בית » בלוג חדשות קריפטו » מדריכים מיוחדים » מדריך פשוט לרישום NFT
|

מדריך פשוט לרישום NFT

NFT

שלום יוצרים! כעת, לאחר שיצרתם את יצירת ה-NFT הראשונה שלכם, בואו נדבר על רישום! (אם עדיין לא יצרתם NFT תוכלו להציץ במדריך הבא ולחזור לכאן)

המדריך יתמקד ברישום NFT דרך פלטפורמת MINTABLE.APP

מה זה רישום NFT?

במילים פשוטות, רישומי NFT הם כל ה-NFTs למכירה בשוק.

ב-Mintable, כל רישום מחבר את הקונה עם משתמש מסוים – הפריטים שלו והחנות שלו. לרשימות יש מערך של פרטים שנותנים לקונה מידע על הפריט שהוא מסתכל עליו – דברים כמו מחיר, כמות, האם הפריט עומד למכירה / למכירה פומבית או נמכר. כל אלו הן דוגמאות למה בעצם מיועד רישום.

רישום כרוך בהצגת ה-NFT שלכם בשוק, ותיאור כללי. תארו לעצמכם – זה כמו שיש לכם חנות, רישום הפריט שלכם הוא איך אתם רוצים שתצוגת חלון הראווה שלכם תיראה – איך אתם מציגים את הפריט שלכם, מה הפרטים הכלליים של הפריטים שלכם, כמה יש על המדף, הוסיפו מבצעים או דברים שילוו את הפריט שלכם וכן הלאה. אבל זה גם הרושם הראשוני של הקונה מכם כיוצרים.

הדרך שבה אתם מעצבים את הרישום שלכם מאותתים לקונה אם הפריט שלכם שווה קנייה או לא. עכשיו בואו ניכנס לשלבים פרקטיים:

כיצד לרשום ב-Mintable:
סקירה כללית:

 

שלב 1. בחרו כיצד תרצו להטביע

שלב 2. בחרו קטגוריה

שלב 3. בחרו חנות

שלב 4. הוסיפו פרטי רישום

שלב 5: העלו את תמונת התצוגה המקדימה

שלב 6. צרפו קובץ פרטי/תוכן שניתן לנעילה

שלב 7. תארו את הרישום שלכם

שלב 8: מידע נוסף

שלב 9. הגדירו את המחיר 

שלב 10. רשמו את הפריט שלכם

דבר אחד שיש לשים לב לפני רישום הפריטים שלכם הוא לוודא שאתם רשומים כמשתמש. 

שלב 1. בחרו כיצד תרצו להטביע

בעת ביצוע רישום, אחד השלבים החשובים ביותר הוא זה – כיצד תרצו להטביע. ישנן אפשרויות רבות ב-Mintable להטבעה, החל מהטבעה ללא גז ועד להטבעה מסורתית/מתקדמת. כדי לבחור מה הכי מתאים לכם אנחנו ממליצים לקרוא מידע נוסף בנושא.

יש אפשרות להטבעת NFT ללא גז ב-Mintable – פרטים נוספים ומדריך NFT MINTABLE

שלב 2. בחרו קטגוריה

הקטגוריה שתבחרו צריכה לשקף את סוג ה-NFT שברצונכם למכור. זה פשוט, אם את/ה אמן/ית שמחפשים למכור את יצירות האמנות שלכם, עליכם לבחור 'אמנות' כקטגוריית הבחירה. אפשרויות נוספות שאתם יכולים לבחור הן פריטי אספנות, פריטי משחק, מוזיקה, דומיינים, תבניות וסרטונים – אז יש משהו ב-Mintable לכולם.

שלב 3. בחרו חנות

בדיוק כמו חנות מסורתית, תצטרכו חנות ממנה תמכרו את הפריטים שלכם. ב-Mintable, אתם יכולים לבחור בין הטבעה בחנות Mintable או יצירת חנות משלכם. לכל אחת מהאפשרויות הללו יש יתרונות משלה. לדוגמה, חנות Mintable היא ביתם של אלפי מוכרים וקונים אחרים, זוהי החנות האחת לקונים  ממערך של פריטים שונים. זה קצת כמו חנות כלבו, חנות Mintable היא המקום אליו אתם הולכים כדי לקנות הכל תחת קורת גג אחת.
חנות משלכם פועלת כמו חנות מותאמת אישית שבה תוכלו למכור פריטים רק שלכם ושל המותג שלכם. החנות שלכם מעניקה לכם חופש כיצד תרצו להחזיק את הפריטים שלכם וגם מאפשרת לכם להגדיר את סכום התמלוגים עבור פריטים במכירה חוזרת. תלוי במה תבחרו, כולם שם כדי לעזור לכם למכור את הפריט שלכם.

