בית » בלוג חדשות קריפטו » בינאנס מדריכים » מדריך אבטחת החשבון בינאנס
|

מדריך אבטחת החשבון בינאנס

מדריך אבטחת חשבון בינאנס

תוכן עניינים

מדריך אבטחת חשבון בינאנס 

כיצד לאבטח את חשבון הבינאנס שלכם ב7 צעדים פשוטים ויעילים?

בבינאנס לוקחים ברצינות את אבטחת החשבון שלכם, בינאנס עושים מאמצים לאבטחת כל החשבונות בפלטפורמה שלהם, גם לכם המשתמשים יש אמצעים שונים שבהם תוכלו לאבטח ולהעלות את רמת האבטחה ולמנוע דליפת מידע ופריצות של חשבונכם.

הנכסים הדיגטליים צריכים להיות מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, לכן אתם צריכים לעשות צעדים מעשיים ולהשתדל לאבטח את החשבון כמה שרק ניתן.

במדריך הבא 7 צעדים מעשיים לשמירה על חשבון מאובטח ברמה גבוהה מאוד.

1. השתמשו בסיסמא חזקה והקפידו לשנות את הסיסמא מדי פעם

חשוב מאוד לא לזלזל ולהשתמש בסיסמא שאינה מספיק חזקה וארוכה לצורך תחזוקת חשבון בינאנס מאובטח. חשוב מאוד להתשמש בסיסמא חזקה וייחודית שלא תואמת סיסמאות ומשתמשים אחרים שיש לכם באתרים אחרים.
תמיד העדיפו סיסמאות שכוללות לפחות 8 תווים ובשילוב של אותיות גדולות וקטנות, מספרים, וסימנים מיוחדים $#!.

תוכלו להשתמש במנהלי סיסמאות שונים

מומלץ גם לשנות את הסיסמאות שלכם באופן קבוע, מכיוון שלתוקפים יש דרכים להשיג את הסיסמאות שלכם ללא קשר לבינאנס. זה נכון גם לגבי חשבון הדוא"ל שלכם המשויך לחשבון Binance.

הנה עוד נקודה שכדאי לקחת בחשבון – כדאי להשתמש בכתובות דוא"ל שונות עבור חשבונות שונים. בדרך זו תוכלו למתן חלק מההשפעות העלולות להזיק להפרות נתונים. במיוחד אם אתם משתמשים בחשבון דוא"ל ישן.

עם זאת, אם אתם משתמשים בכתובות דוא"ל ייעודיות לכל שירות, יש סיכוי קטן יותר שהפרה תשפיע על מספר חשבונותיך. האתר Have I Pwned הוא מקור נהדר לבדיקה אם מישהו מחשבונותיך היה אי פעם קורבן להפרת נתונים. שימו לב שברגע שתשנו את הסיסמה של חשבון Binance שלכם, לא תוכל למשוך כספים במהלך 24 השעות הבאות. זה כדי למנוע מתוקפים פוטנציאליים לנעול אתכם מחוץ לחשבונכם בזמן משיכת הכספים שלכם.

2. הפעלת אימות דו-שלבי (2FA)

הפעלת אימות דו-שלבי (2FA) צריך להיות בין הדברים הראשונים שאתם עושים לאחר יצירת חשבון בינאנס.

בינאנס תומכים בשני סוגים של אימותים: SMS ואימות גוגל. מתוך שני אלה אנו ממליצים על מאמת גוגל. רק הקפידו לרשום את מפתח האיפוס שלכם במקרה שתצטרך להעביר את קודי 2FA שלכם לטלפון נייד חדש.

אמנם קל יותר להשתמש באימות SMS, אך הוא נחשב פחות מאובטח מאשר מאמת גוגל. החלפת SIM היא איום ממשי, וכמה חשבונות בפרופיל גבוה היו קורבן לטכניקה זו. בשנת 2019 נפרץ מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי בשיטה זו והותיר את התוקפים חופשיים על חשבון הטוויטר שלו עם מיליוני עוקבים.

אלה לא הדרכים היחידות לאבטח את חשבונך באמצעות 2FA. נדון בקרוב בשיטה אחרת הנקראת אימות Universal 2nd Factor (U2F). זה כולל התקן חומרה מאובטח המגן על חשבונך. וחדשות טובות, גם בבינאנס תומכים בזה!

3. בדקו את רשימת המכשירים המורשים לגשת לחשבונכם

באפשרותכם לבדוק את המכשירים המורשים לגשת לחשבונכם ​​בכרטיסייה: "ניהול מכשירים". בעת שימוש באפליקציית בינאנס, תוכלו למצוא את כרטיסייה זו בתפריט הניווט "חשבון".

אם אתם רואים מכשירים שאינכם מזהים או שאינכם משתמש בהם יותר, הסרו אותם. לאחר שתסירו מכשיר, הוא לא יוכל לגשת שוב לחשבונכם אלא אם כן תאפשרו זאת מחדש באמצעות אישור דוא"ל. כפי שציינו קודם, זו הסיבה שלאבטחת חשבון הדואר האלקטרוני שלכם יש חשיבות עליונה.

