בית » בלוג חדשות קריפטו » מדריכי כרייה » סקירת NBMINER תוכנת כריית מטבעות

סקירת NBMINER תוכנת כריית מטבעות

NBMINER

סקירת NBMINER הדרכה שלב אחר שלב עבור NBMiner. תומך גם ב-AMD וגם ב-NVIDIA תומך גם במצב LHR כדי לעקוף חלקית את מגבלת ה-LHR.

תוכן עניינים

הקדמה

NBMiner היא תוכנת כרייה שעובדת עם כרטיסי מסך של AMD וגם של NVIDIA, עבור כורים מתחילים התוכנה יחסית פשוטה והזמן שלוקח להתרגל לתוכנה קצר ופשוט (יחסית)

ל-NBMiner יש כמה פקודות ייחודיות שבהן אתם יכולים להשתמש, יתרון משמעותי של התוכנה היא בתמיכה במצב LHR. ניתן להשתמש בתוכנה כדי לכרות באמצעות כרטיסי מסך מוגבלי כרייה הידועים כLHR.
רוב כרטיסי המסך החדשים שנמכרים כיום מוגבלים באופן כלשהו בכריית מטבעות קריפטו – זאת בעקבות ניסיון של AMD וNVIDIA למתן את הביקושים של כורי מטבעות כדי להנגיש את כרטיסי המסך רק לגיימרים.

אלגוריתמים נתמכים ועמלות כרייה

לפניכם רשימה של כל האלגוריתמים שבהם NBMiner תומך וכן את אחוז העמלות עבור כל אחד מהם.

אלגוריתם עמלה
Ethash, ETChash 1.0%
Autolykos, KawPw, Beamv3, Progpow_sero, Cuckatoo, cuckoo_ae 2.0%
Octopus 3.0%

הורדה רשמית NBMINER

ניתן למצוא את ההורדה הרשמית של NBMiner במדור שחרור הדף GitHub שלהם. הגרסה עשויה להשתנות מאחר שעדכונים חדשים עשויים להתווסף עד שתקראו את המדריך הזה, אך הוראות השימוש יישארו זהות.

הורדת NBMINER

משם אתם רק צריכים להוריד את התיקיה המתאימה למערכת שלכם ולחלץ את התיקיה באמצעות Winrar. אז אם אתם משתמשים במערכת הפעלה Windows אז אתם צריכים להתקין את גרסת _Win.zip העדכנית ביותר.

הימנעו מהתקנת NBMiner ממקורות לא אותנטיים כדי להימנע מפגיעה ברשת ובמערכת שלכם.

ה-_Win.zip.sha256 הוא קובץ לסיכומי הבדיקה כדי לאמת התקנה אותנטית, כדי לצפות בחתימת סכום הבדיקה CHECKSUM עליכם לפתוח אותה עם NOTEPAD (פנקס רשימות) ותוכלו לאמת אותה באמצעות המידע המופיע למטה.

כדי לוודא שאתם מקבלים גרסה אותנטית של NBMiner, אתם יכולים לבדוק פעמיים באמצעות אימות סכומי הבדיקה, בנוסף תוכלו גם לרשום את הכורה שלכם ברשימת ההיתרים באנטי-וירוס (אם יש לכם) כדי שלא ימחק אותו בטעות. אתם יכולים למצוא מידע על כך במדריך כרייה עם Windows 10.

עדכון גרסאות ישנות

אין דרך לעדכן גרסה שהורדה למערכת שלכם מכיוון שהכורה לא מתקין שום דבר במערכת עצמה, האפשרות הטובה ביותר שלכם היא להוריד אותה שוב מהמקורות הרשמיים כאשר גרסה חדשה תשוחרר.

אם הגרסה הישנה הנוכחית שלכם עובדת כשורה, אין צורך להוריד גרסה חדשה אלא אם כן יש כמה אופטימיזציות חשובות חדשות שנמצאות בהערות השחרור של הגרסה החדשה.

