בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » ביטקוין ואתריום מאבדים גובה כאשר סמנכ"ל הכספים של טוויטר שולל השקעות קריפטו, מדד הדולר הגיע לשיא של 16 חודשים

ביטקוין ואתריום מאבדים גובה כאשר סמנכ"ל הכספים של טוויטר שולל השקעות קריפטו, מדד הדולר הגיע לשיא של 16 חודשים

ירידות שערים

16.11.21 –

ביטקוין אתריום ומטבעות מרכזיים אחרים עומדים בפני לחץ מכירה כאשר הערות אנטי-קריפטו של סמנכ"ל הכספים של טוויטר העכירו את מצב הרוח בשוק. המשך החוזק במדד הדולר הוסיף ככל הנראה לכוחות הדובים.

ביטקוין נסחר בירידות של 8% היום קרוב 60,800 דולר, בעוד שאת'ר ספג הפסד של 10%. לייטקוין, מטבע binance, אסימון DOT של Polkadot ומטבעות פיננסיים מבוזרים בולטים סופגים הפסדים גדולים יותר.

המכירה החלה בשעות המוקדמות הבוקר באסיה לאחר שוול סטריט ג'ורנל ציטט את סמנכ"ל הכספים של ענקית המדיה החברתית טוויטר, נד סגל, שאמר כי השקעה של אחזקות מזומנים בנכסי קריפטו כמו ביטקוין "לא הגיונית" כרגע.

סגל ציין את תנודתיות המחירים ואת היעדר כללי חשבונאות עבור נכסים אלה כגורמים קריטיים המונעים מהחברה להתגוון למטבעות קריפטוגרפיים.

אף על פי שמעולם לא הייתה ציפייה מטוויטר להכריז על השקעות קריפטו, הערותיו של סגל ככל הנראה סיפקו סיבה לסוחרים להוריד סיכון מסוים מהשולחן בעקבות עליית הדולר ודרישת הדיווח השנויה במחלוקת על מס קריפטו שהוכנסה על ידי הצעת חוק התשתית הדו-מפלגתית בסך 1 טריליון דולר שנחתמה על ידי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביום שני.

הצעת חוק התשתית מחייבת את המתווכים לספק לשירותי מס ההכנסה מידע על סוחרים העוסקים בסכום של למעלה מ-10,000 דולר. תעשיית הקריפטו חוששת שההגדרה של המילה "ברוקר" עשויה להיות פתוחה, להביא כורים ומפעילי צמתים תחת פטיש המס, וליצור אתגרי דיווח מס למשקיעים.

חברות מעטות כמו Square, Tesla ו-MicroStrategy רכשו ביטקוין כנכס רזרבה, אימוץ מוסדי נרחב נותר חמקמק עד היום. ביום שני, אנליסטים אמרו ל-CoinDesk כי תנודתיות המחיר הגבוהה יחסית של הביטקוין מעכבת את המעבר שלו לנכס מקלט מהשקעה בסיכון או ספקולטיבית.

מדד הדולר, העוקב אחר ערכו של הדולר מול מטבעות הפיאט הגדולים, הגיע לשיא חדש של 16 חודשים של 95.50 מוקדם היום, על רקע חשש מתמשך שהפדרל ריזרב עלול לפנות להעלאות ריבית מוקדמות כדי להכיל את האינפלציה. העלאות ריבית הן בדרך כלל שוריות עבור מטבעות מקומיים ושוקלות על גידור אינפלציה נתפס כמו ביטקוין וזהב. כמו זהב, גם הביטקוין מתומחר בדולרים אמריקאים. אז דולר עולה נחשב דובי עבור המטבע הקריפטו.

הוועדה הלאומית לפיתוח ורפורמה של סין אמרה ביום שלישי כי תשקול "מחירי חשמל עונשיים" עבור כמה מכרות קריפטו בשלב הבא של פיצוץ כריית הקריפטו שלה. סין הגבירה את הפגיעה בכרייה במאי והכריזה על ביטקוין, אתר וקשירה כבלתי חוקיים ברבעון השלישי.

אנליסטים אמרו שהביטקוין עלול לסבול מנסיגה עמוקה יותר בטווח הקצר.

"שמנו לב לכמה מכירות גדולות יותר מתרחשות ב-Bitfinex כמו גם פתיחה של פוזיציות שורט חדשות", אמר מתיו דיב, COO ומייסד שותף של Stack Funds. בעוד שהחיסולים [סגירה כפויה של פוזיציות ארוכות] עד כה נמוכים למדי בסטנדרטים היסטוריים ושיעורי המימון מתקרבים ללא יציבות, אנו יכולים לראות התקררות נוספת ב-BTC לטווח הקצר כשהמומנטום מתחיל להיעצר".

מרטין צ'ונג, סוחר באופציות מ-Pulsar Trading Capital, אמר שהמהלך כלפי מטה מייצג תיקון בריא ויכול להתרחב ל-60,000 דולר או אולי ל-55,000 דולר.

"ראינו זרימות דוביות בשוק האופציות מסוף השבוע שעבר", אמר צ'ונג ל-CoinDesk בצ'אט בטלגרם. "הטיות בשיחות התהפכו בצורה דובית."

הטיות ב-Put-call מודדות את העלות של אופציות מכר או הימורים דוביים ביחס לקריאות או הימורים שוריים. ערכים חיוביים מצביעים על ביקוש מוגבר ל-puts או הגנה כלפי מטה.

הטיית ה-put-call של חודש אחד עלתה לשיא של ארבעה שבועות של 5% מ-2% ביום שני, על פי נתונים שסיפקה חברת המחקר של נגזרים קריפטו Skew. אמנם, המדד לשבוע אחד עלה מ-1% ל-6%.

נסיגה עמוקה יותר עשויה להופיע מאוחר יותר ביום שלישי אם מספר המכירות הקמעונאיות בארה"ב יעלה על ההערכות ופקידי הפד יתחילו להשמיע אזעקה בנוגע לאינפלציה, יחזקו את החששות מעליית הריבית ויוסיפו לחזק הדולר.

לפי FXStreet, המכירות הקמעונאיות המתוכננות לפרסום בשעה 13:30 GMT עשויות להראות שההוצאות הצרכניות בכלכלה הגדולה בעולם עלו ב-0.7% מחודש באוקטובר.

נשיא הפד של אטלנטה, רפאל בוסטיק, נשיא הפד של ריצ'מונד, תומס ברקין, נשיא הפד של פילדלפיה, פטריק הארקר, ונשיאת סן פרנסיסקו מרי דאלי אמורים לנאום במהלך שעות ארה"ב.

נשיא סין שי ונשיא ארה"ב ביידן נפגשו ביום שני בערב בפסגה וירטואלית. מכיוון שהשווקים עדיין ממתינים לקריאה מהפגישה, נראה שהדיווחים הראשוניים חיוביים.

כמו כן, ביום שלישי, נגיד הבנק המרכזי של אוסטרליה, פיליפ לואו, חזר והדגיש כי הנתונים והתחזיות העדכניים אינם מצדיקים העלאת הריבית ב-2022.


מחיר הביטקוין היום


מחיר האתריום היום

Similar Posts