בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » עידכון אתריום 2.0 Testnet Kintsugi עולה לאוויר כהכנה למיזוג רשת אתריום ומעבר מהוכחת עבודה

עידכון אתריום 2.0 Testnet Kintsugi עולה לאוויר כהכנה למיזוג רשת אתריום ומעבר מהוכחת עבודה

ETH

Kintsugi הוא עידכון רשת בדיקה ציבורית עבור אנשים על מנת להתנסות עם אתריום 2.0 לפני המיזוג להוכחת צבירה.

תקציר:

  • מפתחי Ethereum שחררו מספר רשתות בדיקה קצרות מועד כדי להתנסות במיזוג.
  • שחרור "רשת הבדיקה הציבורית הארוכה יותר" צריכה להיות אחד השלבים האחרונים לפני ש-Ethereum 2.0 יתפקד ויחליף את הוכחת העבודה (כריית אתריום).

צוות מפתחי קשת אתריום עבדו קשה על ההכנות ל-Ethereum 2.0, פלטפורמת הוכחת הימור/אחזקה שנועדה להפוך את העסקאות של הבלוקצ'יין למהירות יותר, זולות יותר שצורכות פחות חשמל.

אבל למרות ש-0.ETH 2 עדיין לא מוכן לגמרי, רשת הבדיקה העיקרית הראשונה שלו היא המספקת לציבור הצצה כיצד הרשת עשויה לתפקד בקרוב מאוד.

טים בייקו, המרכז את מפתחי הליבה של Ethereum, הכריז על רשת הבדיקות Kintsugi היום בבלוג Ethereum.

Kintsugi היא מילה יפנית לשימוש בזהב כדי לתקן חפצים שבורים מבלי לנסות להסתיר את הנזק; המילה מעוררת תחושה של שקיפות לגבי ההיסטוריה של משהו.

בעוד שרשת האת'ריום במצבה הנוכחי אינה במצב אידאלי, היא בעצמה הקורבן להצלחתה. לאחר חלוצי יישומי פיננסים מבוזרים, NFTs ואפילו משחקים מבוססי בלוקצ'יין, עלויות העסקאות ברשת מרתיעות חלק מהמשתמשים.

החלפת נכסים על בסיס עמית לעמית או הצעות מחיר על פריטי אספנות דיגיטליים ברשת דורשת חלק מהאנרגיה של הרשת – כדי לדחוף עסקאות במהירות יחסית, אנשים חייבים לשלם עמלות גבוהות יותר או לחכות עד שתהיה פחות פעילות בבלוקצ'יין.

Ethereum 2.0 פותר את זה. זה מעביר את הרשת ממערכת הוכחת עבודה כמו זו של ביטקוין, שבה "כורים" מאמתים עסקאות, למערכת הוכחת הימור/אחזקה שמאפשרת לאנשים לאבטח את הרשת על ידי נעילת חלק מה-ETH שלהם בפרוטוקול. בעוד שגם הכורים וגם המשתתפים מקבלים תגמולים, מערכת הוכחת ההימור של Ethereum מגדילה גם את השטח הזמין ברשת.

מפתחים כבר עשו צעדים לעבר Ethereum 2.0.

שלב 0 של השדרוג יצא לאוויר בדצמבר האחרון עם השקת שרשרת ה-Beacon, אשר תשמש בסופו של דבר כדי לגשר בין הרשת הנוכחית לרשת החדשה. ומיליארדי דולרים ב-ETH כבר הוצמדו לרשת החדשה.

כדי להתכונן למיזוג, מפתחים הציגו ארבע רשתות בדיקה קצרות מועד שנועדו לדמות כיצד הרשת תעבוד ברגע שהיא תעבור להוכחת הימור. עם זאת, Kintsugi כאן כדי להישאר, והוא תוכנן לא רק עבור מפתחים ידועים להשתמש בהם אלא לכל חברי הציבור.

"למרות שפיתוח לקוח ו-UX ממשיכים להיות מעודנים, אנו מעודדים את הקהילה להתחיל להשתמש ב-Kintsugi כדי להכיר את Ethereum בהקשר שלאחר המיזוג", כתב בייקו.

רובם מקווים שהדברים במצב טוב מספיק כדי להפוך את "#testingthemerge" לתהליך מהיר, כך שניתן יהיה להשתמש ברשתות בדיקה אחרות – כמו Görli ו-Rinkeby – כדי לדמות את המעבר.

"ברגע שאלו השתדרגו ויציבו", כתב בייקו, "השלב הבא הוא המעבר של Ethereum mainnet להוכחת הימור".

Similar Posts