בית » בלוג חדשות קריפטו » מדריכי כרייה » איך לכרות אתריום – מדריך למתחילים [2022]

איך לכרות אתריום – מדריך למתחילים [2022]

כריית אתריום

כיצד לכרות את'ריום בשנת 2022 – מדריך מהיר

ככל שהאימוץ והפופולריות של מטבעות קריפטו עולים, אנשים מחפשים דרכים שונות להרוויח מהקריפטו. שיטה אחת להרוויח מטבעות קריפטוגרפיים, כמו Ethereum, היא כרייתם.

במילים פשוטות, כרייה מתייחסת לתהליך של אספקת כוח חישוב המשמש לפתרון בעיות מורכבות מבוססות מתמטיקה. כרייה עוזרת לאבטח, לאמת ולאמת עסקאות ב-Ethereum וב-blockchains אחרים.

ישנן כמה דרכים שונות לכרות את'ריום. אלו כוללים:

  • כריית סולו
  • כריית בריכות
  • כריית ענן

אנו ממליצים למתחילים להשתמש בכריית בריכה מכיוון שהיא לא מאוד אינטנסיבית במשאבים ועדיין יכולה להביא לרווחים יפים. בצעו את השלבים המפורטים להלן כדי להתחיל עם כריית Ethereum בבריכה:

  • בדוק ועדכן את מנהלי ההתקנים של יחידת העיבוד הגרפית שלך
  • הגדר את ארנק ה-Ethereum שלך
  • הורד כורה Ethereum
  • הצטרף למאגר כרייה וקבל קואורדינטות של שרתים
  • הגדר את קובץ ה-bat. של הכורה
  • הפעל את הכורה כדי להתחיל לכרות את'ריום
  • חשב את הרווחיות שלך

תוכן עניינים

הקדמה – כריית אתריום

2021 הייתה השנה של המטבעות הקריפטוגרפיים. בעוד שמטבעות קריפטו כמו ביטקוין קיימים כבר זמן רב, הפופולריות והעניין בשוק הקריפטו הגיעו לרמות מטורפות בשנת 2021 וכנראה ימשיכו לעלות ב-2022.

Ethereum, אחד מרשתות הבלוקציין הפופולריות ביותר של מטבעות קריפטוגרפיים, רשם 1.2 מיליון עסקאות בכל יום בספטמבר 2021. זה כמעט כפול ממספר העסקאות שנרשמו על בסיס יומי באותה תקופה בשנה שעברה.

הזרם האחרון של משקיעים חדשים לעולם המטבעות הקריפטו עוררה עניין כיצד פועלת הטכנולוגיה הבסיסית וכיצד ניתן להרוויח כסף באינטרנט באמצעות קריפטו וNFT.

מאמר זה מסביר את אחת הדרכים הפופולריות ביותר להרוויח קריפטו באינטרנט, כלומר כריית Ethereum (ETH). הוא גם מסביר מהו Ethereum וכיצד פועל הבלוקצ'יין של Ethereum.

כיצד לכרות את'ריום

ראשית, חשוב להבין מהי כרייה? אנו גם חוקרים את הדרכים הטובות ביותר למשתמשים חדשים להתחיל בכריית Ethereum.

הערה: כריית Ethereum הולכת להיות פעילות מיותרת בקרוב. הסיבה לכך היא שהאת'ריום משנה מהותית את האופן שבו הבלוקצ'יין שלו מאובטח. זה עובר מפרוטוקול הוכחת עבודה (PoW), הדורש כרייה, ל-Proof of Stake (PoS), שאינו דורש כרייה. שני המושגים מוסברים בהמשך המאמר.

זכרו זאת אם אתם מתכוונים להוציא הוצאות משמעותיות על רכישת ציוד כריית ETH.

מהי כרייה?

כדי להבין מה המשמעות של כריית Ethereum, חיוני לקבל מושג בסיסי על אופן פעולת הבלוקצ'יין. כפי שהשם מרמז, בלוקצ'יין מורכב, פשוטו כמשמעו, בלוקים המכילים מידע. כל בלוק "משורשר" לבלוק הקודם בסדרה.

במילים אחרות, הבלוקצ'יין הוא בעצם כמו ספר חשבונות מקוון של עסקאות בין צדדים שונים. רשומה זו מוצפנת באמצעות קריפטוגרפיה כך שאף צד אחד לא יכול לשנות באופן חד צדדי רשומות של עסקאות קודמות.

