בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מטבע ביום: שיבא אינו (SHIB)
|

מטבע ביום: שיבא אינו (SHIB)

שיבא אינו

SHIBA INU (SHIB)

Shiba Inu (SHIB), הידוע גם באופן לא רשמי בשם Shiba Token, היא מטבע מבוזר שנוצר באוגוסט 2020 על ידי אדם או אנשים אנונימיים המכונים "ריושי".

שיבא אינו (柴犬) הוא מונח יפני לגזע כלבים; הכלב הוא המתואר בסמל Dogecoin, שבעצמו היה מטבע קריפטו המבוסס על מם הדוג '.

Shiba Inu נוצר באוגוסט 2020, על ידי המייסד האנונימי המכונה Ryoshi ב -13 במאי תרם ויטליק בוטרין יותר מ -50 טריליון SHIB (בשווי של יותר ממיליארד דולר באותה עת) לקרן הסיוע של- COVID-Crypto.

המטבע SHIB זינק בעיקר בתחילת אוקטובר 2021. בתחילה עלה מעל 55% לאחר שמועות על השקת בורסה מבוזרת, ערכו המשיך לעלות עם עלייה של 240% במהלך השבוע.

אז למה SHIB נוסק בחודש אוקטובר? חלק מזה יכול להיות קשור לזינוק הכללי בשוק הקריפטו החודש. אבל בלומברג מציינים כי הזינוק של SHIB יכול להיות קשור גם בגלל (ניחשתם נכון) לאילון מאסק. ב -4 באוקטובר צייץ מאסק תמונה של כלבו פלוקי, שהוא שיבא אינו. האם סוחרי SHIB ראו בכך סימן מהאלים, מי יודע. אבל נראה שלמאסק יש כוח להניע שווקים בעזרת ציוצים אקראיים לכאורה.

עובדות מהירות אודות שיבא אינו:

  • Shiba Inu הוא אלטקוין ERC-20 שנוצר על הבלוקצ'יין של Ethereum.
  • המטבע נוצר על ידי אדם אנונימי שנקרא בשם ריושי וכינה אותו "רוצח הדוג'קוין".
  • ישנם כמעט 400 טריליון אסימוני SHIB במחזור, עם היצע מקסימלי של אסימונים אחד.
  • יוצרי Shiba Inu יצרו מערכת אקולוגית של שלושה מטבעות המכונים SHIB, LEASH ו- BONE ובורסה מבוזרת בשם ShibaSwap.
  • ריושי שלח את ויטליק בוטרין, יוצר אתריום, מחצית מהאספקה ​​של האסימון.
  • בוטרין תרם ושרף את כל אחזקותיו בתחילת מאי והעלה את המחיר.
  •  יוצרי SHIB עידכנו לאחר תרומתו של בוטרין ואמרו כי התרומה שלו טובה למטבע וכי בוטרין הוא "חבר של SHIB".
  • כמה משקיעי SHIB הוטעו להאמין שבוטרין הוא משקיע בפרויקט.
  • ShibaSwap קיבלה ביקורת שחשפה סיכוני ריכוזיות, כאשר למפתח הייתה סמכות "למשוך את כל ה- bone -token ERC20 לכל כתובת שרירותית" שהם רוצים.

מה הוא מטבע שיבא אינו?
Shiba Inu הוא אסימון ERC-20 שנוצר ב- Ethereum על ידי אדם אנונימי המכונה Ryoshi. באתר האינטרנט של Shiba Inu כתוב כי המטבע הוא אסימון "מים" מבוזר שצומח למערכת אקולוגית תוססת.

לפי טענות המפתחים "SHIB הוא ניסוי בבניית קהילה ספונטנית מבוזרת. אסימון SHIB הוא האסימון הראשון שלנו ומאפשר למשתמשים להחזיק במיליארדים או אפילו טריליונים מהם. כינוי ה- DOGECOIN KILLER, האסימון הזה של ERC-20 בלבד יכול להישאר מתחת לאגורה ועדיין לחרוג מכלב Dogecoin. בפרק זמן קטן (יחסית). "

במסמך הלבן של האסימון נכתב כי הכוונה היא לבנות מערכת אקולוגית המורכבת משלושה אסימונים עם אספקה ​​שונה.

SHIB הוא המטבע הבסיסי של המערכת האקולוגית עם היצע מקסימלי של ריבוע אחד. LEASH הוא האסימון השני שנוצר ויש לו היצע של 107,646 אסימונים והאסימון השלישי הוא BONE עם היצע של 250,000,000 אסימונים.

הצוות שעומד מאחורי האסימונים יצר גם בורסה מבוזרת המכונה ShibaSwap, המאפשרת למשתמשים "לחפור" (לספק נזילות), "לקבור" (מטבעות הימור), "להביא" (לאחזר אסימונים מ- Uniswap או SushiSwap) ולהחליף מטבעות. הבורסה הזו דומה לאחרים ברשת Ethereum, כמו SushiSwap ו- Uniswap.

Similar Posts