablecoin, והמשתמשים מספקים קריפטו כבטחון להחזר.

קווי אשראי קריפטו מיידיים מספקים למשתמשים הזדמנות ללוות כנגד המטבע הקריפטו שלהם; אפשר להשיג מזומן או מטבעות יציבות באמצעות המטבע הקריפטוגרפי שלך, עם שיעורי ריבית החל מ-0% אפריל. כל מה שהלקוח צריך לעשות הוא פשוט למלא את החשבון שלהם, ומסגרת האשראי שלך תהיה נגישה מיד.

ישנן למעלה מ-20 אפשרויות בטחונות שונות לבחירה, על גבי למעלה מ-40 מטבעות פיאט שונים ומטבעות יציבים ללוות בהם. כתוצאה מכך, הלוואה עם Nexo הופכת אותה לאחת ממסגרת האשראי הקריפטו הגמישה ביותר הזמינות עם יותר מ-6 מיליארד דולר שהונפקו באשראי. רחוק, מה שמאפשר ללקוחות מספר הטבות כגון:

תעריפים שקובעים את הסטנדרט: התעריפים מתחילים ב-0% ולעולם לא עולים מעל 13.9%, Nexo לעולם לא לוקחת בחשבון את ציון האשראי של הלווה.
אישור מיידי: אתה מקבל אישור תוך שניות ולעתים קרובות מקבל את הכספים תוך 24 שעות.
למעלה מ-40 מטבעות לבחירה: בחר מבין יותר מ-40 מטבעות פיאט או שאל במהירות עם USDT או USDC.
נתמך על ידי נכסים מרובים: המרה מיידית של מזומן או stablecoin של כל אחזקות הקריפטו שלך.
ללא תשלומים: שלם את יתרתך במלואה או בחלקה בכל עת שתבחר מבלי להיות קשור לתוכנית תשלום שנקבעה מראש.
ההחזר נעשה פשוט: החזר את קו האשראי שלך באמצעות פיאט, קריפטו או שילוב של השניים.
אם ההלוואה לערך (LTV) שלך נמוכה מ-20%, ואתה לקוח זהב או פלטינה, אתה עשוי להרוויח שיעורי פרמיה מ-0% -1.9%. עם אפשרות זו, יש לך את החופש לבחור בין ההיצע הפרימיום של Nexo לבין ההיצע הרגיל.

בנוסף, Nexo מספקת למשתמשים הגנה גם מול מצבי שוק שליליים ונותנת לך את הכלים לעקוב אחר תקינות קווי האשראי שלך ולשמור על ערך הביטחונות שלך על כנו גם בזמן שפל בשוק.

שיחות שוליים: אורקל הבלוקצ'יין של Nexo יודיע לך באמצעות הודעת SMS ודוא"ל אם הביטחונות שלך מתחילים לרדת, ומציע לך להחזיר חלקית את אשראי הקריפטו שלך או להוסיף בטחונות נוספים.
העברת בטחונות: בהעדר כל פעולה מצידך, אורקל הבלוקצ'יין יעביר אוטומטית נכסים מארנק החיסכון שלך לארנק האשראי שלך כדי לשמור על תקינות מסגרת האשראי שלך.
החזרים אוטומטיים: יתר על כן, אם אין לך מספיק נכסים בארנק החיסכון שלך, אורקל הבלוקצ'יין של Nexo ינצל חלק מהביטחונות שלך כדי להתחיל בהחזרי אשראי אוטומטיים – מספיק כדי לכסות את ההפרש.
צפו בסרטון: כיצד לקבל הלוואת אשראי קריפטו מיידית מ-Nexo

החלפת קריפטו

בורסת Nexo מאפשרת לך לקנות, למכור ולהחליף באופן מיידי על פני 175+ זיווגי שוק ללא כל תנודות במחיר, כל זאת תוך שהייה בנוחות של פלטפורמת Nexo או אפליקציית Nexo.

המרות בזמן אמת בין כל המטבעות הנתמכים על ידי Nexo, כולל האסימון המקורי של הפלטפורמה (NEXO), עשויות להתבצע בלחיצת אצבע וללא צורך להמתין לאישורי משיכה.

