מה זה CAKE? (מטבע PANCAKESWAP)

PANCAKESWAP

מטבע הקריפטו של PancakeSwap הנקרא גם CAKE, משייט באיטיות כלפי מטה לאחר תיקון מחיר חד בספטמבר. האסימון לא הצליח לרכוב על גל העליות של ראלי אוקטובר שנראה על פני שווקי מטבעות קריפטוגרפיים גדולים אחרים.

עם זאת, CAKE עדיין עלה ביותר מ-2,250% עד היום. האם המחיר יכול לחזור למסלול עלייה בטווח הארוך יותר? האם עכשיו הזמן "לקנות", "להחזיק" או "למכור"?

במאמר זה, אנו מסתכלים על ההתפתחויות האחרונות במערכת האקולוגית של PancakeSwap, חדשות אחרונות על מטבעות CAKE והתחזית ארוכת הטווח.


מטבע CAKE מבית PANCAKESWAP

איך פלטפורמת PancakeSwap עובדת?

PancakeSwap היא בורסה מבוזרת (DEX) ברשת Binance Smart Chain (BSC). הושק בספטמבר האחרון על ידי מפתחים אנונימיים, זה דומה ל-Uniswap ב-Ethereum blockchain.

בעוד שבורסה מרכזית כמו Coinbase ו-Binance (אשר נאסרה בבריטניה מוקדם יותר השנה) מנוהלות על ידי חברה אחת, אפשר לסחור ב-DEX ללא מתווך. כמו רוב הפעילות הפיננסית המבוזרת (DeFi) עד כה, רוב ה-DEX מבוססים על Ethereum. PancakeSwap, לעומת זאת, שואפת להתחרות עם Ethereum על ידי מתן עמלות נמוכות יותר ועסקאות מהירות יותר, בין היתר.

PancakeSwap מפעילה מודל יצרן שוק אוטומטי (AMM). משתמשים מפקידים את הכספים שלהם למאגר נזילות בתמורה להכנסה מאסימוני ספקי נזילות, הידועים כ-FLIP tokens. משתמשים מבצעים את העסקאות שלהם מול מאגר הנזילות. מחזיקי אסימוני FLIP יכולים לאחר מכן להשתמש בהם כדי לתבוע בחזרה את חלקם במאגר הנזילות, ואת חלקם בעמלות המסחר. משתמשים יכולים להפקיד ולנעול את אסימוני ה-FLIP שלהם לחווה, או להרוויח, אסימונים נוספים כגון CAKE ו-SIRUP, כפרס. אין זמן החזקה מוגדר לפני שניתן יהיה לבטל את ההימור באסימונים.

PancakeSwap משך משתמשים במהירות מאז השקתו מכיוון שהוא מאפשר לסוחרים להחליף מיד אסימונים מבלי להירשם לחשבונות וגובה עמלות עסקה נמוכות. משתמשים יכולים לסחור ישירות מארנק המטבעות הקריפטוגרפיים שלהם, מכיוון שהמטבע הקריפטוגרפי אינו מוחזק בבורסה.

על פי אתר האינטרנט שלה, בסך הכל, המשתמשים הציבו 12 מיליארד דולר, ו-2.8 מיליון המשתמשים הפעילים שלה ביצעו 31 מיליון עסקאות ב-30 הימים האחרונים.

PancakeSwap משיקה את NFT Market

שוק ה NFT של PancakeSwap עלה לאוויר ב-30 בספטמבר, באיחור מתאריך השקתו ב-22 בספטמבר. מכירות ה-NFT המריאו השנה, עם מכירות של שבעה ימים עלו על 1.6 מיליארד דולר בסוף אוגוסט ועלו ל-685 מיליון דולר באוקטובר לאחר שצנחו ל-270 מיליון דולר באמצע ספטמבר, כך עולה מנתונים שנאספו על ידי NonFungible.com. ב-30 הימים שלפני היום (29 בנובמבר) היא מדווחת על סך מכירות NFT של 1.785 מיליארד דולר.

כל העמלות מהשוק ומה-NFT, או 2% מכל סחר, ישמשו לרכישה ושריפת מטבעות CAKE. משתמשים יצטרכו להחזיק מטבעות CAKE כדי להטביע, או ליצור, NFTs, מה שעלול להגביר את הביקוש לאסימון PancakeSwap, בעוד ששריפת מטבעות תפחית את ההיצע. זה צפוי לספק תמיכה במחיר.

בחודש הראשון, השוק הגיע לנפח מסחר של למעלה מ-102,208 מטבעות BNB, בשווי של כ-56.6 מיליון דולר, מתוכם 2,044 BNB שימשו לרכישה ושריפת CAKE. המפתחים עובדים על שלב 2 של השוק, שיכלול את היכולת לקנות ולמכור צד שלישי Binance Smart Chain NFTs.

המשתמשים הצביעו באוקטובר להפחית את כמות אסימוני CAKE הנכנסים למחזור מ-15 לבלוק ל-14.5 לבלוק, מה שיפחית עוד יותר את ההיצע.

PancakeSwap הריצה מספר הצעות חוות ראשוניות (IFOs) בשבועות האחרונים, ומספקת גישה מוקדמת לאסימונים חדשים ברגע שהם מתווספים לבורסה. המפתחים בוחנים להסיר את הצורך של משתמשים ליצור מאגרי נזילות של CAKE-BNB כדי להצטרף ל-IFOs. הם גם מעריכים הצעות ל"תועלת NFT, דרישות הימור ומשקלים משתנים של שתי הבריכות. פיתוח העדכונים הללו דורש זמן ומשאבי פיתוח, כך שתוכלו לצפות לשיפורים הדרגתיים כאשר אנו מביאים נקודות מידע חדשות לשולחן במקום שינוי אחד גדול בבת אחת", הם כתבו בפוסט העדכון החודשי בבלוג שלהם.