Hashing משמש להצפנת בלוקים שונים בשרשרת, הכרוך במתן פתרונות לבעיות מתמטיות מורכבות. צמתים (או מחשבים/יחידות עיבוד) ברשת הבלוקצ'יין מתחרים זה בזה כדי לנחש את רצף ה-hash הנכון. תהליך זה של תרומת כוח מחשוב כדי לנחש נכון שפונקציית ה-hash ידוע ככרייה.

כורים המנחשים בהצלחה את פונקציית ה-hash מתוגמלים באסימוני Ether (המטבע הקריפטו שמזין את רשת Ethereum) על ידי אלגוריתם הכרייה. לא רק כריית Ethereum היא דרך מצוינת להרוויח כסף, אלא שהיא גם עוזרת לאבטח את רשת Ethereum. באופן טבעי, ככל שציוד הכרייה שלך חזק יותר, כך הוא יכול לספק פתרונות מורכבים יותר בטווח זמן קצר יותר.

מהן הדרכים השונות לכרות את'ריום?

יש שלוש דרכים עיקריות לכרות את'ריום, לכל אחת יתרונות וחסרונות:

  • כרייה במחשב שלך באמצעות מאגר כרייה.
  • כריית סולו את'ריום
  • כריית ענן את'ריום

כל שיטה של כריית Ethereum שונה מבחינת האנרגיה וכוח החישוב שאתה צריך להוציא, העלויות והתשואות הצפויות.

בהמשך נסביר את ההבדלים בין כל תהליך כרייה. לעת עתה, כל מה שאתה צריך לדעת הוא שכריית בריכה Etherum היא השיטה הטובה ביותר למתחילים.

כיצד לכרות את'ריום באמצעות מאגר כרייה

לפני שנעבור למדריך המפורט שלנו כיצד לכרות את'ריום באמצעות בריכת כרייה, כדאי להבין בקצרה מהי כריית בריכות.

מהי כריית בריכת Ethereum?

פתרון בעיות מתמטיות מורכבות שנוצרו על ידי רשת Ethereum דורש כוח חישוב ניכר. למחשב נייד או מחשב בודד אין בדרך כלל מספיק כוח עיבוד כדי לפתור את בעיית ה-hash באופן עקבי ובטוח ולכרות את Ethereum בעצמו. ואכן, כריית Ethereum בעצמך דורשת בדרך כלל אסדת כרייה, שהיא בעצם מחשב חזק עם כרטיס/כרטיסים גרפיים ברמה העליונה.

כורי מטבעות קריפטו יצרו בריכות כרייה כדי להתגבר על בעיה זו.

מאגר כרייה של Ethereum מורכב מכמה משתתפים שונים ברשת Ethereum שתורמים כוח מחשוב כדי לעזור לפתור את פונקציית ה-hash.

המשתתפים במאגר הכרייה מחלקים את תגמולי הכרייה אם כל משתתף במאגר פותר בהצלחה את בעיית ה-hash. כל משתתף מקבל את תגמול הכרייה ביחס לכוח החישוב שסופק על ידו.

משתמשים בעלי כוח חישוב מוגבל יחסית צריכים לשקול בחום את כריית הבריכה כשיטה מעשית לכריית Ethereum. כמה מבריכות הכרייה הפופולריות ביותר של Ethereum הן:

  • אתרמין
  • F2Pool
  • SparkPool
  • ננופול

כדאי לשים לב היטב לעמלות הבריכה, גודל הבריכה והתשלומים המינימליים שמאגר הכרייה מציע כדי להחליט איזה מהם מתאים לך ביותר. השתמש במדריך שלב אחר שלב למטה כדי להתחיל לכרות את'ריום דרך מאגר כרייה.

שלב 1: בדקו את יחידת העיבוד הגרפית שלכם (GPU) ועדכן מנהלי התקנים.

תזדקק ל-GPU עם לפחות 6GB RAM כדי להתחיל בכרייה. יש לעדכן אותו עם מנהלי ההתקן העדכניים ביותר כדי להבטיח ביצועים חלקים.

GPUs של מותגים גדולים, כמו Nvidia, מגיעים עם פתרונות תוכנה שמודיעים לך כאשר עדכון זמין. לחלופין, אתה יכול פשוט לבדוק את אתר האינטרנט של המפתח כדי לראות אם אתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר או לא.

שלב 2: הגדרת ארנק קריפטו

יהיה צורך בארנק Ethereum כדי לאחסן את ה-ETH שאתה מרוויח כפרס כרייה. ישנם מספר סוגים שונים של ארנקי קריפטו, כגון ארנקי חומרה, ארנקים ניידים וארנקי תוכנה.

