בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » בינאנס לא לבד: אלטרנטיבות מובילות לזירות מסחר בקריפטו מלבד בורסת בינאנס
|

בינאנס לא לבד: אלטרנטיבות מובילות לזירות מסחר בקריפטו מלבד בורסת בינאנס

אלטרנטיבות לבינאנס

מדריך לפלטפורמות מסחר מובילות בשוק הקריפטו

בורסות קריפטו

תוכן עניינים

הקדמה

בינאנס, בורסת מטבעות קריפטוגרפיים שהושקה בסין בשנת 2017, נוסדה על ידי Changpeng Zhao, המוכר יותר בשם CZ (ראשי התיבות שלו). CZ עבד בעבר עבור Blockchain.info וכ-CTO עבור פלטפורמת המסחר הקריפטו OKCoin.

בורסת בינאנס הושקה באמצעות הנפקת מטבעות ראשונית (ICO), שיטת גיוס כספים די מקובלת בכל מקום עבור פרויקטי בלוקצ'יין באותה תקופה.

למרות הכניסה המאוחרת יחסית לזירת בורסות הקריפטו, Binance הצליחה לכבוש את רוב נתח השוק. הפלטפורמה מדווחת כעת על יותר מ-2 מיליארד דולר בנפח מסחר יומי באופן עקבי, כאשר הנתונים הללו עולים בעונות שיא או בתקופות של תנודתיות גבוהה.

בינאנס התמודדה עם מדיניות רגולטורית מגבילה שהלכה וגברה מתאריך השקתה, וכדי להימנע ממנה, הנהלת הבורסה בחרה למנף ארביטראז' רגולטורי. מהמטה הראשוני שלה בהונג קונג, היא עברה ליפן ולאחר מכן למלטה. נכון לשנת 2021, לחברה אין מטה מרכזי, והציבור אינו מודע למשרדים הציבוריים הרשומים שלה.

כצפוי, מצב זה לא עלה יפה לכמה רגולטורים שאסרו באופן רשמי על הפעלת Binance בתחומי השיפוט שלהם.

חלק מהמדינות שאסרו על Binance כוללות את סינגפור, יפן, מלזיה וארצות הברית.

לגבי ארה"ב, בינאנס השיקה חברת בת  שתואמת לרגולציה בארה"ב בשם Binance America (Binance.US), הפועלת ביותר מארבעים מדינות ומציעה תכונות מסחר מוגבלות בהשוואה ל-Binance.com הזמינה לרוב העולם.

אם אתם מתגוררים באחד מהמקומות האלה שבהם אינכם יכולים לגשת ל- Binance.com, או שאינכם מרוצים מהשירות של Binance, אולי תרצו לשקול חלופה ראויה. במדריך הבא נשקול את ארבע החלופות הטובות ביותר של Binance, כולל Kraken, Uphold ו- KuCoin. תלמדו מדוע הם מומלצים מאוד ועד כמה הם משתווים מול Binance, מהתכונות שהם מציעים למשתמשים שלהם ועד לעמידה ברגולציה והנגישות שלהם ברחבי העולם. ל- Binance עשויה להיות רשימת תכונות רחבה יותר, אבל היא נופלת במחלקת הציות לרגולציה המתפתחת, ולכן, רוב האלטרנטיבות שלה יהיו פלטפורמות נגישות באזורים מוסדרים מאוד.

לפני שנבחן את החלופות של Binance, בואו נעבור תחילה על כמה מהנקודות החזקות שלה ועל החסרונות בשימוש בפלטפורמת מסחר הקריפטו המובילה. בעזרת מידע זה, יהיה קל יותר להשוות את בינאנס למתחריה ולהחליט באופן אובייקטיבי איזו בורסה משרתת יותר את הצרכים שלכם.

חוזקות Binance

שירות תיווך 

משתמשי בינאנס יכולים לקנות, למכור ולהמיר מספר מטבעות קריפטוגרפיים (מעל 300, בזמן הכתיבה). בתחילה, Binance מעולם לא תמכה במטבעות פיאט כמו דולר, אירו או ליש"ט. עם זאת, בזמנים אלו בעזרת שילוב של מספר מטבעות קונבנציונליים, משתמשים יכולים לקנות או למכור קריפטו לחשבונות בנק ומשיכה, באמצעות כרטיסי תשלום או דרך ערוצי צד שלישי ללא מאמץ.
שירות מסחר – בניגוד לרוב החלופות הניתנות ברשימה זו, Binance תומכת בפונקציות מסחר שונות כגון מרווח, נגזרים, ספוט, אסימונים ממונפים, עמית-לעמית (P2P) ומסחר OTC (מעל הדלפק). למשתמשים שלה יש גישה למאות מטבעות אלטים.

