בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » חוות כריית ביטקוין נמצאה בתוך מבנה מפעל נטוש ברוסיה

חוות כריית ביטקוין נמצאה בתוך מבנה מפעל נטוש ברוסיה

חוות כריית ביטקוין ענקית התגלתה ברוסיה, מדובר בחווה בלתי חוקית שהתגלתה בעיר אורנבורג, מיקום החווה בתוך מפעל נטוש ענק.
מקימי החווה גנבו חשמל בשווי 60 מיליון רובל, אם ייתפסו היזמים הם צפויים למאסר ממושך.

אחת מהחוות הגדולות ברוסיה

במהלך בדיקה של בסיסית של חברת החשמל הרוסית התגלתה חריגה בצריכת החשמל באזור המפעל, המשטרה בעיר אורנברג פתחה בחקירה ומצאה בתוך המפעל הנטוש את מתקני הכרייה הרבים, שנבנו בצורה בלתי חוקית בעזרת חיבור פירטי למתקן של חברת החשמל המקומית.

בתוך המתקן הפירטי נמצאו כמויות גדולות של מעבדים וספקי כוח, כמו גם ציוד יקר ערך נוסף, שמעיד שמקימי המיזם אינם חובבנים.
קרוב לוודאי שעיקר הכרייה התבצע על מנת לכרות ביטקויין, לפי כמויות החשמל הגבוהות שנמצאו בבדיקה, וגם בעקבות הימצאות מאווררים תעשייתיים גדולים מאוד, המפעל, שהיה בבעלות ממשלתית בעברו היה סגור שנים רבות, ורק בעקבות הבדיקה של חברת החשמל שבו נמצאו חריגות גבוהות בצריכת החשמל, נבדק על ידי המשטרה ואז נמצאו מתקני הכרייה הרבים.

לפי הערכות ראשוניות, ערך החשמל שנגנב היה לפחות 60 מיליון רובל ( כ1 מיליון דולר) ולא הייתה שום כוונה לתשלום חשבונות על ידי מקימי החווה שאם יימצאו, ישפטו לתקופת מאסר של לפחות 10 שנים.

כרייה בהיקפים תעשיתיים

מגמת כריית מטבעות קריפטוגרפיים נמצאת בעלייה בפופולריות ברוסיה תודות למחירי חשמל נמוכים במדינה.
למרות קריאה של הרשויות לעוסקים בכרייה להפסיק את פעילותם, תושבים רבים מנסים לכרות אפילו בכמויות נמוכות בעזרת שימוש בכרטיסים גרפיים לשימוש ביתי.
שרשרת של שריפות שנוצרו בגלל בלאי מואץ של כרטיסים גרפיים ומעבדים תועדו בתקשורת הרוסית.

לפי דיווחים אחרונים במדינה נמצא כי כריית מטבעות כבר לא רווחית כמו שהייתה בעבר, למרות זאת, מספר מחוזות ברוסיה כבר יצאו בהודעה שברצונם למשוך את תעשיית הכרייה התעשייתית לאזורם.
הרשויות בלינינגרד אובלסט הזמינו כורים פוטנציאלים למתקן חשמל גרעיני, שיוחשך במהלך השנים הקרובות, להתרשם מהמקום להמשך פעילות בתחום הכרייה הקריפטוגרפית, הפרויקט כבר אושר על ידי הרשויות וקיבל את אישור הממשל הרוסי.

הפדרציה הרוסית מוכנה לקלוט יזמים המוכנים להשקיע בתחום הכרייה של המטבעות הקריפטוגרפיים, בתים פרטיים ועסקים צורכים פחות מ60% מתצרוכת החשמל הכוללת במדינה, בזמן האחרון, איש עסקים רוסי קנה 2 תחנות חשמל לצורכי השקעה בכריית ביטקוין, בהודעה לתקשורת נמסר שגם משקיעים מחוץ לרוסיה מוזמנים להגיע ולהשקיע במיזמים במדינה.

מתקן הכרייה הלא חוקי באורנבורג לא קיבל שום אישור ממשלתי להפעלת המקום, והרשויות אינן מעוניינות במתקנים מסוג זה. המתקן הלא חוקי הוא אחד מהגדולים שנמצאו במדינה עד היום

Similar Posts