בית » בלוג חדשות קריפטו » מדריכים מיוחדים » סקירת ארנק אקסודוס | EXODUS
|

סקירת ארנק אקסודוס | EXODUS

ארנק EXODUS

סקירת ארנק אקסודוס: כל מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים

EXODUS WALLET

ארנק Exodus הוא ארנק קריפטוגרפי מרובה מטבעות שיצר הרבה באז מאז השקתו ב-2016.

אקסודוס זהו ארנק מעוצב בצורה אלגנטית ועמוס בתכונות רבות כגון: אפשרות המאפשרת למשתמשים להטמיע נכסים ישירות בתוך הארנק כדי להרוויח הכנסה פסיבית, ומשתמשים יכולים אפילו להחליף מטבעות קריפטוגרפיים בתוך הארנק. ארנק Exodus תומך ביותר מ-145 נכסים בזמן כתיבת שורות אלו עם תמיכה בנכסים נוספים בצנרת, ותכונת שילוב ההחלפה המיידית שלהם מאפשרת למשתמשים להחליף מעל 100 מטבעות דיגיטליים נתמכים, כלומר המטבעות לעולם לא צריכים לצאת מהביטחון של הארנק שלכם.

עם זאת, השאלה המתבקשת היא האם הארנק בטוח ואמין?

בסקירת ארנק Exodus זו, אתן לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת לגבי הארנק על ידי סקירת האלמנטים המובילים: האבטחה, המוניטין וכמה מהתכונות הזמינות בארנק. אני אתן לכם כמה עצות מובילות בעת השימוש ב-Exodus ואחסון הקריפטו שלכם.

מיהו המשתמש האידיאלי בארנק Exodus?

אקסודוס נבנה עם ממשק קל לשימוש, מושלם עבור משתמשים חדשים, אך חזק ומאובטח מספיק עבור ותיקי עולם הקריפטו, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור רוב חובבי הקריפטו – מיינסטרים שמחפשים ארנק מאובטח, קל לשימוש, יפה למראה שמציע מערך שלם של פונקציות ותכונות. זוהי גם בחירה מצוינת עבור מי שמחזיק במגוון מטבעות פופולריים מכיוון שהוא תומך ביותר מ-145 מטבעות קריפטוגרפיים שונים, כאשר כל הזמן נוספים אלטים נוספים.

כמה מיתרונות ארנק אקסודוס – אבטחה,חווית משתמש ואפשרויות חילופין

ארנק שולחן העבודה של Exodus זמין כעת עבור מערכות ההפעלה Windows, Linux ו-Mac OSX למחשבים שולחניים, וגרסה ניידת זמינה גם ל-IOS ולאנדרואיד. ניתן להוריד את כל הגרסאות הזמינות מאתר אקסודוס ישירות, או למצוא ב-Apple App Store וב-Google Play Store.
להורדת ארנק אקסודוס

אבטחת ארנק אקסודוס ושילוב Trezor

ארנק אקסודוס בטוח ומאובטח כמה שארנק תוכנה יכול להיות, יש לזכור, כמו בכל ארנק מטבעות קריפטוגרפיים שולחניים או ניידים, ארנק אקסודוס מאובטח רק כמו המכשיר עליו הוא מותקן. אם למכשיר שמחזיק ארנק קריפטו יש וירוס, תוכנה זדונית או שהוא נפגע, אבטחת הארנק בסיכון. אקסודוס כתבה מאמר מעמיק נרחב על כל השיטות המומלצות שיש לבצע כדי לשמור על בטיחות הקריפטו שלך, שכדאי לקרוא עבור כל משתמש קריפטו.

אחת הביקורות הגדולות ביותר נגד ארנק Exodus מצד המשתמשים היא חוסר האינטגרציה עם שיטות אימות דו-גורמי מסורתיות כמו Google Authenticator או Authy. ישנן שתי סיבות לכך ש-Exodus בוחרת שלא להציע תמיכה בתכונות כגון גיבויים בדוא"ל או אימות דו-גורמי. אחת הסיבות היא בשל פרצות אבטחה פוטנציאליות ופריצות לאימייל של משתמש, Exodus רצתה להגביל את ההסתמכות על אבטחת יישומי צד שלישי.

