בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » אינטל לא תגביל את כריית הקריפטו בכרטיסי המסך בסדרה החדשה "אלכימאים"

אינטל לא תגביל את כריית הקריפטו בכרטיסי המסך בסדרה החדשה "אלכימאים"

הסדרה הקרובה של כרטיסי המסך של אינטל Arc לא יוגבלו במהירות הכרייה של מטבעות קריפטוגרפיים שונים, כך חשפה החברה.

אינטל חשפה כי קו הכרטיסים הגרפי הקרוב שלה לא יכלול הגבלות תוכנה או חומרה על כריית מטבעות קריפטוגרפיים.

בשיחה עם עיתונאים, סמנכ"ל אינטל ו- GM של מוצרי ופתרונות לקוחות גרפיים, רוג'ר צ'נדלר אמר כי קו הכרטיסים הגרפיים החדש של החברה הקרוי "אלכימאי" לא יכלול "נעילת תוכנה ודברים מהסוג הזה."

"אנחנו לא מגבילים את המוצר הזה או בונים בשלב זה תכונות שמכוונות במיוחד לכורים", אמר צ'נדלר. "בכל הנוגע לפעולות שאנו נוקטים כדי להימנע מהן או לנעול אותן, זהו מוצר שיהיה בשוק ואנשים יוכלו לקנות אותו".

הוא הוסיף כי "זה לא בראש סדר העדיפויות עבורנו", תוך שהוא מציין כי "אנו מעצבים את אינטל ארק ואת משפחת המוצרים האלכימאית כגיימר-מיינדד ויוצרי תוכן כאחד".

אינטל היא רק יצרנית GPU אחת המתמודדת עם השאלה כיצד לאזן את בסיסי הלקוחות במתחרים שלה. השוק המסורתי לכרטיסי מסך – גיימרים בPC – "זכו" בהפתעה בעקבות הגעתם של כורי קריפטו, שמשתמשים במעבד הגרפי כדי לכרות מטבעות קריפטוגרפיים כגון Ethereum (כורי הביטקוין עברו מזמן לחומרת ASIC ייעודית לכרייה).

יצרנית כרטיסי המסך המתחרה, Nvidia, ניסתה להגביל את כריית הקריפטו באמצעות החומרה שלה ושילוב כרטיסים מסוג LHR (LOW HASH RATE), והציגה מגבלות קצב חשיש המצערות את היכולת של הכרטיסים לשמש לכרייה. במאי 2021, Nvidia הכריזה כי קו הכרטיסים הגרפי האחרונים שלה יהיה "פחות רצוי עבור כורים", וחזרה על כך ש" GeForce מיועד למשחקים ".

אבל, מבלי לרצות להפנות גב לשוק המתפתח של כורי הקריפטו, Nvidia פרסמה גם מוצר ייעודי לכריית קריפטו, ה- CMP. בעקבות הנתונים מהרבעון הראשון של השנה, שמראה בבירור את החברה מעלה את אומדני ההכנסות שלה עבור CMP מ -50 מיליון דולר ל -150 מיליון דולר, התחזיות שלה התבררו מעט אופטימיות; ההכנסות לרבעון השני מקו ה- CMP ירדו ב -134 מיליון דולר מהתחזיות שלה.

AMD, בינתיים, עובדת בגישה דומה לאינטל, וקבעה כי היא לא תחסום את כריית Ethereum בכרטיסי ה- GPU שלה, וטענה כי כריית הקריפטו היא חלק קטן יחסית מהעסקים שלה.

זה עשוי להתברר כנקודה חשובה בטווח הארוך; עם מעבר Ethereum ממנגנון מבוסס כרייה להוכחת שווי עם שדרוג Ethereum 2.0, כריית GPU יכולה בהחלט להיות נחלת העבר.

Similar Posts