בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מה זה Bored Ape Yacht Club (BAYC)?

מה זה Bored Ape Yacht Club (BAYC)?

bayc

מה זה Bored Ape Yacht Club (BAYC)?

Bored Ape Yacht Club (BAYC) הוא אוסף של 10,000 קופי NFT, כל אחד עם תכונות ייחודיות לחלוטין. תכונות מסוימות נדירות יותר מאחרות, כלומר אספנים מייחסים להן ערך רב יותר. על ידי רכישת Ape, את/ה גם מקבלים גישה בלעדית לאוספים עתידיים והטבות אחרות כחבר ב-BAYC.

מחזיקי BAYC הצליחו להפוך את הקופים שלהם לקופים מוטנטים עם סרום המופץ באמצעות אייר-דרופ. המוטנטים הוטבעו גם במכירה פומבית זמינה עבור 3 ETH כל אחד. מחזיקי BAYC Apes מקוריים קיבלו גם את ההזדמנות להטביע NFT Club Dog בחינם. המועדון תרם דמי תמלוגים על מכירות משניות לעמותות צדקה לבעלי חיים.

חלק מההצלחה של BAYC הייתה ההתמקדות ביצירת יקום ומועדון אקסקלוסיבי מאחורי ה-NFTs. עם משחקים כמו Mutant Arcade, פעולות צדקה והטבות מועדונים, BAYC שמרה על ההייפ ומחיר רצפה גבוה יחסית.

הקדמה

הצורך להתעדכן במהדורות ה-NFT האחרונות הפך לאתגר אמיתי. על כל פרויקט מוצלח, יש הרבה יותר פרויקטים שלא יצליחו. הנוסחאות שפעם הצליחו הן שגרתיות כיום, אבל חלקן עדיין מצליחות לשבות את דמיונם של המשקיעים. מועדון הקופים המשועממים של היאכטות ראו פופולריות עצומה במערכת האקולוגית של NFT. אבל מה בדיוק הוא עשה כדי להשיג את הצלחתו? למרות שהפורמט מוכר, הם עדיין הצליחו לפרוץ גבולות בעולם ה-NFT.

מהם קופי Bored Ape Yacht Club (BAYC)?

The Bored Ape Yacht Club הוא אוסף של 10,000 Tokens Non-Fungible (NFTs) המעוצבים כקופים שנוצרו ב-Ethereum blockchain. הפרויקט לוקח השראה מהצלחות NFT כמו CryptoPunks, שבהם כל NFT נראה ייחודי ואינדיווידואלי לחלוטין. לכל קוף יש נדירות שונה בהתאם למה שהקוף לובש, עושה והרקע שלו.
הפרויקט הוקם על ידי ארבעת המייסדים הבדויים של Yuga Labs: גרגמל, גורדון גונר, קיסר עגבניות קטשופ, ו-No Sass. מאז ההטבעה הראשונית שלהם, BAYC יצרה קווים חדשים של NFTs, שדרוגי NFT ומועדון בלעדי למחזיקי BAYC. התפתחויות אלה שמרו על עניין בפרויקט, והובילו למחירי מכירה מדהימים כמו 3.4 מיליון דולר (USD) עבור ה-NFT למטה בסותביס.

איך עובדים NFTs של מועדון יאכטות של Bored Ape?
כל אווטאר של Ape הוא ERC-721 NFT ב-Ethereum blockchain. כל אסימון אינו ניתן לשינוי, כלומר הוא ייחודי ואינו ניתן להחלפה באותה מידה עם כל מטבע קריפטוגרפי או אסימון אחר. קוף מורכב משבע תכונות אפשריות:
1. רקע

2. בגדים

3. עגיל

4. עיניים

5. פרווה

6. כובע

7. פה

לכל תכונה יש מגוון מראה וסגנונות שונים. לדוגמה, אתה יכול לראות למטה שלקוף יכול להיות פרווה מזהב מלא, טריפי ורעש, בין היתר. כל מראה מוגבל למספר מסוים, כך שחלקם נדירים יותר מבחינה סטטיסטית.

בדרך כלל, התכונות הנדירות ביותר נסחרות במחיר גבוה יותר. כאשר אתם מסתכלים על התכונות של קוף, אתם יכולים להתחיל לדרג אותו לפי נדירות. במילים אחרות, קוף עם אוסף של תכונות נדירות יימכר לרוב בסכום גבוה יותר מאשר קוף עם תכונות נפוצות.

