בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מהו שדרוג Arrow Glacier החדש ברשת אתריום?

מהו שדרוג Arrow Glacier החדש ברשת אתריום?

ENS

תוכן עניינים

שדרוג רשת אתריום

שדרוג רשת Arrow Glacier של Ethereum מעכב את פצצת הקושי של הרשת עד יוני 2022. עדכונים קודמים רבים גם האריכו את המועד האחרון לפצצת הקושי. פצצת הקושי תהפוך את הכרייה ב-Ethereum ללא חסכונית וקשה לביצוע. תכונה זו מניעה את הפיתוח של Ethereum 2.0 ותאלץ את הכורים לעבור לבלוקצ'יין החדש של Proof of Stake.

העדכון מכיל הצעה אחת לשיפור Etherereum (EIP) המעכבת את פצצת הקושי. EIP הוא שינוי מוצע שנוצר ונבדק על ידי קהילת Ethereum.
Arrow Glacier מרגש במיוחד מכיוון שהוא כנראה ההרחבה האחרונה של פצצת הקושי לפני יציאת Ethereum 2.0.

מבוא

יש עוד זמן עד לשחרור Ethereum 2.0. אבל בינתיים, עדכונים קבועים קורים כדי לשמור על הבלוקצ'יין בנתיב הנכון. אמנם עדכון Arrow Glacier לא יהיה שינוי מורגש עבור המשתמש הממוצע, אבל הוא למעשה חשוב להפליא. למעשה, הרשת עלולה להיות כמעט בלתי שמישה בלעדיה. בואו נסתכל על הסיבה ומה המשמעות של הדבר עבור משתמשים, משתתפים, כורי קריפטו וה-Ethereum 2.0 הקרב ובא

מהו השדרוג של Ethereum Arrow Glacier?

שדרוג ה-Ethereum Arrow Glacier הוא עדכון פשוט למדי המיושם בבלוק מספר 13,773,000, ב9 בדצמבר 2021. Arrow Glacier מעכב את פצצת הקושי של הרשת, ומאפשר למפתחים יותר זמן להכין את Ethereum 2.0. הארכת פצצת הזמן היא היבט קבוע בעדכוני Ethereum. זה היה מתוכנן בעבר לדצמבר 2021 עם המזלג הקשיח של לונדון, אך כעת צפוי להתרחש בסביבות יוני 2022.
Arrow Glacier דומה מאוד לשדרוג הקודם של קרחון Muir בינואר 2020, שגם עיכב את פצצת הזמן. שניהם מכילים רק הצעה אחת לשיפור Ethereum (EIP) שדוחפת את "עידן הקרח" אחורה. העדכונים של קונסטנטינופול, ביזנטיון ולונדון כללו גם הרחבות לפצצת הקושי..

מהי פצצת הקושי של Ethereum?

ה-Ethereum blockchain משתמש כיום במנגנון קונצנזוס של הוכחת עבודה (PoW). המשמעות היא שמשתמשים שמאמתים עסקאות צריכים להשתמש בכוח מחשוב כדי לפתור חידה מתמטית. תהליך זה גובה מחיר על יצירת קונצנזוס, הגנה על הרשת מפני שחקנים זדוניים.
בתחילת הרשת נכללה פצצת קושי שמגדילה בהדרגה את הקושי של חידות אלו, מה שהופך את הכרייה של בלוק מוצלח ליותר יקר. בשלב מסוים בעתיד, פצצת הקושי "תתפוצץ" ותהפוך את הכרייה לכמעט בלתי אפשרי לאימות עסקאות ולהוספת בלוקים חדשים. זה פשוט ייעשה יקר מדי לכרייה בבלוקצ'יין. פצצת הקושי נוספה משתי סיבות עיקריות:

1. לעזור להניע את הפיתוח של Ethereum 2.0 והמעבר למודל של הוכחת הימור (PoS).

2. לאלץ כורים לשדרג לבלוקצ'יין החדש PoS, מכיוון שהם לא יוכלו להמשיך ולכרות Ether (ETH) בגרסת PoW הישנה של Ethereum. זה ימנע יצירת שתי רשתות Ethereum סותרות דרך מזלג קשה.

מהי הצעה לשיפור Ethereum (EIP)?

EIP יכול להציע כל שיפור או שינוי ב-Ethereum. כל אחד יכול ליצור EIP, אותו קהילת Ethereum, מועצת עורכים ומפתחי Ethereum בודקים. כדי להיכלל בעדכון, ה-EIP חייב לעבור את תהליך האישור. כל EIP מכיל את הדרישות הטכניות לשינוי מסוים בהתאם לפורמט EIP ספציפי. הזכרנו בקצרה את Arrow Glacier מכיל רק EIP אחד, במקרה זה EIP-4345. המטרה היחידה שלו היא להאריך את הזמן שלפני עידן הקרח הכרייה של Ethereum.

כיצד ישפיע עלי עדכון Arrow Glacier של Ethereum?

עבור המשתמש הרגיל, לא יהיה הבדל מורגש. זמני החסימה לאישור נותרו כמעט קבועים בסביבות 13 שניות בשנה האחרונה. אם אתה מפעיל צומת או כורה, תצטרך לשדרג את הכורה Ethereum שלך לגרסה העדכנית ביותר. אחרת, הכורה שלך יהיה על המזלג הישן של Ethereum, אשר לא ייתמך עוד רשמית על ידי הקהילה.

סיכום

למרות ש-Arrow Glacier הוא עדכון קטן, הוא עדכון משמעותי. בלעדיו, הרשת תהפוך ליקרה מדי לכרייה בטרם עת ואיטית לשימוש. זה גם מרגש למדי עבור קהילת Ethereum. אם זו במקרה ההרחבה האחרונה לפצצת הקושי, Ethereum 2.0 עשוי להיות כאן כבר ביוני 2022.

Similar Posts