התחלה מהירה

תחילת העבודה עם NBMiner היא פשוטה בדיוק כמו שאר כורי הCLI.

NBMiner מגיע עם מספר קבצים שונים.

 start_ – כל הקבצים האלה הם תבניות מוכנות מראש לכריית מטבעות קריפטוגרפיים שונים.

לאחר שתחליטו איזה מטבע קריפטוגרפי אתם מעוניינים לכרות, בצעו את השלבים הפשוטים הבאים:

שלבים בהתחלת כרייה:

  • הורידו את הכורה מהמקורות האותנטיים שהוזכרו למעלה.
    חלצו את הכורה באמצעות Winrar או כל כלי חילוץ אחר.
  • ערכו את קובץ ה-.bat. עבור המטבע שברצונכם לכרות, בדוגמה זו נשתמש ב-ETH. הוסיפו את כתובת הארנק שלכם עבור מטבע הכרייה, שם העובד (WORKER NAME) יכול להיות כל שפ שתבחרו, וסוג הבריכה.
  • שמרו שינויים וסגרו את הקובץ.
  • הפעילו את הכורה על ידי לחיצה כפולה על קובץ ה-bat. אם אתם משתמשים בפקודות ביצועים כלשהן דרך NBMiner אז הפעיל אותן כמנהל על ידי ביצוע ההוראות בסעיף overclocking.
  • קבלו תשלום לכתובת הארנק שלכם מבריכת הכרייה (ברגע שתגיעו לתשלום המינימלי, לכל בריכה סף תשלום שונה).

דוגמא לקובץ BAT

עבור מאגר הכרייה נשתמש ב-BINANCE, אם אתם רוצים ללמוד עוד על בריכות כרייה, אל תהסס לבקר במאמר ההסבר על כרייה עם בינאנס

				
					nbminer -a ethash -o ethash.poolbinance.com:3333
 -u 0x4F9bEBE3adC3c7f647C0023C60fbbc9dfFA52d5.bitgo
				

מזל טוב! עכשיו אתם יכולים לכרות עם NBMiner.

יתכן שייקח קצת זמן עד שזה ישקף את הבריכה שאתם כורים דרכה, אז פשוט תנו לזה כמה שעות ואז תבדקו בצד הבריכה עם כתובת הארנק שלכם.

הקבצים

הורדת NBMiner מגיעה עם כמה קבצים ותיקיות שונות, אלה משתנות בדרך כלל עם הזמן ברגע שעדכונים חדשים מיושמים, אבל המדריך הזה ייתן לכם מושג טוב על בכל פעם שתחליטו להוריד ולהשתמש בכורה.

הקבצים בNBMINER

ראשית, נתחיל עם היסודות. כל קובץ שמתחיל ב-start_ והוא קובץ אצווה, הקבצים הם תבניות מוכנות מראש כדי שתוכלו להתחיל בכרייה מיד – בדיוק כמו שהייתם עושים בסעיף ההתחלה המהירה למעלה.

אז כל מה שאתם צריך לעשות הוא ללחוץ לחיצה ימנית ולערוך את הקובץ, להכניס את כתובת הארנק, שם העובד והבריכה המתאימה שלכם ואז אתם מוכנים לכרייה על ידי הפעלת הקובץ הזה.

הפעלת קבצי start_.bat תפעיל את אפליקציית הכורים, שהיא nbminer.exe עם הפרמטרים שיש לכם בקובץ ה-bat. אז זה אומר שלעולם לא תלחצו ידנית על nbminer.exe כי זה לא יעשה כלום בלי הפרמטרים.

יש גם קובץ nbminer.exe SHA256 וזה רק אימות סכום בדיקה כדי שתוכלו לאשר שה-nbminer.exe שלכם הוא הגרסה האותנטית.

בדיקת אימות CHECKSUM של NBMINER

בנוסף יש לכם עוד 2 קבצי אצווה, driver_install ו-driver_uninstall. קבצים אלה שימושיים כאשר אתם מתכננים להשתמש בפקודה -mt מ-NBMiner.

