בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » השבוע בשוק הקריפטו: ביטקוין מכוון ל61K, מגמת עלייה באלטים מובילים

השבוע בשוק הקריפטו: ביטקוין מכוון ל61K, מגמת עלייה באלטים מובילים

ביטגו

BITCOIN

לאחר מגמת ירידה של 11 שבועות, נראה שביטקוין יצא מהמגמה השלילית, לאחר ששווי עבר את-45,000 דולר.

המטבע הקריפטוגרפי המוביל נסחר כעת ב-$47,503, עלייה של 16% בשבעת הימים האחרונים.

ETH

אתריום, המתחרה העיקרי של ביטקוין, נמכר כעת ב-$3423 ועולה ב-5.7% ביום וסה"כ ב-15% בשבוע האחרון.

סולאנה צבר הכי הרבה ערך מבין 10 המטבעות המובילים, ועלה ב-8.38% בעשרים וארבע השעות האחרונות ל-109.43 דולר.

מטבעות קריפטוגרפיים אחרים, כגון ADA, DOT, DOGE ו-SHIB, עלו ב-7.27%, 7.06%, 6.08% ו-13.15%, בהתאמה, ב-24 השעות האחרונות.

במהלך העלייה, נפח העסקאות הכולל של שוק הקריפטו עבר את 110 מיליארד הדולר ב-24 השעות הקודמות, עלייה של 63.07% לעומת היום הקודם. לפי CoinMarketCap, שווי השוק כולו עלה ב-4.75% מחודש לחודש ל-2.13 טריליון דולר.

לפי Coinglass, כ-558 מיליון דולר חוסלו בכל מטבעות הקריפטו ב-24 השעות הקודמות, כאשר 88,031 סוחרי שורט חוסלו. במהלך אותו פרק זמן, כמעט 170 מיליון דולר בביטקוין נאלצו לעזוב את עמדותיו. ב-BitMEX התרחשה צו הפירוק הגדול ביותר, כאשר חברה אחת הפסידה 10 מיליון דולר ב-XBTUSD.

חוסר איזון בין קונים-מוכרים היה הכוח המניע מאחורי פסגת הביטקוין ביום ראשון, כאשר סוחרים ותיקים ראו "דפוס משולש היפוך שוורי" ימים לפני שהמחיר "נשבר ונסגר על ההתנגדות של 45,000 דולר".

הדפוס, שמסווג כספר לימוד מאז כניסתו, הפסקת הפסדים והרווחים שלו ניתנים לזיהוי מיידי, היה אחד הדפוסים המפורטים והחד-משמעיים ביותר בתרשים הביטקוין עד כה.

דפוס תרשים משולשים עולה לשנת 2019 דומה לזה שבידיו משותף לפיטר ברנדט, סוחר ותיק עם מומחיות של למעלה מ-40 שנה. זאת בניגוד לתחזית הקודמת שלו לפיה מחיר הביטקוין יצנח.

כפי שמוצג לעיל, לעיצוב משולש הפוך סימטרי בסיסי יש חלק עליון שטוח. השפל הגבוה מצביע על כך שהקונים חזקים יותר מהמוכרים, וזה חשוב בחיזוי פריצת מחירים. יעד רווח של 61,000 דולר ייקבע עבור דפוס כזה.

כריית אתריום

ניתוח מחירים: BTC, ETH, BNB, XRP, ADA, LUNA, SOL, AVAX, DOT, DOGE

ביטקוין ומטבעות אלטקוינים נבחרים מראים סימנים של תחילת מגמת עלייה חדשה, מה שמצביע על כך שהסנטימנט אולי הפך משוק מוכרים לשוק קונים.

ביטקוין (BTC) וכמה מטבעות אלטקוינים הפתיעו רבים עם כוחם החדש במהלך סוף השבוע. הראלי של ביטקוין חתך בקלות את רמת ה-$45,900, שלפי Glassnode היה אזור של התנגדות מכיוון שכמה משקיעים רכשו קרוב לרמה זו כאשר הביטקוין ירד לאחר שהגיע לשיא כל הזמנים שלו בנובמבר.

