בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » אילון מאסק: "קריפטו פותר את הבעיות של הכסף"

אילון מאסק: "קריפטו פותר את הבעיות של הכסף"

DOGE COIN

אילון מאסק בראיון: "מטבע קריפטו מתקן את 'השגיאות בכסף'

מנכ"ל טסלה (NASDAQ: TSLA) אילון מאסק הציע שטעויות היסטוריות מאפיינות את מערכת הכסף הנוכחית; וזה מה שמטבעות קריפטוגרפיים מנסים לתקן.

בזמן שהופיע בפודקאסט לקס פרידמן, מאסק הצהיר כי שגיאות נובעות מהיכולת של הממשלה להפריע לאספקת הכסף באמצעות הדפסת כסף מוגזמת, מה שמדלל את ערך המטבע.

מאסק, תומך קריפטו, דיבר על הריכוזיות של הכסף, וציין כי ממשלות עשויות לנצל לרעה את זכויותיהן כדי לקבוע את היצע הכסף. הוא רמז שהאופי המבוזר של המטבעות הדיגיטליים עשוי להציע פתרון.

"אני חושב שעניין המטבעות הקריפטוגרפיים הוא גישה מעניינת להפחתת השגיאה במסד הנתונים שנקרא כסף – הנתרם על ידי ממשלות המדללות את היצע הכסף, לממשלה יש למעשה הרשאות עריכה במסד הנתונים של הכסף והן משתמשות בהרשאות העריכה האלה כדי להרוויח יותר כסף מתי שהם רוצים. זה מגדיל את השגיאה במסד הנתונים שהוא הכסף", אמר מאסק.

יתר על כן, מאסק מאמין שמערכות הכסף הנוכחיות פועלות על טכנולוגיה ישנה שזקוקה לשיפור ומטבעות קריפטוגרפיים מוצעים  כאלטרנטיבה המושלמת לתיקון המערכת.

במקביל, מייסד SpaceX ציין גם כי הופעת נכסים כמו ביטקוין (BTC) מציעה פתרון למרות חסרונות כמו זמן עסקה ארוך.

עם זאת, לדברי מאסק, אתגרים כאלה גם הופכים את הביטקוין למאגר עושר מושלם עבור המחזיקים תוך הכרה ביוזמות מתמשכות לשיפור המערכת.

מאסק על זהותו של סאטושי נקמוטו

במהלך הראיון, מאסק התעמק במחלוקת סביב זהותו האמיתית של סאטושי נקמוטו, היוצר האנונימי המפורסם של הביטקוין.

מאסק הצהיר כי הוא מאמין כי מדען המחשבים ניק סאבו עשוי להיות היוצר של ביטקוין מכיוון שהוא עונה על כל התכונות של נאקאמוטו. במקביל, מאסק גם דחה את השמועות הקודמות כי הוא עשוי להיות האיש מאחורי ביטקוין.

הבחירה של מאסק ב-Szabo נובעת מהצעתו של מדען המחשבים משנת 1998 ליצירת מטבע דיגיטלי בשם "BitGold".

בסך הכל, זהותו של סאטושי התגלתה כנושא חם בחודשים האחרונים, כאשר מדען המחשבים האוסטרלי קרייג רייט טוען שהוא היוצר של הביטקוין, אפילו משתמש במערכת המשפט בניסיון להוכיח את זהותו.

צפו בראיון :

Similar Posts