בית » בלוג חדשות קריפטו » מדריכים מיוחדים » סקירת NiceHash: כרייה ומרקטפלייס בקלות
|

סקירת NiceHash: כרייה ומרקטפלייס בקלות

נייס האש

לכל מי שעוסק בכריית מטבעות קריפטוגרפיים כבר זמן מה, ללא ספק שקלת להשתמש ב-NiceHash.

זהו שוק הכרייה הקריפטו המוביל בעולם, וזה המקום שבו כורים ופרויקטים של בלוקצ'יין מגיעים למקור עודף של חשיבה וכוח מחשוב. באמצעות שילוב של תוכנת כרייה ידידותית למשתמש ותשתית חזקה, NiceHash בנתה נוכחות אדירה.

עם זאת, האם NiceHash הוא כל מה שהוא מתכוון להיות?

בסקירת NiceHash המקיפה הזו, אנו ניתן לך את כל מה שאתה צריך לדעת על השוק. נסתכל על העלויות, התשואות והתחרות. אנו גם נראה לך כיצד להשתמש ב-NiceHash וכן את השיקולים המרכזיים.

בואו נקפוץ פנימה.

מה זה NiceHash?

NiceHash הוא שוק מקוון לקנייה ומכירה של כוח העיבוד של המחשב שלכם. כוח עיבוד זה ידוע כ"כוח hashing" בטרמינולוגיה של מטבעות קריפטוגרפיים.

זה כמו שירות חליפין שבו אתם מחליפים כוח מחשוב עבור ביטקוין או אחד ממגוון מטבעות קריפטוגרפיים רבים אחרים המשתמשים בהוכחת עבודה לכרייה.

כל אחד יכול למכור את כוח ההאשינג שלו, גם אם יש לכם רק מחשב משחקים קטן.
כל אחד יכול לקנות כוח hashing אם הוא רוצה לנצל את הכרייה מבלי להוציא כמות מוגזמת של כסף על חומרה מיוחדת לכרייה.

היתרונות של NiceHash

  • ממשק מאוד פשוט, מהיר וקל להתקנה.
  • אפשרות כרייה על טייס אוטומטי:
    הרווחים ממוקסמים על ידי מעבר אוטומטי לאלגוריתם הרווחי ביותר באותו הרגע.
  • התשלומים מתבצעים ב-BTC מדי יום
  • ניתן להגדיר מצב כרייה רק כשהמחשב שלכם לא פעיל.

חסרונות NiceHash

  • אתם כורים עבור מישהו אחר
  • אם יש לכם חשבון חשמל יקר מאוד.
  • אתם מודאגים מהפריצה של NiceHash שהתרחשה ב-2017
  • השימוש ב-NiceHash יהיה מעט פחות רווחי מכרייה ישירה של מטבעות
  • העמלות עבור העברת הביטקוין שהרווחתם יכולות להיות גבוהות יותר מאשר עם רוב המטבעות האחרים.

NiceHash פועלים מאז אפריל 2014, אז הם יודעים לא מעט על כרייה והחלפה של מטבעות קריפטוגרפיים.
מאז פתיחת הדלתות הוירטואליות שלה, NiceHash הפכו לשוק החשמל הגדול בעולם, עם למעלה מ-250,000 כורים פעילים מדי יום, יותר מ-3.3 מיליון הזמנות מוגשות, ומעל 181,000 BTC ששולמו.

מיותר לציין שבמהלך שבע שנים וכל כך הרבה הזמנות ותשלומים, NiceHash רכשה את אמונם של חובבי מטבעות קריפטוגרפיים ברחבי העולם. סיבה נוספת להצלחת NiceHash היא העמלות הנמוכות וקלות השימוש של הממשק, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור כורים בפעם הראשונה שלא מכרים את סביבת העבודה.

ל-NiceHash יש שרתים הממוקמים במזרח אירופה, מערב אירופה, מזרח ארה"ב ומערב ארה"ב. היא משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת בתשתית ובמשלוח שלה. כל משתמש רשום מקבל גם ארנק BitGo מאובטח ומבוטח להפקדות BTC.