אין הגבלות על מספר ההחלפות שאתה יכול לבצע, כאשר ערכי ההזמנה המינימליים והמקסימליים הם $30 ו-$250,000, בהתאמה. שלושת היתרונות העיקריים מפורטים להלן וכן יתרונות נוספים.

עסקאות מיידיות:
ביצוע במחיר קבוע:
כמות אינסופית של החלפות.
Nexo מציעה ביצוע תמחור קבוע, מה שאומר שהצרכנים משלמים בדיוק מה שהם רואים. בניגוד לבורסות אחרות, שבהן התעריפים עשויים להשתנות עד 5%, Nexo קובעת את התעריף בזמן הגשת ההזמנה, וחוסכת לך זמן וכסף.
בזמן אמת, אתה יכול לסחור בכל אחד מהצמדי השוק הנגישים כעת. כאשר ההזמנה שלך מאומתת, יתרות החשבון שלך מתעדכנות באופן אוטומטי באופן מיידי.
מערכת הניתוב החכמה של Nexos מכרסמת עבורך את הנתונים, וחוסכת לך את הזמן והמאמץ בחיפוש אחר העסקה הטובה ביותר. מערכת הניתוב החכמה מקשרת אותך לעשרת הבורסות המובילות בו זמנית, ומאפשרת לך לבצע עסקאות במחיר הכי משתלם שאפשר.
כל המטבעות המובילים נמצאים במרחק קליק אחד בלבד, ותוכלו לגשת אליהם מכל מכשיר. עבור כל המטבעות הנתמכים על ידי Nexo, כולל ביטקוין, Ethereum, NEXO ועוד מטבעות רבים נוספים, זמינים זיווגים בשוק.
אתה עשוי להרוויח ריבית תוך כדי החלפה מכיוון שכל הנכסים החדשים מועברים מיד לארנק החיסכון שלך, מה שאומר שאתה יכול להרוויח ריבית עם תשואה גבוהה גם בזמן שאתה לא מחליף.
עם מילוי כרטיסים מיידי, אתה יכול לרכוש באופן מיידי ובטוח ביטקוין, Ethereum, Solana ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים לבחירה באמצעות כרטיס האשראי או החיוב שלך.
קנייה, מכירה והחלפה בשלושה שלבים:

שלב 1: פתח את הפלטפורמה או האפליקציה של Nexo ולחץ על הכרטיסייה [החלפה], ולאחר מכן בחר באפשרות רכישה, מכירה או החלפה.

שלב 2: החלט על צמד מטבעות ובחר את המטבע שבו תרצה לשלם, המטבע שבו תרצה לקבל והסכום שברצונך להחליף.

שלב 3: כדי לבדוק את העסקה שלך, לחץ על [תצוגה מקדימה Exchange] מהתפריט הנפתח. כדי להשלים את העסקה שלך, פשוט לחץ על האפשרות 'החלפה'.

כרטיס Nexo

באמצעות אפליקציית ארנק Nexo, אתה יכול להזמין ולנהל את כרטיס Nexo שלך, המאפשר לך גישה לנכסים שלך מכל מקום בעולם.

כרטיס Nexo מתקבל על ידי יותר מ-40 מיליון סוחרים ברחבי העולם; אתה יכול להשתמש בו בדיוק כמו בכל כרטיס אשראי או חיוב אחר. אתה פשוט מחליק את הכרטיס שלך, וסכום התשלום יחויב מהיתרה הזמינה בחשבון Nexo שלך.

בכל פעם שאתה מחליק, מקיש או קונה באמצעות כרטיס Nexo שלך, תקבל 2% החזר כספי. לפני השלמת עסקה, אתה יכול לבחור אם אתה רוצה לקבל את התגמולים שלך ב-NEXO Tokens או בביטקוין, או שאתה יכול לעבור בין שתי האפשרויות.

לפיכך, אתה פשוט צריך לדאוג לגבי ביצוע רכישות עם הכרטיס שלך מכיוון שכל ההחזר הכספי שלך יופקד מיידית בחשבון Nexo שלך.