Staking & Mining

עבור אלה שישמחו לתרום לפיתוח ואבטחת הפרויקטים האהובים עליהם או שישמחו להרוויח מהאסימונים הלא פעילים שלהם, Binance מציעה דרך להטמיע או לכרות באמצעות בריכות הימור וכרייה.

חלק מהמטבעות והאסימונים הנתמכים מציעים השקעות אטרקטיביות.
חקלאות תשואות, חיסכון והלוואות – כל אלו הן צורות פסיביות של רווח אסימונים נוספים בפלטפורמה.

שירותי חיסכון והלוואות מאפשרים למשתמשים להלוות ולסחור אחד עם השני בתעריפים נוחים. 

אחסון

עם Binance, משתמשים מעודדים לאחסן את נכסי הקריפטו שלהם בחשבונות שלהם מכיוון שיש להם את מרבית השירותים בארנק האינטרנט, מאשר אם הנכסים נמשכים למיקום לא מקוון. עם זאת, אם המשתמשים מעדיפים, הבורסה מפעילה גם ארנק חם נייד עצמאי בשם Trust Wallet המשולב במלואו עם מערכת האקולוגית של Binance.

Binance Pay

הבורסה מאפשרת למשתמשים שלה, הן ליחידים והן לסוחרים, לשלוח ולקבל קריפטו בתוך מערכת האקולוגית של Binance ללא עלות.

אפילו משתמשים שאינם רשומים ב Binance יכולים לקבל תשלומי קריפטו, אך הם יצטרכו להירשם לחשבון כדי לפדות את הכספים.

Binance Visa Card

כרטיסי תשלום הם כלים פיננסיים נוחים לקנייה ולגישה לכספים ברחבי העולם, ובינאנס שיתפה פעולה עם חברת התשלומים העולמית Visa לפיתוח כרטיס חיוב קריפטו. עם כרטיס ויזה של Binance, משתמשים יכולים להוציא נכסי קריפטו מתוך חשבונותיהם בזול וללא מאמץ בכל מקום שבו מקבלים כרטיסי ויזה ברחבי העולם.

Binance Coin (BNB)

– כיום, ישנן מספר פלטפורמות מסחר קריפטו עם אסימונים מקומיים, אך הרעיון זכה לפופולריות על ידי Binance עם שיתוף BNB המטבע הייחודי שלה.

Binance Chain (BC) ו-Smart Chain (BSC)

בינאנס מפעילה שתי רשתות בלוקצ'יין עצמאיות שבהן היא משתמשת כדי להשלים את המערכת האקולוגית העצומה שלה. רשת BC משמשת לתמיכה בבורסה המבוזרת של Binance (DEX), בעוד שה-BSC היא רשת מלאה המחקה את פונקציונליות החוזה החכם של Ethereum.
Binance Launchpad – ה-Launchpad הוא חלק באתר Binance בו מוצגים פרויקטי בלוקצ'יין חדשים ומוצעים למשקיעים פוטנציאליים. מודל גיוס כספים זה נקרא הצעת החלפה ראשונית (IEO), שהפך פופולרי על ידי Binance Exchange כאשר ICO התמודדה עם תגובה ציבורית ורגולטורית ב-2017/8. עד כה, יותר מ-50 פרויקטים הושקו בהצלחה דרך ה-Launchpad.

Binance NFT – Binance

ביננס השיקה ברבעון השלישי של 2021 את שוק האסימונים הבלתי ניתנים לשינוי כדי לנצל את ההייפ של NFT. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשי Binance ליצור, לקנות, למכור ולסחור באמנות נדירה שנוצרה ברשת Binance Smart Chain וב-Ethereum.

Binance Academy

חלק זה באתר האינטרנט של Binance מכיל תוכן אינפורמטיבי, מלמד ומשעשע במרחב הבלוקצ'יין העצום, אידיאלי למתחילים ומומחים כאחד המבקשים להרחיב את הבנתם במטבעות קריפטוגרפיים.

הרשימה למעלה אינה חד משמעית שכן ל-Binance יש הרבה יותר תכונות, אבל הדגשנו כמה מהפופולריים ביותר. אתם יכולים לבקר ב-Binance כדי לגלות את הרשימה המלאה של המוצרים והשירותים שיש לבורסה להציע למשתמשים שלה.