מהם היתרונות של מועדון קופי היאכטות המשועממים?

בעלי קוף משועממים יכולים להשתתף במועדונים ובאזורים בלעדיים של BAYC. זה כולל גישה ראשונה ל-NFTs חדשים, שדרוגי NFT והטבות אחרות. גם מועדון היאכטות של Mutant Ape (MAYC) וגם Bored Ape Kennel Club אפשרו לחברי BAYC לקחת חלק בחינם. כששתי הקולקציות הללו נמכרות במחירים גבוהים, קל לראות את היתרונות של הצטרפות ל-BAYC.

מהו Mutant Ape מועדון יאכטות?

MAYC הוא אוסף של קופי אדם בדומה ל-BAYC המקורי אבל עם נושא דמוי זומבים, מוטנטי. למחזיקי 10,000 ה-NFT המקוריים של BAYC הושמטו בקבוקון סרום מוטנטי בשכבה אקראית: M1, M2 ו-M3.

אלה ניתנו באופן אקראי לארנקים שהחזיקו את ה-NFTs. אם סרום מוטנטי M1 או M2 היה ניתן לקוף, הם יכולים ליצור קוף מוטנטי חדש שחולק כמה תכונות עם צורתו המקורית. בקבוקוני סרום M3, לעומת זאת, יכולים ליצור קופיף מוטנטי חדש לגמרי שאינו קשור למקור, ולתת לו סיכוי להיות נדיר עוד יותר.

Yuga Labs טוענת כי MAYC היא "הדרג הסופי של חברות" עבור מחזיקי Ape. מעתה, הצוות יתמקד בהוספת תועלת והטבות נוספות לחברי BAYC.

מהו מועדון הכלבנות של הקופים המשעממים?

Bored Ape Kennel Club הוא אוסף NFT נוסף מבית Yuga Labs המופץ בלעדית למחזיקי Ape. ארנקים המכילים קוף הצליחו להטביע NFT Club Dog עם תכונות ונדירות שונות. כלבים אלה היו חופשיים לתבוע מלבד דמי הגז. לכל מכירות משניות היו דמי תמלוגים של 2.5% לזמן מוגבל שנתרמו לארגוני צדקה לבעלי חיים.

מהו ה- Mutant Arcade?

חלק מהאטרקטיביות של BAYC הוא הסיפור והאווירה שמגיעים עם ה-NFTs. בעוד ל-CryptoPunks יש רק את ה-NFT שלו, BAYC יצרה יקום נושאי. דוגמה אחת לכך הייתה Mutant Ape Arcade הקטן שיצא יחד עם אוסף MAYC.

מהו חדר הרחצה של מועדון יאכטות משועמם?

חדר האמבטיה הוא יתרון חבר נוסף שבו מחזיקי קוף יכולים לצבוע פיקסל אחד כל חמש עשרה דקות על ארנק אמבטיה וירטואלי. חדר האמבטיה אינו מציע שום דבר מלבד לוח ציור קהילתי. עם זאת, בדיוק כמו יתרונות המועדון האחרים, זה עוזר לשמור על עניין לאספנים בפרויקט וביקום שלו.

איפה אפשר לקנות את Bored Ape Yacht Club NFT?

BAYC והקולקציות האחרות שלה הפכו יקרות יחסית בגלל הפופולריות שלהן. הם זמינים רק בשוק המשני מכיוון שאין יותר הטבעות זמינות. אם יש לכם את הכספים, תוכלו לרכוש אותם ב-OpenSea ו-Rarible.

כדי לרכוש Ape, תצטרכו לוודא שבארנק שלכם יש מספיק אתר (ETH) כדי לשלם את העלות ודמי העסקה. תצטרכו גם להשתמש בארנק שיכול להתחבר ל-DApps, כמו Metamask או Binance Chain Wallet.

סיכום

מועדון היאכטות של הקופים המשועממים  לקחו בהצלחה דגם NFT פופולרי ומצאו דרכים חדשות לחידושים. על ידי שילוב של תרומות צדקה אתיות, שדרוגים ובונוסי חברות אחרים, Yuga Labs הוסיפה התרגשות לפורמט CryptoPunks המוכר. בדיוק כמו שאר קהילת ה-NFT, יש התמקדות חדשה בקרוב בכלי עזר עבור NFTs ולא רק באיסוף.

Similar Posts