שלב 4. הוסף פרטי רישום

פרטי הרישום הם מידע שנותן לקונים הבנה על הפריט שלך במבט חטוף, זה גם עוזר למצוא את הפריט שלך בחיפוש. פרטים אלה כוללים את שם האסימון, כותרת הרישום, כותרת המשנה של הרישום ותגי הרישום.

שלב 5: העלו את תמונת התצוגה המקדימה 

זהו אחד המרכיבים החשובים ביותר ברישום ה-NFT שלכם. זה מייצג את היצירה שלכם שהטבעתם כ-NFT. זוהי התמונה שהקונים יראו מיד כשהם צופים בפריט שלכם. חשוב לציין שהקובץ הראשון שתעלו יהיה התמונה שתוצג על הארנק כתמונת האסימון. העצה הטובה ביותר שלנו היא לבחור את התמונה המייצגת בצורה הטובה ביותר את הפריט, כך שהקונים יהיו מודעים למה שאתם מוכרים ומי אתם.

באיזה פורמט קובץ עלי להשתמש עבור ה-NFT שלי?

שיטות עבודה מומלצות ליצירת NFT

שלב 6. צרפו קובץ פרטי/תוכן שניתן לנעילה ומטא נתונים אחרים

כאשר אתם יוצרים חנות ב-Mintable.app, יש לכם אפשרות לארח מטא נתונים בשרת המרכזי, ה-IPFS, או בשרת שלכם.

תוכן שניתן לנעילה הוא אחד הכלים השימושיים ביותר למכירת ה-NFT שלכם ב-Mintable, זוהי דרך פשוטה וקלה להוסיף ערך ליצירות האמנות שלכם וליצור משיכה עבור הקונים שלך – בדומה לתוכן בונוס כשאתה קונה DVD לעומת כאשר אתם מזרימים סרט באינטרנט. אתם יכולים לצרף מספר עצום של קבצים ל-NFT שלכם דרך אפשרות התוכן הניתן לנעילה, מקובצי עבודה של האמנות שלכם ועד לקובץ מקורי ברזולוציה גבוהה יותר, הכל תלוי בכם.

שלב 7. תארו את הרישום שלכם

השלב הבא בהגדרת הרישום שלכם הוא תיאור הפריט שלכם. זה כדי לתת את הנחת היסוד ליצירה שלכם, זהו קטע קצר שמסביר את העבודה שלכם לקונה שלך, ומדוע כדאי לרכוש.

שלב 8. מידע נוסף

לאחר שכתבתם את התיאור עבור ה-NFT שלכם, יש שתי תיבות סימון – להעביר זכויות יוצרים בעת הרכישה, וכדי לאפשר לקונה למכור מחדש. אתם יכולים לבחור אחד או שניהם עבור הפריט שלכם. אתם יכולים לאפשר באופן מאובטח או לא לאפשר לקונה העתידי שלכם להחזיק בזכויות היוצרים על היצירה שלכם עם תיבת הסימון 'העבר זכויות יוצרים'. ואם יצרתם חנות משלכם עם סכום תמלוגים שנקבע עבור מכירה חוזרת, בדיקת האפשרות 'אפשר לקונה למכור מחדש' היא המומלצת ביותר מכיוון שהיא מבטיחה לכם הכנסה כאשר הפריט שלכם נמכר מחדש.

שלב 9. הגדירו את המחיר שלכם

שלב זה נועד לא רק לתמחור העבודה שלכם אלא גם לאפשרויות התמחור שאתם יכולים לבחור מהן. ב-Mintable, יש 3 אפשרויות זמינות ליוצרים ולמוכרים – קבוע, מכירה פומבית או מכירה פומבית עם קנה עכשיו.

רישומים מהירים מיועדים לפריטים עם מלאי ואפיון רב יותר בשוק המוני. רשימות מכירות פומביות הן רישומים מוגבלים בזמן המאפשרים לקונים להציע הצעות מחיר על פריט, כשהמציע הגבוה ביותר שלו זוכה במכירה הפומבית ומקבל את ה-NFT. רשימות מכירות פומביות מתאפיינות בדרך כלל בפריטים בעלי ערך ייחודי או נדיר. מכירה פומבית עם קנה עכשיו היא רישום מוגבל בזמן עם אפשרות לעקוף הצעות מחיר על ידי קניית ה-NFT במחיר שנקבע על ידי היוצר.

שלב 10. רשום את הפריט שלך

זהו זה! מזל טוב, הפריט שלך רשום בשוק MINTABLE

Similar Posts