בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » בינאנס משקיעה 200$ מיליון במטא-וורס

בינאנס משקיעה 200$ מיליון במטא-וורס

מדריכים בינאנס

Binance, בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, שיתפה פעולה עם חברת תוכנת המשחקים Animoca Brands כדי להשיק קרן של 200 מיליון דולר להשקעה ב-metaverse.

כחלק מקרן הצמיחה של Binance Smart Chain של מיליארד דולר, כל חברה תוציא 100 מיליון דולר כדי למקד פרויקטי גיימינג מבוססי בלוקצ'יין בשלב מוקדם ב-BSC.

"משחקים הם אחד מעמודי התווך החזקים של Web 2.0, ומגיע למיליארדי משתמשים. מקרה השימוש בקנה מידה גדול שלה הופך אותו לאחד מתחומי המיקוד המרכזיים לאימוץ המוני של קריפטו לצרכנים קמעונאיים לתוך עולם ה-Web 3.0", אמרה גוונדולין רג'ינה, מנהלת השקעות בחברת Binance Smart Chain בהצהרה.

"עם השקעה משותפת זו, פרויקטים הנבנים על BSC יקבלו את ההזדמנות לקבל תובנות ומומחיות מענקי המשחקים המובילים כמו Animoca Brands, יחד עם הזדמנויות לשיתוף פעולה עם מומחי בלוקצ'יין מקהילת BSC. אנו מצפים לעבוד יחד עם פרויקטים של GameFi לבניית בלוקצ'יין הניתנים להרחבה מהדור הבא ולהכניס את מיליארד המשתמשים החדשים הבאים לקריפטו", הוסיפה.

מדריך ארנק בינאנס BINANCE SMART CHAIN (BSC)
בינאנס – משקיעים במשחקי בלוקציין

Yat Siu, מייסד שותף של Animoca Brands אמר כי ההשקעה נועדה לספק את הצרכים לפרויקטים בשלב מוקדם של משחקי בלוקצ'יין כדי לקחת אותם למיינסטרים.

"פרויקטים מוקדמים של GameFi דורשים מימון כדי לבנות את המוצרים שלהם, וזקוקים למומחיות בתעשייה למשחקיות וטוקנומיקה בעולם פתוח, כמו גם הזדמנויות נטוורקינג לביסוס צמיחה במשחקי בלוקצ'יין ומטאוורס פתוח."

היוזמה מגיעה על רקע עליית מגזר המשחקים והמטא-וורס, וההיתוך של טכנולוגיית הבלוקצ'יין והקריפטו. מבין המטבעות עם הביצועים הטובים ביותר של 2021, רבים מהם קשורים למשחקים.

פלטפורמת המשחקים בלוקצ'יין גאלה עלתה בכ-39,000%. עולם וירטואלי ארגז החול (SAND) עלה בערך ב-12,500%, ו-AXS, האסימון המקורי של משחק הווידאו Axie Infinity גדל בכ-18,000% באותה מסגרת זמן.

בזמן כתיבת שורות אלה, מחיר הביטקוין עומד על 48,000 דולר, כיום עלייה של כ-166% מהמקום בו היה בתקופה המקבילה אשתקד.

Similar Posts