בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מייסד אתריום ויטאליק בוטריין מפרט כיצד הוא נפטר מ 6.7 מיליארד דולר במטבעות שיבא אינו

מייסד אתריום ויטאליק בוטריין מפרט כיצד הוא נפטר מ 6.7 מיליארד דולר במטבעות שיבא אינו

מייסד אתריום

מייסד אתריום ויטאליק בוטריין מפרט כיצד הוא נפטר מ 6.7 מיליארד דולר במטבעות שיבא אינו

שיבא אינו

במהלך פרק של פודקאסט Up Only, Vitalik Buterin נתן הצגה-אחר-הצגה של המורכבות של שליחת Ethereum ו-SHIB בצורה מאובטחת.

עד כמה קל להיפטר ממטבע קריפטוגרפי שאתה לא רוצה בשווי של כמעט 7 מיליארד דולר? כנראה הרבה יותר קשה ממה שאתם חושבים, זאת על פי מייסד שותף של Ethereum Vitalik Buterin.

במהלך ביקור בפודקאסט UpOnly אתמול, בוטרין דן על כמה נושאים במהלך ראיון במשך כמעט שעתיים, במהלך הראיון נשאל אודות הזמן שבו בוטרין נפטר מ6.7 מיליארד דולר (בשלב מסוים בשווי הרבה יותר מזה) באסימוני SHIB .

Shiba Inu, או SHIB, הוא אסימון מם בהשראת Dogecoin, מבוסס Ethereum, שעלה בערכו במהלך השנה האחרונה. בשלב מסוים בשנה שעברה, SHIB עלה ביותר מ-40,000,000%, על פי נתונים מ-CoinGecko, מה שהפך את אלה שהשקיעו מוקדם במטבע הקריפטו לעשירים מאוד בתוך פרק זמן קצר מאוד.

במאי האחרון, מפתחים אנונימיים העניקו לבוטרין 50% מסך ההיצע של אסימוני SHIB, מה שהביא את הסך הכולל שהחזיק בוטרין לסביבות 505 טריליון מטבעות SHIB, או בערך 8 מיליארד דולר באותה עת. המפתחים עשו זאת מכיוון שלדעתם שליחת האסימונים לבוטרין תשרוף את האסימונים ביעילות (כלומר תוציא אותם מהמחזור) ותקטין את ההיצע ותגדיל את הביקוש.

מאוחר יותר באותו חודש, בוטרין שלח SHIB ותרומות קריפטו אחרות שקיבל לעמותות צדקה שונות, כולל 50 טריליון SHIB, בסביבות 1.2 מיליארד דולר, לקרן הסיוע של India Covid Crypto. בוטרין שרף כ-90% מאסימוני ה-SHIB הנותרים שלו. למה? "אני לא רוצה להיות מוקד כוח מהסוג הזה", אמר בפתק שצורף אז לאחת העסקאות.

אבל איך בדיוק נפטר בוטרין מהאסימונים האלה מעניין לא פחות כמו מי ולמה עשה זאת.


מטבע שיבא אינו, היום. 23.1.21

בוטרין הסביר את התהליך המורכב שהוא היה צריך לעבור כדי לגשת ולאחר מכן לשלוח את אסימוני ה-SHIB, כולל קניית מחשב נייד חדש כדי להשלים את העסקה. "זה היה מפחיד ומהנה בו זמנית", אמר בוטרין. "החלק המפחיד הוא שזה יותר כסף ממה שהיה לי אי פעם".

הכספים, לדבריו, היו בתחילה בארנק קר בצורת שני מספרים הכתובים על פיסות נייר נפרדות. בוטרין אמר שהוא צריך לשלב את שני המספרים כדי לקבל את המפתח הפרטי. "אחד המספרים האלה היה איתי; המספר השני היה עם המשפחה שלי בקנדה", אמר. "אז נאלצתי להתקשר למשפחתי בקנדה ולהגיד להם לקרוא לי את המספר שלהם".

בוטרין סיפר כי הוא הכניס את המספרים למחשב שרכש מ-Target לאחר שהרכיב את שני המספרים. "שלחתי את ה-ETH שלי על ידי יצירת עסקה ולאחר מכן במחשב שקניתי מ-Tarjay [Target] בכ-300 דולר בדיוק למטרה זו."

לפני שניתק לחלוטין את המחשב הנייד מהאינטרנט, אמר בוטרין שהוא הוריד תוכנית ליצירת קודי QR. לאחר יצירת עסקת Ethereum, הוא סרק את קוד ה-QR עם הטלפון שלו, העתיק אותו למחשב הנייד, ואז הכניס אותו ל-etherscan.io/push Tx. לבסוף, בוטרין אמר שהוא התחיל לשלוח את האסימונים.

"אז זה היה מפחיד וכלל הליך שכנראה יעשה עלילה טובה לסרט ג'יימס בונד בסופו של דבר, אבל אולי לא", אמר.

יום של ירידות בשוק הקריפטו העולמי

שוקי הקריפטו העולמיים ירדו ב-8.5% בן לילה. זה נכון: תוך 24 שעות, שווי השוק הכולל של מטבעות קריפטוגרפיים ברחבי העולם צנח ל-1.63 טריליון דולר.