בנוסף, כרטיס Nexo טומן בחובו את ההטבות הבאות:

בהקשה פשוטה, אתה יכול להקפיא ולבטל את ההקפאה של כרטיס Nexo שלך.
קבל התראות בזמן אמת על כל העסקאות.
צור כרטיסים וירטואליים נוספים בחינם לקניות מקוונות מאובטחות.
ניטור בזמן אמת של כל העסקאות שלך.
הצג ובמידת הצורך עדכן את ה-PIN שלך בכל כספומט.
שלם במטבעות מקומיים.
אין עמלות חודשיות, שנתיות או עמלות FX.

Nexo prime

Nexo prime brokerage מספקת למשקיעים את כל הכלים הדרושים להם כדי לסחור, ללוות ולהשאיל נכסים דיגיטליים, כמו גם לאחסן אותם בצורה מאובטחת. Nexo Prime מותאם למשקיעים וסוחרים מנוסים ומתוחכמים יותר. באמצעות Nexo Prime, הזמנות גדולות מבוצעות במהירות ובאמינות.

יתר על כן, הפלטפורמה מציעה תשתית טכנית מתקדמת, מאגר נזילות עמוק ודמי מסחר תחרותיים, מה שמאפשר ביצוע חסכוני.

Nexo Prime Trading
סחר במקום, מרווח ונגזרות בזירות המסחר הגדולות בעולם תוך ניצול מלוא הנזילות שלהם.
מערכת הניתוב החכמה של Nexo מספקת ביצוע חסכוני.
אלגוריתמי הביצוע של Nexo יעזרו לך להגביר את היעילות של העסקאות שלך.
לקוחות יכולים להשתמש בממשק המסחר הקל לשימוש של Nexo או לסחור ישירות באמצעות חיבור API שסופק.
השתמש בשולחן העבודה ללא מרשם של Nexo, הפתוח מסביב לשעון, כדי לבצע עסקאות נקודתיות ונגזרות ברמות גבוהות של התאמה אישית ודיוק.
הַשׁאָלָה

שירותי ההלוואות המובילים של Nexo יספקו לך נזילות לפי דרישה, בין אם אתה מחפש מסחר במרווח או הלוואה ללא מרשם.

Nexo prime נותנת גישה לפתרונות מימון מוסדיים עבור מטבעות קריפטוגרפיים, מטבעות סטאבל ומטבעות פיאט, בין היתר.
הגדל את גודל אסטרטגיית המסחר שלך תוך שמירה על ערך נכסי הקריפטו שלך ללא פגע.
הגדל את כמות המינוף בתיק שלך על ידי הלוואות בריבית הנמוכה ביותר האפשרית.
מונעת על ידי מאגר הנכסים הנזילים העצום של Nexo, החברה מספקת תנאים ניתנים להתאמה על כל הלוואות הביטחונות שלה.
Nexo מסוגלת להתאים לצרכים של כל סוגי המשקיעים:

משקיעים מוסדיים: Nexo Prime מציעה מערך מקיף של שירותים פיננסיים למשקיעים, לרבות מסחר במספר שווקי ספוט ונגזרים, הלוואות, הלוואות ואחסון בטוח של מטבעות דיגיטליים, בין היתר.

תאגידים תאגידיים: המוסד מספק לארגונים חלופות למניעת אינפלציה וגיוון הרזרבות שלהם על ידי רכישת נכסים דיגיטליים בשוק הפתוח. אתה יכול לשתף את המטרות שלך עם הפלטפורמה, וצוות Nexo יכול להסביר פתרונות מימון רבים ושונים שיכולים לסייע לך בהגשמתם.

משקיעים פרטיים: Nexo מציעה תמיכה בכפפה לבנה ליחידים בעלי שווי נטו ולמשרדי משפחה שמעוניינים לבנות תיק מטבעות קריפטוגרפיים ולגלות הזדמנויות הכנסה חדשות במטבעות קריפטוגרפיים, ולהשתמש במנהל חשבונות מקצועי כדי לטפל בכל הפעילויות שלכם מיחידה אחת. מקום.

בסופו של דבר, Nexo Primes מספקת שירותים מותאמים אישית, יכולות ללא גבול ואבטחה, והכל תוך שמירה על חוויה מותאמת אישית. הפלטפורמה מצוידת בארכיטקטורת אבטחה מהשורה הראשונה שנועדה להבטיח שהנכסים שלך תמיד מוגנים במידה המרבית האפשרית.