הסיבה האחרת היא ש-Exodus, מעל הכל, מאמינה בפרטיות ובזכויות הלא-משמורת של המשתמשים שלהם, שכן הם מאמינים בזכות הקהילות שלהם לפרטיות ולביזור. אקסודוס החברה, אינה אוספת כל מידע אישי בשם המשתמשים שלהם ולכן, גיבויי אימייל אינם נתמכים ועל מנת שאימות דו-שלבי יעבוד, החברה צריכה לאחסן מסד נתונים של חשבונות משתמש בשרתים שלהם. מכיוון שהארנק של Exodus יוצר, מצפין ומאחסן את כל המידע של המשתמש במכשיר המקומי שלו, הוספת תמיכה בשיטות אימות דו-גורמי מסורתיות לא הייתה תוספת סבירה לאבטחת הארנק. אתה יכול לקרוא עוד על ההסבר הרשמי של אקסודוס על התמיכה ב-2-FA כאן.


ארנק אקסודוס – זמין למובייל ושולחן עבודה

טיפ מקצועי: ודאו שהמכשיר שלכם נקי מכל תוכנות זדוניות או וירוסים לפני השימוש בארנקי תוכנה. הקפידו להפעיל תוכנות אנטי-וירוס מובילות במכשירים שלכם, והישארו בטוחים במצב מקוון, לא ללחוץ על קישורים לא ידועים או לא מהימנים או להוריד קבצים לא מהימנים למכשיר שלכם.

לארנק Exodus עצמו יש גישה עם סיסמה מאובטחת, שאמורה להספיק לרוב המשתמשים. עבור משתמשים המחזיקים כמויות גדולות יותר של נכסים, או עבור בעלי אבטחה נוספת, אקסודוס יצרה שותפות ואינטגרציה עם ארנק החומרה של Trezor לשכבת אבטחה נוספת. זו הייתה התשובה של Exodus לבקשות משתמשים שרצו אימות דו-גורמי ואבטחה מוגברת, Exodus לקחה את הבקשה הזו לשלב הבא. השילוב של ארנק החומרה של Trezor עם Exodus מעניק למשתמשים את האבטחה והשקט הנפשי של ארנק חומרה תוך מתן התכונות הנוחות, הפונקציונליות וממשק המשתמש של ארנק תוכנת Exodus.

כמובן, היתרון העיקרי של מערך האבטחה הוא העובדה שלמשתמשי Exodus הנוכחיים יש כעת אפשרות לשמור את המפתחות הפרטיים שלהם במצב לא מקוון. עם מכשיר ה-Trezor, כל האימות והחתימה נעשים במכשיר ה-Trezor ולא במחשב או בנייד.


יתרונות אקסודוס וטרזור לאבטחת החשבון באקסודוס

חלק מהמשתמשים עלולים להירתע מהעובדה שהקוד לארנק Exodus אינו 100% קוד פתוח, אבל אחד המייסדים (JP Richardson) נחשב לאמין מאוד בקהילת המפתחים, לאחר שתרם למעלה מ-190 קודים פתוחים וספריות מקור.

הם הצהירו ששמירה על כמה "סודות מסחריים" אפשרה להם להבטיח את הצלחת החברה לטווח ארוך ולשפר את אבטחת הארנק. על ידי חסימת מקורות פתוחים לרכיבים הקריטיים הללו, זה מקשה על האקרים לאתחל את הארנק ולפתח גרסאות פישינג. יתרה מכך, רבים מהרכיבים הפונקציונליים ב-Exodus הם קוד פתוח וזמינים ב-Github שלהם. אתם יכולים לקרוא את ההסבר הרשמי של Exodus על קוד מקור פתוח עבור ארנק Exodus כאן.

