בית » בלוג חדשות קריפטו » מדריכים מיוחדים » איך לשחזר את שרשרת הקוד הסודי של מטא מאסק
|

איך לשחזר את שרשרת הקוד הסודי של מטא מאסק

כיצד לחשוף את ביטוי השחזור הסודי שלכם?

אם אתם מתשמשים בארנק מטאמאסק יכול להיות שלא שיחזרתם את שרשרת הקוד הפרטי שלכם כאשר נרשמתם לשירותי הארנק בפעם הראשונה.
שרשרת הקוד קריטית על מנת לשחזר את חשבונכם אם הארנק נמחק מהדפדפן, או אם העברתם, מחקתם או שהמחשב שלכם נהרס.
חשוב מאוד לגבות את הקוד הסודי של מטאמאסק בשביל שיהיו לכם אפשרויות שחזור לארנק גם אם שכחתם את הסיסמא שלכם ואין לכם יכולת לשחזר אותה.

מטאמאסק הוא ארנק מוביל לאחזקת נכסי קריפטו ויכול שכדאי לכם לגבות את הקוד הסודי שלכם בכמה מקומות עדיף על גבי נייר מאובטח במקום בטוח.

במדריך הבא נעבור על השלבים הפשוטים לשחזור שרשרת הקוד ולחשיפת הקוד על מנת שתוכלו לגבות שוב על כל צרה שלא תבוא. חשוב מאוד לציין שאסור לכם לחשוף את הקוד הסודי שלכם בפני אף אחד אחר, מאחר שמי שמחזיק את שרשת הקוד הייחודית שלכם יכול בקלות לגשת לכם לחשבון ולגנוב את הנכסים שלכם.

אל תשתפו את ביטוי הקוד הזה עם אף אחד! ניתן להשתמש ב"מילים" אלו כדי לגנוב את כל החשבונות שלכם. אינכם יכולים לערוך או לשנות את ביטוי השחזור הסודי שלכם.

גיבוי בעת התקנת MetaMask

כאשר אתם יוצרים חשבון MetaMask חדש, אתם מתבקשים לקבל שני דפים הנוגעים לפרטיות ותנאי שימוש ואחריהם דף שבו אתם מזינים סיסמה. סיסמה זו היא מה שמאפשר לכם לפתוח את חשבון MetaMask המקומי שלכם לאחר ההתקנה. עם זאת, אם המחשב שלכם קורס או אם איכשהו אינכם יכולים לגשת לארנק מטאמאסק שלכם, סיסמה זו לא תעזור לכם לקבל גישה לכספים שלכם ממחשב אחר או לאחר קריסה.

הדף הבא, שבו ניתנים לכם ביטוי השחזור הסודי בן 12 המילים שלכם, הוא חלק המידע החשוב ביותר עבורכם, כדאי לתעד ולשמור את המידע לאבטחת החשבון שלכם.

אתה יכול לכתוב את משפט השחזור הסודי שלך על פיסת נייר (או, אתה יודע, טיטניום) או כונן הבזק; באופן אופציונלי, אנו מאפשרים לך להוריד קובץ המכיל את הביטוי.

גיבוי לאחר התקנת MetaMask

אם מסיבה כלשהי שכחתם לתעד את משפט השחזור הסודי בן 12 המילים שלכם או שאיבדתם את העותק המקורי, כל עוד חשבון MetaMask שלכם עדיין לא נעול, אתם יכולים לחשוף את ביטוי ה-Seed / ביטוי השחזור הסודי שלכם כדי שתוכלו לגבות אותו שוב.

בתוסף הדפדפן שלכם:

נווטו למטה להגדרות:

עברו אל אבטחה ופרטיות:

גללו מטה ולחצו על הכפתור "גלה ביטוי שחזור סודי".

הזינו את הסיסמה שלכם כדי לחשוף את ביטוי הזרע / ביטוי השחזור הסודי שלכם.

בנייד:

הקשו על שלושת הקווים האופקיים בפינה השמאלית העליונה. בחרו הגדרות:

בהגדרות, בחרו אבטחה ופרטיות:

באבטחה, הקשו על גילוי ביטוי שחזור סודי ולאחר מכן בתצוגה גילוי ביטוי שחזור סודי הזן את הסיסמה שלך כדי לחשוף את ביטוי השחזור הסודי שלך:


Similar Posts