כל אחד שונה בנוחות השימוש שלו וברמת האבטחה שלו. לא ניכנס לפרטים בפוסט, אבל ארנק Ethereum אמין, כמו Metamask, אמור להספיק לרוב המתחילים.

MetaMask קלה במיוחד להגדרה והיא זמינה כהרחבה עבור Chrome, Brave, Firefox ו-Edge. זהו גם אחד מארנקי התוכנה היותר אמינים ופופולריים הזמינים כיום.

אם אתה מודאג במיוחד לגבי האבטחה של תגמולי כריית Ethereum שלך, אז אתה צריך לחשוב על הגדרת ארנק Ethereum חומרה על ידי רכישת מכשיר כמו Ledger Nano S או Nano X. אם כי זכור כי לדג'ר סבלה מדליפת נתונים לאחרונה שחשפו כתובות דואר ומידע אישי של מיליון משתמשים.

טיפ מקצועי: השתמש במנהל סיסמאות כדי להגדיר סיסמה חזקה לארנק שלך. זה יעזור להגן מפני פריצות והונאות פוטנציאליות למטבעות קריפטוגרפיים.

שלב 3: התקן את תוכנת הכרייה Ethereum

אתה תזדקק לתוכנת כרייה, המכונה כורה Ethereum, = שיכולה לתקשר עם blockchain Ethereum. למטרות מדריך זה, אנו הולכים להשתמש ב-lolMiner.

עבור אל מאגר GitHub של lolMiner והורד את המהדורה האחרונה של הכורה, שאמור להיות קובץ zip. lolMiner תומך כרגע רק במערכת ההפעלה Windows.

אתה תמיד צריך להוריד תוכנת כרייה מהמאגר הרשמי של GitHub או מהאתר הרשמי בלבד. הסיבה לכך היא שחלק מהאתרים מסווים וירוסים, תולעים, מפתחות ותוכנות ריגול כתוכנות כרייה כדי להדביק את המחשב שלך. אתה יכול לבדוק את קוד המקור של הקובץ ב-Github ולוודא שהוא אינו מכיל אלמנטים מזיקים. בנוסף אפשר לבדוק את הCHECKSUM בשביל לוודא את מקוריות ההורדה

שלב 4: הצטרף למאגר כרייה וקבל קואורדינטות שרת

אתה יכול לבחור באחת מבריכות הכרייה שציינו למעלה ולעבור לאתר שלה כדי להתחיל. אנו משתמשים ב-Ethermine עבור המדריך הזה.

בדף הבית של Ethermine, אתה אמור לראות כפתור גדול עם "התחל כרייה" כתוב עליו. קדימה ולחץ עליו.

זה אמור להביא אותך לדף עם קואורדינטות שרת ומידע אחר הקשור ליציאות שונות. שמור את הדף הזה פתוח מכיוון שאנו נשתמש בפרטים אלה מאוחר יותר כדי להגדיר את תוכנת הכרייה שהורדת.

שלב 5: הגדר את קובצי ה-BAT

אתר את קובץ ה-zip שהורדת מ-lolMiner ופתח אותו. התיקיה שנפתחה צריכה להכיל קובץ בשם "mine_eth.bat". לחץ לחיצה ימנית על קובץ זה ובחר "ערוך". זה אמור לפתוח פנקס רשימות עם קוד כלשהו כתוב בו, כפי שניתן לראות בתמונה הבאה.

אנחנו מודאגים רק מהטקסט שנמצא בחלק המוגדר בבירור הניתן לעריכה על ידי המשתמש של המסמך. חלק זה מאפשר לך להזין את הקואורדינטות של מאגר הכרייה וכתובת הארנק שלך ולהגדיר את הכורה להשתמש בהן בזמן כריית Ethereum.

בצע את השלבים הפשוטים להלן כדי להגדיר את הכורה שלך:

החלף את "eth.2miners.com" תחת "הגדר "בריכה" ו"הגדר את "Pool2" בכתובת של מאגר הכרייה שלך. אם אתה משתמש ב-Ethermine, זה יוצג בדף האינטרנט שאליו ניווטנו קודם לכן. בחר את הכתובת של השרת הקרוב ביותר למיקום שלך.

המספרים אחרי ה-":" (בדרך כלל 2020) מציינים את כתובת היציאה. החלף את זה בכתובת הרשומה באתר האינטרנט של מאגר הכרייה שלך.