בסך הכל, ארנק Exodus עונה על דרישות האבטחה הצפויות מאחד הארנקים החמים הנפוצים ביותר, כאשר שילוב Trezor הופך אותו לאחת האפשרויות המאובטחות ביותר עבור ארנקי תוכנה. זה בהחלט מנצח ארנקים מקוונים, וגם ארנקים שולחניים רבים. משתמשי Exodus שומרים על שליטה מלאה על המפתחות הפרטיים שלהם, אשר נוצרים ומאוחסנים באופן מקומי במכשיר של המשתמש.

פרטיות ארנק אקסודוס

ניתן להשתמש בארנק Exodus באופן אנונימי לחלוטין מכיוון שלא נדרש מידע אישי להורדה, התקנה או שימוש בארנק. Exodus לא אוספת מידע אישי, וגם מפתחות פרטיים נשארים בשליטת המשתמשים במלואם. עם זאת, יציאת אנונימיות אינה המטרה החשובה ביותר.

מפתחות ציבוריים ועסקאות שבוצעו עם הארנק גלויים במלואם בבלוקצ'יין ואין תכונות להסתרת מסלול העסקאות שלכם. הם אמנם תומכים במטבעות פרטיות כמו Monero (XMR) ו-Zcash (ZEC), אבל הם אינם מסוגלים לבצע עסקאות מסוככות לחלוטין עבור Zcash. אם פרטיות העסקה היא הדאגה העיקרית שלכם, ייתכן שתרצה לשקול להשתמש בארנקי הליבה של ZCash, או לבצע עסקות במטבעות פרטיות כגון Monero (XMR).

מטבעות נתמכים באקסודוס

כששוחרר לראשונה אקסודוס תמך רק בקומץ של נכסי מטבעות קריפטוגרפיים, בשנת 2021 יש לו תמיכה בלמעלה מ-145 מטבעות קריפטוגרפיים ועוד מתווספים כל הזמן. תמיכה בריבוי מטבעות היא אחת התכונות החזקות של Exodus.


תמיכה במגוון מטבעות: ממשק ארנק אקסודוס

אתם יכולים לאחסן כל אסימון ERC-20 ב-Exodus, גם אם הם לא רשומים כנתמכים. החיסרון הוא שאתם לא יכולים לראות את היתרה של מטבעות ERC-20 שאינם נתמכים בארנק אקסודוס. במקום זאת, תצטרכו לראות את היתרות באמצעות Ethereum blockchain Explorer וייתכן שתצטרכו לייבא את המפתחות הפרטיים שלכם לארנק שכן תומך בנכס כדי לבצע באמצעותו עסקאות. אתם יכולים לראות רשימה מלאה של המטבעות שנתמכים בדף הסטטוס שלהם. דף המצב הוא גם מקום מצוין לבדוק לפני ביצוע עסקאות קריפטו כדי לבדוק אם יש עדכונים לגבי בעיות רשת או נכסים.

יצירת גיבוי ארנק

כאשר הארנק מותקן לראשונה המשתמשים מקבלים ביטוי שחזור ייחודי בן 12 מילים שניתן להשתמש בו כדי לשחזר את הארנק אם המכשיר שעליו מותקן הארנק נגנב, נהרס או אובד.

המשמעות היא שחשוב למשתמשים לרשום את ביטוי הקוד הראשוני הזה ולשמור עליו. אם אי פעם תצטרכו לשחזר ארנק Exodus.
המשתמשים יכולים פשוט להוריד את Exodus למכשיר חדש ובעת התקנתו ללחוץ על האפשרות "שחזר ארנק", ולשחזר את הארנק הקודם באמצעות ביטוי השחזור בן 12 המילים המשויך לארנק הקודם.