איך NiceHash עובד

NiceHash יכול לשמש גם את מוכרי ה-hashing power וגם את קוני ה-hashing power. זה מגדיל משמעותית את בסיס המשתמשים הפוטנציאלי שלהם, וחלק מהמוכרים הופכים גם לקונים ולהיפך.

קונים יכולים להתחיל להזמין hashpower מיד לאחר ההרשמה הראשונית שלהם, והמוכרים אינם צריכים להירשם כלל אם הם מעדיפים להישאר אנונימיים.

כקונה אתה יכול לבחור איזה מטבע קריפטוגרפי לכרות, כאשר השירות תומך ב-34 אלגוריתמים שונים, כולל SHA-256, Blake, Equihash, Scrypt, X11, X13, X15. אתה יכול לכרות את האלגוריתם הרווחי ביותר באותו זמן והתשלומים מתבצעים בביטקוין.

כדי לקבוע איזה מטבע הוא הרווחי ביותר, נסו להשתמש באתר -Whattomine.com

 

אתם יכולים גם לבחור באיזו מאגר כרייה תרצו להשתמש. ל-NiceHash יש כרגע תמיכה ב-23 בריכות כרייה שונות וברוב הזמן כולן עובדות ללא דופי. לכורים יש גישה לרוב המטבעות שניתנים לכרייה.

לאחר קבלת ההחלטה על איזה מטבע תכרה פשוט הפקידו קצת ביטקוין (מינימום 0.01 BTC) ואז עברו לשוק NiceHash כדי לבצע את ההזמנה שלכם.

אתם יכולים לבחור בין השוק של ארה"ב או האיחוד האירופי ולציין את המחיר המקסימלי שאתם מוכנים לשלם.

שימו לב שכל המחירים מוצגים בביטקוין, ללא קשר לאיזה מטבע קריפטוגרפי אתם כורים.

אם אתם מחפשים למכור כוח האשינג NiceHash מקל מאוד על העניין, לא משנה איזה סוג של מתקן או מחשב יש לכם.

אתם יכולים למכור כוח האשינג ממעבד, GPU / כרטיסי מסך ו/או-ASIC או מחוות אסדות שלמה אם יש ברשותכם כזאת.

אתם יכולים גם לבחור את האלגוריתם שלכם ואת מיקום השרתים שאיתם אתם כורים.

NiceHash מפעילה כיום שרתים במזרח ומערב אירופה וכן במזרח ובמערב ארה"ב. עליכם להשתמש במיקום הקרוב ביותר למיקום שלכם עבור הביצועים הטובים ביותר.

מחשבון הרווחים של Nicehash

המטרה העיקרית שלכם בכרייה היא רווחיות, ו-NiceHash רוצים שגם אתם תהיו רווחיים.
הם יצרו את מחשבון רווחיות הכרייה השימושי הזה שמאפשר לכם לחבר את סוג החומרה שיש לכם ואת עלות החשמל שלכם ואז התוכנה תגלה לכם כמה אתם יכולים לצפות להרוויח עם השירות במשך יום, שבוע וחודש אחד.

אתם תראו שלא כל החומרות רווחיות, אבל מכיוון שזה מבוסס על מחירי הביטקוין הנוכחיים, ייתכן שהמחיר העתידי יהיה גבוה מספיק כדי להפוך את מכירת כוח העיבוד שלכם לרווחית כעת בעתיד.

תוכניות ותמחור של NiceHash

אין תוכניות מנוי קבועות ב-NiceHash ואתם יכולים להתחיל עם 0.001 BTC בלבד.

בעוד שהמחירים נקובים על בסיס BTC/יום, אתם יכולים ליצור חוזה למשך פחות מיום או יותר מיום.

המחירים משתנים על סמך מחירי השוק של מטבעות וכוח ההאשינג הכולל לאלגוריתם נתון. NiceHash מרעננת את המחירון כל 10 שניות על סמך המידע בזמן אמת שהם מקבלים מרשתות ובורסות שונות.

