בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מה זה BSCSCAN ואיך משתמשים בזה?

מה זה BSCSCAN ואיך משתמשים בזה?

BscScan הוא חוקר הבלוקצ'יין המוביל עבור ה-Binance Smart Chain, שנבנה על ידי אותו צוות מאחורי Etherscan. מלבד מעקב אחר עסקאות, אימות חוזים חכמים ותכונות אחרות, BscScan הוא גם האימות המוביל עבור BSC.

חוקרי ב-Blockchain חיוניים לכל מטבע קריפטוגרפי.

BscScan, חוקר הבלוקצ'יין של Binance Smart Chain, נבנה על ידי הצוות האחראי ליצירת Etherscan. תווית סייר הבלוק מסבירה רק חלק ממה שאפשר לעשות עם הכלי הזה, שכן הפונקציונליות שלו מקיפה מגוון הולך וגדל של תכונות ושירותים.

מה זה BscScan?

בבסיסו, BscScan דומה מאוד לכל חוקר בלוקצ'יין אחר עבור כל מטבע קריפטוגרפי שרוצים לעקוב אחריהם. אפשר לחפש כתובות ארנק, עסקאות, חוזים חכמים ועוד הרבה יותר על ידי ניווט בתפריטים או שימוש בסרגל החיפוש בחלק העליון. ללמוד עוד על מערכת האקולוגית של Binance Smart Chain היא פשוטה ושקופה מאוד.
הממשק הוויזואלי של BscScan דומה מאוד ל-Etherscan, מכיוון ששני השירותים נבנים על ידי אותו צוות. אין פעמונים ושריקות מיותרות כדי לשמור על הרציף נגיש לטירונים ככל האפשר. ככל שהפונקציונליות והתכונות שלו ממשיכות לגדול ולהשתפר, סייר הבלוקצ'יין מביא יותר שימושיות למשתמשים שלו.

יצירת אינדקס של שרשרת Binance Smart והפיכתה לניתנת לחיפוש באמצעות ממשק משתמש נוח מספק לכולם גישה שקופה למערכת האקולוגית.
בדומה ל-Etherscan, אפשר להגדיר חשבון ב-BscScan. פעולה זו אינה נדרשת כדי לגשת לפונקציונליות, אם כי היא יכולה להועיל למפתחים. יתרה מכך, BscScan אינו פועל כשירות ארנק, שכן המשתמשים יצטרכו למצוא פתרונות חיצוניים לשם כך. עם זאת, אפשר לחבר ארנקים קיימים – MetaMask, TrustWallet ואחרים – יחד עם BscScan.

כיצד אוכל למצוא עסקאות ב-BSCScan?

חיפוש עסקה באמצעות BscScan אינו שונה כל כך מחוקרים אחרים. שימוש במזהה העסקה או בכל כתובת הארנק המעורבת בעסקה יניב את התוצאות הנדרשות. לאחר שהמידע הוכנס לתיבת החיפוש, BSCScan ישאל את פרטיה – כולל סכום עסקה, תאריך, מספר בלוק, יתרות, עמלות עסקה, סטטוס ועוד.
המשתמשים יראו את היתרה שלהם בעת הזנת מידע עבור כתובת ארנק בהתאם לערך BNB – Binance Coin – וערך הדולר. עם זאת, BscScan תומך גם ביתרות אסימון BEP-20 ו-ERC-721, אותן ניתן למצוא תחת השדה "אסימון".
חיפוש עסקאות לפי ID Or Hash
דרך נפוצה מאוד לחפש עסקאות דרך BscScan היא באמצעות Transaction Hash שלו. Hash זה הוא מחרוזת של אותיות ומספרים כדי לעקוב אחר המצב של עסקאות Binance Smart Chain. הזנת hash של עסקה לתוך BscScan מספקת מידע שימושי רב, כולל:

סטטוס העסקה: יהיה בהמתנה, מוצלח או נכשל.
גובה בלוק: משמש כמזהה רשת לאישור מתי הכורים רשמו את העסקה בבלוקצ'יין
ערך עסקה: מוצג בערך BNB ו-USD
עמלת העסקה: ייצוג של כמה יקר היה להשלים את העסקה ברשת Binance Smart Chain.
הערה פרטית: שולחים יכולים לכלול הודעה פרטית עם העסקה שלהם, אשר גלויה למשתמשי BscScan לאחר שהם נכנסים לחשבון שלהם.
כל הפרטים הללו הם היבטים מכריעים באופי השקוף של טכנולוגיית הבלוקצ'יין, במקרה זה, שרשרת החכמה Binance.

מהו ה-Leaderboard של Validator?

