בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » פקידי בארה"ב מציגים מחדש את הצעת חוק הקלות במס עבור עסקאות קריפטו קטנות

פקידי בארה"ב מציגים מחדש את הצעת חוק הקלות במס עבור עסקאות קריפטו קטנות

נציגי בית הנבחרים הציגו מחדש הצעת חוק שמטרתה לתת הקלות במס לעסקאות קריפטו קטנות, ולפטור סוחרים מתשלום מסים על תשלומים של פחות מ-200 דולר.

הצעת החוק הוצגה לראשונה בשנת 2020, חוק הוגנות המס במטבעות וירטואליים הוא תיקון לקוד המס של מס הכנסה, והוא הוצג מחדש על ידי הנציגים סוזן דלבן (D-Wash.), דיוויד שווייקט (R-Ariz.), דארן סוטו ( D-Fla.) ו-Tom Emmer (R-Min.)

"הכנסה ברוטו של יחיד לא תכלול רווח, עקב שינויים בשערי החליפין, משימוש במטבע וירטואלי בעסקה אישית… המשפט הקודם לא יחול אם הרווח שהיה מוכר בעסקה אחרת עולה על $200, " כך לפי הצעת החוק.

תוכן הצעת החוק מנוגד לחוקי המס הנוכחיים הקובעים כי כל עסקאות המניבות רווחים חייבות להיות מחויבות במס כהכנסה.

ג'רי בריטו, מנכ"ל Coin Center, ארגון קידום קריפטו ללא מטרות רווח, אמר:

"היום אתה צריך לעקוב ולדווח על כל עסקה שאתה מבצע באמצעותם, בין אם זה מסחר בהשקעה של 10,000 דולר ובין אם אתה קונה שיר בשווי 99 ¢ באינטרנט או לאטה בבית קפה… זה כמובן יוצר חיכוך ומציב מטבעות קריפטוגרפיים חיסרון ביחס לשיטות תשלום דיגיטליות אחרות".

הקלות במיסוי קריפטו בארצות הברית

לא רק שהצעת החוק "תיצור מגרש משחק ברמה של מטבעות דיגיטליים", אומר בריטו כי היא גם "תעזור לשחרר חדשנות ביישומים כמו מיקרו-תשלומים, שיכולים להיות מורכבים מעשרות עסקאות בדקה, ולכן קשה ליישב את החוק הנוכחי. ."

DelBene, הפנים מאחורי הצעת החוק אומר שכללים מיושנים הנוגעים למטבע וירטואלי אינם לוקחים בחשבון את "פוטנציאל השימוש שלו בחיי היומיום שלנו", אלא מתייחסים לקריפטו כמו ניירות ערך.

"עם זאת, מטבע וירטואלי התפתח במהירות בשנים האחרונות עם יותר הזדמנויות להשתמש בו בחיי היומיום שלנו. ארה"ב חייבת להתעדכן בשינויים הללו ולהבטיח שקוד המס שלנו יתפתח עם השימוש שלנו במטבע וירטואלי. הצעת חוק הגיונית הזו חותכת את הבירוקרטיה ופותחת את הדלת לחידושים נוספים, שבסופו של דבר מגדילים את הכלכלה הדיגיטלית שלנו".

Similar Posts