ייתכן שכוחו של הביטקוין משך רכישות בכמה מטבעות אלטקוינים, שעדיין נמקים מתחת לשיא של 52 שבועות. העלייה בביטקוין והדיג התחתון ב-altcoins חיזקה את סנטימנט המשקיעים, ודחפה את מדד הפחד והחמדנות של הקריפטו לטריטוריית "חמדנות".

CRYPTO

באופן מעניין שווקי הקריפטו החזיקו בחלק גדול מהרווחים שלהם למרות הביצועים הפושרים של שוקי המניות בארה"ב ב-28 במרץ. זה מצביע על כך ששווקי הקריפטו עשויים להיות בשלבים מוקדמים של ניתוק משווקי המניות.

האם הקונים יכולים לשמור על המומנטום ולנקות את רמות ההתנגדות? בואו נלמד את הטבלאות של 10 המטבעות הקריפטו המובילים כדי לגלות.

BTC/USDT
ביטקוין היסס ב-26 במרץ כפי שניתן לראות מהפמוט של היום. זה העיד על חוסר החלטיות בקרב השוורים והדובים. חוסר הוודאות הזה נפתר לעלייה ב-27 במרץ, כאשר השוורים התקבצו מחדש והעלו את המחיר מעל להתנגדות התקורה ב-45,400 דולר

העלייה החדה של הימים האחרונים דחפה את מדד החוזק היחסי (RSI) לאזור קניית היתר לראשונה מאז אוקטובר 2021. זה מצביע על כך שהמומנטום מעדיף את הקונים.

הדובים עשויים לנסות לעצור את המהלך למעלה בקו ההתנגדות של הערוץ העולה, אבל אם השוורים יתגברו על המחסום הזה, צמד BTC/USDT יכול להתרומם לרמה הפסיכולוגית ב-$50,000 ומאוחר יותר ל-$52,000.

אם המחיר יורד מקו ההתנגדות, הקונים ינסו להעיף 45,400 דולר לתמיכה. אם הם יצליחו, זה יצביע על כך שהעלייה עשויה להימשך. הדובים יצטרכו למשוך ולשמור על המחיר מתחת ל-45,400 דולר כדי להחליש את המומנטום השורי.

ETH/USDT
אתר (ETH) נשבר מעל המשולש הסימטרי ב-25 במרץ, אך השוורים לא יכלו להחזיק את הרמות הגבוהות יותר. עם זאת, הקונים לא ויתרו על קרקע לדובים וחידשו את רכישתם ב-26 במרץ.

המומנטום התגבר ב-27 במרץ וצמד ETH/USDT הגיע ל-$3,411 שבו השוורים עלולים להיתקל בהתנגדות קלה. אם השוורים יעברו דרכם דרך בולדו, צמד ה-ETH/USDT יכול להתרומם לעבר הרמה הפסיכולוגית ב-4,000 דולר.

לחלופין, אם המחיר יורד מ-$3,411, הזוג יוכל לבדוק מחדש את רמת הפריצה מהמשולש. אם המחיר יתאושש מרמה זו, זה יציע קנייה חזקה בצניחה. השוורים ינסו שוב לחדש את המהלך למעלה.

הדובים יצטרכו למשוך ולשמור על המחיר בתוך המשולש כדי לרמוז שייתכן שהמומנטום השורי נחלש.

BNB/USDT
BNB המשיכה בצעדה צפונה והגיעה להתנגדות התקורה ב-445 דולר. הדובים עשויים להגן על הרמה הזו במרץ.

הממוצע הנע האקספוננציאלי העולה של 20 יום (EMA) (402$) וה-RSI ליד אזור קניית יתר מצביעים על כך שהשוורים בשליטה. אם הקונים יעלו את המחיר מעל 445 דולר, צמד ה-BNB/USDT יכול להתרומם לעבר הרמה הפסיכולוגית ב-500 דולר. רמה זו יכולה שוב לפעול כהתנגדות חזקה.