Exodus נהגה לספק תמיכה בגיבוי באמצעות דואר אלקטרוני וזו עדיין אפשרות אם יצרתם את הארנק שלכם לפני גרסה 19.2.1 של Exodus. עם זאת, בהתחשב בסיכונים הכרוכים בקישור הקישורים הללו במיילים, הם הפסיקו לתמוך בכך. אם הארנק שלכם נוצר בגרסה קודמת, תוכלו לבצע את השלבים הבאים כדי לשחזר אותו.

החלפת נכסים בתוך ארנק אקסודוס

בעוד Exodus Wallet עצמו אינו בורסה, הארנק כן מאפשר לכם להחליף מטבעות קריפטוגרפיים נתמכים זה עם זה ישירות באפליקציה באמצעות שימוש בספקי API Exchange של צד שלישי, המאפשרים למשתמשים להחליף את הנכסים המועדפים עליהם ללא צורך לאימות זיהוי KYC.

אם יש לכם מטבעות בארנק ואתם רוצים להחליף אותם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על "כרטיסיית החלפה". כאן תוכלו לבחור את המטבע שברצונכם להחליף, כמו גם לאיזה מטבע תרצו להחליף אותו.

החלפת אסימונים באקסודוס

לאחר שעשיתם זאת תצטרכו לבחור את הסכום שאתם מחליפים. אתם יכולים לבחור ערכים מוגדרים מראש כגון ALL, HALF או MIN. אתם יכולים גם לבחור סכום נתון של המטבע או אפילו את הערך במטבע המקומי שלכם.


בחירת הסכום להחלפה

כאשר אתם בטוחים בתנאי הרכישה שלכם, אתם יכולים ללחוץ על "החלפה" והעסקה אמורה לעבור. בהתחשב בכך שתצטרכו להמתין עד שהמטבעות יישלחו לארנק שלכם, רוב ההחלפות הללו יימשכו פחות מ-30 דקות.

לאחר השלמת ההחלפה, תוכלו לסגור את הארנק והמטבעות אמורים להיות שם כשתפתח אותו שוב. אם אינכם רואים את המטבעות שלכם מופיעים לאחר החלפה מוצלחת, ייתכן שיהיה עליכם לרענן את הארנק או לפנות לתמיכה של אקסודוס

בורסת מסחר FTX

Exodus הכריזה לאחרונה על השקת אפליקציית FTX Exchange, הנגישה ישירות מתוך ארנק אקסודוס.
FTX היא אחת מבורסות הקריפטו הגדולות והצומחות ביותר בעולם ועובדת עם Exodus כדי לספק למשתמשים את היכולת להחליף נכסים דרך בורסת FTX מבלי לעזוב את ארנק Exodus.

אפליקציית FTX Exchange מאפשרת למשתמשים להחליף ישירות נכסי קריפטו נתמכים בתעריפי שוק ישירות מתוך הארנק. הסיבה ש-Exodus שיתפה פעולה עם בורסה מרכזית היא שזה יאפשר למשתמשי Exodus להחליף נכסים עם נזילות גדולה יותר, מרווחים נמוכים יותר ודרישות סכום מינימום נמוכות יותר, כאשר חלק מהמינימום של בורסה נמוך עד דולר אחד. הכספים מההחלפה שהושלמה מופקדים ישירות לארנק Exodus של המשתמש.

הדבר הראשון שמשתמשים יצטרכו לעשות הוא לעבור לדפדפן האפליקציות בתוך ארנק Exodus ולהתקין את אפליקציית FTX Exchange.

לאחר פתיחת אפליקציית FTX Exchange, המשתמשים יצטרכו להיכנס לחשבון FTX Exchange הקיים שלהם או להירשם לחשבון חדש. שימו לב שאין צורך ב-KYC או אימות זהות כדי להשתמש בתכונת ההחלפה הרגילה בתוך האפליקציה, אך יש צורך ב-KYC כדי להירשם ל-FTX Exchange. משתמשים יוכלו לראות את תיק ה-FTX שלהם לצד תיק ה-Exodus שלהם ישירות מתוך הארנק. 

