בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מחקרים מראים שאתריום עדיף להחזקה יותר מביטקוין

מחקרים מראים שאתריום עדיף להחזקה יותר מביטקוין

ETH

מחקר אקדמי מאוסטרליה מצביע על כך ש-(Ethereum (ETHהוא מבחינה טכנית טוב יותר לאחזקה בתור נכס על פני ביטקוין (BTC).

המחקר נערך בשיתוף אסתר פלז-ויניאס מאוניברסיטת סידני הטכנולוגית, שון פולי מאוניברסיטת מקווארי, ג'ונתן קרלסן מאוניברסיטת מערב אוסטרליה וג'ירי סבק מאוניברסיטת סידני.

המחקר מתחיל באזכור שבעוד שהאספקה הקשה של ביטקוין של 21 מיליון מטבעות זכתה להכרה כגידור לגיטימי נגד אינפלציה, ייתכן שהאת'ריום בדרך להיות צעד אחד קדימה עם שיטה דפלציונית.

"כשעד מחצית מהחסימות של הרשתות הורסים יותר את'ריום ממה שנוצר, הרעיון שביטקוין מציע את הגידור האינפלציוני הטוב ביותר מבין המטבעות הקריפטוגרפיים נמצא באיום יותר גדול. שיפורי פרוטוקול כאלה יכולים לסלול את הדרך ליותר מטבעות קריפטוגרפיים לשפר את המאפיינים האנטי-אינפלציוניים שלהם, ולהפוך למאגרי ערך טובים יותר מביטקוין".

התזה של הדו"ח נשענת בעיקר על שדרוג ה-EIP-1559, אשר שינה את מבנה העמלות של Ethereum כדי לשרוף חלק מעמלות העסקאות, והוציא אותן לצמיתות מהמחזור. החוקרים טוענים שמנגנוני העסקאות של EIP שמאטים את צמיחת היצע ה-ETH "שוחקים את היתרון של הביטקוין כגידור אינפלציוני".

מה זה ביטקוין
ביטקוין, האם הוא יאבד את ההובלה בתור המטבע המוביל?

בעוד לביטקוין יש מכסה קשיחה של היצע, מטבעות חדשים עדיין מוטבעים, והדו"ח טוען שהאת'ריום כבר פחות אינפלציוני מביטקוין בגלל כמות ה-ETH שנשרפת.

אם הביקוש ל-Ethereum ימשיך לגדול, מה שלדעת החוקרים יקרה בשל היותו האקו-סיסטם העיקרי למימון מבוזר (DeFi), שיעור ההנפקה שלו יירד מתחת לזה של הביטקוין.

הדו"ח מסתיים ברמז כי Ethereum עשוי להיות הצעד הגדול השלישי בהתפתחות נכסי הערך, אחרי זהב וביטקוין.

"… Ethereum מציג שיעור הנפקה נטו נמוך משמעותית של טוקנים מאשר ביטקוין, המושג על ידי השמדת העמלות הקשורות לכל עסקה. במקרים רבים כמות ה-Ethereum שנשרפה עולה על יצירת האסימונים החדשים של הרשת, וכתוצאה מכך Ethereum עשוי להפוך למטבע הדפלציוני הראשון בעולם. אנו טוענים שזה מספק תכונות גידור אינפלציוניות טובות יותר מאשר ביטקוין, ו-Ether עשוי להציע אחסון ערך מעולה לטווח ארוך מאשר ביטקוין."

לפי watchtheburn.com, כמעט 1.1 מיליארד ETH נשרפו מאז השקת EIP-1559, בשווי של כ-4.9 מיליארד דולר במחירים נוכחיים.

Similar Posts