בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » איך להרוויח כסף על NFTs

איך להרוויח כסף על NFTs

חדשות קריפטו

האם אפשר להרוויח כסף על NFTs?

כן, בטח! למעשה, אם אתם חדשים בתחום הזה, אולי תופתעו לגלות כמה כסף יכול לעלות NFT בודד.

בדצמבר 2020, נפח המסחר הכולל של יצירות אמנות NFT לבדה הגיע לשיא של 8.2 מיליון דולר – כך שבעוד שהתעשייה עצמה עדיין ירוקה, יש בה כבר די הרבה כסף. הנה רק חלק מהדוגמאות:
זוג נעלי סניקרס מעוצבות בינה מלאכותית נמכרו ב-22 ETH (בשווי של כ-13,300 דולר באותה עת). ציור דיגיטלי של מייסד Ethereum, Vitalik Buterin, לבוש בשמל וכמה בגדי הארלקין בנושא ETH נמכרו ב-260 ETH (כמעט 142,000 דולר באותה תקופה ).אמן NFT מכר את האוסף שלו במכירה פומבית תמורת 3.5 מיליון דולר – יצירת אמנות בודדת מהתיק הזה עלתה לבעליה החדש 777,777 דולר. Axie נדיר (איסוף שניתן לשחק בו מ-Axie Infinity, משחק בלוקצ'יין), נמכר ב-300 ETH (בשווי כ-$130,000 USD באותה עת) – והוכנס מיד לרשימה מחדש תמורת יותר מפי שניים מהעלות ההתחלתית. F1® Delta Time של קטע מסלול המירוצים במשחק NFT, שנוצר בשותפות רשמית עם פורמולה 1, נמכר ב-$223,000.

אילו סוגי NFTs הם הפופולריים ביותר?

זכרו ש-NFT יכול ללבוש צורות רבות ושונות: זה יכול להיות תמונה, GIF, סרטון, פריט במשחק או אפילו אודיו. נכון לעכשיו, התעשיות הבולטות ביותר בעולם ה-NFT הן משחקי אמנות וגיימינג בלוקצ'יין – אבל יכולים להיות חדשים, שכן דברים נעים מהר בקריפטו (ואולי אפילו מהר יותר בעולם ה-NFT). למשל, אפשר אפילו להטמיע נכסים בעולם האמיתי כמו נדל"ן – ולמה ש-NFTs לא יהפכו בסופו של דבר לצורה מקובלת של הוכחה שאתה הבעלים של חלקת אדמה מסוימת, בהתחשב בכך שזה בלתי אפשרי מבחינה טכנית לזייף אותם?
למה שמישהו יקנה NFT? מה מייקר NFT יותר מאחרים?
יכולת איסוף היא חלק עצום מהפסיכולוגיה האנושית: אנשים אוהבים לאסוף דברים שהם נהנים מהם, והכי חשוב, להחזיק אותם.

NFTs שואבים את ערכם ממחסור, יחד עם הערכות שוק קיימות. בדרך כלל, ככל ש-NFT מסוים הוא נדיר יותר, כך הערך שבו הוא עשוי להיסחר גבוה יותר בשוק פתוח. זוכרים מתי CryptoKitties היה להיט NFT? ככל שהאווטר שלכם היה נדיר יותר, כך תוכלו לקבל ממנו יותר כסף.
לעתים קרובות גם נזרקים גורמים אחרים לתמהיל, כמו המוניטין של האמן והפונקציות השונות שה-NFT שלהם עשוי לשרת. תחשבו על זה כעל הערכת אמנות מסורתית, שעלולה להיראות מוזרה לאנשים מבחוץ.

האם אני צריך להיות אמן כדי להרוויח כסף בתעשייה הזו?

לא! היופי של שוק ה-NFT הוא שכל אחד יכול להרוויח ממנו. מאמנים ומפתחים ועד לאספני אמנות, סוחרים ואפילו גיימרים – יש הרבה הזדמנויות לכולם.
במילים אחרות, אם אתם לא בטוחים מדי לגבי כישורי הציור/יצירתיות שלכם אתם תמיד יכול לנתח את השוק ולראות כמה הזדמנויות מתהפכות. לחלופין, אם אתם בעניין של משחקי בלוקצ'יין, אתם יכולים למכור פריט נדיר שחיקת – במילים אחרות, תעשיית ה-NFT היא הרבה יותר מסתם יצירות אמנות קריפטו.

האם מותגים עושים משהו עם עולם ה-NFT?

כן, הם נכנסים לתחום – וזה גם סימן מרכזי לכך שהתעשייה צומחת בצעדי ענק. תאגידים וארגונים גדולים כמו NBA, נייקי, פורמולה 1, סמסונג וודאפון היו מעורבים כולם בפיתוח מוצרים הקשורים ל-NFT או בפטנטים רשומים הקשורים ל-NFT (לא יהיה מגניב להחזיק כמה מה-"CryptoKicks" של נייקי?) .
אולי הדוגמה הבולטת ביותר למוצר NFT המגובה על ידי ארגון פופולרי תהיה NBA Top Shot, משחק קריפטו מורשה רשמית שפותח על ידי הצוות מאחורי CryptoKitties. זה מאפשר למשתמשים לאסוף ולהחזיק "רגעים" דיגיטליים, שהם בעצם דגשים ממשחקי NBA אמיתיים – למשל, השיא היקר ביותר (7,300 דולר) הוא כרגע דאנק שבוצע על ידי הפורוורד של הלייקרס לברון ג'יימס. משתמשים הוציאו סך של 5 מיליון דולר על הפלטפורמה, מה שהופך אותה למוצר הבלוקצ'יין הספורט המצליח ביותר בעולם.

Similar Posts