החלף את כתובת הארנק תחת 'הגדר "ארנק" בכתובת ארנק Ethereum משלך. הוא מוצג באופן בולט בתוסף Metamask וצריך להיות קל למצוא אותו. אל תמחק את הטקסט אחרי ה-"." כלומר "lolMinerWorker".

שמור את השינויים בקבצי ה-bat וצא מפנקס הרשימות.
הכורה שלך מוגדר כעת במלואו לכרות Ethereum. אז בואו נתחיל בתהליך הכרייה ללא דיחוי נוסף.

שלב 6: הפעל את הכורה

לחץ פעמיים על הקובץ "eth.bat". זה אמור להעלות שורת פקודה שמציגה שורות קוד שנראות בערך כך:

לרוע המזל, ל-GPU שבדקנו את זה כבר אין מספיק כוח hashing כדי לתמוך בכריית Ethereum. אם יש לך GPU חזק מספיק כדי לכרות Ethereum, אז אתה אמור לראות שורת קוד שאומרת "החל DAG gen במעבד 0".

לאחר מכן יופיעו שורות קוד שמתחילות ב"עבודה חדשה התקבלה". אתה יכול להתעלם מהם במידה רבה. אתה תדע שהתחלת בהצלחה את הכרייה כשתראה את הטקסט "GPU 0: Share Accepted". ברגע שזה מופיע, אתה יכול לתת ליישום הכרייה לפעול וזה ימשיך את תהליך הכרייה.

מזל טוב, עכשיו אתה כורה את Ethereum באופן רשמי! אבל האם זה בכלל משתלם לך? בואו לגלות כיצד לחשב את הרווחים שלכם בשלב הבא.

שלב 7: חישוב רווחיות

חלון שורת הפקודה יציג מדי פעם את המהירות הממוצעת של המעבד שלך, כמו בצילום המסך למטה:

שים לב למהירות ועבור למחשבון כרייה של ETH, כמו whattomine.com, המאפשר לך לחשב את הרווחים שלך מכריית מטבעות קריפטוגרפיים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להזין את המהירות הממוצעת שלך (ב-Mh/s) משורת הפקודה ואת צריכת החשמל והחשמל שלך (ב$/kWh) בשדות הרלוונטיים.

מחשבון כריית ETH זה יראה לך את תגמול הכרייה הסביר והרווחים הפוטנציאליים שלך. אתה יכול להשתמש בערכים אלה כדי לקבוע אם כריית Ethereum היא עסק רווחי עבורך על ידי הפחתת עמלות המאגר ועלויות החומרה.

איך לכרות את'ריום סולו

למה לפצל את התגמולים של כריית Ethereum עם אחרים אם אתה יכול לעשות זאת בעצמך? ובכן, אם במקרה יש לך את חומרת הכרייה המיוחדת הנדרשת שוכבת מסביב, אז אתה בהחלט יכול לתת הזדמנות לכרייה סולו.

תגמול הכרייה עבור בלוק בודד של Ethereum הוא בדרך כלל 2ETH בתוספת עמלות עסקה, מה שמביא את הסכום הכולל בין 3.5-4 ETF. כאשר Ethereum נסחר כעת בקרוב ל-$3000, פתרון חסימה עשוי להביא לתגמולים משמעותיים בכרייה.

אבל בואו נהיה מציאותיים לגבי ההיתכנות של כריית Ethereum סולו. יש סיכוי קלוש שבאמת יהיה לך מספיק כוח כרייה כדי להצליח לקבל תגמול בלוק בעצמך גם אם יש לך אסדת כרייה של Ethereum עם תריסר GPUs.

ואכן, רוב האנשים שכורים ביטקוין ואת'ריום וכורים מקצועיים עם חוות כרייה גדולה המכילה מאות GPUs.

יתר על כן, כריית Ethereum בעצמך תוביל לצריכת חשמל רבה. כתוצאה מכך, הרווחים הכוללים שתשיג מכריית Ethereum צפויים להיות מינימליים אלא אם כן אתה חי במדינה שבה החשמל זול.

בהתחשב בסיבוכים אלו, לא היינו ממליצים לכורי Ethereum מתחילים להקים אסדות כרייה משלהם.

כיצד לכרות את'ריום באמצעות הענן

כריית ענן מתייחסת לתהליך של השכרת קיבולת מחשוב או אסדות כרייה על הענן ושימוש בהם לצורך פעולות כרייה. על ידי שימוש בענן לכרייה, משתמשים לא צריכים להגדיר ספציפית את החומרה שלהם לכריית GPU או להתקין תוכנת כרייה כלשהי במכשירים שלהם.

