בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מטבע לונה החדש החל להיסחר בבינאנס

מטבע לונה החדש החל להיסחר בבינאנס

מטבע לונה החדש החל להיסחר בבינאס

לונה 2.0 החדש החל להסחר בבורסת בינאנס ב31.5.22 משעה 8:30 שעון ישראל

LUNA

עידכון: 31.5.22 שעה 11:00- הפצת האיירדרופ (AIRDROP) הושלמה בבינאנס.

נכון לעכשיו Binance השלימו את הפצת טרה (LUNA) Airdrop למחזיקי Terra Classic (LUNC) ו- TerraClassicUSD (USTC)

31-05-2022 08:59

זאת ההודעה מבינאנס:

Binance השלימה את הפצת ה-Terra (LUNA) טיפת אוויר למחזיקי Terra Classic (LUNC) ו- TerraClassicUSD (USTC). משתמשים יכולים לאשר את קבלת האסימונים הללו בארנקי הספוט שלהם דרך דף ההפצה במרכז המשתמשים.

תזמון צילומי מצב (SCREENSHOT)
גובה תמונת מצב לפני ההתקפה: 7,544,910 (2022-05-07 14:59:37 UTC)
גובה תמונת מצב (SCREENSHOT) שלאחר ההתקפה: 7,790,000 (2022-05-26 16:38:08 UTC)

שימו לב:
אנא ודאו שלא בחרתם "הסתר 0 יתרות" כדי להציג את אסימוני ה-LUNA שלכם בארנקי הספוט שלכם.

הפקדות עבור אסימוני LUNA הופעלו.

משיכות עבור אסימוני LUNA יהיו פתוחות מ-2022-06-01 06:00:00 (UTC). (לארנקים/זירות מסחר אחרות)

שימו לב שקיבלתם את האיירדרופ מבינאנס לפי הפירוט למטה:

Terra 2.0 (LUNA) Airdrop Details:

  • We will distribute Terra 2.0 (LUNA) to all eligible LUNC and/or USTC users based on the ratio of:

Pre-Attack 1 aUST = 0.01827712143 LUNAPre-Attack 1 LUNC = 1.034735071 LUNAPost-Attack 1 USTC = 0.02354800084 LUNAPost-Attack 1 LUNC = 0.000015307927 LUNA

נתוני LUNA מחיר פתיחה

טרה (לונה) החדש החל להסחר היום בשעה 8:30 בבוקר (31.5.22) 

נפח המסחר במטבע גדול ויש תנועת מסחר לא יציבה.  אספקת המטבע המקסימלית היא ​​של 1,000,000,000 מטבעות LUNA.

מה זה Terra 2.0 (LUNA)?

Terra (LUNA) הוא פרוטוקול בלוקצ'יין ציבורי שיצא במזלג מ- Terra Classic

Terra Classic הוא ביתו של ה-Stablecoin האלגוריתמי TerraClassicUSD (UST).

כעת המטבע הקודם (לונה) נקרא LUNC.

מטבע טרה (לונה) הקודם התרסק באמצע חודש מאי 2022. שווי המטבע הוריד את ערכו של LUNA כמעט לאפס וגרם להשקה של רשת חדשה – וכתוצאה מכך נפרדו Terra Classic ו-Terra.

הפיתוח של Terra Classic הושק בינואר 2018 והבלוקצ'יין הושק באפריל 2019. הוא ניסיון לשלב את יציבות המחירים והאימוץ הרחב של מטבעות פיאט עם התנגדות הצנזורה של ביטקוין (BTC) ולהציע השקעות מהירות ובמחיר סביר באמצעות ה-UST stablecoin שלו.

הבלוקצ'יין החדש של Terra ממשיך את המורשת של Terra Classic ללא ה-UST stablecoin. זה ימשיך לבנות בעזרת קהילת LUNA המכונה "LUNAtics" ולפתח את ה-UX והממשק הגולמי ברמה עולמית שהביאו את Terra Classic למקום השני ב-Total Value Lock (TVL) בשיאה. DApps רבים הסכימו לעבור ל-Terra כדי להמשיך בפונקציונליות שלהם.

מי הם המייסדים של טרה?

Terra נוסדה בינואר 2018 על ידי דניאל שין ודו קוון. השניים חשבו על הפרויקט כדרך להניע את האימוץ המהיר של טכנולוגיית בלוקצ'יין ומטבעות קריפטוגרפיים באמצעות התמקדות ביציבות מחירים ושימושיות. קוון נכנס לתפקיד המנכ"ל של Terraform Labs, החברה שמאחורי Terra.

לפני פיתוח Terra, Shin ייסד ועמד בראשה את Ticket Monster, הידועה גם בשם TMON – פלטפורמת מסחר אלקטרוני מרכזית בדרום קוריאה. מאוחר יותר הוא הקים את Fast Track Asia, חממת סטארט-אפים שעובדת עם יזמים כדי לבנות חברות מתפקדות במלואן.

