בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » בינאנס חוסמת את הסוחרים בסין, מוחקת אפשרויות טרייד ביואן סיני

בינאנס חוסמת את הסוחרים בסין, מוחקת אפשרויות טרייד ביואן סיני

BINANCE

בבינאנס החלו פעולות לחסימת המשתמשים הסינים בפלטפורמה, בעיקבות איסור מסחר ושימוש במטבעות קריפטו במדינה.

Binance אמורה להסיר את היואן הסיני מפלטפורמת המסחר החל מה -31 בדצמבר השנה.

בהודעה לעיתונות בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, הודיעה כי תמחק את יואן הסיני (CNY) מטרייד המסחר ללא הרשמה (OTC).

פלטפורמת המסחר OTC של Binance, הידועה גם בשם C2C (לקוח ללקוח), מאפשרת לסוחרים לבצע הזמנות עם שערי חליפין ובאמצעי תשלום כדי לקנות או למכור מטבעות קריפטוגרפיים כמעט בכל מטבע פיאט.

"בתגובה לדרישות הרגולטוריות של השלטון המקומי, Binance C2C תמחק את מסחר ה- CNY […] ב -31 בדצמבר 2021", אמרו בבינאנס בהודעתם ביום רביעי.

בהודעה של היום, בינאנס מסרה כי הבורסה מתכננת לשנות את קהל הלקוחות הנוכחי שלה כדי להבטיח שאף אחד מהם אינו נמצא על סין.

לדברי ביננס, "אם הפלטפורמה תמצא משתמשים בסין, החשבונות המתאימים שלהם יועברו למצב" משיכה בלבד ", והמשתמשים יוכלו למשוך, לפדות ולסגור את החשבון".

"Binance פרשה משוק היבשת הסיני בשנת 2017 ואינה עוסקת בעסקי חליפין ביבשת סין", הוסיפו בבורסה.

Binance Coin (BNB), האסימון המקורי של בינאנס, זינק ביותר מ -10% בעקבות ההכרזה אתמול על השקת קרן של מיליארד דולר לתמיכה בפיתוח שרשרת בלוקציין חכמה.

עם זאת, מיד לאחר שהתפרסמה הידיעה על ההגבלות הקרובות על המשתמשים הסינים, הנכס צנח משיא מקומי של 463 $ ל -434 $. למרות זאת, BNB התאושש זמן קצר לאחר מכן, ככל הנראה על רקע החדשות כי מאוחר יותר Binance Launchpad תארח מכירת טוקנים עבור אסימון האוהדים של מועדון הכדורגל לאציו.

במהלך 24 השעות האחרונות, BNB עלה למקום השלישי בדירוג שווי השוק הכולל, ונסחר ברמת 459 דולר בזמן הנוכחי.

בינאנס מצטרפת ל- Huobi, KuCoin
באיסור השימוש במטבעות קריפטו ופלטפורמות מסחר במדינה.

בנק העם הסיני הוציא בספטמבר איסור גורף נוסף על מסחר בקריפטו, והדגיש כי מטבעות וירטואליים יוצרים "פעילויות בלתי חוקיות ופליליות כגון הימורים, גיוס כספים, הונאות, תוכניות פירמידות והלבנת הון".

זמן קצר לאחר מכן, הודיעה בורסת הקריפטו Huobi כי היא הגבילה את הסוחרים מסין להקים חשבונות חדשים וכי לקוחות סינים קיימים יאבדו את הגישה לחשבונותיהם עד 31 בדצמבר.

KuCoin מסרו שלאחר ההודעה הדרמטית של הרגולטור הסיני כי היא סגרה את החשבונות האחרונים שנותרו בפלטפורמה על ידי תושבי סין.

בנוסף, עוד בורסת קריפטו גדולה OKEx פרסמה היום גם הודעה דומה להגבלת משתמשים בשירותיה. עם זאת, היא לא הזכירה תוכניות כלשהן להגביל את המשתמשים הסינים מהפלטפורמה שלה, ואמרה במקום זאת כי "היא אינה מקדמת ומשרתת את שוק היבשת הסינית", וכי לא ניתן לגשת לאתר הפלטפורמה בסין היבשתית.

לדברי OKEx, הבורסה "תמשיך להתפתח בהתמדה בשוק הבינלאומי [ול] לשמור על המדיניות של" יציאה משוק היבשת הסיני ", שמשמעותה גם אי הקמת משרדים ראשיים וצוותים ביבשת הסינית.

כתב הקריפטו קולין וו הפנה את תשומת הלב לעובדה כי האסימון המקורי של OKEx, OKB, זינק מיד לאחר פרסום ההודעה.

וו גם הציע כי OKEx לא רק תנסה לשמור על קהל הלקוחות הסיני שלה, אלא גם "לגנוב" משתמשים מפלטפורמות מתחרות כמו Binance ו- Huobi, והוסיף כי "המחיר של OKB הסביר הכל".

Similar Posts