חסרונות בינאנס

בורסת Binance עשויה להיות פלטפורמת המסחר הקריפטו הגדולה ביותר, אך היא אינה אופציה מושלמת עבור משקיעי קריפטו. יש לה כמה חסרונות שהופכים אותה לפחות אידיאלי עבור הרבה אנשים ומוסדות. חלק מהחסרונות הללו כוללים:

חוסר השקיפות התאגידית שלה – ל- Binance יש מבנה תאגידי מפוקפק שמפחית את אמינותה, במיוחד כלפי הרגולטורים. זו הסיבה שבגינה נאסר על Binance לפעול על תחומי שיפוט כמו סינגפור מלזיה ואנגליה.

אי עמידה בתקנות – בכמה אזורים עם רגולציה גבוהה כמו ארצות הברית וסין, Binance לא הצליחה לציית ל-KYC ולמדיניות קשורה שאילצה להפסיק את פעילותה. עבור המדינה ארה"ב, הבורסה השיקה חברת בת מקומית הפועלת ברוב מדינות ארה"ב ומקפידה על תקנות מחמירות. עם זאת, ל-Binance.US חסרות התכונות הזמינות ברוב גרסה הבינלאומית (Binance.com).

ממשק משתמש לא אינטואיטיבי – רוב המתחילים בקריפטו ימצאו את ממשק המשתמש של Binance מהמם שהבורסה מציעה מספר אפשרויות לכל משתמשיה. בהשוואה לבורסות אחרות עם פלטפורמה אינטואיטיבית יותר כמו Coinbas, Binance היא קשה להבנה עבור רוב החדשים. עם זאת, הבורסה מציעה גרסה מופשטת של הממשק שלה בממשק הנייד המכונה Binance Lite שקל יותר לקיים איתה אינטראקציה.
חסר ביטוח FDIC – הגרסה הבינלאומית של Binance אינה מבטחת פיקדונות בדולר ארה"ב כפי שהיא עם חברת הבת שלה בארה"ב. חלק מהמתחרים האחרים שלהם מספקים תכונה זו מה שעושה אותם לאמינים ואמינים יותר.


מדריך פתיחת חשבון בינאנס ב2022

חלופות Binance הטובות ביותר

סקירה כללית

Binance מספקת מספר אפשרויות מתקדמות מאוד למשתמשים שלה, מה שמקשה על ההמלצה על כל המתחרות האחרות שלה. עם זאת, בהתחשב בכך שיש לה כמה חסרונות שעשויים להשפיע על משתמשים פוטנציאליים מסוימים, חשוב לשקול כמה אפשרויות זמינות אחרות.

כדי להיחשב כאלטרנטיבה ראויה של Binance, פלטפורמת מסחר קריפטו צריכה להציע את מה שבינאנס לא. מכיוון שרשימת המוצרים של Binance היא די מקיפה, עלינו לחפש במקום אחר, כגון זמינות, אבטחה או חווית משתמש.

רוב ההמלצות בסעיף זה הן בורסות מטבעות קריפטוגרפיים שזורחות באזורים אלה שבהם Binance בחוסר. בנוסף, חלקם מציעים את רוב התכונות המבוקשות שמציעה Binance. לכן, אם משתמש בוחר באחת מהחלופות הללו ייתכן שהוא לא יפסיד הרבה.

UPFOLD

Uphold היא פלטפורמת מסחר במטבעות קריפטוגרפיים מן המניין, עם כל הפונקציות הרצויות על ידי משקיעי קריפטו מקצועיים.

הבורסה מספקת שירותי תיווך למגוון רחב של נכסים, כולל מוסדות פיננסיים מסורתיים ודיגיטליים כאחד.

UPFOLD מספקת את הכלים הדרושים למשקיע שמרני המחפש חשיפה למספר סוגי נכסים, הכוללים מתכות יקרות, קריפטו, מניות ומטבעות פיאט. בנוסף, התהליך הכרוך במעבר בין הנכסים השונים הוא חלק, חסר מאמץ ואינטואיטיבי.

הסיבה שבגללה אפשר להשוות את Uphold ל-Binance, למרות ההבדלים העצומים ביניהם, היא שבניגוד ל-Binance שמתמקדת אך ורק במטבעות קריפטוגרפיים, Uphold מגוונת יותר.

משקיעים מסורתיים שרגילים לקנות נכסים קונבנציונליים כמו זהב, כסף ומניות עשויים לחפש להרחיב את תיק ההשקעות שלהם לנכסים דיגיטליים מבלי לוותר על התיק הנוכחי.

