בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מה חדש בעולם הקריפטו השבוע: ממטא-וורס עד מחיר הביטקוין

מה חדש בעולם הקריפטו השבוע: ממטא-וורס עד מחיר הביטקוין

מה חדש בעולם הקריפטו השבוע: ממטא-וורס עד מחיר הביטקוין

Metaverse גונבת את ההצגה

כמעט כל מגזרי השוק בתעשיית הבלוקצ'יין הצליחו להתאושש חלקית מההפסדים שנגרמו במהלך השבועות האחרונים.
אסימוני Metaverse, כגון GALA, AXS ו-ALICE, התעלו על שאר השוק, ורשמו יותר מ-30% תשואות משבוע לשבוע. בינתיים, נראה ש-DAOs עוברים תקופה של נטילת רווחים לאחר ש-PEOPLE ו-ANT זינקו בלמעלה מ-260% בשבוע של ה-24 בינואר.

מה חדש בעולם הקריפטו השבוע: ממטא-וורס עד מחיר הביטקוין
אסימוני מטא וורס – המוצלחים ביותר השבוע

ביטקוין מוכיח שהספקנים טועים

בערך 43,700 דולר ביום שני, 7 בפברואר, הביטקוין קפץ מרמת תמיכה מכרעת וייתכן שיהיה לו יותר מקום לעליות.
מנקודת מבט טכנית, הממוצע הנע של 200 שלושה ימים ב-$35,500 בגרף 3 הימים של BTC הצליח להחזיק ולשמש כנקודת ריבאונד. לחץ רכישה נוסף עשוי לדחוף את הביטקוין קרוב יותר לממוצע הנע של 100 שלושה ימים ב-47,000 דולר, שם הוא יעמוד כנראה בהתנגדות קשה.

ב-Binance Futures, BTCUSDT Long/Short Ratio ממשיך במגמת מטה להגיע ליחס של 0.73 ב-6 בפברואר. הסוחרים נשארים סקפטיים לגבי פעולת המחיר העתידית של ביטקוין מכיוון ש-57.75% מכל החשבונות הם נטו קצרים. סחיטה קצרה מצליחה בדרך כלל רמה כה גבוהה של פסימיות בקרב משתתפים בשוק.

מחיר הביטקוין היום
מחיר הביטקוין היום – עליות של כ5%

שיבא אינו משנה כיוון מטבע $Shiba עולה ב20%, האם כדאי לקנות?

מטבע Shiba Inu עלה בצורה מסיבית בשעות האחרונות. מטבע המם הזה זכה בכ-20% ובכך עשה קפיצת מחיר קיצונית לראשונה מזה זמן רב. מטבעות ה-Meme נותרו השקעה חמה למרות תגובת הנגד של נרקומנים טכנולוגיים לקריפטו. למה SHIB עולה ב-20% והאם כדאי לך לקפוץ לקניית SHIB? בואו נצלול ישר פנימה!

Shiba Inu Coin עולה לאחר זמן רב

בשבועות האחרונים, הדברים היו שקטים למדי עבור מטבע Shiba Inu. במשך זמן רב, חדשות שליליות שלטו בשוק, ומטבעות הממים ספגו הפסדים כתוצאה מכך. מטבעות Meme כגון Dogecoin או Shiba Inu רושמים עליות מחירים גבוהות, במיוחד בתקופות שוריות.

באמצע ינואר, ה-Shiba Inu שוב רשם עליות חזקות כאשר אילון מאסק הודיע כי המטבע יכול לשמש כתשלום עבור סחורה של טסלה. אולם לאחר מכן, מעט נשמע על המטבע הקריפטוגרפי. אם נתבונן מקרוב באיור 1, נוכל לראות בבירור את הקונסולידציה שהתרחשה מאז ה-22 בינואר 2022. תנופת המחירים הנוכחית הייתה קרובה לאחר פעולת מחיר כזו.

מטבע שיבא אינו

מדוע SHIB עולה ב-20%?

נכון לעכשיו, חלה עלייה מסיבית במחיר של Shiba Inu בכ-20%. זה ירד מ-$0.00023 ל-$0.00028 ב-24 השעות האחרונות. העלייה הגיעה בתקופה שבה ביטקוין ומטבעות אחרים נמצאים בתנועה יותר הצידה. זה מראה ש-SHIB נוטה לפגר כאשר קריפטו מרכזיים אחרים מתחילים לזוז.

עכשיו הוא נקודה אידיאלית להיכנס למטבע Shiba Inu. קנה ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים בבורסות הקריפטו Binance, Coinbase, Kraken ו-Bitfinex!

מטבעות ממים כמו SHIBA או DOGE תמיד יכולים לראות קפיצות מחיר קיצוניות תוך זמן קצר. תמיד קיימת אי ודאות עד כמה תנועות המחירים הללו יציבות. מטבעות מם נחשבים לתנודתיים הרבה יותר מסוגים אחרים של מטבעות קריפטוגרפיים, ומכאן מחירם הנוכחי של +20%.

האם SHIB יכול להכפיל את המחיר?

בהתבסס על המבנה הטכני הנוכחי של SHIB, שבירה כלפי מעלה במגמה הייתה חייבת להתרחש. בעוד קריפטו אחרים נפרדו ממגמת הירידה שלהם והתהפכו, אסימון ה-SHIB פיגר. לאחר מכן, התרחשה תנופת מחירים כדי לפצות על פיגור זה במחיר. כיום, אנו יכולים לראות שבר במחיר ההתנגדות של $0.000028.

אם המחיר הנוכחי יישאר מעל אזור ה-$0.000028 ושוק הקריפטו באופן כללי ימשיך במגמה השורית שלו, סביר להניח ש-SHIB אמור לחזור לרמות הקודמות שלו.

עם עלייתו של קורס Shiba Inu, אנחנו יכולים להיות הפוטנציאל הגדול של מטבעות הממים. אם השוק השוורי יתפוס שוב תאוצה בפברואר, המטבעות הללו עלולים לראות שוב עליות מחירים קיצוניות בשבועות הקרובים.

לכן מומלץ לשמור גם חלק מסוים של מטבעות המם בתיק ההשקעות שלכם. למרות שיש סיכון גבוה יותר בהשקעה הזו מאשר בביטקוין, למשל, הרווחים האפשריים יכולים להיות גבוהים ביותר.

Similar Posts