הפקודה mt מייעלת את תזמוני הזיכרון שלך עבור ה-GPUs שלך ואנו נסביר זאת יותר בסעיף הפקודות, אבל לגבי driver_uninstall היא תסיר את מנהלי ההתקן הנוכחיים שלך עבור ה-NVIDIA GPUs שלך ואז driver_install יתקין את מנהלי ההתקן המותאמים אישית שעובדים עם הפקודה -mt.

modify_tdr_delay.reg הוא קובץ לשינוי ערך הרישום שלך עבור TDR (איתור זמן קצוב ועיכוב שחזור). זה יכול להיות שימושי אם אפליקציית הכרייה שלך ממשיכה להיות תלויה/הקרנה כחולה אבל ברוב התרחישים אינך חייב להשתמש בקובץ זה.

לבסוף נשארת עם ה-README שהוא רק קבצי ההוראות שנעבור עליהם בסעיף הבא ולאחר מכן תיקיית היומנים שמכילה רק יומנים של הפעלות ה-NBMiner שלך. הם יכולים להיות שימושיים כדי לזהות את הבעיה אם הכורה שלכם קורס.


קבצי לוג
קבצי לוג NBMINER

יש גם קובץ open_web_monitor שפותח את הקישור למוניטור האינטרנט של NBMiner. ניתן לפתוח את הקישור הזה מכל מכשיר בתוך אותה רשת כדי לפקח על אסדת הכרייה שלכם.

קובץ ניטור

פקודות

ל-NBMiner אין יותר מדי פקודות, כך שלא תצטרכו ללכת לאיבוד עם יותר מדי אפשרויות.

הפקודות כוללות את ההגדרות שנלקחו מהתיעוד. אוסיף מידע נוסף ודוגמאות במידת הצורך כדי להבהיר זאת טוב יותר.

כל הפקודות משמשות דרך ממשק הארגומנט של שורת הפקודה. ארגומנטים בשורת הפקודה ממוקמים בקבצי האצווה לפני הפעלת הכורה. הם פרמטרים/הגדרות נוספים שאתם נותנים לתוכנת הכרייה שלכם, במקרה הזה TeamRedMiner לפני ההפעלה.

טיעונים בשורת הפקודה
לפקודות מסוימות יש שתי דרכים לשימוש, כגון -o ו-url ששתיהן פועלות עבור ארגומנט המאגר, תצטרכו להשתמש רק באחת מהן.

Essentials Commands

-a, –algo <name>
Selects the mining algorithm from the list mentioned above. ex: -o stratum+tcp://us.crazypool.org:3333
-o, –url <host:port>
Your pool address (prepend the hostname with ssl:// for SSL pool, or http:// for solo mining). You can also use -o1 and -o2 for two backup pool options. ex: -o nicehash+tcp://us.crazypool.org:3333 -o1 nicehash+tcp://eu.crazypool.org:3333.
-u, –user <wallet>
Your wallet address. You can also add the worker name at the end of the address. You can also use -u1 and -u2 for two wallets that are for the backup pool options. ex: -u 0x008c26f3a2Ca8bdC11e5891e0278c9436B6F5d1E.WorkerName
-p, –pass <password>
Most pools don’t require it, use x as a password if unsure. -p1 and -p2 can be used for the backup pools passwords. ex: -p x
–fee <n>
Change devfee in percentage, [0-5]. Set to ‘0’ to turn off devfee with lower hashrate due to less optimizations. We recommend leaving it as default.

Useful Commands

-d, –devices <n>
Select the GPUs you want to mine with. ex: -d 0,3 (that will mine with GPU #1 and #4 – the count starts from 0,1,…)
–platform <n>
Choose platform,0: NVIDIA+AMD (default), 1: NVIDIA only, 2: AMD only
-i, –intensity <n>
GPU Intensity in mining from 1-100. If you want to use your GPU for other tasks while mining then you can do half intensity or less, if you have more than one gpu you can seperate the values by a coma. ex: -i 50,100 (GPU#1 mines at 50% GPU#2 mines at 100%)
–enable-igpu
AMD integrated GPU is disabled by default, set this option to enable.
–share-check <n>
If n minutes without share, reboot miner, set 0 to disable. Default: 30. We suggest leaving it as default.

