בית » בלוג חדשות קריפטו » חדשות קריפטו » כיצד לקנות את מטבע Shiba Inu (SHIB) | צעד אחר צעד

כיצד לקנות את מטבע Shiba Inu (SHIB) | צעד אחר צעד

שיבא אינו

כיצד לקנות את מטבע Shiba Inu (SHIB) | צעד אחר צעד

לאחר צמיחה מהירה בשנת 2021, Shiba Inu Coin (SHIB) ביסס את עצמו כאחד ממטבעות הקריפטו הפופולריים ביותר. רוב בורסות הקריפטו הגדולות מספקות כעת גישה נוחה ל-Shiba Inu, כך שאם אתה מעוניין לקנות SHIB, מאמר זה יספק לך היכרות קצרה עם הפרויקט, מידע על אופן ההשקעה ומדריך שלב אחר שלב ל רכישת האסימון בכמה פלטפורמות בולטות.

הקדמה

מטבעות ה-Meme, נכסי ההצפנה שפותחו אך ורק לצורך משעשע את קהילת הבלוקצ'יין, ראו רווחי ערך עצומים במהלך שנת 2021 בהובלת מטבע הדגל הקריפטו בקטגוריה הזו, Dogecoin (DOGE). המחיר של DOGE עלה בתחילת השנה, מה שעזר למשוך את הפוקוס על מטבעות קריפטוגרפיים דומים אחרים, כולל מטבע Shiba Inu (SHIB).

למרות שנוצר מספר חודשים קודם לכן, SHIB לא הגיע לאור הזרקורים עד מאי 2021, כאשר אחד מבעלי העניין הגדולים ביותר שלו תרם את האסימונים בשווי של יותר ממיליארד דולר למאבק נגד COVID-19 בהודו. ויטאליק בוטרין, שהחזיק בזמנו במחצית מהאספקה ​​הכוללת של ה-SHIB, תרם 10% ושרף את שאר אסימוני שיבא אינו בארנקו.

בעקבות מעשה זה, Shiba Inu הפך לשם דבר בקרב קהילת הבלוקצ'יין. שווי השוק שלה, מאז שהושק, זינק, מה שהופך אותו לאחד מנכסי הקריפטו בעלי הביצועים הטובים ביותר של 2021.

במדריך זה, נדון במה מייחד את Shiba Inu, מדוע כדאי לשים לב אליו וכיצד להשקיע במה שנקרא 'רוצח דוגקוין'. בשל הפופולריות הגוברת שלו, ניתן לגשת ל-SHIB במספר רב של פלטפורמות מסחר קריפטו, שכמה מהן נדגיש להלן.

מה זה Shiba Inu (SHIB)?

Shiba Inu הוא אסימון מם שנוצר באוגוסט 2020 על ידי אדם אנונימי או קבוצת אנשים בשם Ryoshi. הרעיון המרכזי מאחורי פיתוחו היה ליצור אלטרנטיבה לדוגקוין באמצעות קהילה של אנשים בעלי דעות דומות.

על פי הספר הלבן שלו, הפרויקט נוצר כדי לענות על שאלה אחת: "מה יכול לקרות אם פרויקט מטבעות קריפטוגרפי היה מנוהל ב-100% על ידי הקהילה שלו?"

לאחר השקת הפרויקט, הקהילה קיבלה כינוי – ShibArmy – ויצרה אסימון ERC-20 מבוסס Ethereum המכונה Shiba Inu token ($HIB) המבוסס על גזע הכלבים Shiba Inu המפורסם כקמע Dogecoin.

Ryoshi יצר קוודריליון אסימוני SHIB אחד, שמחציתם ננעלו בתוך הבורסה המבוזרת של UniSwap (DEX) כדי לספק נזילות, והחצי השני נשלח למייסד השותף של Ethereum Vitalik Buterin.

Shiba Inu גדלה מאז למערכת אקולוגית מלאה הכוללת חילופי אסימונים מבוזרים בשם ShibaSwap, ושני אסימונים נוספים;

  • LEASH – אשר נוצרה במקור כדי לשמש כאסימון rebase אך כעת הוא משמש כאסימון תמריץ לספקי נזילות ב-ShibaSwap DEX. נוצרו רק 107,646 אסימונים של LEASH, כולם במחזור.
  • BONE – משמש כאסימון ממשל המאפשר לחברי קהילת Shiba Inu להצביע על הצעות פרויקט בישות DoggyDAO. 250,000,000 אסימונים של BONE נוצרו והם נמצאים במחזור.

מאפיינים נוספים של המערכת האקולוגית של SHIB הם חממת שיבא לאמנות, הארגון האוטונומי המבוזר (DAO) DoggyDAO שהוזכר לעיל, ואגודת ההצלה Shiba Inu. באמצעות עמותת ההצלה, #ShibArmy תורם כספים כדי לעזור לכלבים נזקקים ברחבי העולם, במיוחד לגזע Shiba Inu.

למה כדאי לקנות מטבעות Shiba Inu?

Shiba Inu אולי התחיל כניסוי בתקווה להחליף את DOGE, אבל הקהילה שמאחורי הנכס פעלה כדי לתת לאסימון כלי עזר מהעולם האמיתי. כתוצאה מכך, זה כבר לא רק אסימון מם.

