בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » אילון מאסק מסביר מדוע דוג'קוין טוב יותר מביטקוין בביצוע עיסקאות

אילון מאסק מסביר מדוע דוג'קוין טוב יותר מביטקוין בביצוע עיסקאות

DOGE COIN

מאסק מתייחס לראשונה להעדפתו את מטבע דוג'קוין בביצוע עיסקאות לרכישת מוצרים:

ב13 בדצמבר, מגזין TIME הכתיר את אילון מאסק, מנכ"ל טסלה ו SpaceX, לאיש השנה 2021. בראיון מוקלט עם מאסק שהיה האיש העשיר בעולם, פירסם בערוץ הטוויטר שלו כחלק מהכרזה על איש השנה, הסביר מדוע הוא מאמין שדוגקוין טוב יותר מביטקוין בכמה דרכים.

אילון מאסק, שגם שותף ומייסד PayPal, מאמין שדוג'קוין טוב יותר מביטקוין לפחות באחד מהקריטריונים הכספיים הבסיסיים, כמו בציטוטים מתומללים אלה מהראיון.

"מההבנה שלי של המערכת המוניטרית ברמה הבסיסית של איך היא פועלת בפועל – המכניקה המפורטת שלה – אני מאמין שיש מעט מאוד אנשים שמבינים אותה טוב יותר ממני. ביטקוין הוא דוגמה מעניינת והמניע העיקרי מאחוריה [מרחב הקריפטו] מעניין גם הוא, אבל נפח העסקאות של ביטקוין נמוך והעלות לעסקה גבוהה. זה בעצם מתאים למוצר ששומר ערך. אבל בעצם ביטקוין אינו תחליף טוב למטבע שמבצעים איתו עיסקאות. "

עם זאת, מאסק מאמין כי Dogecoin הוא מטבע אידיאלי שיכול להיות בשימוש נרחב בעתיד.

"למרות שזה נעשה בתור בדיחה מטופשת, Dogecoin מתאים יותר לעסקאות ותשלומים. זרימת העסקאות הכוללת – עסקאות ליום – שאתה יכול לעשות עם דוג'קוין היא פוטנציאלית גבוהה הרבה יותר מאשר עם ביטקוין. זה עושה אותו [דוגקוין] מעט אינפלציוני, אבל מספר האינפלציה הזה הוא מספר קבוע, לא אחוז. המשמעות היא שקצב האינפלציה יקטן עם הזמן. זה ממש טוב כי זה מעודד אנשים לבזבז את המטבע במקום לאגור אותו".

קרן טסלה מחזיקה בכמות השנייה בגודלה של ביטקוין על ידי חברה, כלומר דווח על 38,300 מטבעות. מוקדם יותר השנה, מאסק גם שינה את דעתו לגבי האם טסלה תקבל ביטקוין כתשלום עבור מכוניות חשמליות של טסלה.

דחייתו הראשונית של תשלומי ביטקוין גרמה למטבע הקריפטו הזה לרדת ב-50%. למרבה האירוניה, קידומי המדיה החברתית המסחרית שלה היו טובות ועזרו לאחזקות הביטקוין של טסלה השנה. אולי מישהו צריך להגיד לאיש העשיר בעולם ולאדם של השנה ששתיקה שווה זהב.

Similar Posts