במקום זאת, המשתמשים צריכים לשלם תשלום חודשי או שנתי קבוע כדי לשכור כוח מחשוב בענן. זו יכולה להיות אסטרטגיה מסוכנת בשוק הקריפטו. המחיר של המטבע הקריפטוגרפי יכול לרדת במהירות בזמן שתעריף ציוד הכרייה קבוע. בתרחיש כזה, ההוצאה שלך צפויה להיות יותר מכל רווחי הכרייה.

ישנם שירותי כריית ענן של Ethereum בחינם וגם בתשלום. חלק משירותי כריית הענן החינמיים הטובים ביותר הם Swiss Gold Global ו-Nice-Miner. שירות כריית הענן של Ethereum בתשלום הטוב ביותר הוא Genesis. הוא מציע אסדות כרייה חדישות בתעריפים סבירים.

כריית Ethereum ללא עלויות חומרה משמעותיות עשויה להיראות מושכת. עם זאת, כריית ענן מבוססת לחלוטין על אמון. המשתמשים חייבים להיות בטוחים ששירות כריית הענן שהם בוחרים ישתמש בכסף לכריית Ethereum ולא יפנה אותו לשימושים אחרים.

כיסינו את כל הדרכים השונות שבהן תוכל לכרות Ethereum באופן מציאותי במאמר זה.

אבל, האם אתה בכלל יודע מהו Ethereum בעצם? אנו ממליצים לקוראים שחדשים במטבעות קריפטוגרפיים לעבור על הסעיפים הללו!

מה זה את'ריום?

Ethereum הוא הבלוקצ'יין השני הפופולרי ביותר בעולם של מטבעות קריפטוגרפיים. יש לה גם את שווי השוק השני בגודלו, של כ-420 מיליארד דולר.

הפופולריות ושווי השוק שלו משקפים את החשיבות של Ethereum לעולם המטבעות הקריפטו. זהו בלוקצ'יין מבוזר למטרות כלליות התומך בחוזים חכמים. עכשיו, זה משפט טעון עם הרבה מה להבין. אז בואו נפרק מה זה באמת אומר.

"מבוזר" פירושו שאין רשות או מוסד מרכזי אחד האחראי על ניהול הבלוקצ'יין של Ethereum. במקום זאת, משתמשים שונים הפועלים כצמתים ברשת Ethereum מאמתים ומנהלים ללא הרף את הבלוקצ'יין. כתוצאה מכך, זה כמעט בלתי אפשרי עבור כל ישות לתמרן את הבלוקצ'יין של Ethereum לטובתו.

Ethereum יכול לשמש למטרות שונות, מה שהופך אותו לבלוקצ'יין למטרות כלליות. זה יכול לתמוך ביישומים שיש להם מקרי שימוש בעולם האמיתי. לדוגמה, ה-Ethereum blockchain משמש למכירת אסימוני אמנות דיגיטלית שאינם ניתנים לשינוי (NFT). זה יכול לאפשר מספר עסקאות אחרות, כגון פיננסים, הימורי ספורט ואינטראקציות עם אוהדים, ללא צורך במתווך מהימן.

לפיכך, אתה יכול לחשוב על Ethereum כשכבת הבסיס שעליה ניתן ליצור ולהפעיל מספר יישומי קריפטו מבוזרים (או Dapps).

במה שונים את'ריום וביטקוין?

Ethereum וביטקוין הם שני הבלוקצ'יין המבוזר הפופולריים ביותר. עם זאת, שניהם משרתים מטרות שונות למדי.

ביטקוין הוא בלוקצ'יין מיוחד. מקרה השימוש היחיד שלו הוא של מטבע. הבלוקצ'יין של ביטקוין אינו תומך באף יישומים מבוזרים. לפיכך, מקרי השימוש בעולם האמיתי בביטקוין מוגבלים למדי בהשוואה לאתריום.

עם זאת, שווי השוק של ביטקוין הוא כעת מעל טריליון דולר והוא עדיין נכס הקריפטו היקר ביותר בעולם. זה הופך את הביטקוין לנכס יציב ובטוח יחסית בהשוואה לאתריום ומטבעות אלטקוינים אחרים.

נקודת הבדל נוספת היא פרוטוקול הקונצנזוס המשמש את הבלוקצ'יין לאימות עסקאות ברשת. שני הבלוקצ'יין משתמשים כיום ב-PoW, מה שדורש צמתים להוציא כוח ולפתור בעיות hash כדי לאמת את החסימה.

