בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מה זה "בינאנס EARN" מדריך קצר
|

מה זה "בינאנס EARN" מדריך קצר

בינאנס מדריך 2021

Binance Earn מציעה חבילת מוצרים שתגדיל את אחזקת הקריפטו שלכם בקלות.
EARN היא אופציית השקעה סולידית יחסית בבינאנס והיא מציעה מגוון אפשרויות השקעה במוצרי קריפטו שונים בפלטפורמה.
חלק מאפשרויות ההשקעה כרגע:

  • חיסכון גמיש
  • Launchpool
  • BNB Vault

והזדמנויות נוספות, בינאנס משיקים מעת לעת אפשרויות השקעה נוספות במדדי הקריפטו.

כיצד להשתמש ב- Binance Earn?

היכנסו לחשבון Binance שלכם ולחצו על [Finance]  -> [Binance Earn] כדי לצפות בכל המוצרים הזמינים.

נכון לעכשיו, Binance Earn מציעה שני ערוצי תשואה – תשואה מובטחת ותשואה גבוהה. משתמשים יכולים לבחור להשקיע את הקריפטו שלהם במטבעות יציבים לתשואות צפויות, או מטבעות מניבים בעלי תשואה גבוהה המספקים רווחים גבוהים מהממוצע אך עם סיכונים מתאימים לסוג הקרן.

1.תשואה מובטחת

אם אתם  משתמשים חדשים בבינאנס, תוכל להתחיל עם המוצרים המפורטים תחת [Guaranteed]. למוצרים אלה יש תשואות יציבה יחסית ותוכלו לקבל בחזרה את הקרן לאחר תקופת הנעילה.

כדי לחפש קריפטו להשקעה, לחץ/י על התפריט הנפתח כדי למצוא את הקריפטו הרצוי, או לחץ/י על [Popular Coins] או [Best for Beginners] כדי לראות את הרשימות המוצעות של בינאנס. לחץ/י על [Search Coins] לחיפוש.

אם אתם מחפש מוצרים ספציפיים ב- Binance Earn, גללו מטה ולחצו על [View More] כדי להיכנס לדפים המתאימים.

2 חיסכון

חיסכון מציע שני סוגי מוצרים – חיסכון גמיש וחסכון קבוע. בדומה להפקדת הביקוש של בנק, את/ה יכולים להפקיד את הקריפטו שלכם ולהרוויח ריבית יומית מהכספים הרדומים שלכם.

חיסכון גמיש מאפשר לכם לממש את הנכסים שלכם בכל זמן שאתם רוצים, בעוד שחיסכון קבוע דורש מכם להפקיד את הנכסים שלכם לתקופה קבועה ובתמורה אתם מרוויחים תשואה גבוהה יותר מחסכון גמיש. שימו לב שאם תמשכו את הכספים שלכם מראש מחיסכון קבוע, תאבדו גם את הריבית שנצברה.

הפעילויות (ACTIVITIES) הן הזדמנויות הימור בעלות תשואה גבוהה המוצעות בבינאנס ובפרויקטים משותפים שונים. אתם יכולים לנעול את הנכסים המתאימים לפלטפורמה כדי להשיג תשואות גבוהות יותר. ההיזדמנויות ייסגרו ברגע שיגיעו למגבלה המרבית. 

3. Launchpool

כאשר משתמשים משקיעים באמצעות נכסי הקריפטו שלהם בפרויקטים של DeFi, למשל על ידי מתן נזילות למאגר נזילות, הם יקבלו פרסים. על ידי השקעה מחודשת של תגמולים אלה, משתמשים יכולים להתחיל תהליך המכונה חוות תשואה.
Launchpool היא האפשרות המושלמת עבור משתמשים לחוות נכסים חדשים. אתם יכולים לרכוש אסימונים שזה עתה הושקו כפרסים כאשר אתה מפעיל BNB, BUSD ונכסי קריפטו אחרים. אתם יכולים למשוך את הנכסים המופקדים שלכם בכל עת, ותגמול מחולק מדי שעה.

4. כספת BNB

BNB Vault הוא מוצר השקעה מובטח להון שיעזור לכם למקסם את פוטנציאל ההכנסה של BNB שיש ברשותכם.
על ידי השקעה בכספת, מחזיקי BNB  יכולים להשקיע בקלות במוצרי פיננסים ריכוזיים ומבוזרים כאחד בצעד אחד פשוט, עם מקסימום תשואות והטבות מהזדמנויות מרובות הזמינות במערכת האקולוגית של בינאנס.