לקונים יש שתי אפשרויות לרכישת hashrates:

הצעות מחיר רגילות – עם הצעות מחיר רגילות אתם יכולים לבצע הזמנה במחיר נמוך יותר, אבל יש סיכוי שבסופו של דבר תוצע לכם יותר ותצטרכו להגדיל את הצעתכם. ובכל זאת, זו השיטה הזולה ביותר להגשת הצעות על כוח hashing.

הצעות מחיר קבועות – זוהי אפשרות טובה למי שרוצה לדעת את בסיס העלות שלהם, ולא רוצה להתעסק בשינוי הצעות המחיר וההזמנות שלו.

המחיר ההתחלתי שלכם יהיה גבוה יותר, אבל הוא קבוע לכל חיי החוזה, כך שאם המחירים עבור הצעות סטנדרטיות יעלו מאוחר יותר, אתם עלולים לקבל עסקה טובה למדי.

הזמנות קבועות מוגבלות למשך 24 שעות, והן מוגבלות גם ל-50% מסך כוח ההאשינג הזמין כדי להבטיח שעדיין יש כוח האשינג זמין עבור הצעות סטנדרטיות.
שימו לב שכל התשלומים ל-NiceHash חייבים להתבצע בביטקוין.

עמלות NiceHash

כמובן שיש לקחת בחשבון עמלות בעת שימוש ב-NiceHash. חלק מהעמלות שתיתקלו בהן:

קניית Hashing Power

עמלת הזמנה חדשה שלא ניתנת להחזר: 0.00001 BTC
סכום הוצאה על הזמנות לקניית Hashing Power: 3% (סכום שלא הוצא על הזמנות שבוטלו אינו כפוף לעמלה זו)

מכירת Hashing Power

תשלומים עבור יתרות גדולות או שווה ל-0.00001 BTC (1000 סאטושי) לארנק NiceHash: 2%

משיכות והפקדות

משיכות והפקדות כפופות לעמלות המשתנות בהתאם למטבע בשימוש ולסכום. אם תיצרו חיבור ישיר לצומת NiceHash Lightning Network, לא תשלמו עמלות כלשהן עבור עסקאות ביטקוין (BTC).
אתם יכולים לראות את מבנה העמלות המלא של NiceHash כאן.

כיצד לקנות ב-NiceHash

אם אתם רוצים לכרות מטבעות קריפטוגרפיים אתם יכולים לקנות אסדת כרייה משלכם (יקר), לרכוש חוזה כריית ענן (לאורך זמן) או פשוט להזמין כל כוח hashing שאתם צריכים מ-NiceHash.

אם תבחרו לקנות את כוח ההאשינג שלכם מ-NiceHash תוכלו לקנות אותו עבור כל אלגוריתם שהם תומכים בו ולהתחיל לכרות כל מטבע שתרצו כמעט מיד.  
תהליך הרישום למערכת נייסהאש:

  • הירשמו לחשבון ב-NiceHash.
  • הפקידו מינימום של 0.001 BTC לארנק NiceHash שלכם. אל תשכחו לקחת בחשבון את עמלת העסקה.
  • החליטו איזה מטבע אתם רוצים לכרות ובאיזה בריכה תשתמשו.
  • הירשמו בבריכה שבה תשתמשו וצרו עובד חדש.
  • שמרו את הבריכה ברשימת הבריכות שלכם ב-NiceHash. זה כולל את האלגוריתם, שרת השכבה, היציאה (בחלק מהבריכות יש יציאת NiceHash מיוחדת), שם משתמש וסיסמת עובד (בדרך כלל סיסמת העובד היא x).
  • אמתו את הבריכה עם NiceHash Pool Verifier. שימו לב שבבריכות מסוימות יש אפשרות להגדיר בהתאמה אישית את הקושי של העובד. בדרך כלל, זו הסיסמה של העובד. במקרה כזה, עליך להזין d=16383 בחלון הסיסמה אם מאמת הבריכה מראה לך שקושי הבריכה המינימלי הוא 16383. דוגמה:
    "קושי בבריכה נמוך מדי (מסופק=2048, מינימום=16383)" עובד = nicehashminer סיסמת עובדים: d=16383

