בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » מייסד אתריום "שורף" מטבעות SHIB בשווי $6.6 מיליארד

מייסד אתריום "שורף" מטבעות SHIB בשווי $6.6 מיליארד

ויטליק בורטיין המייסד של המטבע איתריום "שרף" 90 % מסך מטבעות הSHIB שברשותו

לאחר הצלחתו של dogecoin , קם פרויקט חדש של אסימוני ERC20 בשם Shiba Inu, מטבע הSHIB החדש היכה גלים ברחבי תעשיית הקריפטו. ביום רביעי, מייסד חברת Ethereum, ויטאליק בוטרין תרם שיבא-אינו בשווי מיליארד דולר לקרן CRYPTO COVID הפועלת בהודו.
כעבור כמה ימים, החליט בוטרין לשרוף 410.24 טריליון אסימונים של שיבא אינו בשווי של מעל 6 מיליארד דולר.

אסימון חדש בשם שיבה אינו (SHIBA) מהווה מקור לדיון אקטואלי בקהילת המטבעות הדיגיטליים, המטבע הגיע לראשונה לכותרות בגלל dogecoin (DOGE), מכיוון שאסימון ה- ERC20 החדש נחשב ל"רוצח dogecoin" –  המטבע הפך אנשים למיליונרים כמעט בן לילה. בנוסף, לפני חמישה ימים החליט המייסד של את'ריום, ויטליק בוטרין, לתרום SHIB בשווי של כמיליארד דולר לקרן הסיוע של Crypto Covid. היום, SHIB מחליפה ידיים תמורת 0.00001617 דולר ליחידה והיא קרובה ל -2% ביום שני בבוקר. בזמן כתיבת שורות אלה יש היצע מסיבי של יותר מ- 497 טריליון SHIB. שוק ה- SHIB מעריך שווי כולל של כ -8 מיליארד דולר עם יותר מ -3 מיליארד דולר בהיקף הסחר העולמי. בפרויקט "שיבא אינו" יש קהילה משמעותית, "נייר וופ", וחזון הצוות פשוט טוען שהוא "אסימוני מם מבוזרים שצמחו למערכת אקולוגית תוססת." לאחר שראה רווחים אדירים בתקופה האחרונה ועשה כותרות שנבעו מתרומת מאמץ הסיוע האחרון של קוביד -19, ויטליק בוטרין הביא שוב את SHIB לאור הזרקורים.

מייסד אתריום טען  "אני לא רוצה להוות מוקד כוח כהעל שליטה במטבע" ובהמשך – בשעות הערב המאוחרות ביום ראשון שרף בוטרין 410.24 טריליון SHIB והשאיר הודעה אודות הפעולה שביצע.

"החלטתי לשרוף 90% מסימני השיבא אינו שנותרו בארנק. 10% הנותרים יישלחו לצדקה (טרם הוחלט לאן) ל- ארגון צדקה קריפטוגרפי (המונע אובדן חיים) אמר בוטרין.

בוטרין התייחס גם לקהילות "אסימון SHIBA" האחרונות. "למעשה התרשמתי מאיך שקהילות אסימון SHIB התייחסו לתרומות האחרונות", נאמר בהודעתו של בוטרין. "שפע של אנשי כלבים הראו את נדיבותם ואת נכונותם לא רק להתמקד ברווחים שלהם אלא גם להתעניין בהפיכת העולם כולו לטוב יותר. אני תומך בכל מי שעושה זאת ברצינות, "הוסיף. יתר על כן, בוטרין הוסיף כי הוא רוצה שיוצרי פרויקט ERC20 ישלחו כספים למאמצי צדקה ולא לארנקו. בוטרין התעקש: אני לא * רוצה * להיות מוקד כוח מסוג זה. קהילת הקריפטו התבשרה מיד על 410.24 טריליון SHIB שנשרף בשווי מוערך של 6.6 מיליארד דולר.

ויטליק בוטרין של אתריום שורף 6.6 מיליארד דולר שווי אסימונים של שיבא אינו – חשבון הטוויטר שנקרא "שיב אינפורמר" כתב על שריפת האסימונים של מיליארד הדולר של בוטרין לאחר האירוע. "לפני 25 דקות וויטאליק בוטרין שרף את רוב ארנק ה- SHIB שלו. יש לו רק 5% במקום 45% ", צייץ החשבון. "אני מקווה שחלק מכם לפחות מצליחים לזהות את המעשים הטובים שהוא עשה הן למען העולם והן למען # SHIBArmy", הוסיף חשבון הטוויטר של SHIB. "כולכם הייתם בספק אם אדם – שהוא גם אחד האנשים הכי חכמים בעולם – שהיה יכול להשמיד את SHIB אם הוא היה רוצה במקום זאת [בחר] להשתמש באסימון שלנו כדי לשפר את חייהם של אלפים שסבלו."

Similar Posts