מסחר, הלוואות, משמורת והלוואות כולם מטופלים על ידי מוסד פיננסי אחד, מה שמקל על ניהול הנכסים שלך. יתר על כן, תצטרך לעבור את הליך ההצטרפות פעם אחת בלבד, ולאחר מכן תהיה לך גישה לכל שוק המטבעות הקריפטוגרפיים באמצעות ממשק מאוחד.

בסופו של דבר, המאזן הקמעונאי המשמעותי של Nexo והקשרים המוסדיים המצוינים מאפשרים לה לספק את כל דרישות ההלוואות, לא משנה כמה גדולות או ארוכות טווח.

Nexo Token

ה-NEXO Token הוא המטבע הקריפטו המקומי בפלטפורמת Nexo, והוא מספק למחזיקי אסימונים שפע של יתרונות. כדאי לחזור על כך ש-NEXO Token יאפשר לך לקבל שיעורי רווחים גבוהים עוד יותר תוך ניצול של שיעורי אשראי תחרותיים.

מחזיקי אסימוני NEXO שמחזיקים אותם בארנק החיסכון וגם בארנק קווי האשראי של חשבונות Nexo שלהם עשויים להרוויח עד 12% ריבית בשנה על אחזקותיהם. בנוסף, החזקת אסימוני NEXO רושמת אותך מיד לתוכנית הנאמנות של Nexo, המספקת לך את ההטבות הבאות:

הרווח על קריפטו מניב עד 50% גבוה יותר באמצעות חבילת Earn on Crypto של Nexo.
הריבית על הלוואה מתחילה החל מ-0% אפריל.
זמינות עד 5 משיכות בחינם במטבעות קריפטוגרפיים.
אסימוני NEXO מאפשרים לך להשתתף בהצבעות ממשל עתידיות ולעזור להגדיר את העתיד של Nexo (NEXO אחד = הצבעה אחת).
Nexo Tokens זמינים לרכישה בפלטפורמת Next וכן ביותר מ-15 בורסות של צד שלישי.

אסימון NEXO הוא מרכיב חיוני בתוכנית הנאמנות של הפלטפורמה ויש להשתמש בו כדי להשתתף. אתה משויך לאחת מארבע שכבות בהתאם למספר האסימונים שבבעלותך כאחוז מיתרת הפורטפוליו הכוללת שלך (סכום הנכסים שלך בדולר ארה"ב מארנק האשראי והחיסכון שלך):

בסיס: 0-1% מאסימוני NEXO בתיק שלך.
כסף: 1-5% מאסימוני NEXO בתיק שלך.
זהב: 5-10% מאסימוני NEXO בתיק שלך.
פלטינה: לפחות 10% מאסימוני NEXO בתיק שלך.

תשואות גבוהות יותר: בראש ובראשונה, על ידי החזקת יותר אסימוני NEXO, אתה עשוי להעלות את שכבת הנאמנות שלך ולהרוויח יותר שיעורי ריבית. שנית, על ידי בחירה להרוויח ב-NEXO Tokens, אתה עשוי להרוויח עד 2% יותר ריבית מאשר אחרת.
שיעור הלוואה: ככל שדרגת הנאמנות שלך גבוהה יותר, כך שיעור ההלוואה שלך נמוך יותר. עם יתרת תיק של 10% או יותר ויחס הלוואה לשווי של 20% או פחות, אתה זכאי לשיעור הנמוך ביותר שלנו של 0% אפריל.
ריבית יומית: ללא קשר לרמת הנאמנות שלך, אסימוני ה-NEXO שיש לך בחשבונך יזכו אותך בשיעור תשואה שנתי של 7%, אשר ישולם על בסיס יומי. תמורת 9% או 12% אפריל נוספים, תוכל למקם את ה-NEXO מארנק החיסכון שלך לתקופה קבועה למשך 3 או 12 חודשים.
משיכות חינם: מספר משיכות הקריפטו בחינם שתקבלו בכל חודש לארנק חיצוני ישתנה בין 1-5 בהתאם לשכבת הנאמנות שלכם. יתר על כן, אתה יכול לבצע אינסוף משיכות מזומנים בחינם, כמו גם העברות קריפטו ופיאט אל ארנק Nexo שלך.
Nexonomics 3.0
תוכנית Nexonomics היא סט של שדרוגים ל-NEXO Token שנועדו לקדם את הטוקונומיקה, לשפר את השימושיות שלה ולהגדיל את ערכו בשוק.