Uphold מאפשרת לקנות, למכור ולסחור בין נכסים מגוונים כגון זהב וביטקוין בתוך אותו חשבון בקלות ובעלות יעילה.

פונקציות מובילות

שירותי תיווך – Uphold מקלה על משקיעים לקנות, למכור ולהחליף בין מגוון נכסים שונים, כולל מטבעות קריפטוגרפיים, מתכות יקרות, מניות מבוססות ארה"ב ומטבעות לאומיים. למשתמשים יש גישה ליותר מ-70 נכסי קריפטו, כולל ביטקוין (BTC), Ethereum (ETH) ו- Ripple (XRP).
נכון לעכשיו, המתכות היקרות הנתמכות ב-Uphold הן זהב, כסף, פלטינה ופלדיום. הבורסה גם מעניקה למשקיעים חשיפה ליותר מ-27 מטבעות פיאט, כולל דולר, אירו ו-GBP.

Uphold מציעה גם נכסים סביבתיים מותאמים אישית אידיאליים למשקיעים המעוניינים לסייע במאבק בשינויי האקלים על ידי השקעה באסימוני אשראי פחמן שהוטבעו על ידי הבורסה. ישנם שני נכסים כאלה זמינים למשקיעים: UPCO2 ו-Bitcoin Zero (BTC0).

הימור – פרויקטים מבוזרים של בלוקצ'יין מסתמכים על מנגנוני קונצנזוס כדי להפיץ את הרשת ולהחליט על החלטות ממשל. הימור היא אחת הצורות הנפוצות יותר להשגת קונצנזוס שעולה בפופולריות. Uphold מאפשרת למשתמשים להשתתף בפעילויות הימורים עבור Polkadot (DOT) ו-Ethereum 2.0 (ETH2). קרדנו (ADA), קוסמוס (ATOM) וסולאנה (SOL) יתווספו בעתיד.
Uphold כרטיס חיוב – כרטיס התשלום Uphold פותח בשיתוף עם MasterCard המאפשר למשתמשי הבורסה להוציא נכסים בחשבונותיהם במיליוני נקודות סוחר וכספומטים ברחבי העולם.
הזמנות מוגבלות – Uphold מאפשרת למשתמשים שלה להגדיר עסקאות לביצוע עצמי בנקודות מחיר שנקבעו מראש. העסקאות מבוצעות באמצעות תכונת הגבלה. בעיקרו של דבר, אם אתה רוצה לקנות או למכור נכס במחיר נתון, אתה מגדיר את המסחר, וברגע שהמחיר ייפגע, ההזמנה תתבצע, והנכסים יופקדו או יימשכו לחשבונך או ממנו באופן אוטומטי. .
מסחר AutoPilot – זוהי תכונה מסודרת שבאמצעותה יכולים משתמשי Uphold להשקיע אוטומטית בנכסים המועדפים עליהם. תכונה זו מקלה על ביצוע טכניקת ההשקעה DCA (ממוצע עלות דולר) ללא מאמץ. משקיעים יכולים להגדיר סחר רגיל שיתרחש בתאריך ובשעה שנקבעו מראש.

מחיר ועמלות

Uphold אינה גובה תעריף אחיד על שירותיה, ואינה גובה עמלה. במקום זאת, היא כוללת פריסת עלות על כל עסקה. ראוי לציין כי המרווחים משתנים בהתאם לנכס ולאזור בו מתגורר הסוחר.

עסקאות במטבעות קריפטו מושכות מרווח טיפוסי בין 0.8 ל-1.2% עבור נכסים מובילים כמו ביטקוין (BTC) ו-Ethereum (ETH) לסוחרים בארה"ב ובאירופה. מחוץ לאזורים אלו ולנכסים קטנים, נתון זה עולה לשיא של 1.8% ומעלה, במיוחד בתקופות של תנודתיות קיצונית בשוק.

למתכות יקרות, מטבעות לאומיים ומסחר במניות יש שיעור מרווח של 3%, 0.2% ו-1%, בהתאמה.