בצעו הזמנה חדשה בשוק והקפידו להשתמש באלגוריתם הנכון עבור המטבע שברצונכם לכרות. תוכלו לבחור את השוק של האיחוד האירופי או את השוק האמריקאי בעת ביצוע ההזמנה. לכל אחד יש תמחור משלו עבור הזמנות סטנדרטיות וקבועות. ברגע שאתם מחליטים איזה סכום אתם מוכנים לשלם, ההזמנה מתחילה, כשהביטקוין שלכם נמשך תוך כדי שאתם כורים ומטבעות שלא ניצלו נשארים בארנק שלכם.
לבסוף, עברו לבריכה שלכם ובדקו את הרווחים שלכם. שימו לב ש-NiceHash אחראית רק על אספקת כוח ההאשינג למאגר הכרייה, הם לא אחראים לכמות התגמולים שהתקבלו מהמאגר או לתשלומים.
למדריך קנייה מפורט יותר של NiceHash אתה יכול לראות את ה-PDF הזה שנוצר על ידי צוות NiceHash.

כיצד למכור ב-NiceHash

אלה שמוכרים את כוח ההאשינג שלהם נקראים לפעמים כורים, למרות שזה לא נכון מבחינה טכנית. מוכר ב-NiceHash יכול להיות כל מי שבבעלותו חומרת מחשב שניתן להשתמש בה לכרייה, ומי שרוצה להרוויח קצת ביטקוין על ידי שימוש בחומרה זו לכרייה דרך NiceHash. תחילת העבודה כמוכר לוקחת קצת יותר מ-15 דקות.

מכירת Hashingpower NiceHash
כיצד למכור Hashing Power ב-NiceHash

בעוד שאתה יכול למכור כוח גיבוב ב-NiceHash מאסדות ASIC ואפילו חוות כרייה, אני די בטוח שרובכם קוראים את המאמר רוצים רק למכור את כוח הגיבוב של המעבד או ה-GPU שלכם. אתם יכולים לעשות זאת גם עם כרטיסי AMD וגם עם כרטיסי Nvidia, והדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא להשתמש בתוכנת NiceHash Miner החינמית.

הדבר יחייב אתכם להירשם לחשבון ב-NiceHash כדי שתוכלו להשתמש בארנק NiceHash כדי להפקיד את רווחי הכרייה שלכם. כורה NiceHash מקל מאוד על חיבור התוכנה לחשבון NiceHash שלכם בכך שהוא מאפשר לכם להשתמש בדוא"ל המשמש עבור חשבון NiceHash שלכם כדי לקשר בין השניים, במקום להזדקק לכתובת ארנק ארוכה וקשה לזכור.

הכורה של NiceHash גם יבחר אוטומטית את האלגוריתם הרווחי ביותר ויכרה עם האלגוריתם הזה, כך שלא תצטרכו לדאוג לתהליך שלוקח זמן של בדיקת מחירי מטבעות או קשיי אלגוריתם בעצמכם.

אם אתם כבר משתמשים בתוכנה אחרת כמו CCMiner, אתם יכולים להתחבר ישירות לשרתי NiceHash Stratum כדי למכור את כוח ההאש שלכם.

המעטים מכם שקוראים את זה ובבעלותם אסדות ASIC יכולים לעקוב אחר ההוראות המיוחדות שנוצרו על ידי NiceHash עבור ASICs כאן.

תהליך המכירה של HASHRATE בנייס האש

תשלומים ב-NiceHash

NiceHash משתמשת במערכת תשלום לפי חלק (PPS) כדי לשלם למוכרים, כך שתוכלו לצפות לתשלומים יומיים אוטומטיים כל עוד אתם עומדים במינימום כמפורט:

תשלומים יומיים עבור יתרות שטרם שולמו בארנקי NiceHash הגבוהים מ-0.001 BTC
תשלומים יומיים עבור יתרות שטרם שולמו בארנקים חיצוניים הגבוהים מ-0.1 BTC
תשלומים שבועיים עבור יתרות שטרם שולמו בארנקים חיצוניים הגבוהים מ-0.001 BTC

NiceHash QuickMiner כורה נייס האש

NiceHash QuickMiner הוא כורה מהדור החדש שפותח על ידי NiceHash.