בניגוד לרוב שרשרת הבלוקצ'יין בהוכחת הימור שבהם צמתי משתמש מאמתים עסקאות, שרשרת החכמה של Binance דורשת מאמתים. נכון לעכשיו, ישנם 43 מאמתים עבור המערכת האקולוגית הזו, מה שמצביע על רמה מסוימת של ריכוזיות. בנוסף, לכל מאמת יש כוח הצבעה, המתואר לפי כמות ה-BNB שהצומת שלו מחזיק.
משתמשים יכולים לראות מתי המאמת הפך לפעיל – מתואר על ידי כותרת הבלוק – ואת הבלוק האחרון שהם אימתו בלוח המאמת. יתר על כן, ה-Leaderboard מראה כמה חסימות העיבדו המאמתים ביום, בשבוע ובחודש האחרונים. זה גם מראה אם ​​הם עדיין פעילים ברשת.

21 המאמתים המובילים על ידי BNB staed ייבחרו להיות מאמתים פעילים. BscScan הוא התוקף המוביל ומחזיק בכוח ההצבעה הגבוה ביותר, עם 745,525 BNB. המחזיקים יכולים להאציל את ה-BNB שלהם ל-BscScan ולהרוויח 13.8% אפריל.
רשימת חוות התשואה
בדומה ל-Ethereum, רשת Binance Smart היא ביתם של פרויקטים פיננסיים מבוזרים רבים. חקלאות תשואה היא היבט מכריע ב-DeFi, ו-BscScan עוזר למשתמשים למצוא רשימה עדכנית של האפשרויות העומדות לרשותם. בזמן כתיבת שורות אלה, הרשימה עדיין לא אוכלסה, למרות כמה עשרות הזדמנויות חקלאות תפוקות בבלוקצ'יין. עם זאת, רשימת חוות התשואה היא תכונה חדשה, וייתכן שעדיין לא יושמה במלואה.
אסימוני BEP-20 ו-ERC-721
המערכת האקולוגית של Binance Smart Chain תומכת בשני סוגי אסימונים: גרסת BEP-20, שמקורה בבלוקצ'יין זה, וגרסה ERC-721 של Ethereum.

עבור אסימוני BEP-20, משתמשים יכולים לעקוב אחר האסימונים המובילים, המחירים, הנפח, שווי השוק, מספר המחזיקים והאם הנכס תואם חוצה שרשרת. היכולת להעביר ערך בין רשתות בלוקצ'יין מרובות תופסת תאוצה מדי רבעון, שכן יכולת פעולה הדדית של בלוקצ'יין היא אחת הבעיות איתן מתמודדים דור שלישי של בלוקצ'יין.
הסיבה לתמוך ב-ERC-721 היא שכמה מהאסימונים הללו תואמים בין שרשרת. בנוסף, פרויקטים מסוימים עשויים להנפיק מחצית מהאסימונים שלהם על שרשרת אחת וחצי על מערכת אקולוגית אחרת. ניתן לעקוב אחר מעל 5,200 חוזי אסימון ERC-721 ב-BscScan, מה שיוצר תרחיש מסקרן למדי.

מה עושה "אמת חוזה"?
השרשרת החכמה של Binance תומכת בחוזים חכמים. משתמשי BscScan יכולים להזין כל כתובת חוזה כדי לאמת אותה ולראות אם הקוד המהודר זהה לזה שפועל כעת בבלוקצ'יין זה. מתן אפשרות למשתמשים לבקר ולאמת קוד באופן עצמאי הוא תכונה שימושית, שכן היא תורמת לשקיפות הכוללת של מערכת האקולוגית של Binance Smart Chain.

האם BSCscan תואם ל-NFTs?

מכיוון ש-BscScan מאפשר למשתמשים לעקוב אחר אסימוני ERC-721, הוא תואם באופן מלא לאסימונים שאינם ניתנים לשינוי, או NFTs. כמו Ethereum, Binance Smart Chain היא ביתם של מספר פרויקטים מוכווני NFT בשל העמלות הנמוכות שלה והיעילות והתפוקה הכוללת הגבוהה יותר. משתמשים יכולים לחפש את ה-NFTs שלהם עם BscScan דרך hash העסקאות, חוזה NFT חכם או כתובת הארנק שלהם.
עם זאת, חוקר הבלוקצ'יין אינו מסוגל לתאר את האמנות שנמצאת בתוך אותו אסימון שאינו ניתן לשינוי. המשתמשים יצטרכו להתחבר לשוק או לספק שירות אחר התומך בתקן אסימון NFT, ולהקרין אחד שנרכש כדי לראות את הגרפיקה. עם זאת, BscScan יתאר את מזהה האסימון, פרויקט ה-NFT, היסטוריית העסקאות והאינטראקציה עם החוזה החכם.

Similar Posts