בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » יצירות אומנות של בנקסי נמכרו בסכומי שיא בקריפטו

יצירות אומנות של בנקסי נמכרו בסכומי שיא בקריפטו

בנקסי

בית המכירות הפומביות הבריטי האייקוני Sotheby's לאפשר הגשת הצעות בשידור חי על יצירות אמנות של בנקסי באמצעות את'ר 

בית המכירות הפומביות הבריטי הוותיק סותביס, איפשר הגשת הצעות בשידור חי ב-ETH בתערוכה וירטואלית.

המכירה הפומבית הוירטואלית כוללת שני יצירות של האמן האגדי בנקסי, הכוללים את "Love Is In The Air" ו-"Trolley Hunters".

האירוע מגיע חודשים לאחר שסותביס הפך לבית המכירות הפומביות הראשון שמקבל מטבעות קריפטוגרפיים עבור יצירות אמנות פיזיות. זו תהיה הפעם הראשונה בה נעשה שימוש בקריפטו למתן הצעות בשידור חי במכירה פומבית של אמנות.

לפי Sotheby's, את'ר הוא המטבע הקריפטוגרפי המועדף בקהילת האמנות הדיגיטלית והאסימון המוביל במסחר ביצירות NFT, בהתחשב בכך שרשת Ethreum היא המערכת האקולוגית העיקרית שבה נטבעים NFTs ומתבצעות עסקאות.

בעוד שתוספות ההצעות יינתנו ב-ETH, סותביס אומרת שלמציעים הזוכים תהיה אפשרות לשלם את מחיר ההצעה בכסף רגיל, ביטקוין (BTC) או מטבע דולר (USDC).

כמו כן, במכירה נמכר במכירה הפומבית עותק של חוקת ארצות הברית. לקראת מכירת החוקה, הוקם ארגון אוטונומי מבוזר (DAO) במטרה לרכוש אותו במכירה הפומבית. ConstitutionDAO גייסה יותר מ-40 מיליון דולר תוך פחות משבוע על מנת להגיש הצעות במכירה הפומבית של Sotheby's. הכספים שגויסו הגיעו מיותר מ-15,000 משתתפים עם תרומה ממוצעת של 2,000 דולר. תורם אנונימי אחד תרם 4 מיליון דולר.


היצירה של בנקסי Love is in the Air נמכרה במחיר שיא של 8,077,200 USD

לאחר הזכייה במכירה הפומבית, ה-DAO שואף להשיג חזקה על ה-Consitution, ולהשאיר אותה זמינה לציבור במקום להכניס אותה לאוסף פרטי.

דיוויד סילברמן, תורם ליוזמה, תיאר את היתרונות של שימוש ב-DAO על פני תהליך גיוס כספים רגיל.

"אין באמת שום סיכוי לאסוף תרומות באופן רגיל תוך פחות משלושה ימים… והשימוש במטבעות קריפטוגרפיים כדי לטפל בתזרימי התרומות מבטיח שכולם יוכלו לתרום ברחבי העולם מבלי לחכות, אתה יודע, לדאוג לחכות לסליקה בנקאית והמרת מטבעות וכל מיני סידורים אחרים".

היצירה השני של בנקסי Trolley Hunters נמכרה ב6,698,400 USD

אודות סותביס:
סותביס, מוסד שהוקם בשנת 1744, הוא בית מכירות מוביל בעולם לאמנות ויוקרה. שם נרדף לחדשנות, Sotheby's מקדמים גישה, ידע ושימור של אמנות חדשנית ועתיקה וחפצים נדירים באמצעות מכירות פומביות, מכירות פרטיות וקמעונאיים. השוק הגלובלי המהימן של סותביס נתמך על ידי רשת של מומחים המשתרעת על פני 40 מדינות ו-50 קטגוריות, הכוללות אמנות עכשווית, אמנות מודרנית ואימפרסיוניסטית, מאסטרים ישנים, יצירות אמנות סיניות, תכשיטים, שעונים, יין ומשקאות חריפים ופנים.

