בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » בינאנס משיקה פלטפורמת NFT ביוני

בינאנס משיקה פלטפורמת NFT ביוני

בינאנס NFT

בינאנס משיקה את פלטפורמת המסחר החדשה שלה בNFT , החל מחודש יוני 2021

ביוני תשיק Binance את Binance NFT, הפלטפורמה המסחרית  צפויה להיות המובילה בעולם ב- NFT. השוק הגלובלי החדש של בינאנס יהפוך ליעד מוביל עבור NFTs ואספנות דיגיטליות בכל הערוצים, החל מאמנות חזותית ומשחקים ועד למוסיקה וספורט.

בבינאנס שואפים ליצור מוצר משכנע ביותר עם הצעות מיוחדות ושיתופי פעולה בלעדיים, יחד עם פלטפורמה דיגיטלית מעוצבת ואינטואיטיבית המכוונת להפגיש אמנים, יוצרים וחובבי קריפטו מרחבי העולם. יתר על כן, בין Binance NFT לבין פלטפורמת המסחר הרגילה תהיה אינטגרציה בין חשבונות המשתמש כמו Binance.com, ותאפשר למשתמשים גישה לזירה לצד היצע מערכות אקולוגיות שלמות אחרות.

זירת המסחר בNFT בבינאנס יהיו שיתופי פעולה בלעדיים ותערוכות ראויות להייפ – צפו למגוון רחב של תערוכות ומכירות פומביות גלובליות, אותם יציעו אמנים מובילים ותוכן מבוקש שיהיה זמין בלעדית ב- Binance NFT.

בזירה החדשה יופיעו שני אזורים מרכזיים: קטגוריית "אירוע פרימיום" לשיתופי הפעולה המבוקשים ביותר ו"שוק המסחר " המאפשר למשתמשים יומיומיים ליצור NFTs בקלות בעלות מינימלית.

"המטרה שלנו היא לספק פלטפורמת מסחר הגדולה ביותר ב- NFT בעולם את מיטב הניסיון, הקנייה והחלפה הטובים ביותר, על ידי מינוף הפתרונות המהירים והזולים ביותר המופעלים על ידי תשתית בלוקצ'יין של Binance וקהילה", אמרה הלן היי, ראש Binance NFT.

פלטפורמת NFT שנוצרה עבור אמנים ויוצרים

בבינאנס מבינים את ההשפעה שיוצרים מביאים למערכת האקולוגית הצומחת של NFT ומתכננים למקסם את הערך ליוצרים מכל הסוגים. לכן פלטפורמת הNFT תציע עמלות עיסקאות מבין הנמוכים ביותר בתעשיית הקריפטו.

אמנים מקבלים 90% מהרווחים ממכירות – שקובעים אמת מידה חדשה לתגמולים מ NFT. משתמשים יכולים גם להפקיד את ה- NFT שלהם ל"זירת המסחר" ולבחור לרשום אותם למכירה  ישירה או מכירה פומבית, כל זאת בעלות מינימלית. Binance גובה עמלת עיבוד סמלית של 1%

Binance משרתת מיליוני משתמשים ברחבי העולם, רבים מהם יוכלו כעת לגשת לעולם ה- NFT הצומח.

"בהתאם למחויבות שלנו לחופש הכסף הגלובלי ולבניית מערכת אקולוגית כוללת, שוק ה- Binance NFT יתמוך גם ביוצרים בעלי ערך נמוך על ידי מתן הנזילות הגבוהה ביותר והעמלות הזולות ביותר למשתמשים" אמר צ'נגפנג ג'או, מנכ"ל Binance.

הירשמו לחשבון בינאנס וקבלו עידכונים לזמני פתיחת זירת הNFT של בינאנס

מדריך לזירת המסחר בינאנס שלנו

Similar Posts