בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מהו Omicron (OMIC)? תכונות, טוקונומיקה וחיזוי מחירים

מהו Omicron (OMIC)? תכונות, טוקונומיקה וחיזוי מחירים

מהו Omicron (OMIC), אסימון DeFi שעלה ב-900% עקב הופעתה של גרסת COVID-19 המתפשטת במהירות עם אותו שם.

Omicron (OMIC) היא פלטפורמה מבוזרת של כסף רזרבה, המבוססת על טכנולוגיית OlympusDAO DeFi. היא פועלת על רשת ארביטרום, המבוססת על אסימון OMIC.

נקודה ייחודית של אסימון OMIC היא שהוא מגובה בנכסים המספקים לו ערך פנימי מוגדר. המטרה הסופית של אסימון OMIC היא להעצים את התשתית שלו לצמוח וליצור עושר עבור כל בעל מניות המעורב במערכת.

זינוק מחיר פתאומי של Omicron (OMIC) ו-COVID-19

כמעט כל נכס קריפטו שקשור אפילו במעורפל למגיפת ה-COVID עלה במחיר מאז הקמתו – ואסימון OMIC אינו יוצא דופן.

על פי מרכז הבריאות העולמי (WHO), נגיף Omicron (גרסה של Covid-19) נמצא ב-26 בנובמבר 2021. לנגיף יש מספר מוטציות, ולפי הדיווחים הוא מתפשט בקלות ובמהירות בהשוואה לגרסאות אחרות של Covid19. לאחר שהנגיף קיבל את השם "אומיקרון" על ידי טוליו דה אוליביירה וחברי הצוות שלו בבית הספר לרפואה נלסון מנדלה בדרבן, דרום אפריקה, המחיר של האומיקרון (OMIC) החל לשאוב ולהשליך לפני שהגיע בסופו של דבר לשיא של כל הזמנים של $689.12.
ציניקנים ציינו שייתכן שיוצרי OMIC יחזו שגרסת Covid על שם האות היוונית "Omicron" תיווצר בסופו של דבר, בהתחשב בדפוס מתן השם של כל וריאציה בעבר.

כיצד פועל Omicron (OMIC)?

על פי הספר הלבן הרשמי של Omicron (OMIC), הוא מכיל אוצר ונזילות הנשלטים על ידי פרוטוקול, מנגנון אג"ח ותגמולים מהימורים, שכולם מכוונים להגביל את צמיחת ההיצע. מכירת אג"ח עוזרת לממן את הפרוטוקול, לפיו משרד האוצר נוהג להטביע את OMIC ולהנפיק אותם לבעלי עניין. הפרוטוקול של Omicron יכול לייצר נזילות משלו על ידי שימוש באגרות חוב נזילות.

הצוות מאחורי Omicron (OMIC)

הצוות מאחורי אסימון OMIC אינו ידוע; עם זאת, האתר אכן מציין שכל חברי הצוות "נולדים" מקהילת DeFi.

תכונות ייחודיות של Omicron (OMIC)

הימור

הימור היא שיטת צבירת הערך המרכזית של OMIC. על ידי החזקה של ה-OMIC שלהם בפלטפורמת Omicron, המחזיקים יכולים לקבל תשלומי בסיס מחדש. התגמולים המחודשים מחושבים באמצעות רווחי מכירת אג"ח ועשויים להשתנות בהתאם לסכום ה-OMIC המוצמד בפרוטוקול ושיעור התגמול של המדיניות המוניטרית.
ככל שההשקעה שלך ב-OMIC גדלה, כך גדל גם בסיס העלויות שלך, שמתקרב בהדרגה ל-$0. משמעות הדבר היא שגם אם שער השוק של OMIC נופל מתחת למחיר הרכישה המקורי שלך, אם אתה מחזיק בפרק זמן ארוך מספיק, העלייה ביתרת OMIC שלך תעקוף בסופו של דבר את הפחתת המחיר.
אתה מקפיא OMIC ומקבל כמות שווה של sOMIC כאשר אתה מחזיק בהימור.

קשר

גישת צבירת הערך העזר של Omicron היא חיבור. זה מאפשר לאומיקרון להשיג נזילות משלה כמו גם נכסי רזרבה אחרים כגון USDC על ידי מכירת OMIC בהנחה בתמורה לנכסים אלו. הפרוטוקול מספק לחייב מידע כגון מחיר האג"ח, מספר אסימוני ה-OMIC להם זכאי המאבטח ותקופת ההבשלה.
Omicron יכולה לייצר נזילות משלה על ידי התקשרות. הנזילות האישית שלהם מכונה POL. כדי לשפר את תהליכי השוק ולשמור על מחזיקי האסימונים, יותר POL מבטיח שהנזילות הקיימת ננעלת כל הזמן במאגרי המסחר שלנו.
מגובה על ידי נכס(ים) יציבים

כל אסימון OMIC מבוטח ומגובה על ידי USDC. מכיוון שכל OMIC נתמך על ידי האוצר עם USDC אחד לפחות, הפרוטוקול ירכוש בחזרה וישרוף את OMIC אם הוא יורד מתחת לסכום הזה.
בשל היעדר מגבלה מקסימלית בפרוטוקול, OMIC עדיין עשויה להיסחר ביותר מ-1 USDC. במילים אחרות, הערך הפנימי של OMIC או התמחור הרצפה הוא 1 USDC. המחיר הנכון, לדעתו של יוצר OMIC, תמיד יהיה 1 USDC פלוס פרמיה, אבל השוק יחליט לבסוף על המחיר האמיתי של האסימון.