תחזית מחיר מטבע CAKE: האם המחיר יכול להתאושש בטווח הארוך?

בזמן כתיבת שורות אלה, ניתוח מטבעות CAKE טכני מ-CoinCodex היה ניטרלי, עם 13 אינדיקטורים שנותנים אותות שווריים ו-16 דובי. תחזית המטבעות PancakeSwap (CAKE) העריכה שהמחיר עשוי לעלות ל-13.28 דולר עד ה-4 בדצמבר.

תחזית מחיר הקריפטו CAKE מאתר מבוסס האלגוריתם Wallet Investor העריכה כי המחיר עשוי להגיע ל-17.3 דולר עד סוף 2021. לאחר מכן היא צופה שהמטבע יכפיל את ערכו ל-38.43 דולר עד סוף 2022 ויעבור את רמת ה-100 דולר ויגיע ל-102.12 דולר ב- סוף 2025.

תחזית מחיר האסימון CAKE של DigitalCoin הציעה שהמטבע הקריפטוגרפי יכול לעלות בממוצע של 24.137 דולר ב-2022, לעלות ל-42.36 דולר ב-2025 ולהגיע לממוצע של 64.42 דולר ב-2028 עם שיא של 69.48 דולר באותה תקופה.

תחזית CAKE/USD של חיזוי מחירים הייתה שורית יותר לטווח הארוך יותר, וצופה שהמחיר יכול לעלות מממוצע של 20.43 דולר ב-2022 ל-61.46 דולר ב-2025 ו-434.24 דולר ב-2030.

מצד שני, Coin Price Forecast הייתה זהירה יותר בתחזית ארוכת הטווח שלה מאשר Price Prediction, וציפתה שהמחיר האסימון CAKE יסתיים ב-2022 ב-19.25 דולר, 2023 ב-27.82 דולר, 2025 ב-35.82 דולר ו-2030 ב-43.67 דולר.

חשוב לזכור ששווקי מטבעות הקריפטו נותרים תנודתיים ביותר, מה שמקשה לחזות במדויק מה יהיה מחיר המטבע בעוד מספר שעות, ועוד יותר קשה לתת הערכות ארוכות טווח. ככזה, אנליסטים ואתרי תחזיות יכולים לטעות בתחזיות שלהם.

אנו ממליצים לך תמיד לעשות מחקר משלך, ולשקול את מגמות השוק העדכניות ביותר, חדשות, ניתוחים טכניים ויסודיים וחוות דעת מומחים לפני קבלת החלטת השקעה כלשהי. עליך גם להיות מודע לכך שביצועי המחירים בעבר אינם ערובה לתשואות עתידיות ולעולם אל תשקיע יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך להפסיד.

האם PancakeSwap בטוח?

חברת ביקורת מטבעות קריפטו Certik נתנה ל-PancakeSwap ציון אבטחה של 93% בביקורת שלה באוקטובר אשתקד. היא העלתה תשעה סוגיות, שמונה מהן נפתרו מאז. הנושא שנותר הוא אינפורמטיבי ולא עניין מרכזי.

עם זאת, האם PancakeSwap בטוח עבור תיק העבודות שלך היא החלטה שרק אתה יכול לקבל. עשה תמיד מחקר משלך.

האם מטבע CAKE היא השקעה טובה?

כשמדובר בנכס מאוד תנודתי כמו אסימון מטבעות קריפטוגרפיים, חשוב שתעשה מחקר משלך כדי לקבוע אם הוא מתאים לתיק ההשקעות שלך. ההחלטה תלויה בסובלנות הסיכון שלך ובנסיבות הפיננסיות שלך, בין שאר גורמים אישיים. זכור כי לעולם אל תשקיע יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך להפסיד.

האם מטבע ה-CAKE יעלה או יורד?

תחזיות מאתרי חיזוי, כמו Wallet Investor ו-DigitalCoin, חזו שמחיר ה-CAKE עשוי לעלות בטווח הארוך. אם אתה מאמין לתחזיות האלה היא החלטה שרק אתה יכול לקבל. זכור כי אנליסטים ואתרי תחזיות יכולים וטעים בתחזיות שלהם.

מה העתיד של מטבע ה-CAKE?

עתידו של המטבע הקריפטוגרפי CAKE יהיה תלוי בשימוש בבורסת PancakeSwap. יתכנו בורסות אחרות שסוחרי מטבעות קריפטוגרפיים יבחרו להשתמש במקום זאת. ערכו של המטבע יהיה תלוי גם בסנטימנט על שווקי הקריפטו הרחבים יותר בעתיד, בין גורמים נוספים.

האם הקריפטו של CAKE יכול להגיע ל-$100?

האם מחיר ה-CAKE יכול להגיע ל-100$ תלוי בכיוון של שווקי מטבעות הקריפטו הרחבים יותר. בזמן כתיבת שורות אלה, Wallet Investor היה שורי וחזה שהמחיר יכול לעלות על 100$ ב-2025, בעוד ש-Price Prediction ציפתה שהוא יהיה בממוצע של יותר מ-100$ ב-2026. בינתיים, Coin Price Forecast לא ציפתה ש-CAKE יעלה על 100$ עד 2033.

אם אתה מאמין לתחזיות האלה היא החלטה שרק אתה יכול לקבל. זכור כי אנליסטים ואתרי תחזיות יכולים וטעים בתחזיות שלהם.

Similar Posts