בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » ביטקוין, את'ריום חוזרים לעליות שערים, שוק הקריפטו מתאושש

ביטקוין, את'ריום חוזרים לעליות שערים, שוק הקריפטו מתאושש

ביטקוין, את'ריום מראים עליות שערים בזמן של התאוששות כללית של שווקי הקריפטו.

מחירי הביטקוין והאת'ריום עלו בן לילה ביותר מ-6% כאשר שוק הקריפטו העולמי הוסיף 6% מדהים לשווי השוק הכולל שלו, והעלה אותו ל-2.38 טריליון דולר לפי CoinGecko.

ביטקוין נסחר כעת בקצת פחות מ-49,000 דולר – הפעם האחרונה בה נסחר ברמה זו הייתה ביום חמישי בשבוע שעבר. נכון לעכשיו, ביטקוין עדיין נמוך ב-29% מהשיא של כל הזמנים, 68.790 דולר, שנקבע ב-10 בנובמבר השנה.

אתריום גם החזיר לעצמו קרקע אבודה וכעת נסחר במעט מעל 4,000 דולר. בדומה לביטקוין, הפעם האחרונה שהוא עבר את הרף הזה הייתה ביום חמישי שעבר. זה עדיין בערך 18% מהשיא הקודם שלו של כל הזמנים, 4,892 דולר, שנקבע בחודש שעבר ב-16 בנובמבר.

מכיוון שהמחירים של שני מובילי השוק עולים במקביל, קשה להצביע על איזושהי סיבה שמובילה את המחירים בתחום. המהלך בולט במיוחד בהתחשב בכך שהפדרל ריזרב האמריקני אותת שהוא מוכן להתחיל בהדרגה לבטל את תוכנית הגירוי המגיפה שלו ולהעלות את הריבית.

העלאת שערים נתפשת לעתים קרובות כדחף שלילי לשווקים הפיננסיים, במיוחד עבור נכסים בסיכון כמו מניות, ועבור משקיעים רבים, מטבעות קריפטוגרפיים.

LUNA של Terra ו-AVAX של Avalanche רשמו עליות נאות לאחרונה ואף אחד מהנכסים שלהם לא מראה סימני האטה.

LUNA גדל ב-13.8% בין לילה והציב שיא חדש של כל הזמנים של 84.92 דולר, בעוד ש-AVAX זינק ב-14% באותה תקופה ונסחר ב-118 דולר.

בנוסף ל-LUNA שמגדיר סימן גבוה חדש, לטרה יש עוד יותר סיבות לחגוג היום. הרשת עקפה את Binance Smart Chain והפכה לפרוטוקול DeFi השני בגודלו במונחים של ערך נעול: 18 מיליארד דולר ב-13 פרויקטים מבוססי Terra בלבד.

ביצועי המחירים האחרונים של Avalanche נובעים מהאימוץ המוסדי הגובר. ב-14 בדצמבר, חברת השירותים הפיננסיים Circle הודיעה שהיא מביאה את ה-USDC stablecoin שלה לבלוקצ'יין של Avalanche. יומיים לאחר מכן, שומר הקריפטו BitGo פרסם את החדשות שהיא תומכת ב-AVAX, ושתיים מהבורסות שלה – BitStamp ו-BitBuy – ירשמו את AVAX בתחילת השנה הבאה.

גם Polygon ו-Shiba Inu עלו ביותר מ-10% ב-24 השעות האחרונות. Polygon נסחרת כעת ב-$2.35, בעוד ש-Shiba Inu נסחרת ב-$0.00003249.

עם הדחיפה האחרונה הזו, 2021 עשויה בהחלט להסתיים בתנופה למשקיעים.

Similar Posts