ביצועים ואוברקלוקינג

NBMiner אינו תומך ב-Overclocking של קבצי אצווה, אבל יש להם שתי פקודות ביצועים שבהן אתה יכול להשתמש. האחד מיועד למעבדי LHR והשני מיועד לאופטימיזציה של תזמוני זיכרון.

אם אתה מתכוון להשתמש בפקודה תזמוני זיכרון, תצטרך להפעיל אותה כמנהל מערכת, וכדי לעשות זאת אתה רק רוצה לוודא שהנתיב המלא ל-nbminer.exe שלך נכתב במקום רק nbminer.exe כפי שמוצג ב- הטקסט למטה.

				
					"C:UsersUSERNAMEDesktopMinersNBMiner_39.2_Winnbminer" -a ethash -o nicehash+tcp://us.crazypool.org:3333 -u 0x4F9bEBE3adC3c7f647C0023C60f91AC9dfFA52d5.MiningChamber -mt 0,2 -lhr-mode 2
				

הנתיב שלך יהיה שונה משלי אז וודא שאתה מחליף את USERNAME בשלך ואת ספריית התיקיה גם לשלך שאותה תוכל למצוא דרך נתיב הקובץ nbminer.exe.

אתה תמיד יכול להפעיל את האוברקלוק מתוכנות אחרות כמו MSI Afterburner, AMD Radeon Settings או OverdriveNTool, אז אם אתה מתקשה להבין כאן אז אתה מוזמן להשתמש בתוכנה שהוזכרה.

-lhr <n>

Partially unlock hashrate for Nvidia LHR GPUs. [-1, 100]. 0: auto, -1: off. Others: set to 60 means trying to reach 60% of nonlocked max hashrate. We suggest to start at 60 and make your way up to 70, if it starts becoming unstable and crashes then go one number back and use that value.

New -lhr-mode is now out, you can use either this command or the new one, no need to use both together.

-lhr-mode <n>

-lhr-mode 1 changes LHR mode to old version, which is the same as NBMiner v39.2 -lhr command. It is suitable for only power limit bounded GPU, can achieve higher hashrate than mode 2.

-lhr-mode 2 is the default LHR mode, which is the new lower power mode. It is also able to achieve lower average power and temperature. espacially suitable for GPUs with gddr6x e.g.3070ti, 3080, 3080ti. Power consumtion is fluctuating in this mode, better be used with locked core clock.

-mt, –memory-tweak <n>

Memory timings optimize for Nvidia GDDR5 & GDDR5X gpus. range [1-6]. Higher value equals higher hashrate. Individual value can be set via comma seperated list. Power limit may need to be tuned up to get more hashrate. Higher reject share ratio can happen if mining rig hits high temperature, set lower value of -mt can reduce reject ratio.

Under windows, a custom driver need to be installed when using -mt, can installed manually by option –driver, or run nbminer.exe with admin privilege to perform auto-install. Under linux, admin priviledge is needed to run, sudo ./nbminer -mt x. OhGodAnETHlargementPill is not needed anymore if -mt is enabled when mining on 1080 & 1080ti GPUs.

יש גם כמה פקודות נוספות שעשויות לעניין אותך שלא אוסיף למדריך הזה אבל אם תרצה להציץ בהן תמצא אותן באתר הרשמי של nbminer.com.

כעת, לאחר שכיסינו את כל מה שאתה צריך לדעת, כעת אמור להיות לך מדריך שלב אחר שלב של NBMiner, אל תהסס לשתף את זה עם כל מי שאתה חושב שירוויח ממנו!

מחפש תוכנת כרייה אחרת? נסה את תוכנת הכרייה החדשה שלנו למטה.

מדריך כרייה פיניקס מיינר

Similar Posts