צמיחת אספקה

עובדה היא שמשתמשי קריפטו בטוחים בביצוע עסקאות עם מטבעות stablecoin, כי הם יודעים שיהיה להם אותו כוח קנייה היום כפי שיהיה להם מחר – בניגוד לביטקוין, Ethereum ו-altcoins אחרים, שהם הפכפכים.
עם זאת, על פי יוצרי האסימון OMIC, התיאוריה הזו לגבי מטבעות יציבים היא כשל. ממשלת ארה"ב והפדרל ריזרב אחראים על מטבע הדולר. זה מרמז שככל שערך הדולר יירד, כך גם הערך של המטבעות היציבים הללו יירד.
Omicron הגיבה על ידי הצגת OMIC, כסף רזרבה צף חופשי המעוגן על ידי תיק נכסים. Omicron צופה שבאמצעות התמקדות בצמיחת היצע ולא בייסוף מחירים, OMIC תוכל לפעול כמטבע שיכול לשמור על כוח הקנייה שלו למרות חוסר היציבות בשוק.

Omicron (OMIC) Tokenomics

ההיצע המרבי של אסימון Omicron (OMIC) בשוק הוא 1,000,000, על פי נתונים ב-CoinMarketCap.
מחיר Omicron (OMIC).
Omicron (OMIC) נסחרת כעת בסביבות $72.04, נכון ל-7 בדצמבר 2021. נפח המסחר שלה 24 שעות בבורסות הוא בסביבות $12,331.
חיזוי מחירים של Omicron (OMIC) ותחזית עתידית
עליית המחירים בנגיף Omicron (OMIC) היא באמת מדהימה. עלייה של כמעט 900% בעניין של 48-72 שעות היא הישג לא קטן; עם זאת, האם זה אומר ש-OMIC היא השקעה טובה? זו שאלה מסובכת, אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים הקשורים לאסימון OMIC.
התרחיש הראשון הוא שנגיף ה-Omicron (OMIC), על פי ארגון הבריאות העולמי, מתפשט בקצב מהיר הרבה יותר מאשר גרסאות אחרות של COVID. אם הנגיף לא נשלט, המגמות של #Omicron ימשיכו להסתובב ברשתות החברתיות וזה אומר שהמחיר של אסימון OMIC עשוי לעלות.
התרחיש האלטרנטיבי ברור, והוא שחיסון נוצר במהירות ונגיף Omicron אינו מורשה להתפשט. אם זה יקרה, מחזיקי אסימון OMI עשויים להיות עדים למזבלה בעתיד הקרוב.
יש לציין כי ה-Omicron (OMI) צועד לקראת יצירת מערכת מטבעות נשלטת על ידי מדיניות ומודל הנשלט על ידי DAO. יצירת הדגמים הללו תגרום לכך ש-Omicron (OMIC) עשוי להיראות כמתחרה במרוץ של אסימוני DAO פופולריים כולל UNI, AAVE, MKR ואחרים. כאשר שווי השוק הכולל של אסימוני DAO עומד על סכום עתק של 40,623,747,809 דולר, התוספת של OMIC לעולם הענק של אסימוני ה-DAO עשויה להעלות את מחירו, כשהיעד הבא לאסימון נקבע על 1,000 דולר.
כפי שתואר לעיל, הימור היא אחת ההצעות העיקריות של פלטפורמת Omicron. משתמשים יכולים להעמיד את אסימוני ה-OMIC שלהם באתר Omicron ולהרוויח תגמולים מחדש. המחזיקים הראשוניים של אסימון OMIC יכולים להעמיד את האסימונים שלהם ולהוסיף כמות אבטחה מספקת לאחזקותיהם. גם אם המחיר של OMIC יירד מתחת למחיר הקנייה של המשתמש, תקופת ההימור לטווח ארוך תחזיר אותו בסופו של דבר. תכונת ההימור עשויה להפוך למקום אטרקטיבי עבור משקיע לווייתן שיכול להשקיע בפרויקט הזה ולתכנן לרכוב על רכיבת השם הדומה של Omicron כל עוד הם יכולים.
בסך הכל, אסימון Omicron (OMIC) הוא קנייה זהירה מאוד בשלב זה. הסיבה לכך היא שהאסימון כבר ירד מהשיא של כל הזמנים של $689.12 וכרגע הוא במגמת $124.60.
הגרף שלהלן מציג את הנתונים מ-29 בנובמבר עד דצמבר. 9, 2021. זה מאשר את התיאוריה של סנטימנט ציבורי מאחורי המחיר של אסימון OMIC. ניתן לראות שמחיר האסימון עלה ואז הושלך חזק לפני שעשה כמה שיאים ואז נשלף שוב.

בהתחשב בהתנהגות יוצאת דופן זו ובשינוי הפתאומי בנפח הנכנס והיוצא באסימון OMIC, ניתוח מומחה מצביע על כך שיש סיכוי שווה למשאבה או לזריקה נוספת ממחיר זה. עם זאת, אם אתה עדיין רוצה להשקיע, עשה זאת לאחר ביצוע מחקר נרחב, בעקבות המחקר האחרון על נגיף Omicron והפרויקט גם כן.

Similar Posts