אם המחיר יורד מ-$500 אך לא יורד מתחת ל-445$, זה יצביע על כך שהשוורים הפכו את הרמה לתמיכה. זה יגדיל את הסבירות לשבירה מעל ההתנגדות העליונה.

בניגוד להנחה זו, אם המחיר יורד מ-$445, הצמד עלול לרדת ל-EMA ל-20 יום.

XRP/USDT
ריפל (XRP) הופיע ב-26 במרץ, מה שמצביע על כך שהשוורים קונים בצניחה קלה. הקונים דחפו את המחיר מעל ההתנגדות החזקה ב-0.86 דולר, אך הם מתמודדים עם התנגדות קרוב ל-0.91 דולר.

שני הממוצעים הנעים בשיפוע וה-RSI נמצא באזור החיובי. אם הקונים לא יאפשרו למחיר לרדת מתחת ל-0.86 דולר, הסיכוי לשבירה מעל 0.91 דולר עולה. אם זה יקרה, צמד ה-XRP/USDT יכול להגיע לרמה הפסיכולוגית ב-$1.

תפיסה חיובית זו תבוטל אם המחיר יורד מהרמה הנוכחית או מההתנגדות התקורה ב-0.91 דולר ויצנח מתחת לממוצעים הנעים. מהלך כזה יכול למשוך את המחיר לתמיכה החזקה ב-0.70 דולר.

ADA/USDT
Cardano (ADA) המשיכה להתאושש והמחיר הגיע להתנגדות התקורה ב-1.26 דולר, שם הדובים צפויים לעלות הגנה חזקה.

ה-EMA העולה ל-20 יום ($1) וה-RSI באזור קניית יתר מצביעים על כך שהשוורים בשליטה. אם המחיר יורד מהתנגדות תקורה אבל השוורים לא יוותרו על הרבה קרקע, זה יגדיל את האפשרות לשבירה מעל $1.26.

אם זה יקרה, צמד ADA/USDT יכול לעלות ל-$1.60 ואז לצעוד גבוה יותר לעבר 1.80$. תפיסה שורית זו תבטל אם המחיר יורד מההתנגדות התקורה וישבר מתחת לרמה הפסיכולוגית ב-$1.

LUNA/USDT
אסימון ה-LUNA של Terra נתקע בטווח צר בין ההתנגדות העליונה ב-$96 לבין התמיכה ב-EMA של 20 יום (90$). מסחר צפוף זה עשוי להוביל בקרוב למהלך מגמתי חד.

ה-EMA העולה ל-20 יום וה-RSI בטריטוריה החיובית מצביעים על כך שדרך ההתנגדות הקטנה ביותר היא כלפי מעלה. אם הקונים יניעו ויחזיקו את המחיר מעל $96, צמד ה-LUNA/USDT יכול לבדוק מחדש את שיא כל הזמנים ב-$105.

רמה זו עשויה לפעול כמכשול עיקרי, אך אם השוורים יתגברו עליה, המגמה העלייה עשויה להתחדש. לאחר מכן, הצמד יוכל לעלות ל-125 דולר. השקפה חיובית זו תבטל בטווח הקצר אם המחיר יירד ויישבר מתחת ל-EMA של 20 יום. זה יכול לפתוח את השערים לירידה אפשרית ל-82 דולר.

SOL/USDT
לאחר שנסחר ליד התנגדות התקורה ב-$106 במשך כמה ימים, סולאנה (SOL) נשברה ונסגרה מעל הרמה ב-27 במרץ. הממוצעים הנעים השלימו הצלבה שורי וה-RSI קרוב לאזור קניית יתר, מה שמצביע על יתרון לקונים.