כדי לשים את זה בפרספקטיבה: בשעה זו אתמול בבוקר, שווי השוק הכולל של קריפטו עדיין היה מעל 2 טריליון דולר.

הוויפאאוט של היום מעיד על מגמה כללית השבוע. כמעט כל המטבעות הקריפטו המובילים נפלו חופשית במהלך שבעת הימים האחרונים. שוק הקריפטו כולו התחיל נורא את השנה החדשה, אבל הדברים החמירו באופן דרמטי בשבוע האחרון.

מוביל השוק ביטקוין ירד ב-16.5% במהלך השבוע האחרון והגיע לשפל של 34,420 דולר ב-CoinMarketCap. רק אתמול, הוא נסחר מעל רף ה-40 אלף דולר. הפעם האחרונה שבה ביטקוין הגיע ל-$35k הייתה ב-25 ביולי 2021.

Ethereum רשם הפסד של שבעה ימים של 25%. הוא נסחר כעת תמורת 2,490 דולר. הפעם האחרונה שבה המחיר של Ethereum היה נמוך כל כך הייתה בתחילת אוגוסט אשתקד.

ואיך הלך לאלטקוינים?

נוֹרָא. מטבעות קריפטוגרפיים מובילים שצללו 30% או יותר בשבעת הימים האחרונים כוללים: Solana (SOL), Dogecoin (DOGE), Polkadot (DOT), Avalanche (AVAX), Polygon (MATIC), Shiba Inu (SHIB) ו-Chainlink (LINK). ). כמעט כל מטבע קריפטוגרפי ב-35 המובילים לפי שווי שוק יורד השבוע בדו ספרתי. שרשראות שכבה 1 כמו אואזיס (ROSE) ו-Fantom (FTM) הן בין הבודדות שעזבו את מרחץ הדמים.

אז היו הפסדים מדהימים, אבל עד כה, מעט מאוד בדרך של הסבר ברור. בחרו את הגורם שלכם: האם הפד מכריז על צעדים אגרסיביים לבלימת האינפלציה; האם מדובר ב-crypto tanking לצד מניות טכנולוגיה; האם מדובר בבעיית קריפטו לאחר בעיקר "עלייה בלבד" עבור מטבעות ב-2020 ו-2021? או כל מה שרשום פה?

חדשות השבוע

ביום רביעי, אריק תדיאן, סגן יו"ר הרשות האירופית לניירות ערך ושווקים, קרא לאסור כלל האיחוד האירופי על פרוטוקולי כריית קריפטו עתירי אנרגיה.

בשיחה ל"פייננשל טיימס", אמר תדן כי כריית ביטקוין הפכה ל"נושא לאומי" עבור מדינת הולדתו שבדיה, שם הוא משמש גם כמנכ"ל הרגולטור הממלכתי לשירותים פיננסיים Finansinspektionen. בארה"ב, הכרייה הייתה גם בראשם של מחוקקים בשימוע בבית הנבחרים על השימוש באנרגיה של כריית קריפטו.

ולא רק הכרייה עומדת בפני פיצוח. השבוע, שלוש מדינות – בריטניה, ספרד וסינגפור – נקטו באמצעים אקטיביים כדי לרסן את פרסום הקריפטו.

בריטניה הציגה חקיקה חדשה להגנה על צרכנים מפני פרסומות מטעות של מטבעות קריפטוגרפיים. ממשלת בריטניה מקווה להביא את פרסום הקריפטו בקנה אחד עם חקיקת קידום פיננסי במטרה "להגביר את הגנת הצרכן תוך עידוד חדשנות".

בינתיים, נציבות שוק ניירות הערך הלאומית של ספרד הטילה קנסות כבדים אם תקנות פרסום חדשות על משפיעני קריפטו לא יקוימו. גם הרשות המוניטרית של סינגפור (MAS) הוציאה איסור גורף על פרסום קריפטו.

ביום חמישי פרסם הבנק של רוסיה דו"ח הקורא לאיסור מוחלט על מטבעות קריפטוגרפיים. בהסתמך על דאגות סביבתיות, הבנק המרכזי הציע הפסקה מיידית של פעולות הכרייה הרוסיות ואיסור על מוסדות פיננסיים לטפל בעסקאות קריפטו.

גם רשות ניירות ערך של ארצות הברית (SEC) הוסיפה השבוע לרגשות הדובים. יו"ר ה-SEC, גארי גנסלר, אמר כי הבוהק הרגולטורי של פנסי ה-SEC יופנה במלואו לכיוון בורסות קריפטו בחודשים הקרובים. לבסוף, מי שמקווה למוצר תעודת סל ביטקוין באמריקה יצטרך להמשיך לחכות. ה-SEC דחה ביום חמישי את הצעת הביטקוין ETF של First Trust Advisors והצעת SkyBridge.

זה באמת היה שבוע עגום עבור קריפטו. ובכל זאת: NFTs לוהטים מתמיד.

Similar Posts