בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » ביטקוין ושאר האלטים במגמת תיקון לאחר הראלי האחרון

ביטקוין ושאר האלטים במגמת תיקון לאחר הראלי האחרון

ביטקוין

מגמה כללית

שוק מטבעות הקריפטו היה בראלי ירוק בימים האחרונים – שווי השוק הכולל שובר שיאים והגיע למסחר שוק כולל של 2.7 טריליון דולר.
לאחר הראלי, ב24 שעות האחרונות מתבצע תיקון בעיקר למטבעות המובילים
בעוד מטבעות האלטים נמצאים במגמה מעורבת 

שער הביטקוין 

בשעות האחרונות ביטקוין במגמת תיקון וירידות חזרה לסביבות התנגדות ב60K, אם שווי המטבע ירד את ההתנגדות בשער 60K $ ייתכן שתחילת מגמה חדשה בדרכה אלינו.

מגמת BTC ביום האחרון

שער את'ריום

בדומה לביטקוין, גם ETH מושפע מהמגמה האדומה ב24 שעות האחרונות. לאחר שפרץ והגיע אל מעל 4K $ שווי רק לפני כמה ימים – נתקל בהתנגדות סביב 4K

אתריום

סולנה

SOL נמצא במגמה יפה בירוק – נסחר סביבות 199$ לאחר עליה של 8% – המבחן הבא לאיתור פריצה מעל 200$ ובחינת המשך מגמה של המטבע המעניין הזה.

סולנה

מה קרה בשבוע האחרון בשוק הקריפטו?

ככל שהביטקוין (BTC) הגיע לשיא של כל הזמנים = 66,000 דולר ביום רביעי, שווי השוק של כל המטבעות הקריפטוגרפיים עלה לשיא חדש של 2.7 טריליון דולר.

אתריום, המטבע המקורי של רשת Ethereum, טיפס גם הוא, המטבע הקריפטו הגיע לשיא של חמישה חודשים -4,200 דולר בתחילת יום חמישי.

שווי השוק הכולל של השוק יותר משילש את עצמו מאז תחילת השנה, אז עמד על 770 מיליארד דולר.

העלייה בשווי הכולל  של שוק הקריפטו מגיעה על רקע מגמה חדשה של שינוי מגמה ופיתוחים חדשים שהמריצו את שווקי הקריפטו.
מאז תחילת אוקטובר, עם הפצת קרנות מסחר ראשונות מסוגן הקשורות למחירי החוזים העתידיים על ביטקוין וחברות וול סטריט גדולות רואות יותר ויותר מטבעות קריפטוגרפיים כנכסים לגיטימים למשקיעים.

הצמיחה המהירה עוררה גם אזעקות בקרב הרגולטורים, מחשש שמטבעות יציבים ומטבעות קריפטוגרפיים שונים עלולים להוות סיכונים ליציבות המערכת הפיננסית המסורתית.

שווי שוק הקריפטו הכולל כעת כפול מזה של 2.7 טריליון דולר  על פי האתר companymarketcap.com, וטיפס כאחוז מתוך 11.3 טריליון דולר זהב. שווי השוק של הקריפטו עולה גם על הערכת שווי המניות של אפל, החברה הנסחרת הגדולה בעולם, לפי 2.5 טריליון דולר.

בזמן הפירסום נסחר הביטקוין ב -60 אלף דולר.

Similar Posts