NiceHash QuickMiner משתמש רק ב-Excavator לכריית GPU וב-XMRig לכריית CPU. הכורה פותח עבור נייס האש והוא נקי ב-100% מכל תוכנה זדונית, ו-XMRig הוא כורה CPU בקוד פתוח. יש עוד כמה ספריות C# בקוד פתוח בשימוש. קוד הפועל בתור NiceHash QuickMiner פותח על ידי NiceHash או בשימוש ממאגרים ציבוריים, מה שאומר שהוא בטוח ב-100%, ואתם לא צריכים לדאוג לחשיפת הנתונים הרגישים של המחשב האישי שלכם או להדבקה בתוכנה זדונית. NiceHash QuickMiner לעולם לא ישתמשו (בעתיד) בשום תוכנת קוד סגור, תוכנה ממקור לא ידוע או לא מאומת.

כורה נייס האש

ל-NiceHash QuickMiner יש את כל התכונות הבאות:

  • כוונון אוטומטי – מצא באופן אוטומטי את שעון הליבה הטוב ביותר עבור שעון הזיכרון שלך ובכך הורד את צריכת החשמל שלך.
    OCtune – אין צורך בכלים של צד שלישי! OCTune מאפשר לך להשתמש בשיטות אוברקלוקינג חלופיות שאינן זמינות בכלי אוברקלוקינג נפוצים.
  • אופטימיזציה אוטומטית – בצע אופטימיזציה אוטומטית של ה-GPUs שלך עם Rig Manager בלחיצת כפתור.
  • תזמוני זיכרון – שנה את תזמוני הזיכרון ב-GPUs מסדרת 1000 והגדל את ביצועי ה-GPU עד 50%.
  • מצב משחק – רוצה לשחק? אין בעיה, פשוט לחץ על כפתור והפעל אוברקלוק של מלאי או גיימינג בזמן שאתה משחק.
  • שחזור אוטומטי – QuickMiner יבצע פעולות שחזור שונות על מנת להמשיך בכרייה גם לאחר קריסת נהג או בעיות אחרות.
  • עדכון אוטומטי – הישאר מעודכן! על המשתמש לאשר את העדכון.
    בוחר מיקום אוטומטי – יבחר את המיקום הקרוב ביותר אליך על סמך זמן האחזור של השיתוף.
    מחליף מיקום אוטומטי – למקרה שלא ניתן להגיע למיקום.
    התחל עם Windows – הפעל את QuickMiner באופן אוטומטי לאחר אתחול Windows.

מה ההבדל בין NiceHash Miner ל-NiceHash QuickMiner?

כדי ש-NiceHash Miner יעבוד במלואו, הוא מסתמך על תוספים וכורים של צד שלישי. ברוב המקרים, מדובר בתוכניות שמקורן לא מאומת ולא ידוע. השמות האמיתיים של מחברי התוכנות הללו אינם ידועים, או שאף חברה לא עומדת מאחורי התוכנה. מדוע מפתחי התוכניות הללו שומרים על זהותם כל כך פרטית אינה ידועה לנו. יכולות להיות סיבות שונות. סביר להניח שהסיבות לא יפגעו בכורים מכיוון שהם גובים עמלות מפתח עבור השימוש בכורים שלהם. אבל אנחנו לא יכולים להיות בטוחים לחלוטין שאין להם שום כוונה להכניס שום דבר מזיק לתוכניות שלהם. לסמוך עליהם באופן עיוור תהיה טעות גדולה.

