מדריך RARIBLE ליצירת NFT

בית » מדריך RARIBLE ליצירת NFT

מדריך RARIBLE NFT לאמנים – כיצד להוסיף את היצירה שלך ל- ETHEREUM BLOCKCHAIN ולמכור יצירה דיגיטלית

Rarible היא פלטפורמה שבה אמנים יכולים למכור את יצירות האמנות שלהם באינטרנט. מה שחדש ב-Rarible הוא שיצירות האמנות הדיגיטליות הללו מוגבלות במספרן, או אפילו ייחודיות, המובטחות על ידי הבלוקציין של אתריום.

אתם יכולים גם להרוויח עמלה ממכירה חוזרת של יצירות האמנות שלכם, וזה כמעט בלתי אפשרי במקומות אחרים!

במדריך זה אסביר כיצד להעמיד את האמנות שלך למכירה ב-Rarible.


לאתר RARIBLE הרשמי

אתם צריכים את הדברים הבאים כדי להתחיל:

  • ארנק Metamask עבור דפדפני Chrome
  • את'ריום בארנק. ה-Ethereum צריך להיות בארנק Metamask שלכם.
  • האמנות הדיגיטלית שלכם בפורמט jpeg, png או gif וכו'.
  • הבנה של אופן הפעולה של ארנק Metamask ורשת Ethereum עוזרת מאוד, אבל אתם אמורים להיות מסוגלים למכור את האמנות שלכם ב-Rarible על ידי ביצוע המדריך הפשוט הבא גם אם אתם חדשים בתחום הקריפטו.

שלב 1

עברו אל app.rarible.com/create עליכם להשתמש בדפדפן שבו מותקנת סיומת ארנק Metamask.

שלב 2

חברו את ארנק Metamask שלכם על ידי לחיצה על הטקסט "התחבר לארנק" בפינה השמאלית העליונה של העמוד (ראה הבאנר למטה). Metamask יופיע, וייתכן שתצטרכו להיכנס אם עדיין לא עשיתם זאת.
עכשיו אתם צריכים לאשר את Rarible; זה מאפשר לאתר לקיים אינטראקציה עם הארנק שלכם (למשל למשוך כספים כדי לשלם עבור הטבעת יצירות האמנות שלכם).

שלב 3

לחץ/י על "יצירת אוסף" בצד ימין למעלה (באנר למעלה). באותו עמוד אתם יכולים לבחור ליצור פריט אספנות בודד (ייחודי), או פריטי אספנות מרובים (מהדורה מוגבלת) מאותה יצירה. במדריך זה אבחר ב-Multiple.

שלב 4

בעמוד זה אתם מזינים את כל הפרטים ליצירת היצירה:


אתם יכולים להעלות את האמנות שלכם ב-JPEG, PNG או GIF (תמיכת GIF מונפשת). גודל הקבצים מוגבל ל-10MB.

  • כותרת היצירה
    תיאור– כאן אני ממליץ לרשום הטבות שאתם עשויים להציע לקונים, כגון הנחות על הדפסים.

    מספר עותקים- רשת Rarible ו-Ethereum מבטיחות שיהיו רק כמה עותקים שתציינו כאן. התמונה עצמה עשויה להיות מועתקת בדיוק כמו כל תמונה אחרת באינטרנט, אבל הגרפיקה המוטבעת של Rarible תהיה זמינה רק בכמה יחידות שתחליטו!

    תמלוגים- הם כמה אתם מרוויחים עבור כל מכירה של יצירות האמנות שלכם בשוק המשני. אם תגדירו את זה על 20%, בכל פעם שמישהו מוכר עותקים כלשהם של הגרפיקה, תקבלו 20% מהמכירה הזו – במחיר המכירה הנוכחי!
    מאפיינים מיועדים למטא נתונים שאולי תרצו לכלול, למשל: גודל, פורמט וכו'.
    אתם יכולים להגדיר את המחיר ב-ETH
    ביטול נעילה לאחר רכישה (אופציונלי) הוא נתונים שאתם רוצים לחלוק עם כל מי שרוכש את הגרפיקה שלכם. כאן שמתי את קוד ההנחה הקיים להדפסות, כך שהוא זמין רק למי שבבעלותם אומנות ה-Rarible שלכם.

שימו לב! שאחרי שהטבעתם את הגרפיקה שלכם, לעולם לא תוכלו לערוך אף אחד מהפריטים לעיל, למעט המחיר!

שלב 5

לאחר שבדקתם פעמיים אם יש שגיאות הקלדה, שכתובות ה URL נכונות ומחיר- לחץ/י על "צור" בתחתית. חלון חדש מופיע עם שלושה שלבים (ראה תמונה):

5.1: תחילה אתם "מטביעים" (יוצרים) את ה-NFT. עליכם לאשר זאת בחלון הקופץ של ארנק Metamask (מימין), ולשלם עמלות רשת Ethereum.

עמלות אלו אינן מגיעות ל-Rarible אלא לכורי רשת Ethereum, ונדרשים כדי ליצור את האסימון הבלתי ניתן להחלפה (NFT) שהיצירה שלכם תוטבע בו.

כאשר רשת ה-Ethereum עמוסה, אני ממליץ בחום ללחוץ על "ערוך" בסעיף עמלות הגז, ולבחור "מהיר" כדי למנוע עיכובים או עסקאות תקועות. בזמנים איטיים יותר "סטנדרטי" זה בסדר, אבל לעולם לא הייתי משתמש באיטיות. לעיון בחלון למטה. ליתר ביטחון, השתמשו תמיד בדמי דלק "מהירים".

5.2: המתינו מספר דקות עד ש-Metamask תאשר שהעסקה אושרה, ו"חתום על הזמנת המכירה" תהיה זמינה. לחץ/י עליו, וחתמו (אשרו) בחלון הקופץ.

5.3: שוב המתינו מספר דקות עד שהנעילה תהיה זמינה. לחץ/י עליו, ואשר/י את העסקה בחלון הקופץ.

וזהו, ה-Rarible NFT שלכם נמצא כעת שם עבור כל אחד לראות ולרכוש! אתם יכולים לראות אותו ב-Rarible Marketplace או בדף האמן שלכם ב-Rarible, אם כי זה עשוי לקחת כמה דקות עד להופעתו.

אתם יכולים גם לערוך את המחיר, לבצע העברה לארנק Metamask אחר (או כל כתובת Ethereum לצורך העניין), או להסיר מהמכירה.