קוון הקים בעבר ושימש כמנכ"ל Anyfi, סטארט-אפ המספק פתרונות רשת אלחוטית מבוזרת. הוא גם עבד כמהנדס תוכנה עבור מיקרוסופט ואפל.

לאחר קריסת טרה קלאסיק, דו קוון הוציא תוכנית תחייה שהובילה בסופו של דבר למזלג הקשה של טרה קלאסיק וטרה. הוא ספג ביקורת על תוכניותיו ממייסד Binance Changpeng Zhao ו-Vitalik Buterin, כמו גם ממשקיעי UST ממורמרים. הצעתו הוכרעה לתוקף על ידי הקהילה ו-Terra Classic חילקה קשה לבלוקצ'יין Terra החדש שלה ב-27 במאי 2022.

מה מייחד את Terra 2.0?

Terra תמשיך ללא stablecoin האלגוריתמי UST שלה ומטרתה לשמר את מערכת האקולוגית של Terra עם מאות מפתחים שעובדים על יישומים מבוזרים שונים. האסימון של LUNA יונח באוויר על פני מחזיקים, מחזיקי Luna Classic, מחזיקי UST שיוריים ומפתחי אפליקציית Terra Classic חיוניים. Terra הסירה את הארנק של Terra Foundation Labs עבור אירוע ה-airdrop, מה שהפך את Terra לרשת בבעלות קהילתית מלאה.

האייר דרופ יתבצע על פי שתי תמונות שצולמו, אחת לפני התרסקות טרה קלאסיק (7 במאי) ואחת אחריה (27 במאי). הזכאות לאיירדרופ היא כדלקמן:

החזקת הנכסים הבאים בתמונת המצב של 7 במאי:

לונה קלאסיק (LUNC) (כולל נגזרים מהימור)
פחות מ-500 אלף אוסט (UST מופקד באנקור)
החזקת הנכסים הבאים בתמונת המצב של 27 במאי:

לונה קלאסיק (LUNC) (כולל נגזרים מהימור)
UST
ב-Genesis, 30% מ-LUNA airdrop יהיו זמינים באופן מיידי למשתמשים טרום-תקיפה עם ארנקים שהיו להם פחות מ-10k LUNA (כולל נגזרות הימור) או שהופקדו UST ב-Anchor, ולמשתמשים לאחר התקפה עם כל כמות של LUNA (כולל הימור) נגזרים), UST, או שניהם.

יתרה מזאת, LUNA מוקפד המופצת במהלך האיירדרופ יוצמד אוטומטית לאימותי Terra. משתמשים יכולים לשנות את האציל שלהם ויזכו בתגמולים על ה-LUNA המוקנית שלהם, אך הם כפופים לצוק של שישה חודשים. אתה יכול לקרוא את הפרטים המלאים של הטרופ של Terra (LUNA) במאמר המסביר הזה של Terra.

לונה 2.0 ומחירים אחרי האייר דרופ (Airdrop)

מחיר Terra LUNA 2.0 יורד בלמעלה מ-60% שעות לאחר האייר דרופ הראשוני.

חודש מאי שהחל עם קריסת ה-LUNA 2.0 ו-TerraUSD (UST) של Terra מגיע סוף סוף לקיצו עם Airdrop של Terra. עם זאת, מחירי טרה המחודשים החדשים ראו ירידה מסיבית לאחר מספר שעות בלבד של תפוצתם.

LUNA airdrop עולה לאוויר

בניסיון להחיות את טרה, DO Kwon, המייסד והקהילה פיתחו כמה הצעות. מתוך רבים, התוכנית להקים רשת חדשה בשם Terra (LUNA) ולשנות את שמה של הישנה ל-Tera Classic (LUNC) עברה על ידי הרוב. התוכנית כללה גם הטלת אסימונים חדשים בין הקטגוריות השונות של מחזיקים.

Terra הודיעה שבלוק 1 של הבלוקצ'יין החדש של Terra הופק מוקדם יותר היום. בינתיים, שעות לאחר השקת האסימון החדש, המחירים שלו ירדו ב-60% עצום.

לפי הנתונים, Terra (LUNA) 2.0 נפתחה בין רמת המחיר של $17-$18. המחיר אז קפץ לגעת ברף המחיר של 20$.

עם זאת, בזמן הפרסום, המחיר של טרה ירד ל-6.30 דולר. נפח המסחר שלה ראה זינוק מסיבי של 2408% ועומד על 97.5 מיליון דולר. לפי ה-Coinmarketcap, שווי השוק המדולל במלואו עומד על כ-5.95 מיליארד דולר. בינתיים, מחיר Terra Classic כמעט ירד ועומד על אפס.

1 מיליארד אסימונים חדשים שיונפקו בין המחזיקים
מוקדם יותר, Terra הודיעה שמשתמשים זכאים שיקבלו את LUNA airdrop יכולים לבדוק את הארנקים שלהם בשרשרת החדשה. הם צריכים לבחור את רשת Phoenix-1 בסיומת הדפדפן שלהם. הוא גם הזכיר כי היצע ה-Airdrop מוגבל למיליארד אחד בלבד. מתוכם 30% יוקצו לבריכה הקהילתית, 35% יינתנו למחזיקי LUNA לפני תקיפה. בעוד מחזיקי AUST לפני התקפה ומחזיקי LUNA לאחר התקפה יקבלו 10% כל אחד. מחזיקי UST לאחר חיבור יקבלו 15% מהצניחה.

