בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » חיבור מטא מאסק לבינאנס
|

חיבור מטא מאסק לבינאנס

מדריך מטא מאסק בינאנס

חיבור ארנק מטא מאסק לבינאנס 

 

התקנה והגדרה של MetaMask

ניתן להוריד את MetaMask ב-Chrome ואו/ ב-Firefox, אפשר גם ב-iOS וב-Android אם אתם משתמשים בנייד למסחר.

למטרות מדריך זה, נשתמש בגרסת Firefox, אך ההוראות יהיו פחות או יותר זהות עבור כל הפלטפורמות.

ראשית, תצטרכו לעבור לדף ההורדה של MetaMask. משם, בחרו באיזו פלטפורמה אתם רוצים להשתמש, ובצעו את השלבים כדי להתקין את התוכנה במכשיר שלכם. קל!

קישור להורדת מטא מאסק 

לאחר מכן, השלימו את תהליך ההתקנה של האפליקציה.

עכשיו – לחצו על "צור ארנק". רשמו את ביטוי קוד המקור לגיבוי במקום סודי (עדיף לא במכשיר המחובר לאינטרנט). ללא ביטוי הקוד הזה, לא ניתן יהיה לשחזר את הארנק שלך אם המכשיר שלכם נפגם או אבד. אשרו שכתבתם אותם בעמוד הבא.
וזה הכל! כעת אתם אמורים לראות את הארנק שלכם מוכן לשלוח ולקבל כספים.

ארנק מטא מאסק מותקן

הגדרות כלליות ותצוגה של הארנק

אולי תשימו לב מיד שאנחנו עדיין נמצאים בארנק Ethereum. במקרה הטוב, הדבר לא יעבוד עם Binance Smart Chain DApps. במקרה הגרוע, אתם עלולים להפסיד כספים על ידי שליחתם לכתובות שאינכם יכולים להשתמש בהן בפועל.
בואו נשנה את זה-> אנחנו רוצים לגשת להגדרות כדי לכוון את הארנק לכיוון צמתי Binance Smart Chain.


נווטו לSETTINGS בתפריט

בדף ההגדרות, אנו רוצים לאתר את תפריט הרשתות.

אנחנו רוצים ללחוץ על הוסף רשת בפינה השמאלית העליונה כדי להוסיף באופן ידני את ה- Binance Smart Chain – זה לא מגיע במקור עם MetaMask. חשוב לציין שישנן שתי רשתות שבהן אנו יכולים להשתמש: ה-testnet או ה-mainnet. להלן הפרמטרים שיש למלא עבור כל אחד מהם:

Mainnet (This is the one you are probably looking for)

Network Name: Smart Chain
New RPC URL: https://bsc-dataseed.binance.org/
ChainID: 56
Symbol: BNB
Block Explorer URL: https://bscscan.com

אם אתם רוצים לבדוק רשת תוכלו להשתמש ברשת הבדיקה – הTESTNET

 

Network Name: Smart Chain TestnetNew RPC URL: https://data-seed-prebsc-1-s1.binance.org:8545/ChainID: 97Symbol: BNBBlock Explorer URL: https://testnet.bscscan.com

במדריך שלנו אנחנו נשתמש ברשת הTESTNET, אבל סביר להניח שתרצו להשתמש ב-mainnet. אנו ממליצים להוסיף את שניהם אם אתם מתכוונים להשתמש ב- MetaMask כדי להעביר אסימוני BNB או Binance Smart Chain.
ברגע שתשמרו את הרשת ותחזרו לתצוגה הראשית, תבחינו בשני דברים: הרשת הוגדרה אוטומטית לזו שהרגע נכנסתם אליה, והיחידות כבר לא נקובות ב-ETH, אלא ב-BNB.

התחברנו ל-testnet, אבל כנראה שתתחברו ל-mainnet.

ביצוע העברות/עסקאות (ברשת TESTNET)

אל תתנו ללוגו של Ethereum להטעות אתכם – התכווננו לרשת הבדיקות של BSC. לאחר מכן, בואו נשיג כמה כספים לשחק איתם. העבירו את העכבר מעל חשבון 1 ולחצו כדי להעתיק את הכתובת שלכם ללוח. נעבור אל ברז השרשרת החכמה של Binance ונדביק אותו בטופס.

מטבעות פגי עשויים לעניין אם אתה בודק אפליקציה שתומכת באסימוני BEP-20. הם פשוט אסימונים שהונפקו על Binance Smart Chain ש"מוצמדים" לנכסים ברשתות אחרות (כמו BTC, XRP, USDT וכו'), כלומר הם נסחרים באותו מחיר.
בואו ניצמד ל-BNB לעת עתה. לחץ על התפריט הנפתח תן לי BNB ובחרו את הסכום שברצונכם לקבל (כאמור זה לא כסף אמיתי). ייתכן שתצטרכו להמתין מספר דקות, אך הכספים יופיעו בארנק ה-testnet שלכם מיד.

מכאן, נשלח את הכספים לאנשהו כדי להדגים איך זה עובד. זה עתה תפסנו כתובת אקראית מ-BscScan Testnet שאנו נתרום לה. ולחצו על שלח.

נעשה עסקה של 1 BNB. נשאיר את העמלות ללא שינוי ונלחץ על הבא. לאחר מכן אנו מקבלים הזדמנות נוספת לסקור את העסקה – אם הכל נראה טוב, לחץ על אשר. וזה הכל! תקבל הודעה המודיעה לך כאשר העסקה שלך מסתדרת.

סיכום

MetaMask הוא כבר מזמן הארנק הרצוי לגישה לרשת Ethereum רחבת הידיים. אבל, במאמץ מינימלי, כל אחד יכול להגדיר אותו כך שיצביע לעבר Binance Smart Chain. זה מאפשר לכם ליהנות משנים של פיתוח שהושקעו בהפיכת MetaMask לכלי הכרחי עבור כל מי שמקיים אינטראקציה עם יישומים מבוזרים.

Similar Posts