כספת BNB

5. הימור נעול

אתם יכולים להרוויח פרסים באמצעות Locked Staking על ידי היקף נכסי קריפטו בבלוקצ'יין. תוכל לממש נכסים אלה לאחר שנרשמתם בהצלחה לתכנית, אך שים לב כי הפדיון דורש תקופת נעילה מסוימת. תקופת נעילה זו משתנה בהתאם למוצר שנבחר.

6. הימור ב ETH 2.0

בינאנס השיקה את שירות ETH 2.0 Staking כדי לספק לכולם הימור Ethereum 2.0 נגיש. התחילו בכמה השקעות עם 0.1 ETH בלבד, ובינאנס תכסה את כל הוצאות התפעול של המאמת ותישא את הסיכון לעונשים ברשת. כל פרסי ההימור ברשת יופצו למשתמשים.

7. תשואה גבוהה

מלבד "מובטחת", בבינאנס מציעים למשתמשים סדרה של מוצרי תשואה גבוהה עם סיכונים גבוהים יחסית. אנא חשבו אם הסיכונים הגבוהים כדאיים לכם לפני תחילת הפעילות.

8. DeFi

DeFi (Finance Decentralized) מספקת שירותים פיננסיים מבוזרים באמצעות חוזים חכמים בבלוקצ'יין. בינאנס הציגו היקף DeFi כדי לסייע למשתמשי proxy להשתתף בפרויקטים מבוזרים קשורים. כעת תוכל לגשת לעולם ה- DeFi בקלות ב- Binance, ללא צורך בניהול מפתחות פרטיים, רכישת משאבים, ביצוע עסקאות או ביצוע משימות מסובכות אחרות הנדרשות לצורך השתתפות DeFi Staking. להרוויח את התשואות הגבוהות ביותר האפשריות בצורה הפשוטה והבטוחה ביותר.
אנא שימו לב כי מוצרי DeFi חייבים להיות נעולים לתקופה קצובה. אם עליכם למשוך את הנכסים שלך מראש, אתם עלולים לאבד את הפרסים שלכם. אנא קרא את כללי המוצר לפרטים נוספים לפני שתשתתפו בפרויקט.

9. השקעה כפולה

Dual Investment מאפשרת לך להפקיד מטבע קריפטוגרפי יחיד ולהרוויח תשואה המבוססת על שני נכסים. את/ה יכול להתחייב לאחזקות הקריפטו שלך ולנעול תשואת חיסכון, אך תרוויח/י אפילו יותר אם מחיר השוק של האחזקות המחויבות שלהם יעלה. Dual Investment מספקת לכם הרבה יותר שליטה על הסיכונים שלכם.

התשואה על החיסכון שלכם תהיה תלויה באופן שבו שוק הקריפטו עולה או יורד החל מהיום שבו השקעתם את הקריפטו שלכם בהשקעה כפולה בבינאנס. כאשר תוקף המוצר יפוג, תוכלו לבחור להסתפק באחד הנכסים משתי האפשרויות (כגון BTC או BUSD). השיטה מציעה רווחים צפים שאינם מובטחים, אתם יכולים להשיג את הרווחים הגבוהים ביותר תוך מתן מענה לצרכי ניהול הסיכונים הדיגיטליים של הנכסים.
במועד התפוגה נקבע מטבע ההסדר הסופי על ידי השוואת מחיר ההסדר ומחיר הפשרה. אם מחיר השוק על אחזקות הקריפטו שלכם עולה והרווחים שלכם עולים על שיעור החיסכון, תקבלו את הסכום הגבוה יותר. אם מחיר השוק על אחזקות הקריפטו שלכם יורד או שהרווחים שלכם נמוכים משיעור החיסכון, עדיין תקבל את התשואה מהחיסכון שלך. השורה התחתונה היא שהתשואה שלכם תמיד תוקצה לטובתכם באופן כללי.
עם זאת, שימו לב כי לא ניתן לממש את ההשקעה מראש.

10. Binance Liquid Swap

החלפת Liquid Swap מאמצת את עקרונות בריכות הנזילות. הוא משלב את היתרונות של שירותים פיננסיים מרוכזים ומבוזרים, ומאפשר למשתמשים להשיג תשואות שנתיות גבוהות על ידי מתן נזילות למאגרי נזילות ב- Binance.
אתם גם יכולים גם להחליף מטבעות קריפטוגרפיים במאגר הנזילות וליהנות מהיתרונות של דמי טיפול נמוכים, או להסיר נכסים בכל עת, אך תצטרכו לשלם דמי טיפול אם תחליפו נכס יחיד בבריכה.

מוכנים להתחיל להרוויח הכנסה פסיבית? לחץ על [Finance] – [Binance Earn] כדי לחקור את המוצרים היום.

5/5 (1 Review)

Similar Posts