לכן, אם אתה רוצה להשתמש ב-NiceHash Miner, אתה צריך להסכים עם זה, לאשר ולהכיר בכך, ואם המפתחים הלא ידועים האלה באמת יעשו משהו טיפשי יום אחד, NiceHash לא יכולה להיות אחראית. כלומר, אם אתה משתמש במחשב שלך לעסקים רציניים, יש לך מידע חשוב עליו, או אפילו מטבעות או כסף, עדיף לא להשתמש בכורים של צד שלישי ממוצא לא ידוע. למרבה המזל, NiceHash יצרה בעבר כורה משלה בשם Excavator. הקוד שמריץ אותו פותח כולו בבית, ו-NiceHash יכול להעיד שאין שום דבר מזיק בפנים. גורם בר מזל נוסף הוא שהמהירויות שמגיעות המחפר אליה ב-Daggerhashimoto (כריית Ethereum) דומות לחלוטין לכורים אחרים עם עמלות מפתחים. כאשר אתה גם מחשב בעמלות מפתחים, Excavator יכול להיות, ברוב המקרים, אפילו יותר רווחי מכורים של צד שלישי.

השימוש ב-Excavator בפני עצמו הוא לא כל כך פשוט – אתה צריך להגדיר קבצי פקודות ולהכין הכל כדי שהמכונה שלך תפעל כראוי. לכן יצרנו מוצר נוסף עבור משתמשי קצה בשם NiceHash QuickMiner, שעושה את כל התצורה הקשה והמסובכת באופן אוטומטי. לפיכך, אתה לוחץ על כפתורים ולא צריך לדאוג לגבי דברים טכניים עמוקים מדי. מכיוון ש-NiceHash מייצר את כל קוד ה-Excavator plus wrapper (QuickMiner), אין סיכון כרוך בהכנסת כל דבר מזיק.

נקודות קצה פרטיות של NiceHash

פתרון NiceHash Private Endpoint מיועד לחוות כרייה בינוניות וגדולות שרוצות לייעל את החיבור שלהן ל-NiceHash ולהבטיח ביצועים ורווחים מקסימליים.

NiceHash Private Endpoint הוא ממשק רשת המחבר אותך באופן פרטי ומאובטח לשרתי NiceHash Stratum. נקודת קצה פרטית משתמשת בכתובת IP פרטית ונמנעת מהשהייה הנוספת הנגרמת על ידי הגנת DDOS.

המשתמשים נהנים מההטבות והשירותים הבאים:

האחזור הנמוך ביותר האפשרי בעת חיבור ל-NiceHash.
תשתית חומרה ייעודית שנותנת לך יתרון בעת שליחת שיתופים.
כל שרתי NiceHash Private Mining Proxy מנוהלים על ידי צוות NiceHash.
נקודת קצה פרטית מתפקדת תוך פחות מ-24 שעות.
תשלום עבור שירות זה זמין בביטקוין או באירו.
החל מ-200 אירו + מע"מ לחודש. (לכל מקום).

בורסת NiceHash

אחת התוספות החדשות יותר ב-NiceHash היא פלטפורמת חליפין שהם הפכו לזמינה בתצוגה פשוטה עבור מצטרפים חדשים לתחום הקריפטו, ותצוגת מסחר עבור אלה שמנוסים יותר ומחפשים כלי מסחר מעמיקים יותר.

תצוגה פשוטה

פלטפורמת Simple View מציעה למשתמשים דרך מהירה וקלה לקנות ולמכור קריפטו. זה הכי מתאים למתחילים. כדי לסחור בפלטפורמת Simple View משתמשים פשוט בחרו את צמד המסחר ואת הסכומים. כל ההזמנות נקבעות בשערי שוק והמסחר הוא מיידי.

תצוגת טרייד

Trade View היא פלטפורמת מסחר מורכבת המתאימה לסוחרים מנוסים, או למי שמחפש תכונות חזקות יותר וגמישות. הוא משתמש בספר הזמנות, המעניק למשתמשים גישה הן לטבלאות המחירים והן לעומק השוק.

תצוגת טרייד נייס האש

עם Trade View הסוחר בשליטה מלאה. זה מאפשר סוגי הזמנות מתקדמים שנותנים יותר שליטה ומילוי טוב יותר. ישנם גם מספר כלי מסחר וניתוחים זמינים לקביעת הכניסות והיציאות הטובות ביותר מעסקאות.