אם השוורים יחזיקו את המחיר מעל 106 דולר, צמד ה-SOL/USDT עשוי לעלות ל-122 דולר. הדובים צפויים להגן על רמה זו באגרסיביות. אם המחיר יורד מרמה זו ויישבר מתחת ל-$106, זה יצביע על כך שהצמד עשוי להישאר מוגבל לטווח עוד כמה ימים.

השוורים יצטרכו לפנות את המכשול העילי ב-122$ כדי לאותת על תחילתה של מגמת עלייה פוטנציאלית חדשה. לאחר מכן, הצמד יכול להתחיל את המהלך שלו, שיכול להגיע לאזור ההתנגדות התקורה בין $158 ל-$163.

AVAX/USDT
Avalanche (AVAX) התאוששה מה-EMA ל-20 יום (83 דולר) ב-26 במרץ, מה שמצביע על כך שהשוורים קונים בצניחה. הקונים ינסו כעת לשמור על המחיר מעל ההתנגדות המיידית ב-92 דולר.

אם הם יצליחו, צמד ה-AVAX/USDT יכול להתרומם לאזור ההתנגדות העליונה ב-$98 עד $100. זהו אזור חשוב להגן על הדובים מכיוון שבירה וסגירה מעליו עלולה להאריך את העצרת ל-120 דולר.

אם המחיר יורד מאזור התקורה, הדובים ינסו למשוך את הצמד לממוצעים הנעים. אם המחיר יתאושש מרמה זו, הצמד עשוי להישאר תקוע בין הממוצעים הנעים לאזור התקורה למשך מספר ימים.

DOT/USDT
Polkadot (DOT) תפסה תאוצה ב-27 במרץ והגיעה להתנגדות התקורה הנוקשה ב-23 דולר. ה-EMA בעליה של 20 יום (20$) וה-RSI ליד אזור קניית יתר מצביעים על כך שידם של השוורים על העליונה.

אם השוורים ינהגו ויחזיקו את המחיר מעל 23$, צמד ה-DOT/USDT יכול לעלות ל-28$. אם השוורים יצליחו לעבור את המכשול הזה, המהלך למעלה עשוי להגיע ל-$30 ומאוחר יותר ל-32$.

לחלופין, אם המחיר יורד מההתנגדות העליונה, הדובים ינסו למשוך את הצמד ל-EMA של 20 יום. ריבאונד חזק מהתמיכה הזו יצביע על כך שהשוורים ימשיכו לקנות בדיפס. זה יגדיל את האפשרות של שבירה מעל המחסום העילי.

השקפה חיובית זו תבטל אם המחיר ישבר מתחת לממוצעים הנעים. זה יכול להאריך את האיחוד בין 16 ל-23 דולר לכמה ימים נוספים.

DOGE/USDT
השוורים הפכו את הממוצע הנע הפשוט ל-50 יום (SMA) (0.13$) לתמיכה ב-25 במרץ. זה משך קניות חזקות ב-Dogecoin (DOGE), והעלה אותו בדרך לעלייה אפשרית ל-0.17$.

הממוצעים הנעים נמצאים על סף הצלבה שורי וה-RSI קרוב לאזור קניית יתר, מה שמצביע על כך שלקונים יש על העליונה. אם השוורים יובילו את המחיר מעל 0.17$, צמד ה-DOGE/USDT עשוי לעלות ל-0.22$.

אם המחיר יורד מ-0.17$ אך לא יוותר הרבה, זה יצביע על כך שהסוחרים מצפים שההתאוששות תימשך.

לעומת זאת, אם המחיר יורד בחדות מהרמה הנוכחית או מההתנגדות התקורה, זה יאותת שהצמד עשוי להישאר בטווח שבין $0.12 ל-$0.17 למשך מספר ימים נוספים.

הדעות והדעות המובעות כאן הן אך ורק של המחבר ואינן משקפות בהכרח את דעותיו של קוינטלגרף. כל מהלך השקעה ומסחר כרוך בסיכון. עליך לבצע מחקר משלך בעת קבלת החלטה.

Similar Posts