לאחר הופעת הבכורה של Nexonomics ברבעון הרביעי של 2020, השיקה Nexo את תוכנית הנאמנות שלה, הגדילה את שיעורי הרווחים שלה וביצעה רכישה חוזרת של 12 מיליון דולר. יתר על כן, במהלך Nexonomics 2.0 באביב 2021, האסימון של NEXO זכה לעלייה של 600%, מה שהביא לשיא חדש בכל הזמנים של $4.05.

על מנת להכניס פרק חדש בפיתוח ה-Native token של Nexo, הפלטפורמה משיקה את Nexonomics 3.0, אשר ישדרג את השימושיות והערך שלה.

Nexo Earn API

חבילת ה-Earn on Crypto של Nexo ניתנת להתאמה אישית ביותר, ומאפשרת לך ליצור מראה מקורי ולהרגיש כשהלקוחות שלך מרוויחים על נכסי הסרק שלהם דרך Nexo מבלי לעזוב את הפלטפורמה שלך.

על ידי הפיכתך לשותף, תוכל להרחיב את בסיס המשתמשים שלך תוך איסוף חלק מההכנסה היומית המורכבת, עם חיבור חלק בשישה שלבים פשוטים.

תוכנית הפניות

היכנס לחשבון Nexo שלך, העתק את קישור ההפניה הייחודי שלך ותוכל להתחיל להפנות. כתוצאה מכך, אתה והפניות שלך תקבלו כל אחד 25$ בביטקוין תוך 30 יום מרגע שהן יעברו את האימות המתקדם ויטענו סכום שווה ערך ל-$100 או יותר בכל נכס שמציעה פלטפורמת Nexo.

מכיוון שאין הגבלה על מספר האנשים שאתה יכול להפנות, אתה יכול להזמין כמה חברים שתרצה.

האם Nexo בטוח?

Nexo מעלה את הסטנדרט עבור כל מערכת האקולוגית של הבלוקצ'יין על ידי הטמעת תקנות הכרת הלקוח שלך (KYC) והאיסור הלבנת הון (AML), הערכת סיכונים ללא רבב, הגנת נתונים ואבטחת סייבר משופרת.

כדי לחזק את מערכות האקולוגיות של הלוואות הבלוקצ'יין והקריפטו, Nexo בונה קהילה של משתמשים ועובדים מודעים לאבטחה בפלטפורמה שלה. הפעלת אבטחה פנימית ופרטיות תכופה מבטיחה שעובדי Nexo מעודכנים בנושאי אבטחת הסייבר העדכניים ביותר.

Nexo מגן על הנכסים הדיגיטליים שלך כאשר אתה מרוויח איתם ריבית תוך שימוש בגישה הוליסטית לאבטחה הכוללת את התכונות הבאות:

הצפנה: חשבונות Nexo מוגנים על ידי הצפנה בדרגה צבאית של 256 סיביות.
אחסון: האחסון של נכסי בלוקצ'יין בכספות בדרגה צבאית Class III מסופק על ידי שומרי בלוקצ'יין מובילים כמו BitGo ו- Ledger Vault, בין היתר.
ביטוח: 375 מיליון דולר בביטוח.
תשתית אבטחה: תשתית האבטחה של Nexo מוסמכת ברמה הגבוהה ביותר לפי תקן ISO/IEC 27001:2013.
כספים מוגנים: קווי אשראי למטבעות קריפטוגרפיים בעלי בטחונות יתר של 200-500%. Nexo לעולם לא מציעה אשראי על בסיס ללא בטחונות, ומבטיחה שהכספים שלך מוגנים ללא קשר לתנודות השוק.