ההודעה של סותביס שמבשרת שניתן להגיש הצעות וקנייה באמצעות קריפטו:


המכירה המצופה מאוד של The Macklowe Collection השיגה סך של 676.1 מיליון דולר בזכות יצירות מופת של האמנים החשובים ביותר ב-80 השנים האחרונות. נקודות השיא של הערב כללו את ה-7 של מארק רותקו, שנמכר ב-82.5 מיליון דולר, את Le Nez של אלברט ג'קומטי, שהשיג 78.4 מיליון דולר, את מספר 17 של ג'קסון פולוק, 1951, שיותר מהכפיל את ההערכה הנמוכה שלו והשיג 61.2 מיליון דולר, שיא אמן חדש. , והסרט המונומנטלי Untitled של Cy Twombly, שנמכר ב-58.9 מיליון דולר.


המכרז המודרני בערב הסתכם ב-282.9 מיליון דולר. הבולטות במכירה היו "הגיחה החלוצית" של קלוד מונה בהפשטה, Coin du bassin aux nymphéas, שנמכרה ב-50.8 מיליון דולר, וה-Digo y yo של פרידה קאלו, שהרוויחה 35.8 מיליון דולר, וניפץ לא רק את השיא עבור האמן, אלא גם הציב רף חדש עבור יצירה של אמנות אמריקה הלטינית.

אחד מהסיפורים יוצאי הדופן של השבוע ההיסטורי היה הגשת הצעות בזמן אמת הן ב-Ether (ETH) והן בדולר ארה"ב עבור זוג ציורים איקוניים של בנקסי שהדגישו את המכרז. ההתרגשות הזו רק עזרה לתדלק מכירה לוהטת ממילא של 100% מכרה שהכפילה את ההערכה הנמוכה שלה והסתכמה ב-71.9 מיליון דולר. ההצעות נמשכו בנפח גבוה לאורך כל המכירה עם ממוצע של חמישה מציעים על פני 23 המגרשים שהוצעו. החלק העליון של המכירה היה "Nice to See You Again" של יושיטומו נארה, שגבר על ההערכות לפני המכירה שהרוויחו 15.4 מיליון דולר.


החוקה
הדפסה ראשונה נדירה של חוקת ארה"ב הופכת למחיר הגבוה ביותר במכירה פומבית של מסמך
לאחר קרב דרמטי של כמעט 8 דקות בין שני מציעים נחושים, החוקה האמריקאית נמכרה ב-43.2 מיליון דולר, יותר מכפול מההערכה הגבוהה שלה לפני המכירה. המחיר המדהים הופך אותו לשיא עולמי חדש במכירות פומביות עבור כל ספר, כתב יד, מסמך היסטורי או טקסט מודפס.

"החוקה זקוקה להקדמה מועטה כאחד המסמכים ההיסטוריים המשפיעים והמשמעותיים ביותר שנוצרו אי פעם, והתוצאה של הערב משקפת עד כמה היא נותרה רלוונטית 234 שנים מאוחר יותר – לא רק באמריקה אלא לדמוקרטיה העולמית".


מכירה פומבית של ערב עכשווי:
עם שיעור מכירה של 94%, המכירה הפומבית של ה-Contemporary Evening הגיעה קרוב להערכה הגבוהה שלה, והוסיפה 119.2 מיליון דולר לשבוע מדהים של מכירות וללילה שכלל את The Now Auction ונקדו במכירה שוברת השיאים של החוקה האמריקאית . בין נקודות השיא של המכירה היו 11 העבודות מהאוסף של דאגלס קריימר שנמכרו ב-100%, והביאו יחד 49.4 מיליון דולר, כמעט כפול מההערכה המשולבת של 27-37.5 מיליון דולר לפני המכירה.

Similar Posts