אתם יכולים גם לבדוק את פעילות החשבון, כלומר מאיזו כתובת IP נכנסו לחשבונכם ומתי. אם אתם רואים משהו חשוד, השביתו מיד את חשבונכם. פעולה זו תשהה את המסחר והמשיכות, תמחק את כל מפתחות ה- API שלכם ותסיר את כל המכשירים שיכולים לגשת לחשבונכם באותו זמן.

4. נהלו את כתובות המשיכה שלכם

לחשבון בינאנס ​​יש פרוטוקול אבטחה הנקרא ניהול כתובות. אפשרות זו זה מאפשרת לכם להגביל את כתובות הארנק שאליהן אתם יכולים למשוך כספים. אם תפעילו האפשרות הזאת, בכל כתובת משיכה שתווסף תצטרכו להוסיף גם אישור דוא"ל לרשימת הכתובות המאושרות.

זו הסיבה ששמירת אבטחת חשבון הדואר האלקטרוני שלכם היא כה קריטית! זה היסוד לאבטחה המקוונת שלכם.

לא מצליחים להחליט לאיזה ארנק קריפטו למשוך את כספיכם? אתם יכולים לנסות את Trust Wallet, זו בחירה מצוינת אם אתם מחפשים ארנק קריפטו מאובטח לטלפון הנייד שלכם. תוכלו גם להשקיע בארנק חומרה כדי לשמור על מפתחות פרטיים במצב לא מקוון.

5. למדו מה זה פישינג (מתקפת דיוג)

התחזות פישינג היא סוג של התקפה בה שחקן זדוני מנסה להתחזות למישהו אחר (למשל עסק) כדי להשיג את המידע האישי שלכם.

זו אחת ההתקפות הנפוצות ביותר, ואתם צריכים להיזהר ממנה. ככלל אצבע, עדיף לבקר בבינאנס רק מסימנייה שמורה במקום להקליד את הכתובת בכל פעם. אם עוד לא עשיתם זאת, אל תהססו להוסיף את הקישור לסימניות עכשיו: https://www.binance.com

בדרך פשוטה זו, אתם יכולים להימנע מאתרי בינאנס מזויפים שמטרתם לרמות אתכם לקבל גישה לחשבונכם. התכונה נגד מתקפת דיוג – פישינג מאפשרת לך להגדיר קוד ייחודי שייכלל בכל הודעות הדוא"ל שלך בנושא הודעות Binance. על ידי הפעלת הקוד נגד דיוג, תוכל לדעת אם הודעות האימייל שאתם מקבלים מ- Binance אמיתיות. אם ברצונכם ללמוד עוד על אופן השימוש בו, עיין במדריך שלנו למניעת דיוג.

6. פעל לפי הנחיות האבטחה של API בינאנס

ממשק ה- API של Binance הוא דרך מצוינת עבור סוחרים מתקדמים יותר למקסם את החוויה שלהם עם מנוע המסחר Binance.

ממשק ה- API של Binance מאפשר לכם ליצור אסטרטגיות מסחר מותאמות אישית. עם זאת, השימוש במפתחות ה- API מביא כמה סיכונים מכיוון שאתם מאפשרים לשתף את הנתונים שלכם עם יישומים חיצוניים.

כאשר אתם משתמשים בממשק ה- API של Binance, עליכם לשקול הגבלת גישה על סמך כתובת IP. בדרך זו, רק כתובות ה- IP המותרות יופעלו. כדאי לשקול גם לשנות את מפתחות ה- API שלכם באופן קבוע ולהימנע ממסירת המפתחות לגורמים חיצוניים.

7. השתמשו באימות יוניברסל פקטור שני (U2F)

Binance תומך במאמתים תואמי U2F, כמו Yubico YubiKey. מכשירים אלה יעניקו לכם גישה לחשבונכם רק אם הם מחוברים למחשב שלכם או מותאמים באופן אלחוטי. אפשר לחשוב על המכשיר הזה שהוא דומה למאמת Google, אבל במקום פיסת תוכנה, זה פיסת חומרה. משמעות הדבר היא כי גישה לחשבונך דורשת גישה פיזית גם לחומרה זו.

סיכום

שמירה על אבטחת חשבון Binance שלכם ​​היא שיקול חשוב. עברנו על כמה מהצעדים הפשוטים שתוכלו לנקוט כדי להגן על חשבונכם ולמנוע מהאקרים לגשת לקריפטו שלכם.

אם ברצונך לבדוק את רמת האבטחה הנוכחית שלכם, עבור אל תפריט הניווט שלכם לאבטחה. אם אתם משתמשים באפליקציית Binance, עבור לניווט "אבטחה" בכרטיסייה "חשבון".

5/5 (1 Review)

Similar Posts