אבטחה

אבטחה היא שיקול חשוב בכל פלטפורמה מקוונת, במיוחד בורסת העברת ערך, ולמרבה המזל Uphold מקפידה על בטיחות המערכות שלה. להלן כמה צעדים שהיא הטמיעה כדי לסייע בהגנה על הנכסים שלה ושל המשתמשים:

  • הצפנת נתונים באמצעות אלגוריתמים מתוחכמים;
  • ביקורת שוטפת של מערכות חשבונות ואבטחה כדי לעמוד בקצב של תקני בטיחות מודרניים;
  • שמירה על מעקב פעיל אחר תשתית חיונית כגון שרתי נתונים;
  • ביצוע בדיקות נאותות מתאימות לקבלנים ולספקי שירותים אחרים של צד שלישי תוך תשומת לב נוספת כלפי העוסקים במידע רגיש;
  • הדרכת עובדים כיצד לשמור על תקני היגיינה בטיחותיים גבוהים;
  • הפעלת תוכנית פרס באגים כדי לתמרץ ניתוח מערכות אבטחה עצמאיות לנעוץ חורים בתשתית האבטחה Uphold.
  • משתמשי Uphold מקבלים גם כלים להגנה על חשבונותיהם בכל עת, כולל:
  • אימות זהותם (הוראות KYC);אימות רב-גורמי באמצעות SMS, דואר אלקטרוני ואפליקציות אימות;
  • שימוש בחיבורי אינטרנט מאובטחים באמצעות SSL.

יתרונות וחסרונות UPFOLD

יתרונות

הבורסה מוסדרת מאוד, תואמת לתקנות FinCEN בארה"ב ול-FCA's בבריטניה;
Uphold מציעה מספר מוצרים שונים, כולל מטבעות קריפטוגרפיים, מתכות יקרות, מניות בארה"ב ומטבעות לאומיים;
יש לו מסחר אוטומטי באמצעות תכונת AutoPilot מאפשרת למשתמשים להפוך את פעילויות ההשקעה שלהם לאוטומטיות;
הפלטפורמה מאובטחת מאוד עם תהליכי אבטחה חזקים להגנה על המשתמשים;
לבורסה יש ממשק פשוט וקל לשימוש;
מינימום השקעה של $1 עבור כל נכס רצוי הודות לבעלות חלקית;
הפלטפורמה מאפשרת מסחר ישיר בין נכסים שונים.
חסרונות
נכסי נזילות נמוכים מחויבים במרווחים גבוהים יותר שמייקר את ההשקעה בהם;
בהשוואה ל-Binance, Uphold תומך רק בחלק מהנכסים הזמינים;
הימור זמין רק עבור שני נכסים עד כה, והתכונה הופעלה כעת למספר נבחר של משתמשים ב-Uphold;
סוחרים מקצועיים עשויים למצוא את Uphold חסר במחלקת התכונות מכיוון שחסרים בה דברים כמו כלי תרשימים, ספר ההזמנות ומגוון רחב יותר של סוגי הזמנות.

KUCOIN

KuCoin היא בורסת מטבעות קריפטוגרפית מבוססת סינגפור הדומה יותר ל-Binance מאשר לרוב החלופות המפורטות כאן. יש לו את השירות העמוס ביותר בתכונות שמתחרה במה שיש ל-Binance להציע וגובה עמלות מסחר נמוכות במיוחד. ההיסטוריה שלה מתחילה בשנת 2013, מה שהופך אותה לאחת מפלטפורמות המסחר הקריפטו הוותיקות ביותר.

