בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » תחיית המטבע: בלוקציין חדש של טרה / לונה אמור לצאת היום (שבת)

תחיית המטבע: בלוקציין חדש של טרה / לונה אמור לצאת היום (שבת)

לונה / טרה

השקה של בלוקציין חדש לטרה / לונה אמורה לחזק את אמון המשקיעים

השקה מחודשת של Terra Blockchain צפויה היום (שבת 28.5.22). בעקבות הטלטלה במטבע היציב של בלוקציין טרה (UST) ולונה (LUNA). לאחר פרסום קבלת ההחלטה לצאת לדרך חדשה מצד טרה לאבס, ההחלטה הגיעה לאחר שנערכה הצבעה כללית של בעלי המטבעות, לאחר שיותר מ99% מבעלי זכות ההצבעה הצביעו בעד היפרדות הרשת והמטבעות הישנים טרה ולונה שיקראו מהיום טרה קלאסיק ולונה קלאסיק.

המהלך שמייסדי בלוקציין טרה / לונה (טרה לאבס) קיבלו מגיע כחלק מהאסטרטגיה לשיקום המטבע אשר חווה ירידות קשות וגרם להפסדי עתק למשקיעים באמצע חודש מאי האחרון (2022), המהלך הספצפי הוא חלק מתכנית היקפית להחייאת המערכת האקולוגית, הבלוקציין והמטבעות של TERRA וLUNA.


הבלוקצ'יין החדש של Terra יושק בשבת ואחריו יצאו לאור אסימוני LUNA חדשים אשר יחולקו למשתמשים כחלק מתוכנית רחבה יותר להחייאת המערכת האקולוגית. כך אישרה החברה המייסדת טרה לאבס ביום שישי.
"הקהילה עבדה מסביב לשעון כדי לתאם את השקת הרשת החדשה", אמרו מפתחי Terra בציוץ ביום שישי בבוקר. "בכפוף לשינויים אפשריים, אנו מצפים ש-Terra תעלה לאוויר ב-28 במאי 2022 בסביבות השעה 06:00 UTC."

Terra 🌍 Powered by LUNA 🌕 5 שעות ago

RT @gate_io: 📣 $LUNA 2.0 is now available at 🔥 @terra_money Trading Pairs: $LUNA / $USDT $LUNA / $ETH Trade no…

קראו עוד Terra 🌍 Powered by LUNA 🌕 6 שעות ago

RT @okx: $LUNA — Terra 2.0 of @terra_money is listing on #OKX! LUNA/USDT Spot trading goes LIVE shortly after 9AM May 28th UTC. 🟢 Deposi…

קראו עוד Terra 🌍 Powered by LUNA 🌕 6 שעות ago

RT @BitrueOfficial: Trading for the new version of $LUNA is now online! @terra_money Try now with $USDT & $USDC pairs: https://t.co/p5Sh…

קראו עוד

טרה 2.0 לונה 2.0

תמונת מצב של הבלוקצ'יין החדש, הנקרא כיום "Terra 2.0", התקיימה בתחילת השבוע לאחר סיום ההצבעה בין מאמתי הרשת עם שיעור אישור של 65%.

מחזיקי LUNA ו-terraUSD (UST), מטבע יציבות מוצמד בדולר ארה"ב, זכאים לקבל אסימוני LUNA חדשים בצורה רשמית על סמך אחזקתם הקודמת.

הדבר יאפשר באופן תיאורטי, למחזיקים ותיקים להחזיר חלק מערך ההשקעה "האבוד" שלהם תוך תמריץ שימוש בבלוקצ'יין החדש.

לדוגמה, ארנקים עם יותר ממיליון LUNA או UST לפני ביטול ההצמדה של UST מהדולר האמריקני יצטרכו להמתין יותר משנה לפני קבלת אסימונים, עם תקופת הבשלה של ארבע שנים לאחר מכן.

אסימונים חדשים יופצו אוטומטית לארנקי משתמשים קיימים.

אפליקציות פופולריות מהבלוקצ'יין הנוכחי – שימשיכו בתור "Terra Classic" לאחר השקת Terra 2.0 – צפויות לעבור לבלוקצ'יין החדש.

הצבעת הממשל על הצעת טרה 1747 לשרוף 1.388 מיליארד UST עברה ביום חמישי. המהלך הפחית את האספקה של UST בכ-11% מההיצע הנוכחי של 11.28 מיליארד.

אסימוני ה-UST של Terra ראו ירידות חדות בתחילת . אמצע החודש שגרמו למחירי האסימונים לרדת עד ל-7 סנט. זה גרם לאובדן אמון באקוסיסטם של Terra בקרב משקיעים, כאשר מחירי אסימוני LUNA ירדו כמעט ב-100% ויישומי פיננסים מבוזרים מבוססי Terra (DeFi) איבדו למעלה מ-40 מיליארד דולר בשווי נעול.

