בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מה זה Mines of Dalarnia (DAR)? תכונות, מושגים וחיזוי מחירים
|

מה זה Mines of Dalarnia (DAR)? תכונות, מושגים וחיזוי מחירים

Mines of Dalarnia (DAR) הוא הפרויקט ה-23 ב-Binance Launchpool. זהו משחק play 2 earn המתארח בפלטפורמת Binance Smart Chain. האסימון הרשמי והממשלתי של המשחק הוא DAR, אותו ניתן להחזיק על ידי השקעת BNB ו-BUSD בבריכות נפרדות, המוצעות על ידי פלטפורמת Binance.

כיצד פועל Mines of Dalarnia (DAR)?

Mines of Dalarnia (DAR) מציע משחק פשוט ומהמם. שחקנים יכולים לכרות פריטים במשחק ולהשתמש בהם כדי לשפר את כישוריהם ולמצוא חפצים נדירים שמגדילים את דרגתם במשחק. המשחק מציע הזדמנות לשחקנים לחבור לחבריהם שיוכלו לעזור להם להביס מפלצות ולהשלים משימות כדי להשיג תגמולים במשחק.
הכלכלה במשחק של Mines of Dalarnia (DAR) פועלת בצורה הבאה:

מהלך המשחק של Mines of Dalarnia (DAR)

משחק הליבה של Mines of Dalarnia מבוסס על איסוף משאבים, כרייה ושיתוף פעולה עם שחקנים אחרים כדי להשלים משימות במשחק כדי להגיע לרמות גבוהות יותר במשחק.

ישנם מוקשים ואדמות בעולם של דלארניה המשמשים כמשאבים העיקריים שדרכם יכולים שחקנים להשיג מינרלים ולהשתמש בהם כדי להתקדם במשחק. יש כורים ובעלי קרקעות במשחק, הראשונים משתמשים בכוח הכרייה שלהם כדי להילחם במפלצות ולהרוס בלוקים כדי למצוא משאבים יקרים, בעוד שבעלי הקרקע מציעים פלטפורמה לכורים להשתמש באדמות שלהם ולשלם את המחיר בצורה של אסימונים, כלים, או מינרלים.

ישנם גם סוגים שונים של כלי כרייה וכלי נשק, כל אחד עם יכולת וכוח משלו. ככל שהעוצמה גבוהה יותר כך ייקח לכלי פחות זמן לכרות משאב מסוים בתוך המשחק. יש גם שוק במשחק בתוך Mines of Dalarnia (DAR) שבו שחקנים יכולים לסחור, לקנות ולמכור מינרלים. לעסקאות בשוק יש עמלה הנגבית באסימוני DAR.

מפת הדרכים של מכרות דלרניה (DAR).

כמה עדכונים אחרונים של פלטפורמת DAR כוללים את מהדורת Robo Canary Genesis, אסימוני נט של Dalarnia ועדכונים דומים המשפרים את המשחקיות.
לצוות של DAR token יש תוכניות להשיק שטחים חדשים ולשחרר מודול ממשל מבוזר. בשנת 2022, DAR מתכנן להוסיף נכסים מבוססי NFT במשחק ומשימות צדדיות. עדכונים נוספים צפויים להתפרסם בקרוב.

תכונות ייחודיות של Mines of Dalarnia (DAR)

ממשל מבוזר
החזון של Mines of Dalarnia (DAR) הוא להפוך למערכת רב-שכבתית המשקפת את תפקידי המשחק תוך שהיא מאפשרת לכל החברים הפעילים לשחק החלטות כיוון במשחק במידה מסוימת.

DAR מתכננת להפוך לפלטפורמת חוויה עצמאית בבעלות שחקנים המנוהלת ונתמכת על ידי הקהילה. לכל בעלי האסימונים תהיה גישה לתכונות ניהול שיחולקו בהדרגה ברגע שצוות הפיתוח יגדיר את הרעיון הבסיסי שלו למשחק.

בתחילה, המטרה העיקרית של מבנה הממשל תהיה להעצים החלטות במשחק ולקבוע אחוזים על תשלומי ההימור.

השקעה בכוכבי לכת

DAR מספק הזדמנות לבעלי נכסים במשחק לארח את אדמתם ולהשתתף במאגר ההימורים של כדור הארץ. הם מקבלים את ההזדמנות להעלות את סיכוייהם ולרכוש NFT נדירים כפרס על מאמצי הכרייה שלהם. יתר על כן, הם מקבלים גישה למכשיר תחבורה בתוך המשחק, המאפשר לכורים לנסוע לכוכב זה על ידי הוצאת "נקודות אירוסין" וחיסכון במטבעות ה-DAR היקרים שלהם.