תכונות KuCoin

תיווך קריפטו – KuCoin מאפשר למשתמשים שלה לקנות ולמכור נכסים דיגיטליים ללא מאמץ באמצעות כרטיסי תשלום, העברות בנקאיות בפלטפורמת P2P וספקי שירותים של צד שלישי כגון Banxa ו-Simplex.
מסחר בקריפטו – למשתמשים ב-KuCoin יש גישה לאפשרויות מסחר שונות, כולל ספוט, מרווח, חוזים עתידיים ואסימונים ממונפים. יש אפילו בוט מסחר משולב כדי להפוך את פעילויות המסחר לאוטומטיות.
KuCoin Earn – בורסת KuCoin מספקת מספר דרכים למשתמשים שלה להרוויח הכנסה נוספת מהנכסים הדיגיטליים שלהם, כגון הלוואות, הימורים, מבצעים וחיסכון. ישנם 15 נכסים נתמכים בפלטפורמת ההימור, כולל Cardano (ADA), Polkadot (DOT) ו-Chainlink (LINK).
מאגר הכרייה של KuCoin – שירות מאגר הכרייה מאפשר למשתמשים לתרום את שיעור ה-hash שלהם לכריית מטבעות מסוימים עבור רווח. KuCoin תומך בשלושה מטבעות בשירות מאגר הכרייה שלה: ביטקוין, ביטקוין קאש (BCH) ו-Ethereum (ETH).
מניות KuCoin (KCS) – KCS היא התשובה של KuCoin לאסימון BNB של Binance, אסימון שירות המשמש בכל מערכת האקולוגית הרחבה של Binance. KCS משמש גם בתוך מערכת האקולוגית של KuCoin באופן דומה, אך הוא משמש במיוחד לתביעת הנחות והשקעה בפרויקטים חדשים של בלוקצ'יין באמצעות שירות Spotlight.
KuCoin Spotlight – ניתן להשיק פרויקטי בלוקצ'יין חדשים דרך KuCoin Spotlight הודות למגמת הצעת החליפין הראשונית (IEO) שהוצתה עם השקת פלטפורמת Binance Launchpad. אנשים המעוניינים מוזמנים להשקיע בפרויקטים החדשים הללו בתמורה לאסימונים חדשים שעלולים לעלות בערכם ברגע שהפרויקט יעלה לאוויר.
מדדי KuCoin – הבורסה אוספת נקודות נתונים שונות כדי לספק תמחור מדויק יותר עבור הנכסים שלה לסוחרים פעילים שמתעסקים גם בפעילויות ארביטראז'. מדדי KuCoin אוספים נתונים ממספר בורסות מתחרות, כולל Coinbase, Binance, Bitstamp ו-Gemini, עבור ארבעה נכסי קריפטו עיקריים: BTC, ETH, XRP ו-Litecoin (LTC).

תמחור ועמלות של KuCoin

כמו Binance, עמלות KuCoin הן תחרותיות ביותר בשוק. שלא כמו Coinbase או Uphold, KuCoin משתמש במודל תמחור יצרן/לוקח שבו ככל שנפח המסחר של אדם גבוה יותר, כך הוא ישלם נמוך יותר.

העמלות נקבעות כיום לרמה הגבוהה של 0.1% הן ליצרנים והן למקבלים ושפל של 0% ליצרנים, ו-0.05% ללוקחים. סוחרים גדולים יותר יכולים לקבל הנחות על נפח המסחר שלהם עד 0.005%/0.025% ליצרנים/לוקחים, בהתאמה.

שימוש ב-KCS לתשלום עמלות מסחר מזכה את הסוחר בהנחה של 20% על העמלות הנמוכות ממילא.

אבטחת KuCoin

בורסת KuCoin נקטה במספר צעדים כדי להבטיח שהמערכות ונכסי הלקוחות שלה בטוחים. הנה כמה מאלה שנחשפו לציבור:

הפלטפורמה משתמשת באימות רב-גורמי;
מומלץ למשתמשים ליצור סיסמאות חזקות;
KuCoin משתמש בארנקי משיכת מיקרו כדי לספק אנונימיות ובטיחות נוספת בזמן משיכת נכסים מהפלטפורמה;
הבורסה אימצה מערכת הצפנה רב-שכבתית לשמירה על נתוני לקוחות ופרטי ארנק;
KuCoin מחזיקה ברוב נכסיה באחסון קר (אם כי היא אינה חושפת את אחוז הנכסים בארנקים קרים וחמים);
ב-KuCoin קיימת מחלקת בקרת סיכונים והפחתת סיכונים ייעודית שתפקידה לנתח סיכוני אבטחה ולהטמיע אמצעים מתאימים.

למרות אמצעי האבטחה החזקים שהופעלו, KuCoin סבל מפרצת אבטחה בספטמבר 2020 שגרמה לבורסה להפסיד 280 מיליון דולר להאקר. עם זאת, לפי הודעה רשמית, הבורסה הצליחה לגבות לפחות 80% מהכספים הללו.

יתרונות וחסרונות של KuCoin

יתרונות

אידיאלי לסוחרים מקצועיים שבהם הוא מציע כלים כגון תוכנת גרפים, סוגי הזמנות מוגבלות, מסחר ברווחים ונגזרים בעמלה נמוכה מאוד;
זמין למשקיעים ברוב המדינות למעט האזורים המפוקחים מאוד כמו ארה"ב ובריטניה;
מציע מספר שירותים ממסחר, הימור, כרייה, השקעות, חיסכון והלוואות;
הוא תומך במספר מטבעות אלטקוינים, כמעט כמו ב-Binance.

חסרונות

Binance עדיין מציעה יותר שירותים במחירים נמוכים עוד יותר ברובם מאשר KuCoin;
לבורסה יש היסטוריה של פריצה;
KuCoin אינו מוסדר כמו, נניח, Coinbase, מה שמגביל את הטווח הגיאוגרפי שלו. לדוגמה, הוא אינו מורשה לפעול בארצות הברית.