Terra הוסיפה שמשתמשים יכולים להשתמש ב-LUNA הנוזלי שלהם על ידי הכנסתם למספר דברים. ניתן להעמיד אותו על תחנת Terra כדי לזכות בפרסים ולהשתתף בהחלטות ממשל.

Binance תתמוך ב-Terra Network Airdrop

Binance תשנה את שמה של רשת Terra הנוכחית לרשת Terra Classic ותתמוך ב-Airdrop של רשת Terra.

אסימוני LUNA ו-UST של רשת Terra Classic יכונו מעכשיו LUNA קלאסיק (ישן) ו-UST קלאסיק (ישן). פרטים נוספים מוצגים בציר הזמן שלהלן:

השעיית מסחר LUNA (ישן) ו-UST (ישן):
הפקדות ומשיכות LUNA (ישן) ו-UST (ישן) יושעו ב-2022-05-26 בשעה 14:00 (UTC).

צמדי מסחר נקודתיים של LUNA/BUSD ו-UST/BUSD יושעו וכל הזמנות הספוט הממתינות יבוטלו ב-26-05-2022 בשעה 15:00 (UTC).

שינוי מטבע LUNA (ישן) ו-UST (ישן) ל-LUNC ו-USTC בהתאמה:
הטיקר של האסימון LUNA (ישן) ישונה ל-LUNC.
הטיקר של האסימון UST (ישן) ישונה ל-USTC.
חידוש מסחר LUNC ו-USTC:

המסחר יפתח עבור צמדי מסחר נקודתיים LUNC/BUSD ו-USTC/BUSD ב-2022-05-30 בשעה 09:30 (UTC).
הפקדות ומשיכות LUNC ו-USTC יתחדשו ב-30-05-2022 בשעה 09:45 (UTC).

LUNA Airdrop חדש

בינאנס תפיץ את האסימון החדש של Terra 2.0 (LUNA) לכל המשתמשים הזכאים בהתבסס על תוכנית הפצת האסימון של צוות פרויקט Terra. יחס החלוקה לחשבון יפורסם בהודעה נפרדת.

לפניכם טבלה מעודכנת מאתר בינאנס המראה את חלוקת האיירדרופ (AIRDROP) לפי תמונות המצב לפני הקריסה ואחרי הקריסה.

אם החזקתם לונה או טרה לפני ההתרסקות תוכלו לקבל יותר מאשר התקבול אחרי תמונת המצב אחרי ההתרסקות.


luna

ה-UST של המשתמשים (ישן) עם Binance Staking יוצמד לשרשרת, עם AnchorUST (aUST) כאסימון נושא התשואה, ולכן משתמשי UST (הישנים) Staking ב- Binance מכוסים גם על ידי תוכנית ההבראה.
שימו לב:
צילומי המצב שלפני ההתקפה יכללו: יתרות LUNA (ישנות) בחשבונות Spot, חשבונות Margin, חשבונות חיסכון, חשבונות Staking וחשבונות עתידיים עם שולי מטבעות, אך לא יכללו חשבונות USDT-Margined Futures.
התמונות שלאחר ההתקפה יכללו: יתרות LUNA (ישנות) ו-UST (ישנות) בחשבונות Spot.
LUNA (ישן) ו-UST (ישן) שהושאלו מהלוואות מרווח או קריפטו, או LUNA (ישן) ו-UST (ישן) שהועברו לחשבונות Spot מחשבונות אלה, לא יזכו לקבל אסימונים מהאווירדרופ.
Binance Staking תפרסם הודעה נוספת עם פרטים נוספים הנוגעים ל-airdrop עבור משתמשים עם LUNA (ישן) ו-UST (ישן) בחשבונות Locked Staking שלהם.
אנשים, גופים ומדינות בעלות סנקציות בארה"ב אינם זכאים לקבל את האייר דרופ זו. למידע נוסף, עיין בתנאי השימוש של Binance.

חשוב לציין שהאיירדרופ בבינאנס הוא אוטומטי, ובהחלטה של בינאנס המסחר במטבע לונה החדש יתקיים בזירה האינובישנס המיוחד של בינאנס המיועדת למטבעות בסיכון גבוהה.

המסחר במטבע לונה או טרה הישנים/החדשים מסוכן מאוד וכרגע לא מומלץ למסחר, אתם עלולים לאבד את כל ההשקעה שלכם בזמן קצר אז תמיד תפעלו בהגיון ואל תשקיעו יותר ממה שאתם יכולים להפסיד.
כל הכתוב באתר הוא על סמך חוות הדעת של כותב באתר ואינו בא לתת יעוץ פיננסי או השקעות.

Similar Posts