בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מטבע אתריום נוגע ברף 2,000$ כאשר אירוע המיזוג של הרשת מתקרב במהרה

מטבע אתריום נוגע ברף 2,000$ כאשר אירוע המיזוג של הרשת מתקרב במהרה

מטבע אתריום נוגע ברף 2,000$ כאשר אירוע המיזוג של הרשת מתקרב במהרה

האם בלוקציין אתריום מתחיל לחזור לגדולתו?

מטבע אתריום Ethereum (ETH) המשיך בריצת השוורים שלו ושוויו חזר לרמת 2,000 דולר למטבע אחד, ביום שישי בלילה – כל זאת, בפעם הראשונה מאז חודש מאי האחרון, על פי נתונים מ-CoinMarketCap.

מטבע הקריפטו מספר 2 לפי שווי שוק, הגיע ל-2,014 דולר בזמן כתיבת שורות אלו, עלייה של 7% ב-24 השעות האחרונות ו-17% בשבוע האחרון. המטבע כמעט והוכפל בחודש האחרון.

זאת ועוד, על פי COINGLASS יותר מ-152 מיליון דולר בפוזיציית שורט חוסלו במהלך 24 השעות האחרונות. ו-13.2 מיליון ETH הוקצו ל- Ethereum 2.0, שיא כל הזמנים עבור המדד, על פי נתונים מ-Beaconscan.

מה גורם לעליות המחיר בETH?

מטבע אתריום נוגע ברף 2000 דולר

הכל קשור במיזוג המטבע – אשר יהפוך את הולידציה ברשת מהוכחת עבודה (PROOF OF WORK) להוכחת הקצעה (PROOF OF STAKE).

המונח הוכחת עבודה PROOF OF WORK קשור לאיך שרשת אתריום מאשרת את העיסקאות בבלוקציין המרכזי של אתריום. כאשר הולידציה מתבצעת בעזרת כוח מחשוב רב המגיע ממשתמשים התורמים את כוח העבודה של המחשב וכרטיסי המסך שלהם לטובת הפעולות בבלוקציין – הפעולות האלה גורמות לצריכת חשמל גבוהה מאוד וכרוכה בזיהום סביבתי רב, מה גם שהפעולה הזו פחות יעילה מהאלטרנטיבה – הוכחת הקצעה.

PROOF OF STAKE – או הוכחת הקצעה – היא שיטה פופולרית במטבעות קריפטו לערוך ולידציה ברשת הבלוקציין – השיטה מבוססת על ידי יתרון לגודל ההחזקה של המטבע, בסופו של דבר מי שיכול להיות הולידטור של הרשת הוא בעל ההחזקה הגדול ביותר של מטבעות האתריום שברשותו – זהו גם חיסרון כי נוצר ייתרון לא שוויוני למחזיקי המטבעות הגדולים ביותר, והשוק בהכרח יהיה פחות מבוזר בהמשך.  

מוקדם יותר השבוע השלימה רשת הבדיקות Goerli את המעבר שלה למנגנון כרייה של הוכחת ההחזקה, הבדיקה הזאת נחשבת ל"חזרה הגנרלית" (לאחר מיזוג טסטנט מוצלח ב-Sepolia ו-Ropsten) לפני המיזוג המרכזי שצפוי כעת ב-15 או 16 בספטמבר.

Testnets הם גרסה התפתחותית של Ethereum המאפשרת למפתחים להתנסות לפני ההשקה.

כריית Ethereum אמורה להסתיים בעקבות המיזוג. 

את'ריום

בריכות הכרייה של Ethereum ישרדו את המיזוג – אבל מה עם הכורים?

בעוד הפלישה של רוסיה לאוקראינה ממשיכה לגבות את חייהם של מיליונים, אוקראינים רבים פנו למקור הכנסה אמין שהוא פסיבי יחסית ודורש תחזוקה מועטה.

המעבר של ה-Ethereum mainnet ממנגנון הוכחת עבודה (PoW) עתיר אנרגיה לאלגוריתם קונצנזוס של הוכחת הימור (PoS) אמור לשפר את יעילות הרשת הכוללת ולהפחית את צריכת האנרגיה בעד 99%.

כריית אתריום

השדרוג צפוי גם להוזיל את עלויות העסקאות הגבוהות או עלויות הGAS של Ethereum, אם כי יש כאלה שמפקפקים בכך שה-Ethereum שלאחר המיזוג ייראה אידילי למדי כפי שהבטיחו כמה ממפתחי הליבה של הרשת.

Similar Posts