ביטוח של 375 מיליון דולר
ספקי אבטחת בלוקצ'יין BitGo ו- Ledger Vault הם בין הרבים ש-Nexo משתפת פעולה איתם. הכיסוי הביטוחי לנכסים דיגיטליים המאוחסנים בפלטפורמת Nexo באמצעות הסינדיקט הבולט ביותר של החתמים הסתכם ב-375 מיליון דולר ביחד.

ביקורת עתודות בזמן אמת
הכרחי שהחזקות המשמורת של החברה יהיו שקופות יותר; לפיכך, Nexo התחברה עם Armanino כדי לבצע ביקורת של הוכחת עתודות. כדי להבטיח שנקסו תוכל תמיד למלא את האחריות שיש לה כלפי לקוחותיה, היא עשתה צעד פורץ דרך בתעשיית הלוואות הקריפטו.

איסור הלבנת הון וציות לתקנות
Nexo מסתמכת על Jumio כדי לעמוד בדרישות התאימות העולמיות ל-KYC ו-AML. זה גם מאושר על ידי מיקרוסופט, אורקל, מונזו ו-HSBC, בין חברות אחרות.

המחויבות של Nexo לאבטחה מתבטאת בעמידתה בחקיקה המחמירה ביותר ובדרישות KYC ו-AML ברחבי העולם. כתוצאה מכך, אנשים, חברות וארגונים מכל הגדלים מפקידים את הנתונים שלהם בידי Nexo.

אחסון בקליבר הגבוה ביותר
דרך השותפים שלה, יש לך גישה מיידית לכספים שלך ועצמאות מוחלטת מספקי צד שלישי בזמן שהנכסים שלך נשמרים בכספות בדרגה צבאית Class III.

אבטחת פלטפורמה
הפלטפורמה של Nexo היא לא רק מאובטחת, אלא יש לה גם מגוון אמצעים כדי לסייע בהגנה על המשתמשים שלה.

2FA (אימות דו-גורמי) – אימותי SMS, אימותי דוא"ל ותמיכה באפליקציית המאמת זמינים כולם.
זיהוי ביומטרי – באמצעות טביעת אצבע או זיהוי פנים.
תמיכה 24/7 – לקוחות יכולים ליצור קשר עם צוות תמיכת הלקוחות בצ'אט או בדוא"ל.
רשימת היתרים – הפעלת רישום הלבנה של כתובות מאפשרת לך לנהל את כתובות ההצפנה שלך ולהגביר את האבטחה של חשבונך אפילו יותר.
התראות חשבון – אישורי משיכה והודעות התחברות פירושם לשמור על שליטה מלאה על חשבונך.

CCSS רמה 3
Nexo משתמשת בפתרון הארגוני של BitGo, המשלב את תקן האבטחה של Cryptocurrency Level 3 כדי להבטיח את האבטחה והחוסן הכוללים של הארגון. נעשה שימוש בהליכי אימות מתוחכמים כדי להבטיח את תקפות הנתונים, והנכסים מפוזרים גיאוגרפית וארגונית.

אבטחת מידע ופרטיות
מידע אישי מוגן מאחורי רשתות מאובטחות וזמין רק למספר קטן של אנשים המחויבים חוזית לשמור על סודיות המידע. אתר זה משתמש בטכנולוגיית Secure Socket Layer (SSL) כדי להצפין כל מידע רגיש/אשראי.

Nexo משתמשת במנגנוני אבטחה מרובים כדי להגן על נתוני המשתמשים כאשר הם מכניסים, שולחים או ניגשים אליהם.

הסמכת מערכות ניהול אבטחה
על ידי הקפדה על ISO/IEC 27001, ארכיטקטורת האבטחה של Nexo מובטחת בטוחה ומאובטחת עבור כל הלקוחות והמשקיעים שלה. כתוצאה מהסמכת ISO/IEC 27001 של Nexo, כל תעשיית הבלוקצ'יין הועלתה לרמה חדשה של אבטחה, הודות לכללי האבטחה המחמירים ביותר, הערכת סיכונים ללא רבב והגנה על נתונים.

ארנק Nexo
על מנת להגן על הנכסים הדיגיטליים שלך, ארנק Nexo צויד בהצפנה של 256 סיביות בדרגה צבאית, המבטיחה את אבטחת הכספים והעסקאות של המשתמשים.

Similar Posts