עם זאת, Ethereum יעבור לפרוטוקול PoS קונצנזוס. פרוטוקול זה מסתמך על מאמתים ברשת Ethereum כדי לאמת עסקאות. מאמתים נבחרים באקראי על ידי האלגוריתם כדי לאמת בלוקים שונים וזוכים לעמלות עסקה. זה נקרא PoS מכיוון שכניסה למאגר האימות של מטבע קריפטוגרפי מחייבת אותך להעמיד או "להחזיק" חלק מהמטבע שלך.

PoS אינו כרוך בפתרון כל פונקציית Hash ומשתמש בהרבה פחות אנרגיה, וזו הסיבה שהוא נתפס כחלופה בת קיימא יותר ל- PoW.

האם עלי לכרות את'ריום או ביטקוין?

תכונה ייחודית של בלוקצ'יין PoW היא שהבעיות המתמטיות שצריכות להיפתר ממשיכות להיות קשות יותר עם הזמן. המשמעות היא שכורי Ethereum וביטקוין יצטרכו לשדרג כל הזמן את החומרה שלהם כדי להבטיח שהכרייה תישאר רווחית.

ביטקוין קיים מאז 2008, ומכאן שהוא אחד ממטבעות הקריפטו הקשים ביותר לכרייה. רוב כורי הביטקוין משתמשים בחומרה מיוחדת, כמו כורי מעגלים משולבים ביישום ספציפי (ASIC). זה כנראה לא מטבע הקריפטו הטוב ביותר למתחילים לכרות.

Ethereum, לעומת זאת, פחות קשה לכרות וניתן לעשות זאת על מחשב נייד חזק למדי (אם כי ההחזרים יהיו מועטים). עם זאת, כפי שכבר הזכרנו, הבלוקצ'יין של Ethereum עובר לפרוטוקול PoS קונצנזוס, מה שיהפוך את הכרייה למיותרת. עם זאת, אתה יכול לראות למטה שקושי הכרייה של Ethereum עלה בחדות בשנה האחרונה.

אבל, אם אתה רוצה לנסות כרייה עם מה שיש לך בבית, אז Ethereum היא בהחלט אפשרות טובה יותר. אם אתה מחפש להיכנס לכרייה בטווח הארוך, ייתכן שתצטרך להשקיע סכום כסף הגון בהשגת חומרה מיוחדת לכריית ביטקוין או Ethereum.

סיכום ומסקנות 

יותר ויותר אנשים מחפשים דרכים לכרות את'ריום ולהרוויח רווחים מקריפטו. במאמר זה פירטנו את הדרך הקלה ביותר להתחיל לכרות Ethereum למתחילים, שהיא דרך מאגר כרייה. זו גם הדרך ההגיונית ביותר מכיוון שהיא אינה דורשת השקעה רבה בחומרה. בהתחשב במעבר הממשמש ובא לפרוטוקול PoS, השקעה של סכומים משמעותיים באסדת כריית Ethereum היא לא האפשרות הטובה ביותר.

כריית Ethereum היא תהליך של אימות עסקאות ב- Ethereum blockchain והוספתן לבלוקצ'יין. כאשר עסקה מאומתת ומתווספת לבלוקצ'יין, היא נחשבת ל"מכורה".

כדי לכרות Ethereum, אתה צריך מחשב עם יחידת עיבוד גרפית (GPU) או חומרת כרייה מיוחדת. כמו כן, עליך להתקין במחשב תוכנת כרייה, אשר תחבר אותך לרשת Ethereum ותאפשר לך להתחיל בתהליך הכרייה.

כדי להתחיל בכרייה, תצטרך להצטרף למאגר כרייה, שהוא קבוצה של כורים שעובדים יחד כדי לכרות את'ריום ולחלוק את התגמולים. כאשר תצטרפו למאגר כרייה, תוכלו לבחור תוכנת כרייה ולחבר את החומרה שלכם למאגר. לאחר מכן, המאגר יקצה לך משימות לביצוע, ותקבל חלק מהתגמולים על סמך כמות העבודה שאתה תורם למאגר.

חשוב לציין שכריית Ethereum היא תהליך עתיר משאבים הדורש כמות משמעותית של חשמל וכוח מחשב. כתוצאה מכך, כריית Ethereum עשויה להיות יקרה, והרווחיות של הכרייה עשויה להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל המחיר של Ethereum, עלות החשמל וביצועי חומרת הכרייה שלך.

Similar Posts