KRAKEN

Kraken היא בין הבורסות הוותיקות ביותר למטבעות קריפטוגרפיים בשוק, עם ההיסטוריה שלה משנת 2011. עם זאת, הפלטפורמה הושקה רשמית ב-2013 לאחר שנתיים של פיתוח.

מבוססת בסן פרנסיסקו, קליפורניה, קראקן היא פלטפורמת מסחר קריפטו המווסתת ביותר הזמינה ברוב האזורים המגבילים כמו ארצות הברית, יפן ואוסטרליה.

כאחת החלופות הטובות ביותר של Binance, ל- Kraken יש הרבה מה להציע למשתמשים הנוכחיים והפוטנציאליים שלה. להלן כמה מהשירותים הזמינים בבורסת Kraken.

תכונות Kraken

קראקן אולי התחילה כספקית שירותי תיווך במטבעות קריפטוגרפיים המאפשרת למשתמשים שלה לקנות, למכור ולסחור בנכסים דיגיטליים, אבל עם הזמן היא הפכה לחברה עגולה יותר. זה התפתח בתחילה כדי לספק חווית מסחר בריאה, אידיאלית גם למצטרפים חדשים ולסוחרים מקצוענים. כעת, ישנם כל מיני שירותים הקשורים להשקעה במטבעות קריפטוגרפיים. הם כוללים:

תיווך קריפטו – בליבה, Kraken הוא עדיין ברוקר קריפטו שבו משתמשים יכולים לקנות ולמכור את מטבעות הקריפטו המועדפים עליהם. הבורסה תומכת במגוון רחב של שיטות תשלום פיאט ומטבעות פיאט.
מסחר בקריפטו – לקראקן יש מגוון רחב של אפשרויות מסחר לכיסוי רוב המשקיעים, כולל ספוט, מרווח, חוזים עתידיים קריפטו ומסחר ללא מרשם (OTC).
הימור קריפטו – הימור הוא ערוץ הכנסה פסיבי נפוץ שמשתמשי קראקן זוכים ליהנות ממנו עם תמיכה בכמה מהנכסים הנפוצים והרווחיים ביותר, כולל Ethereum 2.0 (ETH2), Cardano (ADA), Polkadot (DOT), Kusama (KSM), וסולנה (SOL).
Cryptowatch & Kraken Terminal – האחרון הוא חבילה של כלי מסחר המשמשים סוחרים מקצועיים כגון תרשימי OHLC, כלי תרשימים, תרשימי עומק וכו', בעוד שהראשון הוא אגרגטור נתונים המושך תמחור שוק עבור שונים מתוך יותר מ-25 מסחר מתחרים ממקמים בממשק אחד. לכלי יש גישה ליותר מ-4,000 שווקי קריפטו.
אפליקציות Kraken – Kraken Exchange בחרה להפריד את האפליקציות לנייד שלה כדי לייצג את החלקים השונים של הפלטפורמה שלה. ישנן שלוש אפליקציות זמינות להורדה: אפליקציית Invest לצרכי תיווך כגון קנייה, מכירה ומסחר בנכסים דיגיטליים; אפליקציית פרו לפונקציונליות מתקדמות של מסחר קריפטו כמו קבלת גישה לכלי תרשימים, תרשים עומק ופנקס הזמנות וכו' בעוד אפליקציית Futures משמשת למסחר בחוזים עתידיים של קריפטו.
מאגר ידע – בדומה לאקדמיה של Binance או Coinbase Learn, מאגר הידע של Kraken הוא ארכיון של חומר למידה על כל מה שקשור למטבעות קריפטוגרפיים. מתחילים יכולים להשתמש במאגר הידע כדי לקבל גישה למדריכי מטבעות קריפטוגרפיים, פודקאסטים, הקלטות סמינרים מקוונים וסרטונים משלימים.

מחיר ועמלות קראקן

עמלות העסקאות בפלטפורמת Kraken נמוכות מרוב הבורסות המובילות כמו Coinbase. חלק מהשירותים שלה הם חינמיים, כמו הימור, כלומר התגמולים מההימורים משולמים במלואם לבעלי העניין.

לוח העמלות מבדיל בין שירותי התיווך והמסחר כאשר זה זול יותר על האחרון מאשר בראשון. הבורסה גובה 3.75% + € 0.25 עבור תשלומים בכרטיס אשראי ו-1.7% + $ 0.10 עבור העברות בנקאיות והעברות בנקאיות.