העמדת נכסים לצבירה STAKING
Exodus מציעה דרך למשתמשים להעמיד נכסים מרובים STAKING גם ישירות מתוך הארנק. עם הצגת נכסים המשתמשים במודל הקונצנזוס של Proof of Stake (PoS), משתמשים יכולים להמר ולהרוויח הכנסה פסיבית עבור רבים מהנכסים המועדפים עליהם כגון Cardano, Algorand, Cosmos, Solana ועוד ישירות מתוך ארנק Exodus.

STAKING עובד בצורה שונה לגמרי בהתאם לנכס שבו אתם בוחרים להמר עם כמה שדורשים תקופות נעילה, ופונקציית התגמולים לתביעה פועלת אחרת עבור נכסים מסוימים, אז הקפידו לבדוק את בסיס הידע של אקסודוס כדי ללמוד עוד על הנכס שאתם רוצים להמריץ לפני שמתחילים כדי שתדעו למה לצפות. ה-APY משתנה וניתן לראות את התגמולים הנוכחיים באפליקציית התגמולים.

אקסודוס הופכת לציבורית

אקסודוס סגרה את הנפקת Reg A+ לציבור ב-5 במאי 2021, הנפיקה 2,733,229 מניות סמליות של המניות הרגילות שלהם מסוג A וגייסה כ-75 מיליון דולר. המניות היו פתוחות לרכישה על ידי הציבור ונמכרו במהירות למשקיעים שרצו להשתלב ולהאמין בצמיחת אקסודוס כחברה. תוך שמירה על נאמנות למערכת האקולוגית של מטבעות קריפטו, אקסודוס שחררה את מניותיה למשקיעים כאסימוני "יציאה" ב-Algorand Blockchain. אסימון היציאה פועל כייצוג דיגיטלי של מניות אקסודוס שמשתמשים יכולים להחזיק ישירות בתוך ארנק אקסודוס כפי שהיו עושים עם נכסי קריפטו אחרים.

מניות אקסודוס זמינות כיום לקנייה ומכירה ישירות בתוך ארנק אקסודוס באמצעות אינטגרציה עם tZERO שהוא חשבון תיווך המעניק למשתמשים גישה לקנייה ומכירה של ניירות ערך דיגיטליים. משתמשים יכולים להחזיק בארנק מניות Exodus ולהעביר אותן ישירות ל-tZERO מבלי לעזוב את הארנק, לאחר יצירת חשבון ב-tZERO כמובן ומעבר לאימות KYC. ברגע שמשתמשים יוצרים חשבון tZERO, הם יוכלו לקנות ולמכור את מניות אקסודוס שלהם, יחד עם ניירות ערך דיגיטליים אחרים הנתמכים על ידי tZERO. הייצוג הסמלי של "יציאה" של המניה הרגילה של Exodus Class A היה במחיר של קצת פחות מ-28 דולר בזמן ההשקה. אתם יכולים למצוא מידע נוסף על מניות אקסודוס על ידי ניווט לדף של משקיע אקסודוס.

איך אקסודוס מרוויחים כסף?

למרות שארנק Exodus אינו קוד פתוח, עדיין ניתן להוריד אותו בחינם למכשיר הנייד או השולחני שלכם. Exodus לא גובה עמלה על שליחת, קבלה או אחסון של נכסי קריפטו, עם זאת, אם תרצו להשתמש באפשרות ההחלפה המובנית, תתווסף עמלת פריסה קטנה על שער החליפין של המטבעות. הסכום המדויק יופיע בסעיף ההחלפה כאשר אתה מבצע את ההחלפה.

מרווחים אלו עשויים להשתנות בשל העובדה שלשווקים יש רמות שונות של נזילות. לדוגמה, סביר להניח שתקבלו מרווחים נמוכים בהרבה על BTC / ETH ממה שאתה מקבל בעת החלפת אלטקוינים בשווי שוק נמוך יותר. כמו כן, על המשתמשים להיות מודעים לכך שיחד עם ההתפשטות, תהיה גם עמלת הרשת שעוברת לכורי הרשת ולמאמתים לעיבוד ואימות העסקאות. שום חלק מעמלת הרשת לא נגבה על ידי, ואינה עוברת ל-Exodus.

