בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » הסוף הטראגי של משקיעי מטבע SQUID
|

הסוף הטראגי של משקיעי מטבע SQUID

התרסקות SQUID

מטבע סקוויד SQUID התרסק ב99.9% לאחר עלייה מטורפת בשווי המטבע.

מטבע הממ שמבוסס על סדרת הטלוויזיה משחקי הדיונון – כנראה היווה הונאת קריפטו – ההונאה של המטבע נקראת "גלילת שטיח" המחיר ירד ל0 עגול.

טוקן $SQUID שטען שקניית מטבעות תקנה סיבוב במשחק שקשור לסדרת הטלוויזיה משחקי הדיונון -נטען שהמשחק בסגנון "שחק-בשביל-להרוויח" שמוכר ממטבעות דומים, הציג חזון שאנשים יוכלו לקנות טוקנים על מנת לשחק מגוון משחקים בפלטפורמה.

מאז שהוצג המטבע – נהרו "משקיעים" רבים וחשבו שהם קופצים על עגלת כסף לאחר שחזו בעליות משוגעות בערך המטבע – המטבע הושק לראשונה רק ב27 לאוקטובר וגרם למשקיעים לחשוב שאפשר לעשות רווח מהיר על עליות המטבע.

חשדות מוקדמים להונאה הועלו כבר לפני כמה ימים כאשר משקיעים הודיעו שאין באפשרותם למכור את המטבע כאשר מערכת הונאה חדשנית מנעה ממשתתפים להחליף או למכור.

מחיר מטבע סקוויד הגיע לשיא של 2856$ לפני שהתרסק לגמרי לשווי 0$.

כמות התרעות ברשתות החברתיות וקהילות קריפטו – המשיכו להזהיר משתמשים שלא להשקיע במטבע בעקבות אזהרת סיכון חמורה שהייתה תלויה למטבע, למרות כל האזהרות משקיעים נוספים המשיכו לנהור ולהשקיע כספים רבים במשחק של מטבע לא אנונימי.

COIN MARKET CAP הוציאו הודעה בעמוד הטוקן באתר, שמתריע ספציפית על המטבע SQUID שמתריע שהם עלולים להשקיע בהונאת "מלכודת דבש".

לאחר מכן, כמו בתכנית הטלוויזיה המקורית, התחלפו הצבעים ירוק באדום והגרף הראה סימני ירידת שערים דרסטיים, הדבר הגיע בדיוק לאחר שהמטבע הגיע לשיא 2850$!!! שווי המטבע התרסק והגיע ל0 לאחר שמפתחי המטבע הסירו את כל הכספים שהצטברו.

לפי הערכות מתנועות הארנק של המטבע, מפתחי ה"משחק" כנראה נמלטו עם מטבעות BNB בשווי 2.5 מיליון!! דולר שאינם ניתנים לאיתור, זאת לאחר שהשתמשו בשירות טורנדו – שירות שהופך עיסקאות קריפטו לאנונימיות וחוסם ומסתיר עיסקאות שנעשו על גבי הבלוקציין – בשביל להלבין את ההמרות

אתר המשחק חשבון הטוויטר וכל זכר לקיום המטבע נכון לעכשיו לא קיימים ונמחקו


Similar Posts