שימוש במקרים של אסימון DAR

מטבע במשחק

DAR הוא מטבע ברירת המחדל במכרות דלרניה והוא ישמש בכל מקום במשחק – שדרוג, ממשל, עמלות עסקה ופעילויות רבות אחרות במשחק.

Play-to-Earn

DAR הוא הפרס ה'רשמי' שניתן בתוך המשחק בכל פעם ששחקן מבצע פעילויות במשחק כמו איסוף מינרלים, השתתפות בתחרויות וכו'. שחקנים יכולים גם להשתמש ב-DAR כדי לקנות NFTs מהשוק, כמו גם להחליף את הכלים שלהם עבור NFTs נדירים במכרות Dalarnia.

השקעת DAR

ניתן להשקיע אסימוני DAR בבריכות ההימור של כדור הארץ, מה שעוזר לגיימרים לעלות רמה מהר יותר ולהתקדם הרבה יותר קלה בהשוואה לגיימרים אחרים שלא סידרו את אסימוני ה-DAR שלהם. תכונה זו, לעומת זאת, תהיה זמינה רק לאחר רמת משחק מסוימת במכרות דלרניה.

Mines of Dalarnia (DAR) Tokenomics:
על פי ההודעה הרשמית של Binance, ל-Mines of Dalarnia (DAR) יהיו:
אספקת אסימונים מקסימלית של 800,000,000 DAR
תגמולי אסימון Launchpool בשווי 24,000,000 DAR (3% מאספקת האסימון המקסימלית)
אספקה ​​ראשונית במחזור: 123,200,000 DAR (15.4% מאספקת אסימונים מקסימלית)

מחיר מטבע DAR 

המחיר של אסימון DAR ייקבע ברגע שהוא יושק רשמית ב-4 בנובמבר. צמדי מסחר יכללו DAR/BTC, DAR/BNB, DAR/BUSD ו-DAR/USDT.

חיזוי מחירים של Mines of Dalarnia (DAR) ותחזית עתידית

ייתכן שהחדשות הגדולות ביותר של הרבעון הרביעי הן שענקית המדיה החברתית, פייסבוק, שינתה את שמה ל-'Meta' ומאז כמעט כל האסימונים ב- Metaverse כולל, TLM, AXS, MANA ורבים אחרים עלו על פני הכל- שיאי זמן. אלו חדשות טובות עבור אסימון ה-DAR שכבר נמצא ביותר מ-162,000 רשימות מעקב ב-CoinMarketCap בלבד ולאחר השקתו, מחיר ה-DAR צפוי לגדול באופן אקספוננציאלי.
שוק משחקי ה-NFT הראה פוטנציאל עצום עם משחקים כמו Axie Infinity (AXS) שחצו מיליארד דולר בהכנסות והאסימון AXS שלו (לאחרונה) זינק מעבר לרף 150 דולר. משחקים אחרים בעולם ה-NFT כמו CryptoBlades, Alien Worlds ורבים אחרים הראו צמיחה עצומה, עם אלפי שחקנים פעילים מדי יום.
הפופולריות של משחקי NFT היא כאין וכאפס בהשוואה לשוק מיליארדי הדולר של Esports שבו מיליוני שחקנים לוקחים חלק מכל העולם ומתחרים זה בזה על פרסים משתלמים. נערכות תחרויות גלובליות ותגמולים בשווי מיליוני דולרים משולמים באופן קבוע. אם DAR יצליח לקבל הכרה כמשחק Esports בעתיד, המחיר של אסימון DAR יזנק.

יש לציין כי Mines of Dalarnia (DAR) מושקת ב- Binance Launchpool, שהיא פלטפורמה בבעלות Binance, בורסת המטבעות הקריפטו הגדולה בעולם. כמעט כל פרויקט הקשור והושק לפלטפורמה זו עשה פלאים בעולם מטבעות הקריפטו. אפילו AXS, כאמור לעיל, היה פרויקט שהושק ב-Binance Launchpad וכעת הוא מוביל את מגזר המשחקים NFT בפער עצום. המשמעות היא ש-DAR עשויה להציע תשואות ענק למשקיעים מוקדמים שמשקיעים בפרויקט. כמו כן, משקיעים מוסדיים בעולם המטבעות הקריפטו צפויים להשקיע בפרויקטים מסוג זה בשל האמון והפופולריות של פלטפורמת Binance.

Similar Posts