מה הם Binance Fan Tokens?

בינאנס

מה הם Binance Fan Tokens?

Binance Fan Tokens מעניקים למחזיקי אסימונים הנחות והטבות מיוחדות עם צוותים ומותגים.

מועדוני ספורט, קבוצות, מותגים ואנשים משפיעים אחרים יכולים להשתמש ב- Binance Fan Tokens כדי להגדיל את קהילת המעריצים שלהם ולתגמל את התומכים שלהם.

אסימוני Binance Fan שונים מ-NFT מכיוון שהם ניתנים לשינוי. זה אומר שכל אסימון ספציפי שווה למשנהו מאותו אסימון בכל דרך, בדיוק כמו ש-BTC אחד שווה ל-BTC אחר.

מחזיקי Binance Fan Token נהנים מגישה ל-NFTs במהדורה מוגבלת ומהצבעות בלעדיות על החלטות מועדון השמורות לבעלי אסימון, תגי מעריצים נדירים וסחורה וחוויות ייחודיות.

משתמשים יכולים לרכוש אסימוני אוהדים חדשים של Binance דרך Binance Launchpad תחילה, או לקנות אסימונים לאחר שהמנוי Launchpad מסתיים דרך Spot, P2P, או עם כרטיס אשראי/חיוב.

תוכן עניינים

הקדמה

Binance Fan Tokens עוזרים להביא את חווית האוהדים לעולם הקריפטו. האסימונים הם חלק ממגמה גוברת של דיגיטציה של אינטראקציות על הבלוקצ'יין. Binance משתפת פעולה עם קבוצות ספורט ומותגים גדולים כדי לקרב את האוהדים לקבוצות ולמועדונים שהם תומכים בהם.

מה הם Binance Fan Tokens?

אסימוני אוהדים של Binance הם אסימוני שירות המשויכים למועדון, קבוצה או מותג המעניקים לבעלי אסימונים הרשאות אוהדים מיוחדות. לדוגמה, למועדון כדורגל יכול להיות אסימון אוהדים של Binance המעניק למחזיקים עדיפות ברכישת כרטיסים. בעלי אסימון אוהדים של Binance יכולים גם לקבל הרשאות הצבעה על החלטות מועדון כמו בחירת ערכה חדשה, סלוגן או עיצוב גופיה.

האסימון משויך בדרך כלל למועדון ספורט, ידוען או ישות אחרת עם קהל עוקבים גדול. יובנטוס, AS Roma ו-FC Barcelona הם רק חלק מהמועדונים עם אסימונים משלהם שמסתובבים כעת בבורסות קריפטו. בניגוד לביטקוין (BTC) ו-Ether (ETH), שערכם נגזר מהפרויקט הבסיסי, ל- Binance Fan Token יש ערך המבוסס על היתרונות הייחודיים שהוא מביא למעריצים.
דוגמה אחת היא S.S. Lazio Fan Token (LAZIO). LAZIO מספקת לאוהדי כדורגל S.S. Lazio הזדמנות להשפיע על החלטות השמורות לבעלי אסימונים דרך פלטפורמת Binance Fan Token. מחזיקי אסימון אוהדים של LAZIO יכולים להצביע על סקרי "החלטת אוהדים" שונים שפורסמו על ידי קבוצת הכדורגל. בעתיד, משתמשים יוכלו גם להשתמש ב-LAZIO כדי לאסוף תגמולים של אסימון Non-Fungible (NFT) ולחקור תכונות משחק נוספות.

האם Binance Fan Tokens הם NFTs?

למעשה, אסימוני אוהדים של Binance שונים מאסימוני Non Fungible Tokens. NFTs הם פריטי אספנות ייחודיים חד פעמיים שלא ניתן לשכפל. בעוד שצוות עם Binance Fan Token משלהם עשוי גם להטביע NFTs, Binance Fan Token הוא למעשה אסימון כלי עזר שניתן להפעיל. זה אומר שהוא ניתן להחלפה עם כל אסימון אוהדים אחר של Binance מאותו סוג. תחשוב על זה כמו שטר של $1 שניתן להחליף עם כל שטר אחר של $1 ללא הבדל. בהתאם ל- Binance Fan Token, חלק מהמחזיקים יכולים להשתמש באסימונים שלהם כדי לאסוף NFTs הקשורים למועדון.

אילו תגמולים ופרסים יש למחזיקי Binance Fan Token?

