בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מלניה טראמפ תשיק פלטפורמת NFT

מלניה טראמפ תשיק פלטפורמת NFT

מלניה טראמפ תהיה אחת הדמויות הראשונות שישיקו פלטפורמת NFT. החדשות התפרסמו ביום חמישי כשהגברת הראשונה לשעבר הציגה תצוגה מקדימה של דיוקן בצבעי מים של עצמה, בשם Melania's Vision (2021), אשר נוצר על ידי האמן הצרפתי מארק-אנטואן קולון.

הפלטפורמה המתפתחת תופעל על ידי Parler והיא המאמץ הציבורי הראשון שהיא עשתה מאז שעזבה את הבית הלבן לפני כמעט שנה. "אני גאה להכריז על המאמץ החדש שלי ב-NFT, המגלם את התשוקה שלי לאמנויות ויתמוך במחויבות המתמשכת שלי לילדים באמצעות היוזמה שלי", אמרה טראמפ בהצהרה.



היצירה מלווה בהקלטה של הגברת הראשונה לשעבר, שבה היא מצהירה, "החזון שלי הוא: להסתכל קדימה בהשראה, כוח ואומץ". המכירה תתקיים ב-31 בדצמבר ובמחיר בסיס של סולנה אחת או שווה ערך ל-$150 דולר בכרטיס אשראי. על פי הודעה לעיתונות של משרד טראמפ, חלק מההכנסות יעברו לצדקה, אולם הסכום אינו ברור.

"באמצעות פלטפורמה חדשה זו המבוססת על טכנולוגיה, נספק לילדים מיומנויות מדעי המחשב, כולל תכנות ופיתוח תוכנה, כדי לשגשג לאחר שהם מתבגרים מחוץ לקהילת האומנה."

ההודעה הבהירה עוד כי חלק לא מוגדר מההכנסות ממכירת NFT "תסייע לילדים שיצאו ממערכת האומנה בדרך של העצמה כלכלית ועם גישה מורחבת למשאבים הדרושים כדי להצטיין בתחומי מדעי המחשב והטכנולוגיה".

הפלטפורמה וההצעה הראשונה שלה אינן נראות כפוליטיות גלויות, אבל עם המיזם החדש, ייתכן שלטראמפ יש אג'נדה בראש. בראיון לברייטברט, היא אמרה שמאז שעזבה את הבית הלבן, היא "חזתה ליצור פלטפורמה חדשה שבה חופש הביטוי יכול לפרוח".

פרטים נוספים וקנייה באתר הרשמי הזה



Similar Posts