איירדרופ (AIRDROP) של מטבעות טרה ולונה החדשים

הסנאפ-שוט (SNAPSHOT) לביצוע האייר דרופ התקיים השבוע ב26.5.22

כך לונה 'חדש' יופץ:
היצע האסימונים בבלוקצ'יין החדש יהיה קצת יותר מ-116 מיליון, כך אמרו המייסדים.

משקיעים שהחזיקו מעל 10,000 אסימוני LUNA לפני ההתפרקות של UST יקבלו את האסימונים החדשים מעת לעת, כדי למנוע מכירה מיידית. למעלה מ-30% מהאסימונים שלהם ייפתחו בהתחלה, ו-70% הנותרים ישוחררו במשך שנתיים. אסימונים חדשים יחולקו לאחר שישה חודשים למחזיקים כאלה.

ארנקים עם יותר ממיליון LUNA או UST לפני ביטול ההצמדה של UST מהדולר האמריקני יצטרכו להמתין יותר משנה לפני קבלת אסימונים כלשהם, עם תקופת הבשלה של ארבע שנים לאחר מכן, על פי תוכנית התחייה.

תמונת מצב – כלומר הקלטה של מצב הבלוקצ'יין בנקודת זמן מסוימת – תאפשר לטרה לשלוח את אסימוני ה-LUNA החדשים שהונפקו למחזיקי ה-LUNA הישנה. זה יאפשר, בתיאוריה, למחזיקים ותיקים להחזיר חלק מערך ההשקעה האבוד שלהם תוך תמריץ שימוש בבלוקצ'יין החדש.

תמונת המצב של Terra 2.0 צפויה ביום חמישי. "בהתאם לזמני החסימה, חסימת תמונת המצב של פוסט, 7,790,000, עשויה להתרחש מיד ב-26 במאי 2022, 16:20:00 UTC", אמרו מפתחי Terra בפוסט ביום שלישי.

"ההיצע בהתחלה נמוך במידה ניכרת ממה שמישהו צופה, קרוב יותר ל-116.7 מיליון ולאחר מכן 182 מיליון לאחר שנה אחת", הם הוסיפו, תוך התייחסות לחששות הקהילה לגבי אספקת לונה מנופחת מאוד.

איך נוצרה תוכנית תמונת המצב | הSNAP SHOT המפורסם של טרה ולונה?

בתחילת מאי, UST איבד את ההצמדה שלו לדולר ארה"ב וירד לרמה הנמוכה ביותר של עד 7, מה שגרם למחירי אסימון הלונה הקשור אליו (LUNA) לרדת ב-99.7% ולהוצאה של למעלה מ-28 מיליארד דולר ממבוזר מבוסס טרה, אפליקציות פיננסים (DeFi).

הדבר הוביל לאובדן סנטימנט בקרב המשקיעים והסוחרים של LUNA, ככל הנראה אפילו עורר זעם ציבורי בדרום קוריאה, שם הייתה לטרה קהילה ענקית.

חלק מקרנות הקריפטו נפגעו בהפסדים של מיליארדי דולרים (לא שזה עוזר למשקיעים).

המייסד של טרה, דו קוון, הגה תוכנית תחייה בימים שלאחר מכן, והציע מזלג של הבלוקצ'יין והוצאת אייר דרופ למחזיקים שנפגעו מהמפולת של ה-UST.

התוכנית מנסה להחזיר את אמון הקהילה והמשקיעים  תוך כדי ניסיונות לשיחזור המערכת האקולוגית של טרה.

מזלג בלוקצ'יין מתייחס בדרך כלל ליצירת בלוקצ'יין חדש עם נתונים מהבלוקצ'יין הישן. למרות שתוכנית זו עשויה להיראות כמו מזלג, מפתחי Terra הצהירו ש-Terra 2.0 יהיה פרויקט חדש לחלוטין, ושום נתונים מהרשת הנוכחית לא יועברו לחדש.

תוכנית התחייה, על אף שהועברה על ידי מאמתי הרשת של טרה, נדחקה לשידור חי גם כאשר תוצאות מסקר מקוון ראשוני על תוכנית קשה מצאו גיבוי מינימלי בקרב חברי הקהילה.

כ-92% מתוך למעלה מ-6,220 מצביעים בסקר מקוון שנערך בעבר הצביעו נגד השינוי, כאשר התגובות הפופולריות ביותר קראו "ללא מזלג", כפי שדווח.

LUNA וTERRA כבר אינם זמינים למסחר בבינאנס וצפויים לחזור להיסחר לאחר ביצוע פיצול המזלג.

Similar Posts