ברגע שאתה מחזיק ב- Binance Fan Tokens, אתה יכול להתחיל לתבוע תגמולים של מעריצים ולממש את זכויות המעריצים הבלעדיות שלך. ההטבות המדויקות שתקבלו תלויות באסימון שיש לך ובמה שהמועדון או המותג מציעים. רוב אסימוני האוהדים של Binance יתנו לפחות גישה ל:

1. קופסאות מסתוריות ו-NFT – אתה יכול להשתמש באסימוני ה- Binance Fan שלך כדי לרכוש קופסאות מסתוריות של NFT המכילות NFTs נדירות שונות.
2. זכויות הצבעה – אם המועדון או הקבוצה המשויכים ל- Binance Fan Token מחזיקים בהצבעת אוהדים, בעלי האסימון יוכלו להשתתף באמצעות מנגנון הממשל. הצבעות אלו יכולות לכלול בחירת הסחורה שצוות מציע או אירועי צדקה ומשחקים שהם עורכים.
3. תגי אוהד – כל התקשרות של Binance Fan Token עם הצוות שלו ישפר את הסיכויים שלהם לזכות בתג אוהד. אם תאסוף מספיק תגי מעריצים, תוכל גם לזכות בחוויות בלעדיות עם המועדון או המותג.

היכן וכיצד ניתן לקנות Binance Fan Tokens

כדי לקנות Binance Fan Tokens, תחילה יהיה עליך ליצור חשבון Binance ולהשלים את תהליך האימות של KYC. אם כבר יש לך חשבון, פשוט היכנס.
אם אתה רוצה לראות רשימה של אסימוני אוהדי Binance המופיעים כעת והבאים, עבור אל פלטפורמת Binance Fan Token למידע מפורט. ישנן דרכים שונות לרכוש אסימוני אוהדים של Binance:
1. הצטרף ל-Binance Fan Token Launchpad (שם מוצעים אסימונים בהתחלה) כדי לקבל את אסימוני ה- Binance Fan החדשים ביותר הזמינים.

2. קנה אסימוני אוהדים קיימים של Binance בשוק הספוט באמצעות נכסי הקריפטו שלך או מזומן. אתה יכול לקנות נכסי קריפטו או להוסיף יתרת מזומן באמצעות כרטיס אשראי או חיוב.
3. רכוש נכסי קריפטו ממשתמשים אחרים דרך שוק עמית לעמית והשתמש באלה כדי לקבל אסימוני אוהדים של Binance.
כל האפשרויות הללו נגישות דרך אפליקציית Binance או אתר אינטרנט עם מגוון אפשרויות תשלום. לאחר שתשלים את הרכישה, אסימוני האוהדים של Binance יועברו אוטומטית לארנק הספוט שלך.

קניית Binance Fan Tokens מ- Binance Launchpad

Binance Launchpad פועל כפלטפורמת השקת האסימונים של Binance, ומציעה גישה ראשונה לפרויקטים חדשים, קרובים. כאשר צוות או מותג חדש מפרט את האסימון שלהם בפלטפורמת Binance Fan Token, משתמשי Binance יכולים להשתתף במכירה דרך Launchpad כדי לרכוש את האסימונים הללו.

לאחר מציאת Binance Fan Token שברצונך לרכוש, תצטרך לבצע BNB כחלק מפורמט המנוי של Launchpad. כאשר המכירה תסתיים, תקבל את הקצאת האסימונים שלך בהתבסס על השיעור שלך מסך ה-BNB שהתחייב על ידי כל המשתתפים. עם זאת, ישנה מכסה מקסימלית של אסימונים לאדם כדי להבטיח הוגנות. להנחיות ספציפיות יותר, עיין במדריך למתחילים שלנו כאן: התחל עם Binance Fan Token.

קניית NFTs ו-Mystery Boxes עם Binance Fan Tokens

עם Binance Fan Tokens, משתמשים יוכלו גם לקבל NFTs במהדורה מוגבלת הכלולים בתיבות Mystery Box. ל-Mystery Box יש NFT מיוחד בפנים שמתגלה רק כאשר משתמש פותח את הקופסה. הם סבירים ונותנים הזדמנות למשתמשי Binance להחזיק פריטי אספנות גבוהים במחיר נמוך. בשיתוף עם שותפי Binance Fan Token, תוכל לקנות ולהציע הצעות NFT שנגישות רק לבעלי Binance Fan Token.

סיכום

מודל מועדון המעריצים אינו רעיון חדש בשום פנים ואופן. עם זאת, השילוב שלו עם בלוקצ'יין יצר מודל חדש לפאנדום בכלכלת הקריפטו. ככל שמועדון כמו S.S. Lazio מציע יותר הטבות, כך גדל הסיכוי שהביקוש ל- Binance Fan Token יהיה גבוה. שוב, טוקניזציה יצרה יתרונות ייחודיים שהמעריצים יכולים לעסוק בהם וליהנות מהם.

כדי להתחיל לחוות הטבות VIP עבור המועדונים האהובים עליך, עבור אל פלטפורמת Binance Fan Token. הפלטפורמה מתעדכנת מעת לעת עם צוותים ותכונות חדשות, אז בדוק שוב באופן קבוע כדי להשתתף ב-Launchpads ובפעילויות בזמן.

Similar Posts