כשמדובר בעמלות מסחר, Kraken משתמש במודל תמחור יצרן/לוקח שבו שיעור העמלות משתנה בהתאם לאיזה צד של המסחר נופל המשקיע ונפח המסחר הקודם שלהם במשך 30 יום. התעריף הגבוה ביותר שהבורסה גובה הוא 0.16% עבור לוקחי נפח נמוך, והשער הנמוך ביותר הוא אפס עבור יצרני נפח גבוה.

אבטחה

למרות שלעתים קרובות מומלץ למשתמשים מקוונים לקחת אחריות מלאה על בטיחות הנכסים שלהם, לפלטפורמות יש גם תפקיד עצום בהבטחת שלמשתמשים שלהם יש את כל כלי האבטחה הדרושים כדי לשמור על אבטחתם. הבורסות גם חייבות להבטיח שהמערכות שלהן בטוחות לשימוש ושנכסי הלקוחות שלהן נשמרים מאובטחים בכל עת.

Kraken היא אחת מבורסות הקריפטו הבודדות שיש להן רקורד מוכח של שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ואבטחה. חלק מהדברים שהיא עשתה כדי להבטיח זאת כוללים:

שמירה על רוב נכסי המשתמש (95%) באחסון קר;
הצפנת נתוני לקוחות ופרטי חשבון;
שימוש בשרתים בבעלות החברה בניגוד לשימוש בשרתים של צד שלישי או מבוססי ענן המאפשרים להם שליטה מלאה על התשתית;
ביצוע ביקורות אבטחה שוטפות בתשתית האבטחה של הפלטפורמה.
הכלים הזמינים למשתמשי Kraken לאבטחת חשבונותיהם כוללים:

אימות רב-גורמי;
מנעול הגדרות גלובליות (GSL) ומפתח הראשי;
שימוש ב-PGP לפרטיות דוא"ל;
פונקציות אימייל מוגבלות;
הצפנת נתונים במצב מעבר; וכו

יתרונות וחסרונות של קראקן

יתרונות

Kraken היא פלטפורמה מאובטחת ביותר עם אפס תקריות אבטחה שדווחו למרות ההיסטוריה של העשור שלה;
העמלות בפלטפורמת המסחר תחרותיות למרות ש-Binance יכול להיות זול יותר ברוב המקרים;
ההימור בחינם על Kraken;
הבורסה מוסדרת מאוד, מה שהופך אותה לנגישה ברוב השווקים המגבילים כמו ארה"ב, אירופה ואסיה;
תומך במספר מטבעות קריפטוגרפיים למסחר ושירותים אחרים הקשורים לקריפטו כגון הימור;
Kraken פונה למצטרפים חדשים כמו גם למומחים עם ממשק המשתמש האינטואיטיבי וההפרדה של אפליקציות לנייד בהתאם לשימוש.

חסרונות

עמידתה בתקנות פיננסיות גלובליות פירושה שהיא לא יכולה לתמוך ברוב מטבעות הקריפטו בשוק;
עמלות Kraken גבוהות יותר מאשר ב-Binance;
בהשוואה ל-Binance, Kraken תומך בפחות מטבעות בשירות ההימורים שלה;
עסקאות ממונפות ב-Kraken מוגבלות לכפולה של פי 5, בעוד שבינאנס תומכת במינוף של עד פי 20.

סיכום ומסקנות

Binance היא פלטפורמת מסחר קריפטו תחרותית ביותר ואחת המובילות במספר היבטים, כולל נפח מסחר, נכסים נתמכים ונגישות. היה קשה להמציא רשימה של חלופות Binance הטובות ביותר, אך אנו מאמינים ששלוש האפשרויות שסופקו לעיל ראויות לשיקולך.

שניים מהם – , Kraken ו-Uphold מבוססים בארה"ב, מה שהופך אותם לאלטרנטיבה מצוינת לחברת הבת Binance בארה"ב. ייתכן ש-KuCoin לא יהיה זמין בארצות הברית כמו Binance.com, אבל הוא מציע את רוב השירותים שניתן להשיג עם Binance, והוא נתמך באזורים מסוימים שבהם Binance אינו זמין, כמו סינגפור.

Binance עשויה להיות אחת מפלטפורמות המסחר הטובות ביותר במטבעות קריפטוגרפיים במובנים רבים, אבל אם אתה צריך חלופה, ארבע הפלטפורמות המודגשות לעיל יהיו כנראה השורט הטוב ביותר שלך.

Similar Posts