אני אוהב את העובדה שהם שקופים לחלוטין לגבי המרווחים ודמי הרשת האלה ממש בזמן הרכישה. יתרה מכך, הם מצהירים שהם משתמשים בעמלות שהם מייצרים מהפרישה כדי לשמור על האבטחה ולהמשיך בפיתוח הארנק, תוך הוספת תמיכה, תכונות ופונקציונליות ללא הרף. אם זה אכן המקום אליו הולכות העמלות אז זו כנראה הדרך הטובה ביותר לבזבז.

תמיכה בארנק

בהתחשב בכך שצוות אקסודוס מסוגל לייצר הכנסה עבור הארנק, הם מסוגלים להקדיש משאבים לתמיכה בארנק. זה מתחיל במאגר הידע הנרחב באתר Exodus, המכיל למעלה מ-100 מאמרים המסבירים את השימוש, התכונות, פתרון הבעיות, העמלות והיבטים נוספים של הארנק והשימוש בו.

יש גם שאלות נפוצות נרחבות הניתנות לחיפוש ואם אינך מוצא תשובה מתאימה תוכל לפנות לאנשי תמיכה באמצעות דואר אלקטרוני וערוצי מדיה חברתית. בתעשייה שבה תמיכה היא לרוב מחשבה שנייה, ניתן לתאר את התמיכה ב-Exodus כפנומנלית בלבד מכיוון שהם מציעים תמיכה 24/7 365 ימים.

חשוב לציין שאקסודוס לא מספקת תמיכה טלפונית. לפיכך, אם במקרה אתה רואה מספרים שמתפרסמים באינטרנט כמספרי טלפון "רשמיים" של Exodus, הימנע מהם. ככל הנראה מדובר בהונאת פישינג והמפעילים מנסים לשים את ידיהם החמדניות על המפתחות הפרטיים שלך. זכור שתמיכת Exodus, ואף צוות תמיכה לא אמור לבקש מידע כגון מפתחות פרטיים או ביטויי שחזור. מי שמחזיק במפתחות הפרטיים שלך, או מכיר את ביטוי השחזור הסודי שלך בן 12 מילים, יש לו גישה לכספים שלך, אז אתה תמיד צריך להימנע מלמסור את המידע הזה לכל מי שטוען שהוא מצוות תמיכה.

סיכום

עבור משתמשים מתחילים ומנוסים עם כמויות קטנות עד מתונות של מטבעות קריפטוגרפיים לאחסון, ארנק Exodus הוא בחירה מצוינת. העיצוב היפה וקלות השימוש שלו הפכו אותו לבחירה מועדפת בקרב חובבי מטבעות קריפטוגרפיים.

התוספת של בורסה מובנית הופכת אותה לנוחה ורב-תכליתית עוד יותר, ומאפשרת למשתמשים לבצע עסקאות במהירות ולנהל את תיק המטבעות הקריפטוגרפיים שלהם ללא עמלות עסקאות מופרזות, או צורך לשלוח כספים לבורסה מרכזית.

ארנק Exodus אכן נשאר ארנק תוכנה וארנק חם עבור רוב המשתמשים שהמכשירים שלהם מחוברים לאינטרנט 24/7. זה הופך אותו לא מאובטח כמו ארנק חומרה, אבל אם משתמשים עוקבים אחר נהלי אבטחה טובים עבור המחשב האישי והחיים המקוונים שלהם, אז לא צריך להיות דאגות.

בסך הכל, ארנק Exodus הוא בחירה מצוינת עבור רוב משתמשי המטבעות הקריפטוגרפיים שרוצים לשלוח, לקבל ולאחסן מטבעות קריפטוגרפיים.

Similar Posts