בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » המתחרה החדש של אתריום – הידוע גם כ- ETHW צונח ב-62% שבועות ספורים לפני המיזוג

המתחרה החדש של אתריום – הידוע גם כ- ETHW צונח ב-62% שבועות ספורים לפני המיזוג

המתחרה של אתריום

מזלג אתריום החדש ETHW צונח ב-62% שבועות ספורים לפני המיזוג

נראה שמזלג אתריום ETHW בהובלת הכורים כבר מאבד את כוח המשיכה שלו בקרב הסוחרים – עוד לפני שהוא באמת הושק.

מוקדם יותר החודש, קבוצה של כורי קריפטו השיקה קמפיין להתנגדות למיזוג הקרב ובא של רשת אתריום – אירוע שיסיים את כריית ETH – ומעבר לולידציה חדשה וחלופית לכרייה, שאמורה לשפר את יציבות ועלויות הרשת בנוסף לערך סביבתי חסר תקדים של חיסכון בחשמל והפחתת זיהום עולמי.

האסימון החדש שהציעו הכורים הללו, ETHW, משך בהתחלה כמות לא מבוטלת של עניין. אבל בקושי שבוע לאחר הופעת הבכורה של האסימון במספר בורסות קריפטו, נראה ש-ETHW כבר איבד כמות ניכרת של עניין.

מאז הופעת הבכורה הראשונה בבורסת הקריפטו Poloniex ב-8 באוגוסט, המחיר של ETHW ירד בכ-62%, על פי נתונים מ-CoinMarketCap. כרגע, אסימון IOU של ETHW נסחר ב-$52.59. לעומת זאת, אתריום עצמו עלה בכ-2% לפני יומיים, אם כי במהלך השבוע האחרון  ירד ערך המטבע.

נפח המסחר של 24 שעות בטוקן האלטרנטיבי ירד ביותר מ-68% מהשיא של 13.8 מיליון דולר מוקדם יותר החודש, ל-4.4 מיליון דולר לפני יומיים.

ETHW עדיין לא קיים; רק אם תומכי המטבע הקריפטוגרפי יצליחו לפצל בהצלחה, או לפצל, את רשת האת'ריום בזמן המיזוג, יתקיים המטבע החלופי (והרשת הסמוכה לו). המיזוג מתייחס לרגע שבו ה-Ethereum mainnet משתלב עם שרשרת המשואות של הוכחת הימור או החזקה. האירוע עצמו, צפוי להתרחש באמצע ספטמבר ויסמן את השלמת המעבר המיוחל של בלוקציין אתריום להוכחת החזקה.

עם זאת, חלק מבורסות הקריפטו האמינו שהעניין והנרטיב סביב יצירת המטבע האלטרנטיבי יפיקו מספיק באזז כדי להצדיק רישום של ETHW עוד לפני שהוא קיים.

במהלך השבועיים האחרונים, החלו בורסות Poloniex, Huobi, BitMEX, לרשום מוצרים פיננסיים הקשורים ל-ETHW, כולל חוזים עתידיים ואסימוני "IOU".

כרגע לא ניתן למשוך את ETHW (IOU) או לסחור בו בבורסות; אם המזלג של ETHW יצליח, ה-ETHW (IOU) של משקיע יומר בשלב זה לדבר האמיתי. אם לא יתממש ETHW לאחר המיזוג, ה-ETHW (IOU) שנותר יומר ל-ETH לאחר המיזוג.

אנליסט ב-BitMEX, אחת הבורסות המפרטות כיום את החוזים העתידיים של ETHW מסר כי לא סביר ש-ETHW יתקרב אי פעם לשווי השוק או התועלת של אתריום. אך למרות זאת, הבורסה הביעה אופטימיות שהאסימון יכול להציע "הזדמנות מרגשת לסוחרים ולספקולנטים בטווח הקצר והבינוני".

אבל שבועות לפני שהמיזוג בכלל אמור להתרחש, נראה שהעניין סביב ETHW דועך במהירות. אלו חדשות רעות עבור תומכי המטבע הקריפטוגרפי: זרם הכורים המנסים לייצר יותר ETHW לאחר המיזוג עשוי רק להפחית עוד יותר את המחיר של ETHW.

"אני מצפה ש[ETHW] לא יהיה בר-קיימא", אמר בעבר מפתח הליבה של אתריום. "לא יהיו מספיק קונים כדי לספוג את לחץ המכירה המתמיד של הכורים והמטבע יירד לאפס".

Similar Posts