בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » הקפיצה הגדולה ביותר של ביטקוין מאז יולי משאירה סוחרים בתדהמה

הקפיצה הגדולה ביותר של ביטקוין מאז יולי משאירה סוחרים בתדהמה

BTC

BTC

הביטקוין רושם קפיצה משמעותית בשווי – עלה תוך דקות ספורות לרווח היומי הגדול ביותר שלו מאז יולי.
מטבעות דיגיטליים אחרים גם כן זינקו זאת לאחר הירידה החודשית הגדולה ביותר שספגו מאז חודש מאי.
מטבע הקריפטו החזק ביותר עלה בכ -10% לסביבות -47,884 דולר בתחילת יום המחסר בארה"ב
גם איתריום, ליטקוין ו- EOS זינקו, כאשר מדד הקריפטו של בלומברג גלקסי עלה עד 8.9%.

הביטקוין ירד בספטמבר ב-7.6% על רקע החשש מהגברת הלחץ הרגולטורי בסין ובארה"ב.

הסוחרים הציעו מגוון סיבות אפשרויות לעלייה בשווי במטבעות, וציינו כי השוק במצבו הנוכחי משאיר נכסים דיגיטליים פגיעים לתנודות מחירים.

 חלק הצביעו על הערותיו של יו"ר הפדרל ריזרב ג'רום פאוול ביום חמישי כי לבנק המרכזי בארה"ב "אין כל כוונה" לאסור מטבעות קריפטוגרפיים, בעוד שדעות שונות אחרות ציינו שניתוח טכני של רמות המחירים כגון ממוצעים נעים שצופים על ידי אנליסטים טכניים משפיעים גם הם על המחיר.

 "השווקים נסחרים בירידות במשך שבועות, בשל חוסר בהירות רגולטורית והצהרות של הרשויות האמריקאיות המצביעות על כך שהם מבקשים לצמצם באופן משמעותי את פעילות הקריפטו", אמרה לאה וולד, מנכ"לית מנהל נכסי הקריפטו Valkyrie Investments. "זה, בשילוב עם חולשה בבורסה, וחודש אוקטובר שהינו זמן שורי בדרך כלל לשווקי הקריפטו, יכולים להצביע על מעבר למסחר בסיכון בשווקי הקריפטו במשך השבועות הקרובים, כאשר המשקיעים מחפשים תשואות בשווקים שאינם נכסים מסורתיים. "

מניות הקשורות לקריפטו, כולל מרתון דיגיטל אחזקות בע"מ, ריוט בלוקצ'יין בע"מ וביט דיגיטל בע"מ, הרוויחו גם הן ביום שישי כאשר הביטקוין זינק.

פאוול אמר בדיון בקונגרס ביום חמישי כי "אין לו שום כוונה" לאסור מטבעות קריפטוגרפיים.

במקומות אחרים צייץ סטיוארט אלדרוטי, היועץ הכללי של Ripple Labs, כי הודעה לעיתונות לפיה החברה סידרה תביעה מול רשות ניירות ערך האמריקאית מזויפת. אסימון ה- XRP שנמצא במרכז התביעה, זינק עד 13% לפני רווחי המיזוג.

למרות הירידה בספטמבר, ביטקוין רשם עלייה של 25% ברבעון השלישי. זאת לעומת ירידה של 41% בשלושת החודשים הקודמים. סוחרים פנו לתרשימים כדי לקבל רמזים לאן הביטקוין יכול להגיע בהמשך. אנטוני טרנצ'ב, שותף מנהל ומייסד חברת Nexo, אמר שהוא מעודד מהצעד המהיר העלה את הביטקוין מעל 20, 50 ו -200 יום ממוצעים נעים במעבר מהיר אחד.

Similar Posts