גם פלטפורמת Simple וגם Trade View מקושרות לאותו ארנק NiceHash. זה אותו ארנק המשמש לכריית NiceHash, כלומר משתמשים יכולים להתחיל לסחור מיד עם כל רווחי הכרייה שלהם. כבר יותר מ-50 מטבעות נתמכים, כאשר יותר מתווספים באופן קבוע.

עמלות

העמלות ניתנות להשוואה לבורסות פופולריות אחרות. והם יורדים במהלך חיי פעילות המסחר שלך. אז בהתחלה העמלה היא 0.5% עד 1000 אירו בפעילות סחר. ברגע שאתה עובר את הסף הזה, זה יורד ל-0.4%.

הוא נשאר על 0.4% עד שחשבונך יגיע לנפח סחר של 10,000 אירו, ולאחר מכן יורד ל-0.3% עד שתגיע לנפח סחר של 100,000 אירו, שם הוא יורד ל-0.2%.

זה נמשך עד שהעמלות מגיעות ל-0.01% ב-€100,000,000,000. למרות שזה נראה עצום, זה סך הכל לכל החיים, אז מי יודע בעוד 20 שנה אולי באמת תגיע לנפח העסקאות הזה!

במציאות רוב המשתמשים ימצאו שהעמלות שלהם נעות בין 0.5% ל-0.3%. סוחרים פעילים מאוד עשויים להגיע מתחת לזה תוך פרק זמן קצר למדי. ובהתחשב בכך שנפח המסחר ממשיך להצטבר לאורך חיי החשבון, במקום להתאפס מדי חודש, בטווח הארוך זה יכול להסתדר די טוב.

האפליקציה לנייד של NiceHash

האפליקציה לנייד של NiceHash היא אפליקציה לניהול חשבון ופעילויות NiceHash שלך. שימו לב שהאפליקציה הזו אינה אפליקציית כרייה ניידת. אינך משתמש בכוח העיבוד של הטלפון החכם שלך לכרייה עם האפליקציה לנייד NiceHash.

לאפליקציית NiceHash לנייד יש חמישה חלקים עיקריים:

Rig Manager – מאפשר למשתמשים לנהל מרחוק את אסדות הכרייה שלהם ולבדוק את מצב הכרייה תוך כדי תנועה.
ארנק – נותן אפשרות להפקיד או למשוך מטבעות קריפטוגרפיים שונים ולבדוק את כל פעילויות הארנק. שים לב שזה לא ארנק קריפטוגרפי נייד, לא מאוחסנים זרעים במכשיר שלך.
Hash-power Marketplace – בדוק את הסטטוס של הזמנות ה-Hash-Power שלך, בצע הזמנות חדשות ונהל או בטל הזמנות קיימות.
התראות – משתמשים יכולים להפעיל התראות דחיפה ולקבל מידע מיידי על פעילויות ה-NiceHash שלהם.
פרופיל משתמש – נהל את פרופיל NiceHash שלך או את פרופיל הארגון שלך.

סיכום

קל לראות איך אפשר להתאהב ב NiceHash מכיוון שניתן להוריד ולהגדיר את התוכנה תוך 15 דקות. ואם אתם שוקלים להשתמש ב-NiceHash כקונים, זה יכול להיות אפילו מהיר יותר כדי להבטיח כוח האשינג רב. המצב יכול להיות מאוד שימושי כאשר אתם נתקלים במצב שבו אלגוריתם מסוים או מטבע הופך רווחי יותר מהרגיל.

בסופו של יום זו החלטה שלכם. כריתי ישירות בעבר, וניסיתי NiceHash ובכנות הפשטות של NiceHash הייתה מרעננת. ולא שמתי לב להבדל עצום ברווחים.

אם אתם רק מתחילים, או שאתם כורים מזדמנים, NiceHash עשוי להיות הפתרון המושלם עבורכם.

5/5 (1 Review)

Similar Posts