הנה כמה מהסיבות לכך שמספר משקיעים מוצאים ערך באסימון Shiba Inu:

ספקולציות – רוב משקיעי הקריפטו הם סוחרים ספקולטיביים שמחפשים את האסימון הבא שייתן להם את התשואות הגבוהות ביותר. למחיר של SHIB היה מסלול מרשים במיוחד בשנת 2021, מה שמראה שיש לו פוטנציאל לשחזר ביצועים דומים בעתיד.
הכנסה פסיבית – למשקיעי SHIB יש אפשרות להעמיד את האסימונים שלהם ולהרוויח תגמול פסיבי על המאמצים שלהם. בקהילת Shiba Inu, ההימור מכונה הטמנת אסימונים, בהתייחס לנושא הכלב.
לספק נזילות – בעלי עניין יכולים להשתמש באסימוני SHIB על ידי הפקדתם למאגר נזילות בתוך ShibSwap DEX או UniSwap, DEX נוסף ובכך מקל על סוחרים להיכנס ולצאת מפוזיציות. בתמורה, ספקי הנזילות מרוויחים תגמולים בצורת ריבית. ה-ShibArmy מכנה פעולה זו 'חפירה'.
השתתף בממשל של Shiba Inu – עם אסימוני SHIB, LEASH או BONE, בעלי עניין יכולים להצביע על הצעות שייושמו בישות DoggyDAO ובמערכת האקולוגית הכללית של Shiba Inu. כל אחד משלושת האסימונים מזכה אדם להזדהות כחבר ב-ShibArmy שאכן יש לו מטמון מסוים במעגלי קריפטו מסוימים.

יתרונות וחסרונות של השקעה ב-Shiba Inu

יתרונות
ל-Shiba Inu יש קהילה מבוזרת תוססת ונלהבת;
הפרויקט ממשיך לצמוח מעבר למטרתו הראשונית לשמש כשעשוע כלומר, מטבע מם;
אסימוני SHIB, LEASH ו-BONE מציעים לבעלי עניין סיכויים להרוויח הכנסה פסיבית;
Shiba Inu מתארח ברשת Ethereum, פלטפורמת החוזים החכמים המובילה עם אחת מקהילות הפיתוח הפעילות ביותר;
אסימון SHIB זוכה לתמיכה רחבה בכמה מפלטפורמות המסחר המובילות בתחום הקריפטו.

חסרונות
שלא כמו Dogecoin שפועל על גבי בלוקצ'יין קנייני, SHIB הוא אסימון תואם ERC-20 שקיים על גבי Ethereum. הוא אינו עצמאי וצריך לעמוד בתקני אסימון ERC, מה שאומר שהוא גם יורש את החסרונות של Ethereum כמו עמלות גז גבוהות ומהירויות עסקה איטיות.
עם זאת, הבלוקצ'יין של Ethereum עובר את אחד מהשדרוגים הגדולים והחשובים ביותר שיהפכו אותו לזול יותר, ידידותי יותר לסביבה והרבה יותר מהיר לביצוע עסקה. כתוצאה מכך, כל אסימוני ה-ERC יירשו את האיכויות הללו כולל SHIB, BONE ו-LEASH.

כיצד לקנות אסימון Shiba Inu (מדריך שלב אחר שלב)

רכישת SHIB היא תהליך פשוט ופשוט בהתאם לערוצים שבהם אתה משתמש. עם זאת, אסימוני BONE ו-LEASH עשויים להיות קשים יותר לרכישה מכיוון שהם אינם זוכים לתמיכה רחבה כמו SHIB.

למטרות פשטות, נתמקד באסימון Shiba Inu במדריך שלב אחר שלב זה, עם זאת, אותו תהליך יכול לחול על שני האחרים במקרים מסוימים.

השקעה ב-SHIB כוללת ארבעה שלבים, שהם:

זיהוי ויצירת חשבון בפלטפורמת מסחר התומכת באסימונים;
תכנן את אסטרטגיית ההשקעה שלך;
ארנק קרן או חשבון מקוון
קנה $SHIB.
ראוי לציין שהתהליך המודגש לעיל מתייחס רק לבורסות מרכזיות. אם אתה משתמש בבורסה מבוזרת (DEX) כגון UniSwap או ShibaSwap, עליך להשתמש בתהליך הבא:

זהה DEX התומך באסימוני ERC-20 (ETH, SHIB, BONE, LEASH וכו');
בחר ארנק Ether תואם וממן אותו;
סקור את אסטרטגיית ההשקעה שלך ב-SHIB;
חבר את הארנק ל-DEX;
החלפת אסימונים ל-SHIB.
הבה נבחן את שני התהליכים ביתר פירוט.

שימוש בבורסה מרכזית (CEX) כדי לקנות אסימון Shiba Inu

שלב 1 – זהה בורסת מטבעות קריפטוגרפית התומכת במסחר באסימוני SHIB וצור חשבון. כדי לעזור לך לזהות פלטפורמה טובה, שקול את הגורמים הבאים:
בטיחות ואבטחה – עד כמה הפלטפורמה בטוחה? מהן הוראות האבטחה והמדיניות שלה? האם היא מבטחת את הפיקדונות של לקוחותיה?
תקנות – האם זה מוסדר? באילו אזורים היא מורשית לפעול והאם מיקומך ביניהם? עד כמה הוא תואם לחוקי הרגולטור המקומי שלך?
עמלות מסחר – מהן העלויות של ביצוע עסקאות בפלטפורמה זו? האם זה משתלם? האם יש תמריצי הנחה? באיזה מודל תשלום עמלות משתמשת הפלטפורמה (יצרן/לוקח או שרירותי.)
אמצעי תשלום – כיצד תממן את חשבונך המקוון? אילו אמצעי תשלום זמינים? האם ערוץ התשלום שלך נתמך?
ממשק משתמש – האם הפלטפורמה קלה לשימוש – בהתחשב בצרכי השימוש שלך? האם אתה יכול לגשת לבורסה בפלטפורמות אחרות כגון נייד או שולחן עבודה? האם זה בראש סדר העדיפויות עבורך?
אלו הם כמה מהגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת פלטפורמת מסחר לשימוש בעת רכישת SHIB או כל מטבע קריפטוגרפי אחר.

Similar Posts